hahaha ik herken het!! zo gaat het bij ons ook wel eens, dan kan je haast al niet meer boos zijn he? Nou k heb hem wel even goed laten merken dat hij dat niet meer hoeft te doen! gelukkig doet hij het niet meer nu, of hij laat even weten waarom het dan niet zou kunnen
hoi welkom meiden leuk nog meer mensen met een egyyptische partner.
egypte heeft gewonnen met 1-0
feliciteer jullie mannen!!! Egypte heeft gewonnen!
hihi!
Ik blijf juist soms te lang boos, vooral als hij alleen sorry zegt zonder (goede) uitleg! hihi, en als hij het dan na een tijdje wel duidelijk zegt, dan blijf ik nog een beetje nasudderen⦠be nogal een lastig persoon, dus neem niet snel genoegen! eigenlijk moet hij me dan nog een knuffel en een kus geven, maarja dat gaat zo lastig als je niet bij elkaar bent heah? Dat mis ik dan zo erg en dan ben ik meer daar boos door, dan door het ding dat er gebeurde.
Jess, ik snap dat je gek word van alle verhalen, ik herken het volkomen. Maar ze zeggen het niet vor niets heh. Probeer eerst wat meer tijd met hem door te brengen om hem echt te leren kennen. Niets is gegarandeerd. zelfs Nederladse echtparen die 30 jaar bij elkaar zijn kunnen nog uit elkaar gaan! Blijf wel stevig in je schoenen staan en maak je eigen keuzes.
Ik vind eht wel erg leuk te zien hoe hoteldebotel je bent
en ook erg prettig voor je dat je ouders achter je staan.
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen, maar helaas.
Hou ons wel op de hoogte heh!
Sky, hoe gaat het met je?! al een tijdje niets gehoord, alles gaat nu weer wat beter hoop ik?
hoe gaat het met de kleine in je buikje? ik ben zo benieuwd hoe dat zou voelen! Soms wou ik dat ik ook al zwanger was van mn vriend⦠maarja toch nog n paar jaartjes wachten en eerst trouwen.hihi
ole ole ole ole ole afrika cup is in onze handen nogmaals nou ik heb een hele blije man hihi
Dank je Suusje, komt door mijn o zo mooie ventje ![]()
Suusiem, op zich gaat het wel weer beter maar door de hormonen heb ik het vaak wat lastiger en ben ik sneller boos
Met de kleine gaat het goed, al ben ik zelf volkomen futloos, hij groeit lekker door. Nog maar iets meer dan 3 maanden te gaanā¦pff begin wel super nieuwsgierig naar hem te worden hoor Hoop zo dat hij op zijn pappa lijkt!! Het is wel een apart gevoel om dingen in je buik te voelen die niet normaal zijn, of als je je buik ineens omhoogf ziet komen net waar hj trapt. op die momenten weet ik dat er echt een kleintje aan komt straks. Maar op de rustige momenten vind ik het nog steeds een heel vreemd idee hoor, dat ik straks mamma zal zijn van zoān kleine manā¦
Op dit moment is wonen in Egypte nog niet echt een optie Sjess. Als hij tegen zijn familie in opstand kan komen dan wel maar we gaan het eerst in Belgie proberen ( als we weer een visum kunnen krijgen )
Jeetje was ik net een heel verhaal aant tikken⦠ineens weg. Verkeerde knop ofzo? ha ha haā¦
Nog maar een keer danā¦
Ben idd heel erg verliefd en gek op Youss⦠en hij op mij⦠dat voel ik en laat ie mij weten. We hadden net nog contact en ja hij gaat ook feesten vanavond, dus helaas skypen vanavon wordt m even niet!
Maar waarschijnlijk morgen wel weer ![]()
Verder ben ik het met je eens dat geen enkele relatie garanties biedt⦠En dan maakt het idd niet uit hoe of wat de samenstelling of overtuiging/afkomst whatever isā¦
Heb ervaringen gehad met NL mannen⦠nou dat vergeet ik liever⦠dus ja en dat uitgerekend die mensen dan slecht gaan praten over mijn lieve Youssif⦠āegyptenaar, die ow nee he en toch niet ook nog Moslimā Nou en dan krijg je het te horen.
