Haha ja het voetbal volg ik nu ook een beetje, Egypte-Mozambique viel ik halverwege in, gelijk M gesmst of hij ook zat te kijken maar dat was natuurlijk een overbodige vraag
M wil niet geloven dat ik wel een klein beetje verstand heb van voetbal haha pas toen ik een paar bekende Nederlandse voetballers kon noemen wilde hij wel geloven dat ik af en toe kijk ![]()
Woensdag weer een wedstrijd…
nou suusieme wat heb jij een engelengeduld!-ik hoop ook voor jou dat het allemaal lukt-
Suusie, eigenlijk willen we allemaal hetzelfde toch? snel erheen en je lief zo veel mogelijk zien. Ik ook hoor en als ik zou kunnen zou ik zo blijven daar. Maar ik kan niet alles krijgen zoals ik het hebben wil helaas. Ik kan alleen maar een week of 10 dagen telkens en mag binnenkort weer. En het weggaan is dan altijd verschrikkelijk! pfff
Ik hoop voor jou dat het allemaal nog gaat lukken met het werk daar. Zet m op!!! Luxor is leuk maar inderdaad 4 maanden zonder mannetje…
Hey ik hoor van M iets over flinke regenval gister in Cairo, hij is daar maar 3 dagen maar hij zei dat het voor andere mensen wel erg is… Iemand al iets over gehoord? Ik hoop niet dat het heel erg is…
ik heb gehoord dat het ook in Hurghada geonweerd heeft vannacht, verder weet ik niet meer.
Het schijnt in Sharm el Sheikh noodweer geweest te zijn. Met veel regenval en een gedeelte van het dak van het vliegveld zou naar beneden gekomen zijn. Ook in Hurghada zijn een paar hotels met schade en dat op veel plekken de stroom is uitgevallen.
woowwww, in el Minia, (het dorp waar N. zn ouders vandaan komen) heeft het helemaal niet geregend.
eigenlijk wel raar. Mijn lief vertelde net dat ze daar met hele grote waterzuigers op de weg zijn om al het water weg te zuigen! echt zou dat wel willen zien hahaha! Kunnen we ons echt neit voorstellen. een machine op de weg om regen weg te zuigen hihi!
Aan de ene kant vond N. t wel grappig, maar aan de andere kant wilde hij toch echt heel graag slapen. en 2 uur in de nacht regen en onweer is dan minder. hij had het leiver overdag gehad.
Wel appart eigenlijk dat het daar zo bijzonder is, ik akn t me gewoon neit voorstellen… eergisteren nog kletsnat geregend! Nouja maar hopen dat alles wel verder gewoon goed is daar.
haha hoorde net ook dat het super slecht weer was in hurghada…heel bijzonder voor hen daar al die regen en onweer
Hallo allemaal,
Ik schrijf hier voor de eerste keer, maar ik lees al heel lang mee. Ik zal later nog alles over mezelf vertellen, maar…
Gisteren heb ik met mijn vriendje uit Sharm gebeld terwijl hij helemaal uit zijn dak ging van de regen, die uit de lucht kwam plenzen. Helemaal nog nooit gezien, zooooveel regen.
Vandaag hebben we helemaal geen contact kunnen maken. Ik maakte me al heel erg ongerust, omdat er wel van alles kan zijn gebeurd toch?
Gelukkig lees ik van jullie dat het wel een noodweer was en ik heb op deze site gevonden dat het heel ernstig is geweest vannacht:
Hopelijk gaat alles goed daar. Ik ben er over 2 weekjes weer heen en ik wil liever GEEN regen ![]()
tjee, dat is ook heftig daar zeg! ook de telefoonverbinding met hurghada was vandaag slecht. dan weer wel, dan weer niet. maar desondanks met mn vriend kunnen spreken ![]()
heb m ook al gezegd dat ik ZON wil als ik kom over 3 weken en hij heeft t beloofd…
enne…leuk als je binnenkort iets over jezelf wilt vertellen mloos, tot dan
Ook ik heb mijn ventje nog niet kunnen bereiken vandaag. Had hem rond 11 uur gisteraaf nog aan de lijn, toen zat hij in de auto maar ze konden niet rijden omdat er, volgens hem, zo’n 50 cm water op de weg lag. Giga regenbui ( kon dat ook goed horen ) en ook donder en lichtflitsen. Maak me ook wel bezorgd, kon nergens wat vinden maar ben blij dat jij wat gevonden hebt
Nu maar hopen dat de lijnen snel gemaakt zijn en dat er niets gebeurd is…Kan er zo slecht tegen als ik hem niet kan bereiken :(( Denk je dat ze in Sharm wel goed zitten en dan voor het eerst in tig jaar gebeurd er dit…Had liever gezien dat dit een week geleden was gebeurd, toen zat ik daar, had ik iig gewoon contact met hem gehad ![]()
oke meiden, naar Sharm kan weer gebeld worden. Heb mijn mannetje net eindelijk aan de lijn gehad en ook nog goeie connectie ook. Ik ben weer opgelucht
Wel grote problemen verder met het water daar, lijgt nog veel op straat enzo maar gelukkig valt het allemaal voor de rest wel mee
phoe hee, t klintk n stuk heftiger dan in Hurghada!
