hij komt zometeen gelukkig op skype dus dan zie ik hem weer even!
Voorlopig zal ik hem een tijdje niet in het echt zien verwacht ik, mijn geld is een beetje op en wil weer wat spaargeld hebben en hij heeft op het moment geen huis, zit tijdelijk bij zijn beste vriend en zijn vader. En doordat er momenteel zo weinig toeristen daar zijn heeft hij ook geen werk, want hij werkt op commisie basis. Dus de omstandigheden zijn momenteel niet zo goed en dus ook niks om naar af te tellen…maar ja komt hopelijk wel weer.
tuurlijk heb je wel iets op naar uit te kijken, hij zal toch niet eeuwig werkloos blijven? jij hebt toch ook een keer je spaargeld bij elkaar??
omdat het binnenkort niet word wil niet zeggen dat het nooit word toch!?
komt allemaal wel goed, en waarom probeer je hem in die tussentijd neit hier heen te krijgen??
dat scheeld natuurlijk geld en dan ziet hij jouwn wereldje ook
ja hij heeft sowieso per 1 april weer een baan, en dan zal die waarschijnlijk wel op zoek gaan naar een eigen huis.
Hij kan geen visum aanvragen vanwege gedoe met het leger, als hij nu een visum zou aanvragen betekend dat 3 jaar dienstplicht en 9 maanden celstraf ongeveer. Dit vervalt op zijn 31ste…dus daar wachten we sowieso op.
Ik weet dat er echt wel dingen zijn om naar uit te kijken, komt binnenkort echt wel weer een dag dat ik onze volgende vakantie samen boek, maar op sommige momenten lijkt het allemaal veel te ver weg…
ik ken die dagen nog wel, ja en wat deed ik ertegen?? ik gaf extra veel missedcalls en smsjes en dan savonds dkypen tot (te) laat in de nacht.
verder is het soms ook handig om je gedahcten ergens anders op te zetten en iets te gaan doen. maarja het is en blijft lastig, want je krijgt je liefie toch niet uit je gedachte hoe dan ook!
nouja kijk er maar gewoon naa ruit dat je hem snel weer ziet. heb je nog een leuke verjaardag gehad?
ik vier mijn verjaardag 11 mei, whaha ds als jullie van plan zijn om in mei te komen, weet je wanneer het beste datum is lol.
ik ga weer eens verder aan mijn boek. wordt nu toch wel een beetje tijd dat hij af is. en zeer waarschijnlijk komt er toch nog wel een vervolg! lol
jah snap ik, t is ook niet niets natuurlijk.
heb je ook een vakantiefilm gemaakt? is vast ook leuk om terug te kijken als je hem zo mist.
nou gelukkig ga je zo even lekker skypen met je lover!
zo’n dagje hoort erbij en dat mag ook wel, wat ik zeg… dat zegt alleen maar hoeveel je van hem houd!
Ik begrijp niet helemaal hoe je het bedoeld Evalien, dat het je geld scheelt als hij naar NL komt. Volgens mij kost hem dat juist veel geld. Allereerst om steeds naar Cairo te gaan, de aanvraag kost geld. Het vliegticket kost geld, aantonen dat hij genoeg geld heeft of jij moet garant staan. Het verblijf in NL. In principe hoef je geen hotel te regelen maar je moet toch inkopen doen voor twee personen. Je wilt gezellige dingen doen. Dat kost allemaal geld.
Vervelend voor je Suusje dat je hem erg mist, maar dat lijkt me inderdaad normaal. Zeker als je elkaar zo intensief gezien hebt de afgelopen twee weken. Maar ook dat gevoel gaat minder worden en dan komt de tijd weer snel dat jullie elkaar weer zullen zien.
Tuurlijk kost het ook geld, maar het hele aanvraag gebeuren heeft mij niet zoveel gekost als een vliegreis en hotel.
en dat bedoelde ik ermee te zeggen.
Alles kost geld tegenwoordig… maar qua uitnodiging enzo kom je niet zo hoog als een ‘’ vakantie’’ naar Egypte.
Je kost zeker meer om je partner naar hier te laten komen op vakantie dan naar daar. Iig ik betaalde alleen een ticket voor daar en meer niet.
Idd je wilt leuke dingen doen hier en het kost heeeeeelll veel geld entreekaartjes hier zijn echt belachelijk duur.
En dan ook eten inslaan ppfffff me partner is een grote eter nou dan heb ik wel geweten met me financien.
haha het is voor een goed doel en doe het met alle liefde.
Ik weet nog toen hij nog niet bij mij was hoe moeilijk dat was en er waren momenten dat ik idd alleen maar huilden maar dat luchtte echt op.
