'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Dreetje, ook ik leef met je mee. Zoals je in mijn verhaal ook hebt kunnen lezen zit ik daar ook wel eens mee. Je spreekt af om te bellen en vervolgens heeft hij het druk…Weet niet wat voor werk hij doet inderdaad? M. werkt als tourguide dus kan opeens gebeuren dat hij 's avonds voor de volgende dag wordt opgeroepen om een trip te doen…
Geduld is een schone zaak met onze lieve, knappe en drukke mannen…

Mloos, geen sorry zeggen, dit forum is om je verhaal kwijt te kunnen :slight_smile:

En inderdaad, je man kan je in NL ook bedriegen als hij naar kantoor vertrekt dus ja…Het is nu alleen het “idee” dat je niet kunt zien of mee kunt maken wat hij daar doet, maar dat is de kunst van het vertrouwen daarin krijgen/hebben…

Mooie laatste zin mloos, ben ik met je eens, wij zijn gehaast en inderdaad een beetje meer geduld van ons nederlandse vrouwen is soms wel gepast voor de egyptische “chill-out” instelling :wink:
Ik moest lachen toen ik las dat je constant op je gsm kijkt om en denkt heeft ie nou NOG niet gesmst…haha, dat heb ik ook heel sterk…Nu ook weer, moet me inhouden om niet weer te smsen want ik wil zoals ik al eerder zei het initiatief even bij hem laten nu…Laatste sms was vanmorgen om half 9…en wachten duurt zo lang dan he…:wink:

Hm hij werkt als duikinstucteur dus sochtends vroeg op om 7u aan het werk en s avonds om 18u klaar ongeveer, in principe werkt hij s avonds niet, hij werkt in een redelijk afgelegen gebied waar hij ook verblijft als hij werkt vandaar dat we veel konden bellen s avonds. Maar nu hij dus bij familie is en niet aan het werk lukt het s avonds niet zo goed meer om te bellen… Wel begrijpelijk maar toch een beetje frustrerend aangezien er in mijn situatie niets veranderd is :slight_smile:
Ach komt wel weer goed… Geduld is een schone zaak…

Haha en ik maar denken dat ik de enige was die zo spastisch met mn telefoon om gaat :wink:
Iedere keer als ik dat envelopje zi dat ik een berichtje heb, voelt als een soort cadeautje hahaha zo erg!

Pf… wachten ja… dat leer ik nu wel :slight_smile:
En vertrouwen heb ik nu wel steeds meer, ik ben niet echt bang dat hij vreemd gaat of iets dergelijks. Ik wil alleen gewoon graag weten waar hij mee bezig is :slight_smile: Ook omdat hij van alles moet regelen wil ik graag steeds weten of er al iets geregeld is… Dat hij ‘busy’ snap ik wel maar waarmee dan?? :slight_smile:

By the way, is schagerijnig zijn, niet [kranky]?

Ja, kranky/moody maar wie is er chagarijnig?

haha, nee hoor, hier zit nog een spast! :biggrin:

M was laatst ook een week bij zijn familie. Hij zette zijn telefoon 's nachts altijd uit en 's avonds zit de hele familie, ooms, tantes, oudtantes, neefjes achternichtjes bij elkaar en hebben ze geen tijd om te bellen of sms’en. Vooral als hij niet in de buurt van zijn familie woont is het belangrijk te weten dat deze heel hoog in het vaandel staan en wordt ook verwacht van de familie om aandacht aan hen te besteden. Dit klinkt negatief maar bedoel ik niet zo. Hier is het anders in NL, maar daar zitten ze heel vaak samen tot laat en dat paar keer per week…
M had dat toen hij bij the family was ook, hij smste op momenten dat er neit veel familie was. Contact was toen ook stuk minder…Denk dat je niet teveel zorgen moet maken…

Chagrijnig kan ook nog sulky zijn maar moody is het makkelijkste…:slight_smile:

Nou, kranky moody sulky ik ken ze geen van allen en zal ze waarschijnlijk vrijdag ook niet meer weten. :slight_smile: wel handig zo’n forum om je talen wat op te halen. :slight_smile:

Ik ben het met Deena eens, Dreetje.
Het “Busy” zijn is echt met de familie. Dat is waar ze echt op terug vallen. Letterlijk. Ook al vertelde M me dat ze echt bekrompen zijn en niet modern meedenken, toch vreet dat tijd voor ze en hebben ze even geen aandacht voor die telefoon, waar WIJ als een stelletje imbicielen elke seconde op zitten te kijken van: “NOG steeds NIKS”. Haha best komisch eigenlijk.

ennuh…vreemd gaan, Nee hoor. Hij is met jou!! ennuh zo gemakkelijk is dat ook allemaal niet. Dat weet je ook, toch?

ja gedludl is inderdaad een schone zaak, maa rik wil nu toch wel zo graag bij mijn mannetje zijn. Ik heb al besloten das als hij zn visum niet krijgt voor de 17e feb. dat ik daar dan eerder heen vertrek (dus dan kan ik gewoon op je feestje zijn suusje ;)). Ook hebben N en ik met veel overleggen toch besloten dat ik niet eerst voor 4 maanden op een nijlcruise ga zitten.
Ik wilde het eigenlijk swieso al niet, maarja aangezien het slaris voor egyptische maatstaven goed was en ik dan de eerste zou zijn voor hun, maakte de keus wel lastiger.
Aan de andere kant zou ik dan dus proefkonijn zijn en als ze na die 4 maanden zeggen… nee laat maar, dan zou ik in de put zitten. Er komt dus ook bij dat ik het echt niet zou redden om nog eens 4 maanden zonder mijn mannetje te zijn, terwijl mn enige reden dat ik terug ga naar egypte voor hem is!! Ik wil neit in luxor zijn, ik wil in hurghada zitten, bij mijn lief!!
Ik heb het nog niet helemaal af laten weten, maar ik denk dat als ik komende week nog niets van ze gehoord heb ik ze gewoon een e-mail stuur met uitleg en dat ik wel in Hurghada aan de slag wil, en niet in Luxor.
Nouja dat betekend dus dat ik misschin al wel binnen een maand daar in Egypte zit, voor nog onbepaalde tijd! Ik vind het heel erg spannend en moet n toch ook maar gaan kijken wat ik allemaal mee wil hebben enzo. minder dan een maand… het dringt nog neit echt tot me door dat ik mijn vriend dan al zie, maar aan de andere kant kan ik echt niet wachten! eindelijk die warme knuffel…
pff maarja afwachten, afwachten en afwachten… geduld is een schone zaak heah… :wink:

O ja,Teigertje, dat bedoelde je ook. Verkeerd gelezen…

Hoi

haii! ben je hier nieuw of zit je hier al een tijdje??

lol hey sUnniva :stuck_out_tongue:
teigeje, ik ben nog niet wezen solliciteren bj de hotels daar zelf. Dit was vooral vanwege het lagere salaris en aangezien het werk als guest rtelation me afgelopen keer helemaal neit goed was bevallen. Verder is mn vriend nu aan t zoeken in hurghada, maar de meeste willen me toch eerst zien en een sollicitatiegesprek hebben… Dus vanuit nederland zit dat er neit echt in. Maarja dan maar over een maandje kijken heh als ik daar weer ben. Wieweet kom ik wel bij een duikschool netzoals mandy die nu al in egypte hurghada werkt.
Maarja nog genoeg opties dus. Het hang alleen een beetje af van t salaris en daarbij zal ik blijven proberen bij een reisorganisatie aan de slag te gaan, aangezien ik dat werk zelf ook gewoon erg leuk vind!
we zien wel weer.
ik ga maar eens slapen, tis weer veels te laat!!!
slaaplekker of anders goede morgen hihi :stuck_out_tongue:
liefs suusie

wat zijn jullie druk geweest gisteravond :slight_smile: weer veel te lezen.
en weer zoooo herkenbaar dat sms/bel-gebeuren. had ik in het begin ook echt last van, en dan maar wachten wachten wachten tot er weer een berichtje kwam. Nu is onze relatie zo stabiel dat alle twijfel ed weg is en we sms-en elke dag. toch ik tuur nog steeds de hele dag op mn mobiel of er een envelopje staat hoor, haha. tja het is erg met ons.

mn lief is nu ook bij zn familie en hij zegt ook dat hij erg verwend wordt door hen. ach en zn moeder is altijd zo blij dat ie weer even thuis is. en zn familie vindt het zo fijn voor hem dat hij zo gelukkig is met mij. heerlijk om te horen.
Oh ben zo blij dat we binnenkort weer even samen zijn, wat kun je toch naar iemand verlangen he.

we zijn druk in de weer geweest ja :slight_smile:
Gister veel gesmst met M. Hij is ziek, heb hem even gebeld en hij klonk hondsberoerd, arme schat, op zo’n moment mis je elkaar alleen maar meer. Ik begin zelf ook ziek te worden en dan heb je nog meer behoefte aan iemand zijn aanwezigheid en knuffel…maar ja, dat kan voorlopig alleen maar in mijn dromen…Fijne dag allemaal, vandaag ga ik mijn spullen terug verhuizen naar mijn ouders huis omdat ik volgende week vertrek…spannend… :slight_smile:

Hoi allemaal,

Ja het valt niet mee. Bokra is het woord wat je nodig hebt in Egypte alles altijd morgen. En ja ze leven zo vaak andersom . M. gaat ook het liefst alles in de avomd doen en om een uur of drie vier naar bed. Daarom werkte hij ook altijd in de nacht vond hij zalig.

Dat is aanpassen langs twee kanten. Ik heb hem gelukkig al weer gehoord vandaag maar was moe. We zijn gisterenmorgen om 09.00 uur vertrokken naar het vliegveld en vanmorgen om half negen was hij bij zijn familie.

Hopelijk hoor ik hem straks weer. Naamloos ik vind het super dat je misschien tijd kunt vinden om straks "lerares Nederlands"te zijn. Misschien zijn er wel meer zou een leuke bijverdienste voor je zijn. Wiet weet zie ik je een keer in Alexandrie.

Marmah

jeetje wat is er weer veel geschreven ga zo dan maar eens lezen egypte speelt zo weer.

ja ik hoorde t al, mn vriend gaat later naar ‘‘gym’’ omdat hij niets wilt mssen hihi!

Hm ja ik kreeg een kort berichtje waar ik niets van begreep om 5 voor 4, dus ik vroeg om uitleg maar ik ben bang dat ik moet wachten tot na de wedstrijd voor ik weet wat hij met zijn berichtje bedoelde :frowning:

ja wachten tot na de wedstrijd idd echt ze zitten hier helemaal in to the football hoorde net ook allemaal kreten geen idee lig op bed maar een boek te lezen.
Wat een zenuwen ook allemaal.

oohhh omipomi jou mannetje is vandaag gekomen of onderweg?? ooohh wat ben jij blij zeg wat zal hij het nu koud hebben het is weeeeerrrr winterweer.
Geniet maar lekker van elkaar.