Hey teigertje,
Wat lief zeg van hem dat hij de helft van je reis wil bekostigen, niet terug haha omdat hij wil dat je blijft echt lief.
In Sharm stelt hij geen eisen daar mag ik gewoon erbij lopen zoals ik wil zolang het niet hoerig is althans dat geeft hij nu aan ik weet natuurlijk niet hoe het de volgende de keer is haha. nee ik daar verwacht ik geen problemen mee. Maar een hoofddoek das voor mij ook een stap te ver dat doe ik niet dat zou echt een einde beteken van de relatie. Dat ik me netjes dien te kleden dat kan ik accepteren maar ik ben alleen bang van waar zou het eindigen het begint klein maar wat is de volgende stap. Ik zal dus gewoon alert blijven.
Gelukkig heb ik hem niet meer over geld gehoord wel nog een keer over dat bezness gebeuren.
Hij vind het niet fijn dat ik erover ruzie heb met mijn vader al is ruzie een groot woord beter vertaald als meningsverschil. Het doet hem pijn dat ik bang ben dat hij mij wil bedonderen maar zoals je hier nu ook op de site leest het komt voor dus je bent allert en dat meld ik hem.
Hij zegt dat hij een toekomst met mij wil. Hij wil met me trouwen ik wil alleen niet dat je ruzie hebt met je ouders je hebt maar een vader en moeder en er zijn meer mannen.
Gek he!! Ik weet het dus niet hoe of wat maar ik ga ervoor en ben heel benieuwd hoe de vakantie gaat verlopen. Ik wil voorlopig echt nog niet trouwen. Het gekke is wel dat hij meld!! Dat hij geen sex met mij wil voordat we getrouwd zijn. We hebben dit nu dan ook nog niet gehad. Mochten we wel sex hebben dan zoekt hij een andere vrouw en wil hij me niet meer raar vind ik dit. Hij weet dat ik geen maagt meer ben en ik weet dat hij dit ook niet meer is?? erg onlogisch en ik weet niet wat ik ervan moet denkenā¦
Weet je al wanneer je naar Hurgada gaat naar je liefje ik hoop echt dat je gauw wat centjes bij elkaar hebt of een goedkoop ticket kan vinden!!
Liefs Myr