jeetje wat is er weer veel geschreven maar chacha ga lekker naar egypte maar wees op je hoede
dit vind ik een mooie zin die in de boek ‘komt een vrouw bij de dokter’ stond.
er zijn vaak honderden redenen om iets niet te doen, maar juist die ene reden om het wel te doen zou al genoeg moeten zijn
Ik praat veel met mijn schoonzusje over nu en de toekomst ook zij wil graag trouwen en kindjes maar niet nu pas later. Ze studeert nog en heeft een eigen winkel en ze wilt graag een grotere winkel en ze doet het goed en is een goede zakenvrouw.
Ik wil later ook kindjes en dan 2 of 3 dagen werken en de andere dagen lekker me kindje knuffelen heerlijk zo mooi wondertje.
Mijn schoonmoeder is idd de huisvrouw maar ze heeft wel de broek aan en heel veel lol in alles wat ze doet me schoonvader die ook veel doet hoor een thee of een eitje maken is niet teveel voor hem.
Maar ik zie geen verschil met zijn en mijn familie. Mijn moeder die is ook huisvrouw let op mijn zusje die nog thuiswoont kookt en doet de huishouding net als mijn schoonmoeder. Soms dat kookt mijn vader of haalt hij iets lekkers (patatjes elke zaterdag) net zoals mijn schoonvader (vis elke vrijdag).
Vroeger was het hier ook hoor de vrouw was thuis en de man die werkte dit is hier allemaal verandert maar niet in Egypte.
En echt niet dat ze niet naar andere mannen kijken als ze getrouwd zijn als je een bekende tegenkomt een hand en een hoi kan gewoon hoor.
Tuurlijk heb je ook foute mannen ik heb er genoeg gezien en daarom zijn we hier ook op het forum om elkaar te helpen. De mannen die elke week een ander hebben etc maar goed ik heb ook een paar vrienden die ook elke week een ander hebben??? of een heel agenda met waarneer naar wie moeten.
Sommige vrouwen lokken het ook uit hoor kijk eens naar die russen echt waar die willen allemaal flink genomen worden die komen wat te kort in hun eigen land (sorry voor deze formulering) en echter zijn er ook vrouwen die helaas een roze bril ophebben en niet zien dat ze opgelicht worden.
Ik ken daar en hier genoeg egyptenaren en ze hebben zo hun eigen cultuur die ik respecteer en hun respeceteren mijn en als ze dat niet doen pech dan niet boeieeeeeeennn.
Me man en ik weten wie we zijn en laten ons niets zeggen wij zijn 1 nu en voor altijd.