'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ik ben nogsteeds in afwachting van het ministerie… bezwaarbrief verstuurd hun 14 formulieren verstuurd en nu wachten op antwoord…
Geloof mij, heb niet veel hoop. Zo ging het bij mijn lief ook. om 3 uur terug komen… en dan: Geweigerd. Binnen 4 weken een bezwaarbrief schrijven naar ministerie van buitenalndse zaken in Nederland. enz. enz. enz.
Ik zou inderdaadook pas geloven als het erin zit! Ik hoop het natuurlijk wel voor ej dat het gaat lukken!! (begrijp me niet verkeerd, aangezien ik toch wel heel erg negatief erover doe zoals ik het nu even lees :S ) Maarja dat komt door mijn ervaring tot nu toe…
Heel veel succes en ik duim voor je!!!

OH dat zou helemaal te gek zijn ! en verdiend natuurlijk. nog even de spanning vasthouden tot vanmiddag dus

Tja, ik hou me nog maar even rustig tot vanmiddag… Wel lastig om me te concentreren op mn werk zo…

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, aangezien die man van de ambassade al heeft aangegeven dat hij geen refuse krijgt. Maar zeker weten doe ik t niet, want het kan natuurlijk altijd nog op het laatste moment mis gaan…

Positieve gedachten…!!

HIJ HEEFT M!!!

As. maandag komt ie voor 3 maanden hierheen!!!

:zon::chin:

zo super man gefeliciteerd en gaan jullie dan gelijk naar Frankrijk??
Echt super.

SUPER SUPER helemaal goed!! eindelijk…volgens mij ga je helemaal uit je dak en kan heel Utrecht nu meegenieten, haha. En hij komt maandag al, ohh wat fijn voor jullie

Ahhh wat geweldig nieuws voor je! Onwijs gefeliciteerd!!! :smiley:
(ik wou dat het bij mij ook zo ging:()
En aanstaande maandag al!!! echt ben blij voor je, ondertussen ook strontjaloers, maar blij. je hebt het verdiend!

Dank jullie wel!!

He Suus, het komt bij jou ook vast goed, op welke manier dan ook!

Er stond meteen een taart voor mn neus van mn collega’s, die zijn ook superblij!
Van werken gaat nog weinig komen vandaag vrees ik…

Liefs!

Wat een super goed nieuws!
gefeliciteerd!!!

Maandag komt hij al, heerlijk voor jullie.:zon02:

Omi, ik heb vandaag even een rondedansje voor je gedaan meis :smiley: van harte dat het toch maar in 1 keer gelukt is. nu o pnaar Frankrijk om hem lekker bij je te houden. Helemaal SUPER!!!

welkom teigetje tuurlijk ben je welkom of je nu wel of geen relatie heb altijd leuk om ervaringen uit te wisselen en egypte is een mooi land.
me man heeft lebara hiermee kan hij goedkoop bellen en sms-en naar egypte ik dacht 12 cent per sms?? als je 10 euro opwaardeer dan krijg je 10 gratis en als je 20 euro opwaardeer dan krijg je 20 euro gratis. Je kan natuurlijk lebara gebruiken voor alleen te bellen en sms-en naar egypte en je andere mobiel voor hier.
Ik heb de belgie-route gevolgd ik woon nog steeds in belgie en het bevalt mijn prima mijn partner woont nu 6 maanden bij mij.
Waarom heeft die vriend van jou moeite om duitsland in te komen?? Zijn ze getrouwd??

Teigetje, Ik wou ook zeggen Lebara. 12 ct pm om te bellen en 8 ) of 6 ct ) per sms. Verder bel ik via dialnow.com dat is 5,5 cpm.

Hey hey!
OMI, wat super om te horen zeg! ooh wat zal je opgelucht, blij en alles tegelijk zijn! Helemaal toppie!!! :smiley:
Ik heb gekletst met M op skype deze week en het gehad over ons contact op dit moment. Hij schrok er erg van dat ik dit zo ervaarde…Hij had die helemaal niet in de gaten. Heeft gezegd dat hij het erg vervelend vindt dat ik me zo voel en gaat zijn best doen om meer te skypen en tijd vrij te maken…Ook met het oog op aankomende 3 maanden, want dan zal het contact een stuk minder zijn…Komt wel goed :slight_smile:

