hey camilla viva is dit in belgie ook te koop(ik ken het tijdschrift eigelijk niet)
grtjes.
nee is niet in belgie te koop.
oeps, dan zal kik es over de grens moeten gaan
vanavond was er spannende wedstrijd voetbal zamalek tege Ahly-benieuwd wie er won
tzal me daar spetteren in Egypte(haha)
Nog even een update, heb nog met haar contact gehad maar het is zeer raar. Ik had mijn tickets reeds geboekt. Vertrek normaal 6 mei. Nu vraagt zij altijd maar of ik nog met hem contact heb en of ik mijn tickets al geannuleerd heb. Toch voel ik momenteel dat mijn vertrouwen in hem voor een groot stuk weg is.
ja me mannetje was dat natuurlijk aan het kijken lekker met zijn vrienden dus meneer weer superblij kan hij weer de sfeer opsnuiven die er is in egypte is als ze voetballen.
is al bekend wie won?
ja sfeer is er wel als ze voetballen!! net n,gekkenhuis haha
Hoi Wendyā¦Je gaat toch nog wel?
Hey Muchacha, weet het nog niet. Ben sterk aan het twijfelen. Voor hem is dit onderwerp afgesloten en hij wenst er niet meer over te praten. Hij vertelt de waarheid en zij liegt. Anderzijds gewoon naar hem gaan en doen of er niets aan de hand is kan ik ook niet.
hey heyā¦
nee ik zit niet meer in egypte, ben alweer terug helaas!!
ik ga over 2,5 maand weer heen en dan blijf k er voor 2 maanden.
ik ben benieuwd naar de viva!! ga hem zeker even lezen.
En wendy, ik was wel heen gegaan, als is het alleen maar om in het echt te praten
dat werkt toch altijd wat beter dan over de telefoon of wat dan ook.
Maar zo ben ik, misschien vind je het te zwaar of de moeite niet waard, dan moet je ok niet gaan. maar je hebt de tickets al dus je kunt rustig nadenken en ZELF beslissen wat je wilt.
Wendy, ik zou ook gaan en persoonlijk met hem praten, je hebt de ticket al. Het zou zonde zijnā¦Ga gewoon en kijk hoe het aflooptā¦succesā¦
Onderwerp afgesloten en er niet meer over willen praten? Voor hem misschien wel, het is natuurlijk de makkelijkste weg. Maar laat hem wel begrijpen dat āwijā er niet zo over denken. Er ligt nogal wat gevoelige informatie lijkt me.
Ik zou hem het vuur nog eens nader aan de schenen leggen en kijken hoe hij daarop reageert. Als je nu gewoon naar hem toe zou gaan moet je wel erg sterk in de schoenen staan om hem er dan nog mee te confronteren.
Sorry, maar ik denk er niet zo makkelijk over.
ik ook niet Clejo, volgens mij is het zonde van je tijd en energieā¦zij liegt? nou ze wist precies het een en ander te vertellen toch?! hij verdiend het zeker niet dat jij hem tegemoet komt en naar hem luistert om er niet meer over te willen praten. als jij er nog wel mee zit, zal hij of boos worden omdat hij er niet meer over wil praten of erg lief doen en jou willen overtuigen van zijn gelijk en dat zij liegtā¦dat straatje is hij toch al ingeslagen. Feit blijft dat hij jou heeft laten zitten terwijl hij met haar souvenirs ging kopen! en ja hij zal het zo brengen dat je overal aan gaat twijfelen en uit naam der liefde hem zal gelovenā¦, maar ik ben bang dat het hier niet zal blijven ā¦zodra jij je kont keert kan je hem wederom niet betrappen en kan hij doen wat hij wil (want jij zit hier en hij zit daar). laat je niet in de luren leggen er zijn zat goeie jongens, een lieve, eerlijke die jij verdient!
Ik heb zoiets ook persoonlijk ervaren en toen bleek toch echt dat de fout bij het meisje lag ( aangezien ik zijn pbās van haar en van hem naar haar ook gelezen heb, anders had ik hem waarschijnlijk ook nooit gelooft
). Zij probeerde hem te krijgen en daardoor bij mij zwart te maken. NIet altijd ligt de fout bij de man dames, vrouwen kunnen echte slangen zijn als ze hun zinnen op iets hebben gezet.
Dus ik zou toch ook gewoon daarheen gaan, flink praten en kijken of je iets kan controleren aan de hand van zijn telefoon of mailā¦
ach ja, ik heb geen ervaringen met slechte vrouwen, maar wel met slechte mannen dat is het verschilā¦uiteindelijk blijft de keus uiteraard aan jezelf. dat was dan ook mijn mening en mijn gedachte erover zojuist en ga op je eigen gevoel maar ook zeker je verstand af.
oftwel wendyke geniet gewoon van je vakantie!
het kan natuurlijk ook dat zij hem voor haar wil ,-maar het kan ook dat je ze waarschuwt-
Hey Raks,
ga waarschijnlijk gaan. Ticket is betaald en er liggen nog heel wat spullen van mij bij hem thuis. Die ga ik dan oppikken. Een vervolg zal er waarschijnlijk niet komen. Er zitten teveel gaten in zijn verhaal.
Nou nu we het toch over de mannen en hun zogenaamde vrouwen hebben⦠;)⦠(hele dikke knipoog) !!!
Uhm Maud79⦠die Ahmed van jou? Uhm kwam die uit Sharm?
Nou weet ik dat er tig Ahmedās, Mahmouds, Youssifs enz enz enz⦠lopen⦠Maar zal toch wat zijn als we met elkaars mannen verder gaan⦠wha ha haā¦
Sorry⦠hoor⦠maar het feit blijft wel dat wij hier zitten en hun daar en alle verhalen maken het vertrouwen er soms/vaak niet makkelijker op.
Tja⦠ik heb al een vertrouwens kwestie wat mannen aangaat⦠Wil erg graag geloeven dat ik de enige ben voor mn mannetje⦠maar ja⦠zulke verhalen schudden je wel elke keer weer even wakker⦠TOCH?
Inderdaad. Dacht ook dat ik de enige was. Zoveel sms, zoveel contact en dan dit. Het zorgt er in ieder geval voor dat je weeral ongerust loopt en heel slecht slaapt!!! Ze zijn allemaal niet hetzelfde, zeker niet maar ogen en oren openhouden is de boodschap. Wou eerlijk gezegd dit ook niet meemaken maar het overkomt mij nu en we moeten verder hƩ. Met vallen en opstaan lukt het wel.
Inderdaad. Dacht ook dat ik de enige was. Zoveel sms, zoveel contact en dan dit. Het zorgt er in ieder geval voor dat je weeral ongerust loopt en heel slecht slaapt!!! Ze zijn allemaal niet hetzelfde, zeker niet maar ogen en oren openhouden is de boodschap. Wou eerlijk gezegd dit ook niet meemaken maar het overkomt mij nu wel.