Heeft er iemand ervaring mee om naar Belgie te imigreren voor je mannetje ?
Ik moet er werk vinden en een woonplek … heb al op het internet gekeken maar kan niet zo goed iets vinden …
Als ik het goed heb is heet dat de EU route ?
Wie kan mij helpen …
Hey Karolientje, ik geef je gelijk hoor, volgens mij zijn er ook altijd andere manieren maar om hem even te verdedigen: Het (de situatie) ligt niet zo eenvoudig dat zijn even via een vriend iets naar mij kan sturen, daarnaast is hij nu maar voor een paar dagen in Hurghada, alleen, en gaat daarna terug naar Marsa Alam waar hij woont en werkt.
Daarnaast heeft hij woensdag wel iets laten horen door me te bellen vanuit een telefooncel oid, dus in dat opzicht is het nu geen week geleden.
Maar goed, ik hoor mezelf nu alles weer goed praten en zo is het ook weer niet helemaal, ik vind het nog steeds allemaal erg lang duren!
Voorlopig houd ik toch nog maar even de moed er in… Hij heeft de afgelopen tijd wel wat kredits opgebouwd
hey hey, weer eens een berichtje van mij, vanuit Hurghada.
Ben nogsteeds behoorlijk op zoek naar een redelijk betaalde baan. ik ben bang dat ik op dit moment het beste terug kan gaan naar de hotels waar ik eerst ook werkte… Maarja, we zien nog wel even. Ongeveer alle nederlanders in Hurghada weten dat ik er ben en dat ik op zoek naar werk ben hihihi. Handig dat ik als reisleidster gewerkt heb. maarja ik ben zo ongeveer alle telefoonnummers kwijt van iedereen, aangezien mijn mobiel in de wasmachine kapot was gegaan. en nee, ik heb hem helaa sniet meer aan de praat gekregen :S
Maar zo langzamerehand begint mn adresboek van mijn telefoon weer vol te lopen.
Verder dreetje, als je weet waar in hurghada hij ongeverr zit, wieweet kan ik er nog wat mee, ik zit hier toch. als ik hem spreke kan ik je even een update geven ofzo? Verder denk ik ook niet dat er veel rpoblemen zijn met t netwerk hier, ik zit nu in n cafe en gewoon internet en thuis via de usb.
Heey Kris, ik had je vraag gelezen, ik heb gehoord dat het makkelijk kan naar Maleisie… niet het ultieme vakantieoord dus Maar ik durf het neit met de volle 100% te zeggen.
Sowieso is europa een drama! Ook balen dat het neit gelukt was met zijn visum voor Nederland, bij mij had het ongeveer n half jaar geduurd maar wa shet gelukkig toch gelukt.
Ik ben toruwens net weer eens bij orange cafe geweest, toch echt nederlands daar haha, nouja ik ben dus flink aan het netwerken en op die manier hoop ik toch ook aan de slag te kunnen als reisleidster… ookal moet ik eerst weer in n hotel werken. We zien het wel even!
Succes met zoeken Suusieme, ik hoop dat het je binnenkort gaat lukken.
Ik ben de uren aan het aftellen, nog een dagje werken en dan ga ik heerlijk naar Egypte en mijn lief toe. cheer
Ik heb het gevoel dat ik al zo lang wacht, kan niet veel langer meer wachten.
Dreetje, vervelend dat je jouw vriend niet goed kan bereiken. Normaal gesproken is het zo dat je te horen krijgt dat de telefoon unavailable is, dan is er meestal geen bereik of storing. Maar als je te horen krijgt dat de telefoon switched off is, dan staat de telefoon echt uit.
Maar het kan inderdaad zijn dat hij zijn oplader niet heeft of dat zijn telefoon het gewoon niet doet.
Maar zodra je hem weer spreekt moet je wel vragen waarom hij nu zo slecht bereikbaar was. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt. Maar probeer niet elk uur/minuut te bellen, daar word je alleen maar erg gefrustreerd van als je steeds hetzelfde te horen krijgt.
hihi naja ik heb inmiddels ik denk al 7 verschillende berichten gehoord, waarvan ik de meeste niet versta, meestal in het arabisch maar daar heb ik ook al 3 of 4 versies van gehoord (dan weer een man, dan weer een vrouw) soms in het nederlands, engels of iets dat lijkt op italiaans
Heel bijzonder
En bijvoorbeeld bij Oad of neckermann, die hebben in Hurghada toch allemaal een lokale agent met wie ze samenwerken…waarschijnlijk heb je dat ook al geprobeerd…maar ik zat ineens hard op te denken…:chin::hihi:
Of Tez tours…Iig veel succes nog
Dreetje…dat je zoveel verschillende berichten hebt gehoord, is ook een manier om arabisch te leren…ahahahaha…geintje…;)…Iig is zijn telefoonprovider internationaal…
Gelukkig kan je er de humor ook nog een beetje van inzien Dreetje maar oh wat is dit vervelend voor je. Ik heb het eens 3 dagen gehad toen zn telefoon in t water was gevallen, maar het leken wel 3 weken!
Dalfien, Heeeeerlijk voor je! Je hebt er ook lang genoeg op moeten wachten. Hoe lang blijf je?
Dubbel en dwars genieten hoor want de tijd gaat daar veel te snel.
Leuk dat je Orange hebt gevonden! Ik heb daar en in de Dutchbar nog een tijdje gewerkt. Niet echt een aanrader, maar Christa is wel een schat voor me geweest. Sowieso kent zij zowat iedereen in Hurgada die iemand is, dus misschien kan zij je wel helpen.
Heb je anders al eens bij Buddhabar geprobeerd? Ik begreep dat daar nu de marketing assistent van aan het vertrekken is, of ze is net vertrokken. Je kan daar naar mr. Sokr vragen, dat is de manager.
Ben stiekem wel jaloers dat je daar nu zit! Ik begin weer helemaal in de sleur van werken, rekeningen betalen en rondrennen terug te keren waar ik twee jaar geleden zo hard voor ben weggerend.
Ik heb net mijn lief gesproken had voor de zoveelste keer geen internet work work.
Wat me nu de laatste tijd erg opvalt en stoort is dat hij de laatste tijd altijd aangeeft zonder geld te zitten. Al ergste vond het gesprek van net. Ik wil graag meer geld moeder enzus vragen om geld. Sorrie echt ik heb het genegeerd hik zij het drie keer wat verwacht hij geld van mij mooi niet. Ik ben nu zo bang dat ik met een bezness te maken heb. Ik ben verliefd maar dit klopte niet.
Hebben jullie advies of tips.
Ik heb net mijn lief gesproken had voor de zoveelste keer geen internet work work.
Wat me nu de laatste tijd erg opvalt en stoort is dat hij de laatste tijd altijd aangeeft zonder geld te zitten. Al ergste vond het gesprek van net. Ik wil graag meer geld moeder enzus vragen om geld. Sorrie echt ik heb het genegeerd hik zij het drie keer wat verwacht hij geld van mij mooi niet. Ik ben nu zo bang dat ik met een bezness te maken heb. Ik ben verliefd maar dit klopte niet.
Hebben jullie advies of tips.
Het is normaal dat een moeder en een zus om geld vragen (mits er geen vader is, natuurlijk), en het is ook normaal dat een zoon en broer geen geldboom in zijn achtertuin heeft staan, waarmee hij dat tevoorschijn kan toveren. Het is óók normaal dat je je schaamt als je moeder en zus structureel niet kunt geven wat zij nodig hebben. Er wordt vaak geld geleend van de mannelijke familieleden of vrienden. Niét van vrouwelijke familieleden en vriendinnen. Het geld wat van de vrouw is, daar blijf je nl. van af.
Het vrágen alleen al is onfatsoenlijk, het suggereren ook.
Tenslotte kan het voorkomen dat vrouwen onder elkaar geld lenen. Moeder en zus zouden dan jou vragen geld te lenen… Ze doen dat echter alleen maar als je heel dichtbij hen staat en je als familielid gezien wordt.
Hey Myr, pfff vragen om geld…ook al is de situatie zo dat zn moeder/zus geld nodig hebben dan hoort hij dat nog niet met jou te bespreken en zeker niet om geld te vragen. En jullie kennen elkaar nog niet eens zo lang. Ik weet dus niet hoe het contact verder is tussen jullie, waar jullie zoal over spreken enzo. Het is een bezness signaal…dus blijf het gewoon afhouden en geef ook duidelijk aan dat hij niets van je kan verwachten op dit vlak is mijn advies.
Had je trouwens al wat besproken om naar hem toe te gaan in april/mei?
Inderdaad niet doen ( geld geven )!!
Als je er eenmaal aan begint , dan blijf je bezig en inderdaad hij MAG DIT NIET aan jou vragen en/of van jou verwachten…
DUS NIET AAN BEGINNEN !!!
En dan merk je ook gelijk als de liefde bij hem net goed zit als bij jou ( want hij gaat er niet anders om doen, wanneer je hem niks geeft , wanneer het goed zit en anders weet je genoeg ).