Over het bellen en smsen…Ik sms gratis naar egypte, vraag me niet hoe dat kan maar ik heb een abonnement bij Telfort, niets afgesloten voor sms’en in het buitenland maar toch sms ik gratis…IDEAAL zeg ik dan. Bellen doe ik met de vaste telefoon via goedkoopbellen.nl 6cnt per minuut. Dialnow is dus ietsje goedkoper lees ik hier…

xx

hey hey, ik gebruik inderdaad ook lebara, afgelopen maand kon je daarmee ook gratis naar egypte smsen, maarja dat is nu helaas niet meer.
Ik weet nog dat ik vodafone had met ‘‘meerwaarderen’’ 50 gratis smsjes bij 20 euro of meer opwaarderen. maarja die geldde ook neit voor egypte, met andere woorden ik heb nog zo een 500 gratis smsjes staan die ik kan versturen. dus was ook blij met de tip van klebara! haha

Hey Omi,

kei goed voor je joh !!! Veel plezier in ieder geval.

Ik ben met een vriendin aan het uitkijken om in maart een weekje of mss Twee weken te gaan. wil er graag m’n tweede cursus gaan volgen in het duiken en daarna een weekje bij m’n ventje zijn. Hoop dat m’n vriendin snel weet wanneer zij verlof kan krijgen.

Kga tegen dan zorgen dat ik alle nodige documenten mee heb om hem in de zomer hier hopelijk ook eens te kunnen uitnodigen voor een periode.

Genieten jullie er maar van de komende weken.

Groetjes,

Chacha

Thanks dames!! Alhoewel ik t wel lullig vind voor degenen die al zo lang bezig zijn met datzelfde visum… Tis niet helemaal eerlijk natuurlijk…

Nu dan mijn volgende vraag voor degenen die wel al eerder een vakantie visum hebben gekregen:

• Mag hij twee verschillende tickets hebben? Bijvoorbeeld heen CAI-BRU en terug AMS-CAI?
  • Is het in de praktijk heel problematisch als ik dat ticket betaal met mijn creditcard? Egyptair geeft nl aan dat als ze daar achter komen ze de vlucht kunnen cancelen… Maar ik heb wel eerder tickets voor anderen geboekt en daar nooit problemen mee gehad…

Ik bel eigenlijk nooit met m. Ik spreek m heel veel via internet. Mijn computer heeft veel problemen met Skype, dus we chatten veel. Kost ons helemaal niets!
Vandaag heb ik m eerlijk gezegd voor het eerst gebeld :wink:

Nou, ik ga weer lekker genieten van alle fijne ideeen die ik in mn hoofd heb om samen te doen!!

waarom zal je geen ticket mogen betalen ik snap het niet helemaal je mag gewoon ticket boeken voor jou en ook voor anderen?? s
over 2 tickets dat weet ik niet waarom heeft je partner dit niet op de ambassade gevraagt?? denk dat je beter een retourticket kan nemen via brussel is het niet zo duur maar goed misschien kan je ook nog de ind bellen kijken wat hun zeggen??
Gaan jullie als hij hier is de frankrijk route doen??

Alhoewel ik denk dat twee tickets wel mag, zolang je maar kan aantonen dat hij ook een terugvlucht heeft, zou ik het kat niet op het spek binden…
Van Egyptair weet ik dat ze idd niet accepteren dat jij met jouw creditcard voor zijn vlucht betaald tenzij je meevliegt dus zou ik ook niet doen. Denk dat ze voor hem ook strenger controleren dan voor non egyptenaren…
Ik heb Mohamed toen via Jetair Brussel laten vliegen, goedkoop en makkelijk. Geen problemen :wink:
Zijn al genoeg problemen om hem hier te krijgen he, dus ik zou het allemaal op veilig spelen…

oohh dat wist ik niet dat je geen ticket voor een ander van egyptair mag betalen maar wat skyblue zegt speel op safe en koop een retourtje van jetair geen problemen en goedkoop.
Ik wil niet zeggen dat de belgie-route makkelijker is het is een langdure procudure en je moet veel geduld hebben. Maar als zij (duitse) verhuist naar een ander Eu land dan valt ze dus onder de Eu wet en daar zijn regels anders.
Is die vriend al een keer in duitsland geweest op vakantie??
Verder zal ik niet in details treden als je wat wilt weten PM en me dan.

Hey Omipomi,Wat geweldig voor jullie!! Eindelijk eens goed nieuws over visa!!! Wat heerlijk dat ie zo snel al komt!! Geniet ervan!!!