O suusie…het gaat vast lukken!!
en 500 is toch niet verkeerd voor egy-maatstaven? kun je heel wat rijst enzo voor kopen haha.
haha ja een heeeeeeeeleee boel rijst inderdaad! jammer dat ik niet zo gek op rijst ben, maarja moet t toch maar meer proberen te leren eten hihi. en nouja anders hou ik t wel lekker bij de pasta hihi.
wel erg spannend nu.
mijn boek heb ik afgerond kwa tekst, nu meot ik hem sowieso nog gramaticacontrole doen en daarbij nog een keer lezen om te kijken of de opbouw enzo wel goed is. het word een e-book, dus per internet te krijgen en te lezen. het zijn 55 a-4 pagina’s, dus het is wel een redelijk verhaal haha. Ik had hem gisteren afgemaakt. Ik ben er in ieder geval erg trots op. nouja nu dus nog even de puntjes op de I en dan kan hij verkocht worden hihi!
Ik ben erg benieuwd wat iedereen ervan zal gaan vinden… zodra ik de link heb waar hij verkocht word geef ik hem gelijk aan jullie door!
liefs suusie
ah wat spannend suusieme! ik ben erg benieuwd,
hoe vind je het verder daar?? voelt vast heel anders als een ‘’ vakantie’’
Dreetje heb jij je mannetje al gesproken trouwens ??
Hey Evalien, nee nog steeds niet, ik zag vanochtend wel dat ik een gemiste oproep had van hem om half 2 zijn tijd, ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik het geluid van mn foon uit had en dus niets heb gehoord.
Ik maak me nog steeds zorgen want hij belt mij eigenlijk nooit, smst alleen. En dan belt hij nu ook nog op zo’n raar tijdstip… ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken…
heb je hem alweer terug gebeld dan??? of neemt hij dan weer niet op?? pff ik snap je situatie! alles wat je niet in je hoofd wil halen komt in je op natuurlijk.
Nou als je hem eenmaal gesproken hebt ‘’ kun je jezelf wel voor de kop slaan’’ dat je zoveel onnodige zorgen had, geloof mij.
Hihi zeker dat ik hem terug gebeld heb, je wilt niet weten hoe vaak
maar ik kreeg geen gehoor, steeds kreeg ik weer die melding ‘the mobile you try to call is maybe switched off’… ik kan het al bijna in het Arabisch na zeggen ![]()
Maar… ik heb net geprobeerd te bellen hij ging zowaar over! Er werd alleen niet opgenomen, maar in mijn beleving ben ik weer een stapje verder haha… Wat een ellende, hij moet wel met een hele goede reden komen om dit te verklaren zeg ![]()
Laten we hopen dat alles wat al door mijn hoofd is gegaan niet aan de orde is. Ik ben zo blij dat het hier herkenbaar is! Kan ik gelukkig even mijn hart luchten (zorgen uiten), thanks!
Geloof mij, ik kan zo alles opnoemen wat jij je in je hoofd heb gehaald, ik denk dat wij dat allemaal kunnen.
is vrij normaal en het klopt vrijwel nooit, dus laten we daar van uit gaan ![]()
succes nog en laat het maar even weten als je hem hebt gesproken!!
Hoi Dreetje, zoals je misschien wel of niet weet lees ik hier nog mee, maar omdat ik geen relatie meer heb post ik niet meer. Toch kan ik het nu weer niet laten:) Waarschijnlijk heeft hij jou nu gebeld omdat je zo vaak hebt gebeld en gesmst en hij zich nu zorgen om jou maakt van wat is er aan de hand dat je me zo vaak hebt gebeld en gesmst? Dat is wat ik dan te horen kreeg
Er zal ongetwijfeld iets aan de hand zijn geweest, maar hij leeft nog en heeft je zelfs geprobeerd te bellen, waarschijnlijk om dus te weten wat er met jou is hahaha. Relax! Komt goed of niet…je kan toch niet in de toekomst kijken. Probeer het wat van je af te zetten en je spreekt hem wel weer en dan denk je weer wat heb ik me toch druk gemaakt om niets. Sterkte!
hmm jammer genoeg was mijn Duits niet goed genoeg… heb net een telefoontje gekregend at dew andere sollicitant de baan had gekregen. het zou natuurlijk ook kunnen komen dat de andere egyptenaar minder salaris kreeg en dus duidelijk goedkoper zou zijn vor hun, dat ze vandaar gekozen hadden.
Maarja ben gelijk weer verder aan het solliciteren bij duikcentrums als receptioniste en daarbij ook weer als guest relation… niet geschoten is altijd mis! Het is hier wel weer verschrikkeliujk warm!! zweetwarm haha. zometeen nog even naar abu ashra, voor een paar boodschapjes.
Dreetje, je weet nu in ieder geval dat hij og leeft en niet in het ziekenhuis bewusteloos is! anders had hij je niet kunnen bellen
Dus ik denk dat dat al een hele grote gerusttelling moet zijn voor je! Je zal hem vast snel weer kunnen bereiken. Maarja hij moet dan in ieder geval wel een goed excuus geven, want eigenlijk is het geen doen met zo een stress.
Ik werd al gek als ik meer dan 2 uur neits te horen kreeg van nabil, pff op die manier hebben we beide chaotische momenten gehad, terwijl de anderr gewoon lag te slapen ofzo!
Het komt wel weer goed, niet te veel zorgen maken, voor alles is een reden.
liefs sus
Jammer Suus
maar mijn gevoel zegt dat het best goed komt met jou. Iemand met zo’n ervaring en supermotivatie laten ze toch niet voorbij gaan?
Nou, ik zou er wel wat zweetdruppeltjes voor over hebben hoor om nu in Hurghada te zitten bij mn lief hihi.
Hey Dreetje,
maak je geen zorgen, een gezondheidscheck als duikinstructeur is heel normaal, zeker als je je licentie wilt behouden! Duikt hij via PADI of CMAS? Afhankelijk daarvan is de check wat uitgebreider of juist niet. Kan het trouwens niet gewoon zo zijn dat zijn accu of oplader kapot is?
Suus, balen voor je dat het niet gelukt is! Kan je vriend je niet helpen aan werk te komen? Die zijn daar toch praktisch allemaal “familie” van elkaar en helpen elkaar met dat soort dingen?
Nou M heeft me net gebeld vanuit een telefooncel maar kon niet goed praten omdat er allerlei mensen omheen waren, we hebben denk ik ook maar 5 minuten gebeld. Hij was verbaasd te horen dat ik me onwijs veel zorgen maakte omdat hij zich juist zorgen maakte omdat hij 4 dagen niets van me had gehoord :S
Hij is nog steeds in hurghada voor zn bodycheck, lijkt me nogal lang duren maar het zal wel.
Ik ben onwijs blij dat ik hem weer even gehoord heb en ik al mijn doemscenario’s in de prullenbak kan gooien maar de knoop is nog niet helemaal uit mijn maag omdat hij zo anders klonk, maar misschien waren dat zijn zorgen die ik hoorde, ik weet het niet…
Hopelijk is binnenkort alles weer zoals het was ![]()
Oh gelukkig heb je weer iets gehoord. En over de rest nog maar niet veel zorgen maken. Mijn ervaring is dat ze ons nooit willen belasten met hun ‘zorgen en/of beslommeringen’, dus als er wat is dan hoor je dat inderdaad niet zo snel. En ze kunnen zich ook niet zo goed voorstellen dat wij ons dan wel zorgen maken daarover. Raar maar waar.
Mij is het ook wel eens overkomen en mijn vriend weet nu, en begrijpt, dat ik het wel wil weten omdat ik anders niet gerust ben. Heel lief hoe hij het opgepakt heeft, echt.
Hallo Dames,
Ik heb hetzelfde een paar dagen geleden meegemaakt…Ik hoorde 2 dagen niks van hem, geen sms, geen miss calls en ik maar smsen maar kreeg gewoon geen antwoord. Ja en dan worden mijn twijfels alleen maar erger. Dan ga ik weer gekke dingen denken. Heb ik in mijn emotionele bui en twijfels een sms naar hem gestuurd en als laatste eindigde ik met: If you joking with me, plz tell me… Vanaf dat moment geen sms terug, hij neemt zijn telefoon niet op of die staat uit…Ik denk dat ik het voor mezelf heb verpest… Ik moest even mijn ei kwijt…
zo balen zeg… en je hebt nogsteeds niets meer van hem gehoord??
Ik vind het neit meer dan normaal dat je zo een sms stuurt als je helemaal niets meer te horen krijgt.
clejo heeft zeker gelijk, ik had er ook vaak last van (vooral in t begin) dat als hij problemen had mij er ‘‘niet mee wilde lastig vallen’’. Daardoor werdt t alleen maar moeilijker voor hem en was hij neit bepaald te genieten. Als ik vroeg wat is er, zei hei bars:NIETS, Ze willen ons neit met hun problemen opzadeln, zo voelen ze dat tenminste.
Ik heb ook wel ees hele ‘‘foute’’ smsjes gestuurd zodra ik in Nederland was. En als hij me dan negeerde werd ik alleen maar tien keer bozer!
Dat snappen ze neit denk ik… voor hun is het dat als ze stil zijn, ze er over gaan praten zodra ze er klaar voor zijn en zodra ze weer rustig zijn (en dus een tijdje stil/negerend). Ikm (en ikd enk de meeste vrouwen) worden juist alleen maatr bozer zodra we genegeerd worden.
Muchacha, je zegt da tje het verpest hebt bij hem?? nee echt niet hoor, hij is degene die het verpest door niets te reageren en jouw geen aandacht geeft. Dat is ZIJN schuld, niet de jouwe! Hij is jou niet waard als het nu neit van zijn kant komt. Hij weet nu tenminste hoe jij je voelt en daar hoort hij om te geven en hoort HIJ jou dus gerust te stellen. dat hij dat niet doet is ZIJN fout, en wieweet over een paar dagen krijg je weer een onwijs lief smsje van hem ![]()
maar ik blijf erbij, ze moeten wel een erg goed excuus hebben om niet te reageren.
Dreetje, gelukkig heb je hem toch 5 minuten aan de lijn gehad, beter iets dan niets. Ik hoop voor je dat de dagen voor hem in Hurghada snel om zijn, zodat je weer lekker dagelijks contact met hem kan hebben.
Ik weet nog erg goed dat Nabil en ik een megaruzie hadden in NL omdat hij neit duidelijk zei wat hij wilde doen (fietsen hahaha). Hij was gaan lopen samen met me, maar verpeste het door zijn manier van [praten, zodat ik hem alleen verder liet lopen. Mijn vader was opzoek naar hem gegaan en had met hem gepraat. Toen mijn vader vertelde dat Mannen dniet hetzelfde denken als vrouwen was hij totaal verbaast. De vrouw is toch ook vlwassen? die denkt dan toch hetzelfde?.
Zo bleek het weer, Niemand had mijn vriend ooit verteld dat vrouwen niet zo in elkaar zitten met hun gedachten als mannen. en als een man dat tegen de man zegt, dringt het pas door… want als ik het zei snapte hij het toch niet! LOL. Dus wieweet een idee om je vader even te laten zeggen tegen de man dat vrouwen niet hetzelfde denken. Er ging een wereld voor mijn vriend open en om eerlijk te zijn, heb ik ook het idee dat hij me een stuk sneller begrijpt nu, of in iedergeval kan voorstellen da tik anders denk haha!
Nouja dat meost er weer eventjes uit, wieweet hebben jullie er iets aan hihi
Suusieme,wat je net hebt beschreven is helemaal waar, wat betreft de mannen… Als hij problemen heeft of er zit hem iets dwars en ik vraag ernaar, dan zegt hij: oh everything is ok, no problem, i fix it. Ga ik doorvragen (je wilt hem natuurlijk helpen, als vriendin zijnde
),wordt hij kwaad en ik ook. Dan zeg ik tegen hem waarom vertel je het dan tegen mij als je er toch niet over wil praten. Eindstand hij boos, ik boos en dan zegt hij Im tired i go sleep…stjaaaa… Dat ze hun gevoelens niet willen uiten, daar heb ik dus moeite mee.
Kijk iedereen heeft zijn mindere kanten en ik ben ervan overtuigd dat als hij echt om mij geeft hij contact met me opneemt. Maar tot nu toe nog geen reactie van hem…
Sterkte
hey,
heel herkenbaar dit…als Mahmoud problemen heeft dan praat hij ook niet en laat nauwelijks tot niks horen! Hij neemt gelukkig altijd wel de telefoon op maar zegt dan rustig ik ga slapen, ben moe! Ik heb het afgelopen jaar wel geleerd hem met rust te laten als hij zo is dat is beter voor mezelf (want ja ook ik ga me vreselijk boos maken als hij zich zo gedraagt) en beter voor hem!
Mijn emoties gaan van hot naar her op het moment, ene moment denk ik, ik stop er mee ik ben het hem missen zo vreselijk zat en ik kan hier toch wel een normale vent vinden, andere moment zit ik naar een ticket te kijken om zo snel mogelijk weer terug naar hem te gaan. Ik zou er niet mee stoppen op het moment hoor, maar dat iemand missen zo je leven kan beinvloeden op het moment vind ik VRESELIJK!!!
Suusieme, intussen al vooruitzicht op een baan?
Dreetje, gelukkig heb je wat gehoord van hem!
Muchacha, ik weet zeker dat als hij alles weer een beetje op orde heeft hij gewoon weer wat laat horen, en het probleem ligt inderdaad niet bij jou maar bij hem.
Grappig… M verteld mij wel over zijn problemen en zorgen. Ik hoor het vaak ook al snel aan zijn stem dat er iets is… Misschien verteld hij niet zo uitgebreid als ik dat doe
maar als ik doorvraag dan verteld hij altijd meer (als hij eenmaal op zijn praatstoel zit… hihi) en hij vindt het ook niet erg als ik doorvraag. Dat doet hij bij mij ook… En eerlijk is eerlijk, ik vind het heerlijk, een man die over zijn gevoelens praat ![]()
Alleen als we weinig tijd hebben aan de telefoon dan wil hij niet doorpraten over zijn problemen e.d. omdat hij de weinige tijd die we hebben dan liever leuk besteedt ![]()
Maar de 5 min van gister waren echt niet genoeg, was echt een warrig gesprek…
Muchacha, zit hij in Hurghada? Ik ga dan bijna denken dat het aan het netwerk daar ligt of zo, gister hoorde ik dat ook iemand anders in Hurghada niet bereikbaar is… Naja ik weet het ook niet. Maar ik weet hoe je je voelt! M zijn telefoon lijkt ook uit te staan of er wordt niet opgenomen maar het blijkt dat hij gewoon echt niets ontvangen heeft en ik van hem ook niet…
Ik hoop dat je snel iets hoort…
Dreetje…ja in Hurghada…en nog steeds niks…ik laat hem maar even met rust en dan probeer ik over een paar dagen weer met bellen…thnxxx