Laat iedereen eerst eens naar zichzelf kijken en zn welgemeende goed bedoelde adviezen (met een minder goede bijbedoeling denk ik) maar lekker voor zichzelf houden.
Ik ben daar geweest en heb Youssif meegemaaktā¦en dan nog⦠mocht het fout gaan, heb IK het wel geprobeerd en ga IK op mn bekā¦
Maar heb liever spijt van iets door het gedaan en geprobeerd te hebben dan spijt van iets omdat ik het niet gedaan en ondervonden heb.
En dan je de vraag elke keer weer stellen⦠āwat als ik welā⦠of 'Wat als dit en dat"ā¦
Nee dank je.
Ik voel me goed bij Youssif en we zullen zien, ik hoop echt dat ik iedereen kan laten zien dat Youss en ik het goed doen samen en dat we er samen voor gaan en uit gaan komen!
WhiHoo! Ga er gewoon 200% voor!
ZO ha ha ha⦠dat moest er even uit!
Heb beloofd om mee te feesten vanaaf, dus zal zo even een wijntje drinken op de overwinning!
Ben blij dat ik me op deze site heb aangemeld. Geeft me een goed gevoel om dit te kunnen delen met mensen die hetzelfde voelen en ervaren enz enzā¦
thnx
grtz
Ow en nog even over mn ouders!
Daar ben ik echt heel erg blij om! Maar ze hebben hem ook meegemaakt en leren kennen daar! Dus dat was echt goed en ook zo belangrijk!
Mn moeder was denk nog eerder āverliefdā
op hem dan ik wha ha ha⦠Want ik liep de boel maar te blokkeren voor mezelf⦠wha ha ha⦠mislukt! Hij heeft mn grote dikke dichtgemetselde muur af kunnen breken!
Waar ik nu blij om ben!
Mn ouders steunen mij en mn moeder skyped af en toe gezellig mee als ik bij hun thuis ben! Gezellig!
Moet ik wel zeggen dat ze het heeeeeeeeeel erg zou vinden als ik uiteindelijk zou vertrekkenā¦
Maar dan nog, ze wil dat ik gelukkig wordt⦠waar dat dan ook is!
Zo moest er ook nog even uit!
Zou fijn zijn als je ouders je ook konden steunen⦠Misschien ook omdat je nog wel wat jonger bent. En dat bedoel ik niet zo oudbollig als het er waarschijnlijk uitkomt!
Ik wordt dit jaar 30 (mooi getal ha ha)⦠maar ben nog erruug jong in mn doen en laten hoor ;-)⦠maar speelt misschien mee⦠Geen enkele ouder wil haar kind zien vertrekken!
xox
Hoi,
Ik denk dat we vanavond allemaal wat ander contact hebben. Heel Egypte een grote party.
Wel leuk hoor. Ik heb het de vorige keer al in Sahmr meegemaakt toen ze gelijk speelde tegen Algiers. Toen was iedereen al het spoor kwijt dus zal nu wel 10x zo erg zijn.
Het was ook weer lang geleden dat ik moeilijkheden met de verinding had. Ik denk dat de telefoonaanbieders weer goede zaken hebben gedaan.
Nou ik hoop wel da het nu allemaal weer wat normaler wordt. De laatste drie weken stonden wel erg in het teken van de voetbal en toen hij hier nog was ging dat nog wel omdat ik er dan ook bij was. De laatste week was dus wat minder.
Inmiddels van de IND een hele rekensom gehad over het aantal dagen M. nog naar Nederland kan komen in de eerste 180 dagen.::))))
Ik denk wel dat het toch wel richting mei zal gaan eer we weer visum aanvragen. Wel zal het dan voor drie maanden gaan wordenā¦
Alleen lijkt dat nu allemaal weer zo ver weg. Ik ben nog steeds een beetje zoekende na deze vijf weken samen leven.
Skyebleu leuk weer wat van je te horen en inderdaad mooie foto.
De nieuwkomers welkom en klets lekker mee. Altijd genoeg stof hier.
