Dreetje heb ik het goed begrepen dat jij ook geprobeerd hebt om hem te bereiken
via e mail ? Als hij daar ook niet op gereageerd heeft dan heeft hij niet echt veel moeite gedaan om jou gerust te stellen .hij wist dan toch ook jou mailadres.
Het was dan toch een kleine moeite voor hem om effe een mailtje te sturen over
hoe de bodycheck verlopen was en dat hij terug op zijn werk was !!!
Vind het erg sneu voor jou hoor maar toch best alert zijn
Hij heeft geen internet tot zijn beschikking. Maar ik weet alle bezwaren… ik weet ook niet hoe het zit… ik wacht het wel af.
Oh en hij heeft een redelijk ego geloof ik
zoals ik hem ken, en als hij maar enigszins het idee heeft dat ik (of iemand anders) niet oprecht is naar hem toe of zo (geplayt wordt) dan wordt hij boos, klapt hij dicht en is er met moeite communicatie mogelijk
Al eens eerder gehad toen we een misverstand hadden
Maar ik geloof dat wel meer mannen in Egypte dat hebben (en in Nederland ook). Ook hier zal iedereen zo zijn mening over hebben, maar dit is maar 1 kant van hem. Waar hij mij zelf al heel snel over vertelde…
Naja whatever… iedereen kan er van alles over denken, maar hij is nu op dit moment de enige die weet hoe het zit dus dat moet ik maar afwachten. Ik hoor wel of hij er nog trek in heeft…
Dreetje in hurghada vind je in elke straat wel een paar internetcafes en het kost ook niet veel voor een uurtje hoor.ik heb mijn man ook leren kennen in hurghada
op dat moment had hij maar een klein loon en toch slaagde hij erin om altijd wel
een teken van leven te geven.als hij dat als excuus gebruikt dat is heel zwak hoor. Volgens mij probeert hij jou gewoon de schuld te geven.
Als hij nog een keer de telefoon inlegt zou ik hem gewoon negeren.
Als hij je echt graag ziet zal hij zelf wel bellen.maar eerlijk gezegd zie ik het niet zo gunstig . Het klinkt me zo bekend in de oren . Toen ik nog in hurghada woonde heb ik veel gelijkaardige verhalen weten gebeuren.
Hij zit niet in Hurghada… Naja ik weet het waarschijnlijk kan ik elk argument nu wel weerleggen. Ik heb ook geen zin om alle details over onze situatie hier op tafel te gooien… Het is in elk geval ingewikkelder dan het lijkt…
Ik wacht in elk geval eerst zijn reactie even af…
Dreetje ik weet dat hij nu niet meer in hurghada zit. Hij was daar voor die check up. Ik wil enkel zeggen dat hij je toen makkelijk had kunnen mailen.
Marsa alam is ook niet het eind van de wereld ze hebben daar ook internet.
Hopelijk voor jou is er een goede verklaring voor.ben wel benieuwd wat hij zal zeggen in zijn mail.en je hoeft ook niet alle details van jou privelevn op tafel te gooien.maar voorzichtigheid is de boodschap. Je moest eens weten hoeveel gebroken harten ik heb zien passeren in die zes jaar dat ik in egypte woon.
Er zitten ook best eerlijke en lieve mannen tussen hoor .maar de grote meerderheid is niet zo positief. In elk geval wens ik je het allerbeste .
Zowel Vodafone als KPN zijn de providers die zelfs zakelijk gebruikt worden vanwege de betrouwbaarheid van hun netwerken, dus het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat er een wederzijdse storing is waarbij de een de ander gedurende 2 weken niet kan bereiken.
Nooit meegemaakt ook. Als ik iemand persé wil bereiken, dan lukt het me altijd wel, desnoods via een omweg. Dat geldt dus ook voor hem. Het is daarbij zeer onredelijk om kwaad te worden als je niet eens weet wat er aan de hand is. Er bestaan tal van redenen waarbij iemand niet kan bellen, het meest logische zou zijn dat hij ongerust werd en idd via de mail contact zou proberen op te nemen.
Het lijkt erop dat hij spelletjes speelt.
Als dit mij zou overkomen, zou ik op mijn beurt woest worden en laten merken dat ik me verschrikkelijk beledigd voelde. ( En terecht) Alle contacten stopzetten. Laat dan het initiatief maar van hém komen…
Hoi Dreetje
Ik heb zelf Lebara en mijn man Vodafone en de verbinding is bij ons goed , geen klachten .
Heb wel eens dat ik geen gehoor krijg maar probeer het dan opnieuw en dan werkt het .
Hoop voor je dat je er met zijn 2 uit komt , en te horen krijgt waarom hij je geen gehoor terug heeft gegeven .
Misschien heeft een goed excuus .
Hoi Dreetje
een vraagje je vriend werkt in Marsa Alam? en werkt bij welk resort? mijn exvriend werkt ook in Marsa Alam en ondanks alles was hij altijd bereikbaar en inderdaad ook in Marsa Alam zijn er in elk resort internet en intern telefoonkaarten te verkrijgen. Hoop voor je dat je antwoord krijgt zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent!
Hallo meiden,
daar ben ik weer na een tijdje niks… Heb af en toe wel mee gelezen enz… enz… maar ben vooral bezig geweest met mn eigen relatie en veel informatie opgezocht, ben boeken aan het lezen enz…
Het laatste bericht wat ik op dit forum heb gezet ging over Youssif en mij en dat we samen hebben besloten dat we geen toekomst samen kunnen hebben.
Zoals ik toen zei dacht ik er toen over om eventueel nog naar Sharm terug te keren voor een vakantie/afscheid/einde relatie en vertrekken als vrienden.
Youssif en ik heb nog steeds super contact, kunnen erg goed met elkaar praten en we begrijpen elkaar… Eerlijk gezegd, we zijn dezelfde mensen… we denken hetzelfde en dat is zo ontzettend fijn.
Na vanochtend een super telefoon gesprek van bijna een uur, ben ik uit mn bed gesprongen en heb ik eindelijk een ticket geboekt…
Jullie moeten weten dat ik boeken aan het lezen ben en intussen echt weet dat het niet kan.
Heb in de tussentijd wel 4 keer “bijna” en ticket geboekt… maar vandaag echt!
Ik werd ook gek van die twijfel… wel of niet… wel of niet… wel of niet… !!!WAAROM WEL en WAAROM NIET!!!
Nou over 57 nachtjes ben ik bij hem en heb er super veel zin in.
Het afscheid wil ik nog niet aan denken, dat zal zeker zwaar worden… Maar ik denk dat het ook heel erg goed en fijn is om het na een week 24/7 bij elkaar, om dan samen afscheid van een liefdes relatie te nemen en als vrienden (voor altijd) uit elkaar te gaan.
Ik hoop dat ik na deze vakantie een innerlijke rust krijg en weet dat Youssif en ik er alles aan hebben gedaan. Maar voor nu voelt het alsof ik niet verder kan en dat zal toch echt wel moeten.
Kortom we zien elkaar snel en ik hoef daar de komende 57 dagen/nachten niet meer over te twijfelen en na te denken…
Ik denk dat ik een goeie beslissingen heb genomen… moeilijk… maar wel een goeie beslissing!
Meiden dit wilde ik jullie toch allemaal even laten weten!
Groetjes Jessica
hey hey dames,
weer eens een berichtje van mij…
het is lekker hectisch op t werk geweest, te harde wind, dus geen boten op t water, computer met een virus, die zomaar afsluit en je kan opnieuw beginnen met wat je gedaan had, nieuwe computer, alles erop instaleren. achja het houdt je van de straat.
het is wle weer duidelijk dat ik Nederlands, Jong & Nieuw ben … dat zegt waarschijnlijk al genoeg
Ja die egyptische mannen veranderen nooit!
Nouja gelukkig heb ik mijn liefie die ontzettend goed voor me zorgt. gisteravond was mijn buik ontzettend aan het pijn doen en toen zorgde hij voor me alsof ik een klein kind was, maar dat was stiekem wel erg leuk hihi, ik denk dat ik amar een paar keer ga doen alsof ik ziek ben lol!
Dreetje, lastig hoor zo een reactie. ik hoop dat zijn e-mail wat duidelijkheid geeft. Als hij helemaal niet reageert dan weet je waarschijnlijk genoeg.
en inderdaad had je hem al laten weten tijdens het telefoongesprek dat je hem niet goed te pakken kon krijgen. Dus hij moet wel een verdacht goed excuus hebben om dat goed te praten hoe hij tegen je gepraat had aan de telefoon. Nouja we zullen het wel zien, ik hoop van harte voor je dat het echt gewoon een miscommunicatie is geweest. ik weet wel dat als ik in egypte ben met mijn egyptische nummer van Etisalat, ik geen smsjes kan ontvangen van vodafone in Nederland. in ieder geval, niet allemaal. soms wel en soms niet. maar dat is nus niet met egyptische vodafone.
succes verder in ieder geval en sterkte natuurlijk.
