'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt .
Succes !!!

Gezellig!
Skypen met je vriendje Suus…
Ik ben nog in afwachting of we kunnen Skypen vanaaf, aangezien ze een Valentine Party op het resort hebben en hij tot laat moet werken.
Hoop elk moment een sms te krijgen dat ie online komt!
Maar anders wordt het morgen!
Suus… ik hoop echt dat jullie morgen goed nieuws krijgen! Zou zo leuk zijn als ie naar NL kan komen!
Grtz
x

suusieme, ik duim voor je vandaag!

om 15.00 uur krijgt ie het te horen (egyptische tijd)… Hij is net al op de ambassade geweest.
Pffff ik heb vannacht toch slecht geslapen! ik kwam pas om 2.00 uur in slaap en was 5 uur wakker daarna gedroomd en 5.45 weer wakker en toen ging mijn wekker om 6.30 om mijn lief wakker te maken en moest er zelf ook uit. man o man wat een dag! zometeen ga ik lekker een lang bad nemen en relaxen. dan nog even naar de winkel en het huis een beetje schoon maken. Moet toch iets doen om de tijd te vullen.
Maar over een half uur eerst het afscheid van onze hond zucht lekker daggie!
Bedankt dat jullie allemaal mee hopen!! Ik hoop dat al het duimen en kaarsjes branden gaat helpen!!
liefs

Veel succes vanmiddag Suusieme! Ik hoop op goed nieuws.

Ik heb gisteren gebeld met mijn lief. We zijn beiden gefrustreerd omdat hij geen vrij kan nemen. Hij heeft geen werknemer die de winkel kan overnemen zodat hij vrij kan zijn. De vorige kwam niet terug nadat hij vakantie had genomen. Ik baal echt enorm, het geeft zo’n stressgevoel. We hebben elkaar al zo’n tijd niet gezien en dan is het extra lastig als je geen concrete datum hebt waar je naartoe kan leven. Ik zit er echt even doorheen.

En de rest? Hebben jullie nog een fijne valentijn gehad?

heel veel succes suusieme… ik duim voor je!

Hey Suus,
het verlossende woord zal er zo wel ongeveer zijn!
Duim nog steeds voor je! Zou zo heerlijk voor je zijn!

Dalfien,
kan ook met je mee voelen! Mijn vriend en ik komen ook niet echt tot een datum… Eerst zou het April worden, nu waarschijnlijk Mei dat ik naar hem toe ga…
Maar ja, zekerheid kan hij nog niet echt geven… Dus ik loop op mn werk ook steeds mn vakanties te verschuiven enz… Kan nog niks boeken en nog niet echt uitkijken naar HEM WEER ZIEN! Heel vervelend!
Hoop dat het uiteindelijk duidelijk gaat worden!
Verder gisteren nog even geskyped maar mn vriend was erg moe, had er weer een werkdag van 15 uur opzitten!.. Als t goed is zie ik m vanavond weer, hij zou proberen errder van zn werk te kunnen!
Dat zou erg fijn zijn!
IK MISS HEM ZO!

grtz Jessica

Suuuuuuus!! Vertel vertel!!!

HAH! k wou 't net zeggen, vertel!!

Denk dat we met z,n allen zitten te hopen op goed nieuws

Haha inderdaad… misschien de hele familie aan het bellen met het goede nieuws? Laten we het hopen…

geen nieuws, goed nieuws zeggen ze toch altijd?? laten we t hopen!

denk wel dat ze het ons gelijk laat weten

YEAAHHHHHHH!!!b:D:D:D:D:D:D

waarschijnlijk zegt dat wel genoeg!!!
Overmorgen is hij dit tijdstip in mijn armen!! hij heeft hem!!! IK BEN ZOOOOOOO BLIJ!!!

Hij werd nog 4 keer naar binnen geroepen, met tig vragen, waarom ik er eit in januari was gekomen, waarom hij terug zou gaan naar egypte, hoe hij mij kende enz. enz. enz!!!
Echt het duurde te lang voor het antwoord!
t leek net alsof ik aan het wachten was op de uitslag van mijn examen haha!
Net allemaal familie gebeld/gesmst en moest ghelijk de 2e auto ophalen van de garage, en die krijg ik dus de gehele 2 weken in beslag om overal naartoe te kunnen!!!
ECHT ZO TOF!!!
ik kan t nogsteeds amper geloven!!!

nou suus,gewldig nieuws hoep hiep hoera,ben echt heel blij voor jullie geniet ervan

GEFELICITEERD MEIS!!! Lekker genieten met z’n 2 :smiley:

WhiHOooooooooooo!!!

Zo blij voor je!

xox

aaaah super voor je!!! GE-WEL-DIG, nu vollop genieten!

Mabrouk! Hij mag niet vergeten zich weer te melden zodra hij weer terug is naar Egypte…

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Gefeliciteerd!!! Genier ervan!!!
:zon02: