of goedkope vliegtickets to sharm over 2 weekjes …
Boek meestal bij D-reizen maar heb nog niet gekeken .
jetair kun je goodkope tickets krijgen maar niet vanaf Amsterdam … en voor mij is Brussel
te ver .
Helaas…
ja precies voor mij ook… haha andere opties???
Ik kan evt ook naar Cairo vliegen ! Dan bij KLM is ook niet duur ook voor langere tijd .
Misschien een optie Evalien
hoe bedoel je?
Haha was niet zo duudelijk , Ik kan naar Sharm vliegen en naar Cairo en vanaf daar kan ik ook naar hem toe daar heeft mijn man ook een huis .
Ja ik was niet erg duudelijk , maar goed voor mij is de goedkoopste en vanaf daar vlieg ik … maar wil het liefst naar Sharm .
oh zo… ja ik moet gewoon naar cairo zelf… maar moet ff een lekker goedkoop ticketje zien te vinden, vandaar dat ik ook vroeg wat de goedkoopste sites zijn
phoe phoe, weer lekker geschreven ![]()
Ik ehb even met de hond geoefend bij de carnavalsoptotcht , maarn daarna lekker eventje gewerkt. nu thuis met familie.
Ja was iki maar met valentijnsdag bij mijn valentijn, ach dan vier ik dat wel volgende week
of eerder liever hahaha!
verder vliegticvkets.
kijk bij niletravel, cheaptickets, vliegfabriek, ebookers, egypt air (voor naar cairo) en skytours. Voor evt tickets naar sharm of hurghada, bij: neckermann, sunweb, jiba, sudtours, hollandinternatinal/arke en op de eerdergenoemde pagina’s haha
Soms hebben ze erg leuke aanbiedingen maar soms ook helemaal niet!
jetair is inderdaad alleen voor brussel. maarja ls ik daar een ticket kan boeken voor 100 euro, dan zit ik maar een paar uu langer in de trein en betaal ik 30 euro voor de treinticket, want een ticket vanaf amsterdam kom ej dna nog neit op de 130 euro! dus dan toch maar vanaf brusse ![]()
succes met zoeken hihi!
kijk even bij l’tur die hebben hele goedkopen lastminute tickets… ik ging laatst voor 120 retour naar hurghada! Wel op het laatste moment boeken dan!
Hallo ik heb net even gekeken bij l"tur als je binnenkort weg wil kost een retour ticket 205 euro.
Hallo zoals jullie weten is er binnenkort weer een school vakantie en in mei is het helemaal raak met schoolvakanties dan kan je zoeken naar goedkope tickets wat je wil maar dan zijn ze gewoon niet te vinden,heb al zitten kijken bij verschillende,maar ik heb in ieder geval niets goedkoops in die tijd kunnen vinden.ligt er natuurlijk aan waneer je weg wilt of kan.
wens een ieder die een goedkoop ticket zoek dat id ook kan vinden
groetjes
Ik heb ook gekeken naar Sharm in maart 189 euro retour .
http://www.ltur.com/nl/search.ltml?sa=FL&SEA_adults=1&SEA_kids=0&SEA_kids_as_adults=0&zl=%C4GY&zo=zoSSH&foah=AMS
ja jet air is vanuit belgie- maar bij vele agentschappen moet je een retour nemen(dacht ik)en bij het air kan je voorlopig nog altijd een enkel boeken- voor cairo lijkt egypt air mij de beste optie(maarre die zijn ook duur), of je reist naar hurghada (met een goedkoop vliegticket) en reist dan met de bus verder naar cairo!! alhoewel dan kom je geradbraakt an haha!!!
ik heb werklijk ook alles afgepluisd ,en steeds kwam ik bij jet-air het goeikoopst uit.
voor mij ook geen carnaval(nooit tuk geweest op carnaval) en veeeeeeels te koud brrrrrr,ik bibber al als ik buite kijk haha.
Hallo, ik wilde jullie allemaal een fijne valentijnsdag toe wensen,en hoop dat degene met hun valentijn op afstand ook leuke smsjes en telefoontjes krijgen van hun lief.
In Maart vlieg je voor iets meer dan € 300 met KLM…
Petry is dat naar Cairo? ik hoop dat ik nog wat lager kan vinden maar ik heb inderdaad ook zulke bedragen gezien ongeveer… ben bang dat het niet veel goedkoper word
Ja. Volgens mij vliegt KLM alleen maar op Cairo, geen andere steden…
oh haha oke, dat wist ik niet! Nouja ik hou het wel even in de gaten allemaal we gaan toch pas over 6 weekjes… maar goed voor je t weet ist ook al zover.
Ja KLM vliegt alleen naar cairo … dat is inderdaad balen want soms goede prijzen .
Nog een paar minuutjes en dan kan ik will lekker skypen met mijn lief, nu vanuit Cairo! Spanning spanning spanning!!