Nee, dat bedoelde ik ook… Vroeg me idd af waarom het bijvoorbeeld niet zou kunnen…
Ik heb idd alles op een rijtje gezet… 100 keer opnieuw… enz enz…
Nu is alles betaald en het voelt echt goed, ik kan alleen maar hopen dat ik de juiste beslissing neem.
1 Ding… ik kan niet wachten om een week met hem te delen… Als de rest van ons leven niet mogelijk is… dan in ieder geval nog een fantastische week!
Ah ja joh, komt vast allemaal goed!
Hieruit blijkt in ieder geval dat je je eigen gevoel volgt en dat is altijd het beste!
Wanneer ga je precies?? en waar ga je heen?
Vlieg 18 mei heen en kom 25 op 26 mei in de nacht terug!
Ga naar Sharm El Sheikh!
Heb tegen hem gezegd dat ie vanaf de 19e vrij kan nemen… Ik wil hem verrassen en de 18e uit zn werk halen. Ik kom dan s avonds aan en hij werkt tot s avonds…
Hopen dat mn verrassing gaat lukken! wha ha ha…
Ben zo benieuwd!
Ah wat leuk hey, gaat vast wel lukken! als hij er vanuit gaat dat je de 19e komt zal die vast verbaasd zijn! hah
Zag trouwens dat je in groningen woont. Toevallig, jij dus ook in het Noorden!
Hey
ik kan nog niet echt een update geven eigenlijk, het is allemaal zo vaag…
Ik krijg een beetje de indruk dat hij zelf conclusies heeft getrokken nadat hij niets van mij hoorde, om het voor zichzelf een beetje te kunnen verklaren. Dat hij nu iets anders van mij hoort brengt hem aan het twijfelen terwijl dat eigenlijk niet wil omdat hij een beetje macho is en zich niet van zijn stuk wil laten brengen. En nu weet hij eigenlijk ook niet meer weet wat hij moet denken…
Maar zeker weten doe ik dat niet want ons contact is op het moment een beetje schaars. Afwachten dus. Hij is in elk geval een beetje gekalmeerd
Als ik meer weet dan laat ik het weten…
Jah vind ik wel, ik woon in Emmen.
Kom er regelmatig om te shoppen of te stappen.
Ben benieuwd Dreetje, je zit in een niet zo’n leuke situatie, hopen dat het allemaal snel een beetje duidelijker word voor jezelf…
Hoi allemaal,
Ik ben weer terug van een klein weekje Egypte. Het was heerlijk om mijn lief weer te zien. Te kunnen praten en in de ogen kijken…
Het was kort maar hopelijk kan ik binnenkort voor een wat langere tijd.
Er is weer aardig wat gebeurd tijdens mijn afwezigheid. Spannend Sjess, ik kan me heel goed voorstellen dat je elkaar nog een keer wilt zien en dat je het dan kan afsluiten. Het lijkt me wel lastig als je een fijne week achter de rug hebt maar toch. Alvast veel succes, het duurt alleen nog even.
Dreetje, ik vind de reactie van je vriend erg vreemd. Ik wil je niet onnodig ongerust maken maar het klinkt niet lekker.
Er is niets vreemds met het telefoonverkeer, hij lijkt zijn telefoon zelf te hebben uitgezet. Meestal doen ze dat als ze niet gebeld willen worden. Of zijn telefoon is stuk, maar dan is het een kleine moeite voor hem om even zijn simkaart in de telefoon van een vriend te doen en je dan even een sms te sturen om je gerust te stellen. Het is absoluut belachelijk om jou hiervan de schuld te geven, je moet je echt niet schuldig voelen of verdedigen. Net zoals je zelf al zei, je hebt hem ook een mail gestuurd, jij hebt allerlei moeite gedaan om hem te bereiken.
Lief van jullie dat jullie allemaal bezorgd zijn maar ik voel me echt niet schuldig en ben ook niet van plan mezelf te verdedigen oid…
Ik wil alleen heel graag de kans krijgen om mijn kant van het verhaal te vertellen en dat is waar ik nu alle moeite voor doe. Ik vind dat ik daar recht op heb en daar zit ook mijn frustratie op het moment.
Ik ben er niet de persoon voor om dan maar alle contact te verbreken of zo als er nog losse eindjes zijn…
Ik wil zijn hele verhaal horen en ik wil mijn hele verhaal vertellen… meer niet.
Naja whatever… op dit moment gebeurd er gewoon helemaal niets… Koppige man…
Heerlijk meiden!..
Kom ik met mn 55 nachtjes slapen wha ha ha…
Maar vanavond weer lekker skypen waarschijnlijk, das ook altijd weer fijn!
Maar er gaat natuurlijk niks boven een reallife hug! Ohw wat heb ik daar ook zin in!
… Woops laat me even gaan ha ha ha…
Meiden, ik ga me denk ik even op de achtergrond houden wat betreft dit forum.
Ik ben op dit moment 5 weken en 3 dagen zwanger en dat was totaal niet gepland. Zover ik wist kon ik namelijk niet op de natuurlijke manier zwanger raken en alleen maar met hormoonkuren.
En ook M. heeft hier heftig op gereageerd toen hij het gister hoorde. Hij gaat het laten bezinken en we zouden over een paar dagen weer contact hebben.