Marmah
Marmah
Hihi, N. kwam bijna gelijk online nadat de wedstrijd was afgelopen. hij stond gek te dansen in beeld! whihihahahha
Daarna was hij gewoon wezen fitnessen en net weer even voor n uurtje geskyped. Wel jammer datik hem meer als geest zie dan echt persoon, maarja des te beter hij erut zal zien als ik hem in t echt zie! Heb dus nog redelijk veel en goed contact gehad. N. zei al dat eigenlijk tegen algarije de grote finale was, aangezien ze vorige keer van hun hadden verloren door partijdigheid. Dus vandaar⦠Wel grappig om t te zien zo hoor, ik wou dat ik t van dichtbij had kunnen mee maken! maarja dat wilt iedereen hier natuurlijk haha
hallo,
net nog even met M. gebeld. 1 groot gekkenhuis daar, autoās toeteren, knipperende lichten, overal mensen op straat, fantastisch haha! ![]()
Van de week een heftig gesprek met mijn ouders gehad. Wij zijn niet altijd zoān praters bij ons in huis en nu blijkt dus dat ze het eigenlijk helemaal niets vindenā¦Zij hebben slechte verhalen gehoord en nu stond er ook nog een artikel in de krant (De Gelderlander) over een vrouw die is mishandeld etc door een egyptenaar. In het begin alles leuk en aardig niets aan de hand, totdat zij daarheen ging en ging trouwen, 1 grote foute boelā¦Sloot haar op, isoleerde haar volledig, woonde in een villa in Hurghada die gebouwd was van haar geldā¦Zit nu nog in angst en ondergedoken omdat ze bang is nog door hem belaagd te wordenā¦Zoān verhalen werken ook niet echt mee aan de vooroordelen van mijn omgeving. Mijn vader zegt niet dat hij een hekel heeft aan moslimmannen, maar hij spreekt wel uit dat zij hier never nooit zullen wennen. Totdat ik hem duidelijk maakte dat M. een zeer westerse gedachtegang heeft, hem uitgelegd hoe hij is, hoe hij mij ziet, dat hij graag in contact komt met mijn ouders, hoe hij aankijkt tegen man-vrouw relatie kijkende naar gelijke waarden/normenā¦Ouders denken er nu toch wat anders over maar zien het totaal niet zittenā¦Doet me erg veel pijn, ik hoop dat ze M. nog spreken in de skype voordat ik naar Thailand ga, ze hebben hem nog nooit gesproken omdat ik afgelopen maanden niet thuis woonde en dus niet thuis skypteā¦
Leuk om te horen en lezen dat er weer nieuwe dames zijn hiero⦠![]()
Ik lees al een tijdje mee en zo nu en dan gereageerd. Ik denk dat de meeste van jullie veel jonger zijn dan ik, maar herken toch veel dingen van gevoelens tot twijfel.
Ik heb vanavond (oh nee, gister zie ik) mogen meegenieten van de veotbalgekte in egypte. Via skype gezien hoe straten overal in egypte waren afgesloten om de egyptenaren hun feestje te viere. ik vind het hartstikke leuk voor ze, maar denk ook iedere keer weer dat wij nederlanders toch wat nuchterder zijn. Ik twijfel eigenlijk helemaal niet aan mijn lief, maar zou liegen als ook ik niet soms twijfel van al die slechte verhalen. Maar dan denk ik weer hoe ik in mijn huwelijk met een nederlandse partner ook slechte dingen heb meegemaakt. Ik wil dan ook gewoon genieten en dat doe ik zeker. Heb wel eens het idee dat ik hem meer in mijn leven laat, hij is altijd wat meer gesloten over familie. Hij zegt dat hij mij niet wil opzadelen met zijn problemen. Wij nederlanders zijn natuurlijk heel open. Ook in mijn omgeving merk ik dat mensen toch wat sceptisch reageren. het is niet de gemakkelijkste weg, maar we weten waar we het voor doen.
