Mijn man hoeft zich niet te melden als ie teruggaat. Hoe kan dat? Waarom gaat bij ons alles anders!?!?!?
Dat weet ik niet! Een van de mannen die ik ken die regelmatig een visa gekregen heeft, moet zich elke keer als hij terug is, weer melden op de ambassade. Volgens hem gebeurt dat vaak niet, en dat zou dan weer een minpuntje zijn in het beoordelen van een volgende aanvraag.
Overigens zal die arme jongen het wel gruwelijk koud hebben, hier in Nederland.
Super suusieme, ben echt heel blij voor je!! Nog 2 nachtjes slapen!!!
Wat super voor jullie Suusieme, nu is al die moeite toch niet voor niets geweest. Geniet er maar lekker van hoor:zon02:
Ben jaloers op je:thumbsup:
dankjullie wel allemaal!!!
wowwwwwwwwww super gefeliciteerd
Gefeliciteerd Suusieme !!!
Ja, super geweldig dit te horen, Geniet ervan Suusieme.
Ik krijg er zelf al kippevel van.
Greetz
Ohhhh Suusie… ben echt helemaal blij voor jullie!
Hey Suus,:zon02:
Super proficiat te gek ik ben heel benieuwd wat zijn reactie op Nederland is heel veel plezier samen en dat je een geweldige tijd samen mag hebben. Hopelijk heeft het ook een positief effect op je ouders en dat ze er meer achter je zullen gaan staan. Mooiste bericht en dat na valentijn en na het chineese nieuwjaar wat dat is gisteren van start gegaan dus het chineese nieuwjaar begint goed voor jullie. XX
Heel veel liefs
Myr,
Suusieme, geweldig nieuws. Ik heb echt met je meegeleefd. Het is jullie van harte gegund. De temperatuur zal wel even wennen zijn, maar heb je een extra reden om lekker tegen hem aan te kruipen.
Geniet ervan.
pfff de spanning is nu zo hoog! Morgen is hij hier gewoon!!!
Vandaag alle puntjes op de I gezet in t huis. Lekker een bad genomen en zometeen een film kijken met mn mams. The hot chick. daarna slapen en morgen is het zo ver!! whoeijjjjj!!!
Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties en natuurlijk ook voor alle steun die jullie me gegeven hebbe tijdens de lastige periode van het bezwaar enz!
ik denk dat t wel een tijdje kan duren voorda tik weer reageer. want ik zla et de komende 2 weken behoorlijk druk hebben et een zekere egyptenaar
![]()
Hihi!! Doegiesss
Hoi Suus
Zo zie je maar weer de aanhouder wint.
PROFICIAT en vooral geniet ervan.
Ik ga weer langzaamaan beginnen ong. 9 mei willen we weer proberen een ticket te krijgen en daarvoor begint het hele circus weer.
Maar ja je moet er wat voor doen maar dan heb je ook wat ![]()
MarMah
Hey meid! WhiHooooo!!!
Nou en daar is ie dan! In het ow zo koude en spekgladde Nederland!
Hoop dat jullie het hier heel erg gezellig gaan hebben en dat je ouders het ook gezellig vinden. Dat ze kans nemen om hem beter te leren kennen en openstaan voor jullie geluk!
XX en veel plezier!
Ik hou het voorlopig nog bij Skypen
… en kijk ontzettend uit naar Mei!
Hallo Suusieme,
ben heel blij voor jullie, geniet van elkaar zou ik zeggen, koud of niet koud, jullie verdienen het !
gr,
hapsetchut
JEEEEEEEEEEEEEEEH vandaag lekker naar mijn schatje toe!!! Over 11 uurtjes ben ik lekker bij hem! Vlieg om 13:10 u.
Suusieme, heel veel plezier, ben echt benieuwd hoe hij het hier vindt! Alles vertellen hoor, zijn eerste reacties enso!
Suusje, een hele goede reis en natuurlijk veel plezier in Hurghada.
Geniet er lekker van en alvast heel veel plezier met je verjaardag in maart.
Ook voor Suusieme veel plezier. Ik hoop dat je vriend een goede reis heeft gehad en dat jullie samen kunnen gaan genieten. :dag:
hihi-de halve site zit hier middels in egypte
suusieme ,nu zie ik je niet op de luchthaven-maar de zon schijnt nu hier voor jou
all the best, en als je dan voor lange tijd naar egypte gaat, hoop ik dat (vooral zn moeder)jou met open armen ontvangt of teminste n,poging doet je te leren kennen- veeeel succes met alles!!
Zo mijn ticket is geboekt !!!
Ga lekker volgende week woensdag voor 2 weken naar mijn man .
Ga nu voor het eerst naar Cairo was het goedkoopt .
Normaal altijd naar Sharm …wel spannend kan hem lekker in mijn armen sluiten .
Zijn er nog meer die volgende week naar hun liefde gaan ??
Kan niet wachten natuurlijk hihihi
Beste Hihi,
Alvast een hele fijne tijd toegewenst met je man in Egypte! ![]()
Het is momenteel een warm temperatuurtje hier in Sharm, vandaag liep het op tot iets over de 40 graden. :zon02:
Groetjes Marjolein