Sjess spannend hoor dat je naar hurghada komt! gezxellie ![]()
Probeer wel te zorgen dat je de vlindewr te baas blijft, ewant strax als je weer bij hem bent zit je weer helemaal in de 7e hemel hihi. ![]()
Wha ha ha… ja die verrekte vlinder inderdaad…
Die vliegt nog flink rond, maar hij zal toch ergens in een boom moeten gaan zitten… Helaas werkt dat niet zo, maar we zullen zien…
Ben erg blij dat ik eindelijk die knoop heb doorgehakt.
We zullen zien hoe het gaat…
Maar helaas meid, ik kom niet naar Hurgada… want dan zouden we een bakkie kunnen doen…
Maar ik ga naar Sharm el Sheikh!
Maar mocht ik in de buurt zijn, dan laat ik het je weten
…
Ik heb ook zo zin in de :zon02: heerlijk!..
Meid je hebt je weer flink bewezen op je werk dus! Ze mogen blij zijn daar met je en je vriendje zorgt goed voor je, dat is fijn om te horen!
groetjes
xx
Hey Suusieme!
Hoe gaat het nu met jullie, heb je uiteindelijk werk gevonden in Hurghada? Wat doe je nu?
Ik mis Hurghada wel hoor. Ik verlang om binnenkort nog es terug te gaan. Ik heb er een appartement gekocht, het moet enkel nog afgewerkt worden. In El Ahyaa, tss el gouna en hurghada aan de zee, je kent dat wel, of je vriend zeker. De buurt is er naar het schijnt veel aan het veranderen en verbeteren. Ik kijk er naar uit om terug te gaan kijken! Hurghada ontwikkelt toch snel he!
Waar woon je zelf ergens nu? Ik heb zelf altijd in Dahar gewoond, tussen de lokale mensen, in van die lokale stoffige straatjes ![]()
groetjes! Erika
Hoi iedereen,
Mijn vriend woont en werkt ook in Marsa Alam, en moet zeggen dat (ondanks Vodafone) soms wel storingen zijn met de verbindingen…
Hee Sjess, ik vind het reuzeknap van je dat je er zo mee om kunt gaan. Wat moet je sterk in je schoenen staan. Ik gun je een supermooie tijd straks als je gaat.
Dreetje, heb je inmiddels al wat gehoord? ik hoop het echt voor je en dan het liefst positief natuurlijk.
Hey!
Vind het ook super spannend hoor!
Het scheelt denk ik enorm dat Youssif en ik hetzelfde voelen en er hetzelfde over denken… We hebben zoveel goede en fijne gesprekken gehad, maar dus ook erg veel serieuze gesprekken over de evt. toekomst…
Ga zeker genieten die week! We zijn super goeie vrienden, nu al… Ik hoop ook dat we op die manier afscheid kunnen nemen.
Ik heb gezegd dat ie de 19e t/m 25e mei vrij kan nemen. Ik kom de 18e aan… en ga hem lekker verrassen door hem van zn werk te halen. Ben zo benieuwd! We hebben er in ieder geval allebei erg veel zin in…
Hoop dat ik als ik daar ben nog zo stevig in mn schoenen sta :wub: hhhhmmmmm… ha ha ha…
Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk!
xx
spannend hoor sjess!
Vind het heel dapper van je, ik doe het je niet na!
Dreetje ik ben ook erg benieuwd of je nog wat gehoord hebt.
Is ook echt spannend! WhiHoo! Maar zoveel zin…
Kan ik hem in ieder geval ook nog persoonlijk zijn verjaardag kado geven!
Helemaal leuk!
Ja idd, Dreetje hoe gaat ie? Al meer info?
xx
Evalien… denk je dat het niet kan?
Heb er zo lang over lopen wikken en wegen…
Maar ik hoop dat we na die laatste week samen echt onze relatie kunnen afsluiten, nu kan ik dat niet.
Een beetje hetzelfde gevoel als je relatie beeindigen door de telefoon, mail, sms of wat dan ook… Dat zou ik niet kunnen…
Tja alleen ga ik ervoor naar Egypte… Is ook wel bizar, maar ik weet gewoon dat we het super leuk gaan hebben en… tja… dan zullen de tranen zeker gaan stromen! Maar daar wil ik nog niet aan denken…
Ik krijg echt spijt als ik niet ga… Dat is een ding wat ik zeker weet…
grtz
x
hoe bedoel je??
tuurlijk denk ik wel dat het kan, ik vind het juist heel dapper van je!
k bedoelde alleen dat ik het zelf niet zou kunnen, daarin ben ik veelste emotioneel aangelegt.
Vind het juist heel stoer van je!
Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, als je er al lang overnagedacht hebt en uiteindelijk dit besluit hebt genomen, is dat absoluut het juiste denk ik.