Ik weet dat ik het kindje ga houden, maar hoe en wat is nog onduidelijk, ook welke rol M. hierin gaat spelen. Heel raar maar op dit moment interesseerd M. mij ook vrij weinig, zo verliefd als ik vorige week was zo weinig maakt zijn mening mij nu uit. het ieniemienie egyptenaartje gaat even voor alles. Het is nog wel heel kort dus kans op complicaties is nog aanwezig.
Oh meen je !!! Van harte gefeliciteerd met het wondertje in je buik.
Ik hoop dat jullie er een beetje normaal over kunnen praten na de ‘’ shock’’ en dat jullie er uit komen.
Hoelang hebben jullie een relatie??
30 maart een jaar… en elkaar 6 keer gezien, in totaal 8 weken! maar dank je wel, voelt nog niet helemaal als een wondertje, is erg moeilijk allemaal, maar gaat hopelijk allemaal goed komen! Eerst die cruciale 12 weken maar door…
Het voelt nog niet als een wondertje maar dat is het al zeker wel! Helemaal omdat je aangaf dat je eigenlijk helemaal niet op deze manier zwanger zou kunnen raken.
Ik hoop dat je ondanks dit toch ook voor je relatie kunt gaan, het zou jammer zijn dat het uit elkaar spat toch?? omdat je zegt dat je niet weet wat voor rol hij er in gaat spelen en dat zijn mening je nu niet intresseert.
Ik vind het in ieder geval erg leuk voor je, ik hoop dat je er lekker van kunt genieten en nogmaals, dat alles goed komt met elkaar!
Wow! Meid, das idd wel even heftig…
Uhm… toch hoop ik voor je dat alles goed komt. Pas goed op jezelf meis!
En… idd… het is toch echt wel een wondertje, probeer dat te koesteren!
Sterkte en ik hoop als alles een beetje gewend en ingedaald is dat je er dan ook lekker van kan gaan genieten!
oohh jeetje suusje dat is onverwachts en een hele grote wonder omdat je toch op de normale manier zwanger bent geraakt.
ik snap dat je nu even alles en niemand je interesseert je moet het natuurlijk laten bezinken maar straks als alles goed gaat en je van de schrik bent bekomen dan moet je er echt van genieten en dan hoop ik dat jullie eruit komen.
sjess ik vind het echt top dat jullie zo goed er samen uit zijn gekomen en goed bevriend zijn maar ik weet niet of je straks weer vlinders heb???
evalien lekker hoor nog 6 daagjes ben je al nerveus??
dreetje ik snap je frustratie en het is idd fijn als je je verhaal kan vertellen aan hem ik hoop dat hij jou daar de kans voor geeft en daarbij ook gelijk zijn verhaal doen. Macho of niet zo reactie is nergens voor nodig zeker omdat jullie zover zijn van elkaar.
En over het telefoneren me ventje deed het ook niet altijd en nu soms ook niet dus heb hem vaak moeten uitleggen dat ik het fijn vind als hij zijn tel opneem of iig laat weten waar hij is d.m.v. een sms of een briefje/mailtje. Zeker nu hij hier is mocht er wat gebeuren dan is hij niet te bereiken.
Dit doet hij nu ook gelukkig ik vind dat gewoon heel fijn en dat merkt hij ook. Maar zaterdag ben ik gaan stappen met een vriendin heb ik in een hele lange tijd niet gedaan ik had me tel in de auto laten liggen. Rond een uurtje of 5 stapte we weer in had ik 50 oproepen gemist van me vent hij was zo nerveus en bang dat er wat was gebeurd. Een uurtje later was ik thuis zat hij op me te wachten hahaha ik zei tegen me moeder vandaag ben jij het niet dan is het me vent wel. Toen zei hij tegen mij dus van he je moet bereikbaar zijn want je weet het nooit en bla bla ik moest zo hard lachen 1 keer overkomt mij dit.
Wel gelijk gezegt tegen hem nu weet je hoe ik me toen voelde. Terwijl hij om 4 uur had gebeld en ik had hem om 5 uur teruggebeld dus het is maar een uurtje wat toen hij in Egypte was weleens 2 dagen was eer dat ik wat terughoorde.
Ik heb zo lol gehad in de auto terug van de disco.
De volgende keer is hij op de hoogte dat het laat kan worden met stappen.
Ik heb nog steeds vlinders en op dit moment zijn we eigenlijk gewoon nog een setje… zo voelt het ook nog…
Ben smoorverliefd op hem en mn hart wordt warm als ik aan hem denk en als ik zijn stem hoor…
Dat is het ook allemaal niet…
Het gaat super moeilijk worden, maar ik kijk meer uit naar de fantastische week die we gaan hebben…
Daarna… vrienden voor het leven!
Klinkt op papier zo makkelijk… maar straks… wordt janken geblazen…
Maar ja, heb liever een persoonlijk afscheid… Dus vandaar deze keuze waar we allebei achter staan.
hah! ja ik ben erg nerveus, ik heb de dag ervoor mijn eindexamen van school dus het is allemaal een beetje stress stress en druk maar daarna heerlijk luieren in Egypte! dus ondanks de zenuwen kijk ik er ook echt wel naar uit!