'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

enne maud , voor vakantie al wat je wilt
maarre er wonen of werken- is ook niet My cup off thea-
daar begrijp ik je in- goe gaat ie nu met je nederlandse vriend?

raks begrijp me neit verkeerd. Natuurlijk is het lastig voor mijn ouders dat ik weg ga, en dat ik dagelijks preken krijg. ze willen hun laatse zorgens preken zodat ze het idee hebben dat ze gedaan hebben wat ze konden. dat weet ik maar als te goed, maar snap dan ook dat ik er NIET op zit te wachten dat hier iemand de hele tijd nog meer preken geeft. ik krijg er al genoeg en heb daar dus geen zin in.
Mijn moeder zit sinds afgelopen dinsdagavond met een gebroken botje bij haar enkel en kan dus niets doen. dus vraagt ze mij ja… schoonmaken, kleren wassen vouwen, ramen lappen, honden uitlaten, eten klaar maken van ontbijt t/m avondeten.
Ze kan en mag nu gewoon zelf niets doen. Dat wilt neit zeggen dat ze enit van de situatie baalt. en vooral als ikw egga… wie gaat dan alles doen, mijn ouders lopen allebei op hun tandvlees en ik ebn degen die gewoon maar door gaat en helpt. Ookal ben ik er neit blij mee, ik doe wat ik akn doen hier, zolang het nog mogelijk is.
Ik snap dat je in de war raakt ervan maar hopelijk begrijp je t nu beter :wink:
Het is eigenlijk gewoon chaos bij ons thuis… goed en slecht in 1!
dat zorg ook voor alleen maar meer reden dat ik weg wil!
hihi, groetjes suus

Petry dat was gewoon onduidelijk…het ging over psychische hulp en daarvoor ga je naar de psycholoog en niet gelijk naar de psychiater. Dat je verwees naar de arts waar je eerder over sprak was onduidelijk, maar bij deze ook weer opgehelderd door jou. En zoals Omipomi al aangaf weten wij allemaal wel het verschil. Mijn bijdrage als MW-er :slight_smile: is nu dus eigenlijk ook overbodig. Maar ja,…

Meiden bijna Valentijn :wink: Geniet er lekker van op afstand of dichtbij :slight_smile: Omipomi hoop dat je een leuke dag hebt uiteraard en Suusieme spannend! Ben benieuwd en blijf lezen :slight_smile:

Prettig weekend, dames, laten we het hier maar bij houden. Suusieme, ook al is het een chaos, voor elk probleem bestaat er een oplossing. Beterschap met je moeder, en een prettige reis!

Hey,

ook ik heb de afgelopen dagen mee gelezen en vond het wel een interessante discussie! Uiteraard voel ik me ook aangesproken als het over egyptenaren gaat, maar zolang iemand M. niet kent mag die daar van mij niet over oordelen! Verder wil ik op de discussie niet in gaan eigenlijk en me er buiten houden!

Ik verder a.s donderdag! Dus schiet al lekker op! Nog 6 nachtjes slapen!

Suusieme, echt spannend allemaal, ik hoop zo voor je dat je maandag goed nieuws krijgt!!!

Maud, hoe is het met je? Hoe is het met die jongen uit Amsterdam? Is dat nog wat geworden?

op de vraagjes heb ik gereageerd met pb-tjes…ik trek me ook weer terug :slight_smile: maar blijf meelezen (raar idee eigenlijk dat mensen zo meelezen dan he :)), vind het gewoon leuk om op de hoogte te blijven en op afstand mee te leven.
groetjes

wow he wat is er weer veel geschreven.
suusje alvast fijne vakantie en suusieme jij ook bijna lekker hoor.
hey maud welkom wat leuk om weer van je te horen alles goed verders.
skyblue hoe gaat het met de zwangerschap??

je ouders zijn gewoon heel bezorgd suusieme
ik heb ook maanden in het buitenland gewoond(tis niet makklijk) maar ja ieder ervaart dat anders,voor mij was het de hel-,en ik was blij terug in mn land te zijn waar ik mn rechten en plichten heb.

is hier toch altijd hetzelfde liedje he! niemand heeft hier het recht van spreken als het niet in jullie kraam past! mag een ander ook nog zijn mening uiten ja???

wow *(redactie: verwijderd vanwege ongemanierd taalgebruik) *is back…

kan je er niet tegen ??? ongemanierde *(redactie: verwijderd vanwege ongemanierd taalgebruik) *yourself!!

ik ben lang nog niet weg geweest, maar reageren deed ik niet tot je nu petry aanviel, echt niet te doen die mentaliteit van jullie hier, zijn jullie baas hier op het forum of wa?

mijn reactie was misschien niet netjes, maar het was het eerste wat in mij op kwam toen ik jouw naam zag staan… ik voel me totaal niet aangesproken door jouw eerste berichtje, het enige wat ik heel vervelend vind is jouw als persoon!!!

Verder trek ik me terug van dit forum, ik heb hier geen behoefte meer aan, ik hoor het graag als iemand een ander forum weet!

wat ik van jouw persoontje vind kan ik helaas niet zeggen daar ik je niet ken, dus hou je ongemanierde praat voor jezelf en leer eerst leven!
is makkelijk zeggen dat u zich terugtrekt als je de baas niet meer kan spelen, wie denk je wel dat je bent?

er is geen andere forum oohh je kan een forum openen op BP maar gewoon blijven joh suusje je moet je er gewoon niets van aantrekken

ja, je hebt gelijk, we moeten gewoon net doen alsof ze er niet is. Niet meer op reageren!

idd zo is het en ach jij gaat lekker over 6 daagjes naar je mannetje toe.

Denk je dat je alles hebt gehad…

Morgen carnavallen! Mn man gaat als de drie musketiers. Farao werd een beetje ingewikkeld en we hadden nog een pak liggen.

Fijn weekend allemaal!!
Jij ook, Karolientje en Petry.

Ja, na alle meningen van iedereen (interessante discussie) laten we het nu even over leuke luchtige dingen hebben. Zoals Valentijnsdag!! :smiley:
Mijn eerste Valentijnsdag met een valentijn op afstand, een aantal van jullie hebben daar ervaring mee, dus iemand leuke tips om te doen? Mijn mogelijkheden zijn helaas beperkt, waarschijnlijk tot een smsje hahaha. Naja in gedachten zijn we samen zullen we maar zeggen en hopelijk volgend jaar in het echt :smiley:
Woehoe… ben nog steeds een beetje blij dat M zijn ouders iets over mij heeft verteld :smiley: Was (en is) in zijn situatie toch wel een heel ding…
Hopelijk kunnen we snel weer bellen :smiley:
Zo fijn dat ik hier gewoon even mijn geluk op kan schrijven… (en echt niemand die me dat afneemt :D)

Je man gaat als de drie musketiers??? Alledrie tegelijk??? Hoe ziet dat eruit? :slight_smile: