'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ja als hij zn visum krijgt ga ik zeker wel annuleren. Ik ben trouwens wel een beetje blij, want mocht hij zn visum neit krijgen zullen mn ouders me naar het vliegveld brengen, dus hoef ik er niet te onvernachten en heb ik ook nog een beetje een goed afscheid van mijn ouders. Geeft me wel een prettig gevoel.

whaaaa ben verdrietig het visum van myn vriend is afgewezen
ik kan nu bezwaar maken
weet iemand wat ik het best kan doen ?
het is afgewezen wegens vestigings gevaar
groetjes pien

Hey hey, wat ontzettend vervelend voor je, ik weet hoe het voelt.
ik heb je even een PB gestuurd :wink: sterkte

lief van je suusieme
groetjes pien

ik hoor het over 4 dagen!!! spannend hoor, ik denk dat ik je PBtje ook nodig heb suusieme als hij word afgewezen! :wink:

hoi evalien
ik hoop dat het voor jou wel goed gaat
veel geluk!!

dankje wel 123pien.
hebben ze ook gezegt waarom het afgewezen is??

ja ze zyn bang dat hy niet meer terug wil
hy heeft geen vaste baan
maar ik geef niet op want gelukkig is myn inkomen wel ok
maar het is jammer dat het zo gaat
ze zyn zelf zo gastvry en dat is dan zo oneerlyk
maar ja gewoon door gaan

Ja inderdaad… nou heel veel succes en hou ons maar op de hoogte!
ik hoop het beste voor je…

dank je
toch fyn deze site in het begin maakte het me heel erg
aan het twyvelen door negatieve verhalen en omdat ik al een x
een fout heb gemaakt en getrouwd ben geweest met iemand die dat alleen voor
een verblyf heeft gedaan maar dat was geen egyptenaar haha een nigeriaan
door de negatieve verhalen heb ik heel veel ruzie gemaakt maar ben er nu achter dat dit toch echte liefde is mmmmm zyn de negatieve verhalen misschien toch nog een beetje goed
niet dat ruzie maken leuk is maar je leert mekaar wel kennen
maar het beste van deze site is dat ik er begrip ,steun en informatie vind
bedankt meiden
ik zou het liefs nou een biertje willen drinken en zielige muziek (arabish) willen luisteren
maar ik moet zo werken haha is misschien beter ook

vaak wordt het visum afgewezen wegens vestigingsgevaar als je alle papieren in orde heb ga in bezwaar en in de meeste gevallen wordt het visum toegekend.
succes

dank je

Sterkte Pien,
Omdat alles hier al vaak is uitgelegd heb ik je ff een PB gestuurd.
Maar blijf volhouden de aanhouder wint.

Marmah

Hi pien, De reden waarom ze het afwijzen is toch dat ze bang zijn dat hij hier blijft en in de iligaliteit verdwijnt. je kan in beroep maar dat moet je met een advocaat doen en dat kost wat. Ook moet je er dan na toe om te vertellen waarom je hem hier wil laten komen. Maar succes met alles:wereld:

:frowning: M belde gisteren, zijn hele familie (ouders, broers, zussen) zijn bij elkaar gekomen omdat ze willen dat hij terug gaat naar zijn ex… :frowning: Hij wil niet maar ze begrijpen hem niet (ze weten nog niets van mij)… Ik hoop maar zo dat hij aan zijn eigen gevoel en idee vasthoudt en zich niet laat overtuigen door zijn familie… maar ja…:frowning: Ik hoop dat ik vandaag even een fijn berichtje van hem krijg.

:frowning:

hey dreetje, wat erg voor je!
Dat is heel erg dat je zulke dingen hoort van een afstand en jij eigelijk weinig kan doen.
misschien is het een idee dat ‘’ M ‘’ het verteld?? dat hij jou heeft en heel gelukkig is?
Weet je ook waarom hij het nog niet heeft verteld?

Hey dreetje, wat een verschrikkelijk nieuws!
Dat lijtk em zo verschrikkelijk lastig!
Ik hoop dat jullie liefde sterk genoeg is dat jullie zich erdoorheen kunnen slaan.
Succes!

Net een brief gekregen van het ministerie…
:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D En ik ben blij verrast! Hierbij is er bericht dat er geen bezwaar meer is tegen de afgifte van het visum voro een kort verblijf van 15 dagen! Hij mag alleen binnen de BENELUX blijven!!!
Hij moet nu dus naar de NL ambassade en daar zijn retourticket laten zien EN het bewijs van voldoende middelen van bestaan (dus zijn bankafschriften).
PFFF nu maar hopen dat de NL ambassade in Cairo neit meoilijk gaat doen. Ik ga ze maandag nog even bellen om ze aan de tand te voelen!
Oh man ik ben zo verrast! ik ahd het echt neit meer verwacht gewoon, ik zat al te dneken aan 2 weken en 1 dag da tik hem zou zien! nu word het waarschijnlijk toch eerder! PFFF daa rga ik n vlink drankie op doen vanavond! Oh mann!!! ben echt blij, maar blijf bang dat de nl ambassade moeilijk gaat doen.
Maarja dat word dus mijn vliegticket annuleren voor de 21e, raks wilde jij hem anders overkopen dat er alleen wijzigingskosten zijn voor de naam?
Ben bang voor enit aangezien de bliegticket nu nog maar 80 euro op t internet is.

Iemadn anders geinterreseerd in een enkele reis naar Hurghada voor 21 feb?? ik heb in totaal 107 euro betaald! hihi!! liefs susjeeee

ooh suusieme wat fijn nieuws!! nou hopen dat niks jullie meer tegen zit en dat hij eerst naar jou toe kan komen, echt heel leuk voor je!

1 like

:D:D:D

Gefeliciteerd Suus!!!

Ik ben hartstikke blij voor je!!!

De aanhouder wint!!!

zie je wel dat het lukt idd de aanhouder wint gefeliciteerddddddddddd wowwwww he wat fijn dan kan hij jou land zien.
ole ole goed nieuws zo in het weekend idd even een drankje op doen heb je verdient.