Ik werkte veel en ging vaak naar vrienden toe even lekker de kroeg in en op het moment dat je weer een datum heb zo dan wowwwwwwwwww.
haha ja dat zal wel!
ja nouja goed dat zal ook voor iedereen anders zijn natuurlijk, ik woon nog thuis dus qua boodschappen word dat allemaal gedaan, hij zou hier ook kunnen slapen dus ik hoefde voor hem alleen zijn ticket te betalen, en hij betaalde dan zelf het visum en dat soort dingen dus ik kwam lang niet op het bedrag wat ik nu betaald heb voor die 8 dagen.
Maar maakt verder ook niet uit, het zal inderdaad wel duurder zijn met alles er op en er aan.
Ik ben benieuwd hoe het met mij gaat als ik er ben geweest en weer terug moet, dan zit ik waarschijnlijk net zo als jij suusje!
Kun je mij dan gaan trootsen, hah
Ja ben ook beniewd wanneer ga je ook alweer??
Scheelt idd erorm dat je nog lekker thuis woont.
De eerste paar dagen zijn het ergst maar dan ben je weer in je ritme en ik iig ging weer als een dolle aan het werk naar vrienden /uit etc etc.
Ik ga de 30ste heen, vind het echt eng!
Ben nu al zenuwachtig hahah.
Ja ik weet in ieder geval wat ik kan verwachten als ik straks weer hier ben,
des te meer redenen om lekker snel weer te boeken!
opzich kost het mij ook niet zo gek veel geld daar naar toe te gaan, ik koop alleen een ticket en verblijf dan bij hem in huis. En daar betaald hij altijd meer dan ik wil. Maar omdat ik net verhuisd ben is mijn spaargeld er door heen en wil ik dat wel weer een beetje opbouwen.
Ik heb zeker een leuke verjaardag gehad, ik wilde niet teveel gedoe, maar gewoon gezellig met Mahmoud, zijn beste vriend en een vriendin van mij uit eten en stappen, dus dat hebben we gedaan. Mahmoud had oorbellen en een hangertje voor aan een ketting en 2 luchtjes gegeven, zo lief…is alleen niet helemaal mijn stijl sieraden, maar draag het uiteraard alsof het mijn waardevolste dingen zijn op het moment en dat zijn het eigenlijk ook…hihi
Verder sinds ik terug ben het alleen maar druk gehad en vriendinnen die bleven slapen, ben nu eigenlijk voor het eerst alleen. Ik woon alleen met mijn hondje en dan is het toch wel heel erg stil in huis hoor…en dat zijn de moeilijkste momenten. Maar ja morgen weer aan het werk en dan went het hopelijk ook wel weer.
Net even geskypt, maar verbinding was mega slecht, kon hem bijna niet horen, dus hij gaat nu even kijken of hij een usb-stick kan lenen van een vriend zodat hij gewoon thuis met me kan kletsen, maar dat gaat uiteraard weer op zijn egyptisch dus mag blij zijn als die nog online komt voordat ik naar bed ga hahaha…
Evalien, dit is de eerste keer toch dat je alleen terug gaat?? Super spannend, ik weet dat ik nachten nauwelijks had geslapen en kwam helemaal trillend en zenuwachtig daar aan, maar hij stond zoals afgesproken netjes te wachten. Ik had voor de zekerheid wel wat telefoonnr. mee, van meiden van het forum die daar op dat moment ook zaten, dat gaf toch wel een rustig gevoel.
Inmiddels 6 keer in een jaar daar geweest en ben ik alleen nog maar super gelukkig als ik daar het vliegtuig uitstap en ook wel iets nerveus omdat ik eindelijk weer bij mijn mannetje kan zijn…
Suusieme, vandaag nog naar werk gekeken en wat gevonden??
Ik kan M de hele avond al niet bereiken… Hij moest vandaag naar Hughada om een soort body check/exam te doen voor zijn werk en ik wil zo graag weten hoe het ging (en wat het nou precies is wat hij moest doen want hij liet het me weten via een smsje, iemand hier toevallig ooit iets over gehoord, dat duikinstructeurs zich moeten laten keuren oid?) maar hij is niet bereikbaar en dan heeft het ook geen nut om berichtjes te sturen volgens mij want die komen dan ook niet aan…
Wat ik zo vervelend vind is dat ik niet weet of het netwerk er uit ligt of dat hij zijn telefoon gewoon uit heeft staan…
Pff ik hoop dat al die twijfels en onzekerheden ooit over gaan, volgens mij kost me dit me jaren van mijn leven
Maar ja, als de twijfels en de onzekerheden minder worden ontstaat het gemis, he Suusje ;)? Sterkte… ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden.
Vandaag een sollicitatie gehad voor Thomas Cook. Om alleen op de luchthaven voor hun te werken. 500 euro per maand en dat is inclusief alles… niet bepaald geweldig, maar dus toch nog redelijk qkua egyptische maatstaven. volgende week krijg ik te horne of ik ben aangenomen. moest t gesprek in t duits doen hihi
:S ik heb nu 2 dagen niets van M gehoord en dat is niets voor hem, begin me toch wel zorgen te maken. Als ik hem bel hoor ik alleen maar een boodschap dat de telefoon uit staat (kan ook betekenen dat het netwerk er uit ligt volgens mij) maar dat is nu al 2 dagen zo… Argh! Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Iemand een idee? Hij heeft geen internet of zo, ik zou zijn werk kunnen bellen (daar woont hij ook) maar dat vind ik ook weer zo drastisch… help…
Hey dreetje,
ik heb ook dagen gehad dat hij zijn telefoon niet opnam.
Juist als hij dan niet opnam moest ik hem spreken en kon het zijn dat hij wel 50 oproepen gemist had.
Vaak had ik ook het gevoel dat er altijd wel een excuus voor was, en vaak als hij dna uiteindelijk opnam zei ik ook direct; what is your excuse this time!?
Het zal allemaal wel wat laxer daar gaan, hij snapt ook niet waar ik me druk om maak als hij zijn telefoon niet opneemt.
Gewoon even doorheen bijten en hij neemt vast wel op, en als je het echt niet lekker zit…
Bel gewoon zijn werk, hoezo dramatisch!? je bent zijn vrouw en je maakt je zorgen.
Hij zou vast het zelfde hebben gedaan!
Dan ben je in ieder geval gerust toch? dramatisch of niet… als je niet belt blijf je er tegenaan hikken.
ik zou nog even wachten met zijn werk bellen tot je nog een paar dagen niks gehoord heb…zou natuurlijk best kunnen dat hij zijn telefoon kwijt is en jouw nummer, maar zou me nog niet te druk maken na 2 dagen. Mahmoud heeft ook wel eens van die buien en dan snapt hij ook niet waar ik me druk om maak. Maar mocht je nou echt bijna een week niks gehoord hebben zou ik wel zijn werk bellen! Ken je geen vrienden van hem?
Suusieme, spannend joh, 500 is voor daar best een goed bedrag. Echt knap dat je in het duits kan solliciteren, mijn duits is zooooo slecht!
hm ja ik maak me zorgen omdat we in 4/5 maanden tijd eigenlijk iedere dag wel iets aan elkaar laten horen en we ons (volgens mij) allebei zorgen maken als we een dag niets horen. En soms als ik hem bel gaat zijn telefoon wel over maar neemt hij niet op omdat hij druk is (en vaak laat hij dat dan ook nog per sms weten) maar nu gaat zijn telefoon ook niet over, ik ben dan gelijk bang dat er iets gebeurd is of zo… En soms ligt het netwerk er een avond uit maar tot nu toe nog nooit 2 dagen. Ik word ook gewoon gek van mezelf… Ik ben een kei in ramp- en doemscenario’s bedenken, de afgelopen maanden zijn er in mijn hoofd al de meest vreselijke dingen gebeurd maar er was nooit iets erg aan de hand
Maar verder is daar nog niemand echt op de hoogte van mijn bestaan dus mocht er iets met hem gebeuren heb ik geen idee hoe ik daar achter zou komen.
Oh en we kennen elkaars tel nummer uit ons hoofd hihi voor het geval het inderdaad een keer zou gebeuren dat we hem kwijt zouden raken (was erg grappig want we kwamen er achter dat we dat allebei los van elkaar hadden gedaan :))
Herken je gevoel Dreetje, heb het zelf ook wel eens gehad, 3 dagen ofzo geen contact…en altijd was er wel een reden. Het vreet aan je en je hoofd maalt maar door. En ozo gelukkig als dan uiteindelijk het smsje kwam. En als je zit te wachten duurt een uur uren!!
Ik zou nog 2 dagen ofzo wachten voor het bellen van zn werk, er zal vast een reden zijn.
Dan toch maar voor een volgende keer een contactpersoon af spreken voor het geval dat als er echt eens iets gebeurd moet je toch weten wat er aan de hand is.
Sterkte nog even.
tja misschien is het dan toch handig om even zijn werk te bellen, gewoon voor je eigen gevoel, als er wel iets is dan vergeef je het jezelf nooit dat je niet gebeld heb.