hey,
allebei welkom hier… waar wonen jullie vriendjes? En hoe ontmoet enso?
Suusieme, ik hoop echt voor je dat het deze keer gaat lukken, wanneer horen jullie het eigenlijk? En wanneer vertrek je naar Hurghada voor langere tijd? Spannend hoor allemaal… Hoe zit het eigenlijk met de baan die je had gevonden, ga je het nog doen? Of zoek je toch iets wat vanaf het begin in Hurghada is?
Hier gaat alles zijn gangetje, ben verhuisd en ben heel blij met mijn nieuwe huisje! Met M. gaat het niet zo goed helaas, hij heeft weer eens ontslag genomen bij zijn werk vanwege een meningsverschil en moest per 1 februari zijn huis uit want zijn huisgenoot is naar Sharm vertrokken om te werken en hij wil nu iets in zijn eentje gaan huren maar dat moet natuurlijk wel betaalbaar zijn alleen, dus hij is hard op zoek en woont in de tussentijd bij zijn beste vriend.
Hij heeft wel na een paar maanden zijn motor terug gekregen van de politie, maar die moet weer helemaal opgeknapt worden, dus we zien en spreken elkaar niet zoveel, mede omdat ik geen internet had!
Gister zou hij online komen binnen een half uur, maar 1,5 uur later was hij er nog steeds niet dus ben ik op stap gegaan…hem niet gebeld omdat ik mij niet wilde laten kennen, maar nog steeds niks van hem gehoord, dus begin me nu wel zorgen te maken eigenlijk! Maar wil ook weer niet als eerst weer contact zoeken en als er echt wat gebeurt was dan zou zijn beste vriend mij ook wel gebeld hebben, dus ik kijk het nog maar even aan, denk dat het me lukt tot vanavond hahaha, als het dan donker is mis ik hem toch het meest!
Omi, ben zo blij voor je dat hij eindelijk in Nederland is, het is je echt gegund!!!
Deena, hele fijne vakantie, geniet er van!
Raks, weet jij al wanneer je weer die kant op gaat of ben je nog steeds op zoek naar een betaalbaar ticket?
MarMah, wat zijn jullie plannen eigenlijk? Komt hij uiteindelijk helemaal hier wonen of ga jij die kant op? Voor jullie is het denk ik nu een stuk makkelijker om een visum te krijgen als je hem 1 keer hebt gehad is de 2e keer waarschijnlijk een stuk makkelijker!
Wat zijn trouwens de kosten die je gemiddeld kwijt bent voor een visum aanvraag? Ik wil graag de beste vriend van M. voor een vakantie van 2 weken hier laten komen (hij heeft wat met een goede vriendin van mij, dus wil het ook als verrassing voor haar), hij is al eerder voor 3 maanden in Denemarken geweest, dus denk dat het niet heel moeilijk voor hem word.