Nog 4 weken dan komt hij voor een maand weer hier.
lekker hoor dinwilkā¦
Ik had enkele dagen geledne ook nog een heftig gesprek met mn oudersā¦
Ook heb ik ze nu verteld dat ik al 3 maanden met hem had samen gewoond in de eerste 6 maanden dat ik er was. mijn ouders hadden hem na 2enhalve maand ontmeot tijdens een weekje vakantie. daarbij hadden ze hun (negatieve) uitlatingen gedaan, waaronder dat het echt veel te vroeg is om al te gaan samen wonen. Ik had hun dus verteld dat ik een eigen appartementje had, maar ondertussen woonde ik samen met N. . Ben wel blij dat ik het nu verteld heb en gellukkig snapte ze waarom ik het toen niet had gezegd. Mijn moeder zei zelfs: ik kan me voorstellen dat je ons minder dingen verteld door wat er gebeurd is.
Maar toch blijft het lastig.
Ze weten bijvoorbeeld ook niet dat ik als verrassing naar hem toe was gegaan. ze dachten dat hij het al wist, terwijl ik eigenlijk alles met zijn familie(alleen zusje) en een van zijn vrienden geregeld had. Dat moment was zo geweldig, en ik heb/had geen lef om het tegen mijn ouders te zeggen. Vooral om weer 10tallen preken te voorkomen.
Maarja, nog even en ik ben er⦠morgen de ambassade bellen en anders ook gelijk een ticket boeken. via jetair een vlucht voor 100 euro gevonden vanaf brussel op de 21e dus de kans is redelijk groot dat die vlucht geboekt gaat worden door mij!
nog 3 weekjes en ik ben weer bij hem. precies 3 weken of misschien zelfs eerder als t meezit.
Sterkte in ieder geval met de ouders Deena. (ik heb je ook n pm gestuurd
)
Nu lekker slapen! slaaplekker dames!
hihi suusieme waarschijnlijk zit ik ook op die vlucht
goedkoper vind ik niks, jet air mailt me ook niet ivm lege seats die niet opgevuld geraken waardoor ik eventueel vroeger kan vertrekken,dus word het voor mij waarschijnlijk ook de 21e februari- deena geniet van u azie reis-!!!
zal me wat zijn nu in egypte met de voetbal-gekte!!! vorige keer met de africa -cup hebbe ze 4dagen gefeest(of hun leven ervan afhangt) ja wij zijn veeeeeel nuchterder.
Het IND: maximaal 22 februari krijgt u te horen of hij het visum krijgt.
Meer kan ik niet zeggen, meer info heb ik niet.
heel erg leuk, tegen die tijd zit ik er dna dus zelf alā¦
morgen proberen de NL ambassade in Egypte te bellen, om te kijken of het mogelijk is om die stempel in 1 dag te krijgen zodat ookal krijgen we t later te horen hij alsnog kan komen⦠maarja ik heb dus geen hoop meer.
ik ga denk ik gewoon die vliegticket nu boeken voorda tie verkocht is
ja man negatieve reacties zijn er altijd en nu hoor ik niets meer van ze omdat ze zien dat het wel goed gaat.
maar goed het is wel logisch ze zijn bezorgt en idd soms zijn er hele heftige verhalen.
je moet sterk in je schoenen staan.
zal best nu in egypte willen zitten wil ook feesten echt een onwijs leuke sfeer ik ga over 2 jaar rond die tijd maar naar daar.
Wie had er ookalweer de tips vor veel bagage mee nemen?? Kan die t nog even in n pb sturen? want ik ben bang dat ik aan 20 KG echt niet genoeg heb⦠helaas heeft jetair ook geen speciale regeleing voor enkel vlcuhten. t is dan gelijk 8 euro per kg⦠alvasty bedankt ![]()
ik vlieg naar Hurghada, vanaf brussel.
Ik moet de 20e de trein nemen en dan de nacht doorbrengen op de luchthaven aangezien de vlucht vertrekt om 06.00 uur.
Het zou heel mooi zijn als jij toevallig ook naar hurgada gaat hihi
was dat niet laetitiana?? maar ik weet niet of ze het forum nog leest⦠kijk anders ff haar berichten historie naā¦
bij mij zal het ook zo varen indien ik het ticket neem voor 21e februari, op de luchthaven
de nacht doorbrengen- gezellig!!!(ik doe geen oog dicht)en luchthavenvervoer ,nou dat is me tog te duur-,vanavond lekker bellydans-les-- yiiiipie.