'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

hahah sjess zou makkelijk kunnen, maar volgens mij uit je verhalen was het niet dezelfde ;)…heb hem in 2005 in Hurghada ontmoet en vorig jaar weer gezien maar dan in Sharm. Woonde in Delta Sharm maar volgens eigen zeggen moest hij daar weg, weet niet waar hij nu zit dus kan je daar niet verder mee helpen, hij is tourleider en 30 of nu 31 jaar (of misschien een hele andere leeftijd, begreep vorige keer dat ze qua leeftijd er wel eens naast zitten ::slight_smile: stuur je wel een pb

Heb in ieder geval nog steeds heel erg veel zin in mn vakantie!
Heerlijk 2 weken relaxen! Met dit zonnetje nu in Nederland kom ik steeds meer in de stemming!
Dus hoop dat ie nog lekker blijft schijnen de komende tijd!

En wat ik het ergste vind… is dat als ik zo’n gedachte heb… me daar later heel schuldig over voel.
Dan denk ik maar terug aan al onze gesprekken en leuke dingen…
Ik weet dat hij een goed persoon is…
Maar IK weet dat IK niet vreemd ga, heel trouw ben en niet eens naar andere mannen kijk…
Kortom… ik hoop gewoon dat hij datzelfde voelt en denkt en doet…
Niet alleen woorden maar ook daden…
We zullen zien… eerst de vakantie en tja die vakantie zal voor ons ook einde relatie betekenen…
Maar dat betekend niet dat ie nu al de bloemetjes buiten mag zetten!!!
Wha ha ha…

Hoi allen!
Wendy,wat zegt je intuïtie? Bij de meeste vrouwen zit die meestal toch wel juist. Ik zou gewoon je intuïtie volgen en een beetje rationeel verstand gebruiken. Al denk ik wel dat het normaal is dat je achterdocht kweekt als een wildvreemde dingen begint te verkondigen die misschien wel waar kunnen zijn.
Maar als ik jou was, zou ik ook naar hem toe gaan en het gewoon face to face bespreken i.p.v. te discussiëren over serieuze dingen (zoals een relatie) als je duizenden km van mekaar verwijderd bent. Uit reacties van mensen kan je ook al veel afleiden, niet? + maak er gewoon het beste van zou ik zeggen, het is immers zo’n mooi land, waar er nog meer te zien valt dan alleen die charmante Egyptische mannen. Hihi ;):teeth:

Sjess… Dit wil dan toch niet zeggen dat jullie tijdens deze laatste vakantie jullie mekaar ook effectief voor de laatste keer gaan zien? Toch?

Om dan nog even terug te komen op het orfi…Ik snap de principiële argumenten tegen zo’n huwelijk wel, maar als het toch zo makkelijk ontbonden kan worden (met alle respect hier) , waarom zou je het dan niet doen?

Nou nee ik hoop dat we elkaar wel wer zullen zien… alleen gan we verder als vrienden…
Tenminste dat is de bedoeling… dat zouden we heel graag willen…
Dus we zullen zien hoe de vakantie loopt… kan wel van alles willen en in mn hoofd hebben… Maar ja… dat wil niet zeggen dat dat ook gebeurd natuurlijk… ha ha

Heerlijk… net weer even met Youssif gebeld! Zo fijn om weer even zn stem te horen en te kletsen.
Volgende week vast weer even skypen… de schat is aan het sparen voor onze vakantie, dus we skypen en bellen enz wat minder nu… vind ik echt vreselijk, maar ja… even accepteren en binnekort zie ik hem reallife! Dus we zetten nog even door…
Fijn weekend dames! Ik ga even Ik hou van Holland en Echt waar avondje houden! Lekker lachen, dom tv kijken en niet druk maken om dingen…
grtz

Hallo allemaal,
na lange tijd toch maar weer eens ingelogd om te kijken hoe het met jullie gaat.
Suusje gefeliciteerd met je zwangerschap, ook al zit je nu in een ontzettend lastig pakket. Wil je aub wel goed oppassen als je van plan bent met je kindje daarheen te gaan, en aub niet alleen reizen. Om te voorkomen dat je je kindje straks kwijt bent.
M.B.T. de zwarte lijst van Frankrijk, die bestaat dus wel, een kennis van mij is ook met haar man naar Frankrijk gegaan ( hij kreeg hier geen verblijfsvergunning), en ze zitten er nu dus al twee jaar, hij heeft nog steeds geen verblijfsverguinning, en mag niet werken, nu is zij dus allerlei " hondenbaantjes" aan het uitvoeren om geld te verdienen,. Ook het verzekeringsstelsel werkt er niet zoals in Nederland, dus Omipomi nog maar even goed overleggen of jullie voor die route gaan kiezen.
groetjes L.

hallo,ik ben pas nieuw op deze site,net als jij heb ik al 2jaar een relatie met iemand uit cairo,ik vertrek nu de 27ste terug voor 3weken,ben pas een maandje terug,ik ben wel al 40jaar oud dus voor mij is dit geen roekeloze vakantieliefde,deze keer gaan we terug naar de ambassade en als het deze keer niet lukt,wel dan gaan we gewoon huwen nu,we willen 6maanden per jaar in belgie blijven en de andere in egypte,iedereen waarschuwde mij omdat hij moslim is maar ik kan je eerlijk zeggen,nog nooit in mijn leven heb ik iemand ontmoet met zoveel respect en liefde voor mij,het is gewoon een kwestie van goeie afspraken,want het is toch een groot cultuurverschil he,mijn vriend is professioneel basketballspeler bij de national team of egypt en daarnaast ook nog politie officier ,ik leerde hem kennen op de luchthaven van cairo toen ik na 2weken vakantie terug naar huis ging,hij vertrok op kamp naar jordan,en ja 2weken later was ik terug in cairo,en zo zijn we nu al 2jaar samen,ik wens je heel veel succes,en indien je eens wil praten,mij email is [EMAIL=“katia_becu@hotmail.com,dat”]katia_becu@hotmail.com,dat is ook mijn msn adress,tot gauw eens misschien

Hallo Katia
denk aan je privacy, nooit je persoonlijke mailadres op de site zetten, je weet nooit wie er allemaal meeleest, mocht iemand met je willlen mailen, kan dat via een persooonlijk bericht en dan kun je het adres uitwisselen. Fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent met je partner en ook duidelijke afspraken kunt maken.
Gr. L.

Hoi Laetitiana,

ik had al eerder posts van je gelezen hier op het forum, hoe is het verder…:nod:

Hallo Muchacha
bedankt voor het navragen, met mij gaat het verder wel ok. Ik heb een tijdje niet meegelezen, maar herken zoveel verhalen en emoties, wens jullie daarbij veel sterkte en geniet van de passie, maar ook genoeg “stevige voeten op de grond” blijven houden, helaas is het liegen vaak een normaal iets in Egypte, zij zijn niet gewend om de waarheid te vertellen zoals wij dat kennen
groetjes L.

Wauw er zijn even een paar mailtjes niet bij mij aan gekomen, ineens staan er weer een hoop posts hier :slight_smile:

Pff M en ik hebben na een hoop gesteggel eindelijk een soort van plan voor de vakantie, hèhè (hoewel zijn vader weer in het ziekenhuis ligt sinds vandaag en het afwachten is hoe erg het is, voor de 3e keer in 5 mnd) en nu hangt er hier zo’n gekke aswolk! :disgust: nu moet ik maar afwachten of mijn vlucht donderdag wel doorgaat… Argh!!
Haha houdt het dan nooit op? We rollen van het ene in het andere probleem… ik wil hem alleen maar even zien en spreken, eindelijk na 5 mnd… :frowning:

Hey Dames,

Ik heb het echt gehad met egyptenaren de stress de spanning die het allemaal met zich mee brengt het vertrouwen dat je moet hebben dat zijn woorden waarheid zijn. pffff.
Ik ben het geheel beu. Altijd mooie woorden maar of het waar is tja dat blijft de vraag. 4 mei ga ik naar mijn vriend toe! maar echt een beetje met lood in mijn schoenen.
Mijn gevoel is wantrouwen en dat blijft terecht onterecht zal het niet weten.
Hoe gaan jullie hier in hemelsnaam mee om. Ik zie of hoor mijn vriend maar eens in de drie dagen en vaak komt het dan ook van mij uit. Telkens denk ik nu neem ik geen actie nu stop ik maar het lijkt wel een drugs.
Mijn vakantie voornemen is lekker uit mijn dak gaan en daarna kappen.

Het lucht op om dit ff heer neer te zetten.
Dreetje succes hoop dat je nog op vakantie kunt.

hoi myr, komt het contact meestal van jouw kant?.. mag hopen dat hij jou toch ook regelmatig benaderd! maar ja die afstand en al dat gedoe heeft bij mij destijds voor veel gezeur gezorgd (ruzies en al ;))

zat even op een site (moet al lang slapen, maar ok) over baantjes in Sharm enzo. (www.sharmwomen) via iemand van deze site overigens!

En deze wilde ik jullie even niet onthouden:
hi i’m Mahmoud from cairo and i ove the romantic with girls and womens and i hope to meet nice girl and this is my email to contact pop_for_sex@yahoo.com thanks

hahaha :wink: truste!!! xxx

Goedemorgen allemaal,
die Mr. M. moeten we dus massaal even zijn mailbox volschrijven met duidelijke berichtjes van WHITE straight woman, wat een K…

dat moest ik even kwijt, hallo Maud je bent dus toch niet vertrokken van de site ;-),
gr. L.

nee, vind het wel leuk om ‘bij te blijven’ en als ‘ervaringsdeskundige’ (ahum) :wink: af en toe wat te roepen :slight_smile:

hey Myr,
Ik denk dat iedereen wel twijfeld, maar je kiest er niet voor het overkomt je.
en dat je hem moet vertrouwen op zijn woorden, dat moet overal.
Vaker zijn het de mannen die het dichtsbij staan die verkeerde dingen doen.
En ook al zit hij in Egypte, als hij iets doet kom je er achter vroeg of laat.
Misschien was het gewoon even een bleh dagje voor je en word je vandaag of morgen wakker en kijk je er weer met frisse moet tegen aan.
Als het gevoel versterkt en je het echt niet meer zit zitten zou je inderdaad kunnen overwegen om het na de vakantie van 4 mei af te sluiten.
Ga niet denken dat je verplicht keuzes moet maken, maar doe rustig aan, denk rustig na en dan kom je echt wel tot een wijs en goed besluit!

1 like

Dreetje, hoop voor je dat de vluchten nu weer op gang komen en je kunt gaan donderdag. De lucht is hier helder blauw hoor! :slight_smile:

Myr, al uitgelucht? Ga gewoon met een open vizier en als je dan een hele tijd bij hem bent gewoon op je gevoel afgaan en veel praten, praten… hopelijk wordt het heel gezellig, en anders genieten van de zon, zee en strand.

1 like

Hey meiden,

Nee eerlijk gezegd blijft het me maar in mijn kop malen. Ik heb me nu echt voorgenomen om zelf helemaal geen contact te zoeken tenzij hij me belt ik wil dit echt minimaal een week volhouden liefs langer haha.

:angry:Echter heb ik heb mijn eerste sms alweer verzonden dus lukken ben bang van niet. echt ik voel me zo hopeloos. Is het dan zo raar dat ik hem minimaal om de dag ff wil horen op zijn minst een sms. De laatste was van 29 maart. langgelden dus. terwijl dat eerst om de dag was:crybaby: Hij zegt ja maar dan moet ik mohammed telkens vragen voor een sms omdat ik zelf niet goed in engels ben.

Het is zo frusterend je kunt niet ff langsgaan. Op het moment dat ik bel heeft hij zijn excuus al klaar… Druk werk studie hij volgt nu engels en geen geld om te bellen dat is het eerste al wat hij zegt op het moment dat ik hem bel NOG VOORDAT ik kan vragen hoe het met hem gaat. grrrr irritant.:mad:

Echt ik weet het niet maar twee weken of iets korter geleden heb ik de vlucht geboekt en het hotel en juist nu wordt het contact minder alsof we de glijbaan afgaan.

Sorrie voor mijn geklaag maar wat moet je met zo iemand is mijn tijd aan hem nu echt verspilt. :frown:

Ik hoop dat ik jullie straks beter nieuws kan vertellen maar ik heb mijn twijfels. duim aub voor me dat ik hem niet bel…:chin:dank u :chin: dank u.

x

Dit forum is (o.a.) voor geklaag en steun, dus voel je aub niet schuldig!

Mijn eerste reactie is: ook al is zijn engels slecht, zou dat hem niet moeten tegenhouden jou te smssen als hij je mist. Hij weet hoe hij dingen moet uitspreken en ook een smsje in koeterwaals egyptisch-engels is van harte welkom. Toch? Ok, kost jou wat meer moeite om het te ontcijferen door het hard op uit te spreken met een egyptische logica, maar hij zou toch ook graag wat van jou willen horen ook al is jouw engels misschien niet perfect?
oftewel, een smoesje, of het is onterechte trots.
Dus hou je poot stijf! Als het alleen maar van jouw kant komt en hij weet dat jij graag contact wilt, klopt er van zijn kant iets niet.
Ik kan me dus je frustratie zeker voorstellen. Dus klaag maar :wink:

1 like