Daar was gewoon veel water, ook wel onweer, maar zover ik ehb gehoord verder niet.
heb vandaag bijna de hele dag met hem op skype gezeten. Alleen in de ochtend zei hij dat er geen stroom wa sop werk, maarja dat er geen stroom is kotm natuurlijk regelmatig voor.
gelukig is eht beter meegevallen dna in Sharm. Ik hoop dat het met jullie liefjes in sharm allemaal goed gaat! Uiteodelijk kotm t goed. nohh julie evrtrekken over 1 week, 2 weken, 3 weken! ik wou dat t bij mij nou eindelijk eens mee zou zitten…
we zullen wel zien.
suusieme ik zal op BP iemand met de vraag over trouwen in egypte misschien heb je er wat aan of was jij dat die dat vroeg??
hey skyblue hoe is het met jou en de zwangerschap heb je een leuke vakantie gehad??
mloos ben benieuwd naar je verhaal.
het was in november al flink aan het regenen in cairo- en het was er zo koud
ja die hebben in hurghada-sharm inderdaad in jaren niet meer gehad,voor velen was het mischien de eerste keer dat ze regen zagen! - ja het gaat hier vlug voor sommigen ,2 weken,3weken- ik heb ook nog geen nieuws voor een goedkoop zitje!! grrrrrrrrrrrrr
Sinds vanmorgen pas weer wat missed calls en sms-jes ontvangen. Mobiele netwerk duurt denk ik allemaal wat langer om te verhelpen.
Maar gelukkig is het allemaal weer wat door aan het sijpelen. Het is best frustrerend als je dan ineens niets meer hoort.
Ik denk dat ik nu eerst maar wat ga vertellen. Ik weet inmiddels zo veel van jullie. Wordt tijd dat ik mijn verhaal een beetje vertel.
Ik ben (pas) sinds 13 december terug uit Egypte. Fantastische vakantie in Sharm el Sheikh samen met mijn vriendin. De laatste dagen pas kennisgemaakt met M. Hij is zoooo leuk en ja … ik heb alle waarschuwingen gelezen en alle nadelen uitgepluist en ik heb mijn ogen wage wijd open.
Na vele dagen van misssed calls, smsjes en bellen heb ik besloten terug te gaan. 29 januari heb ik mijn reis geboekt terug naar Sharm. Ik ben zo vreselijk benieuwd of het echt zo leuk is als het lijkt. Ik ben zo ontzettend geraakt door die gast, dat is onbeschrijvelijk.
Ik zie het maar zo, dat als het toch niet klikt ik gewoon nog eens een leuke 2,5 weken vakantie ga hebben. Ik kan altijd nog terug naar een hotel. Maar ik weet bijna wel zeker dat het wel leuk gaat worden, maar dat lezen jullie dan wel weer.
Ik ga zowieso half dit jaar naar Egypte emigreren. Mijn zoon gaat daar studeren op de Universiteit van Alexandrie. En ik ga met hem mee. Dus als jullie nog een logeeradresje nodig hebben ![]()
Leuk wat over je te horen. Ben benieuwd wat je zoon daar gaat studeren. Was het voor jou makkelijk om te beslissen naar Egypte te emigreren?
Alexandrie is leuk, niet de chaos van Cairo, maar toch lekker bedrijvig. Dit trekt mij juist zo aan. Heb je al een huis gevonden?
Inderdaad en vandaar Alexandrië. Nee we hebben nog geen huis, maar we gaan eerst maar wat huren en kopen kan altijd nog. Ik moet zeggen dat iets in Sharm kopen ook wel aantrekkelijk is. Mijn zoon gaat proberen om toegelaten worden tot " Liberal Arts" Dat is op de Faculty of Arts.
@Dinwilk: Ken je Alex goed?
denk dat camilla alex redelijk goed kent… ze is er al vaker geweest. ik ook 2x maar ken het daarom nog niet zo heeel goed ![]()
Hallo allemaal,
het is een tijdje geleden dat ik iets heb laten horen maar ik ben in volle gang met de voorbereiding voor mijn reis die ik over 2weken ga maken naar Thailand, Laos en Cambodja…
Toen ik vanmorgen het nieuws zag met het weer in Egypte schrok ik wel even. M. had me wel verteld dat het er onweerde en hard regende maar hij had het niet omschreven als noodweer.
Het is nu al 1.5week geleden dat ik hem gezien heb of gesproken heb via Skype/webcam…vanavond spreek ik hem weer…Wil eens even goed met hem praten over van alles en nog wat. Ik heb het gevoel dat er vanuit mij meer initiatief genomen wordt in het contact dan dat hij doet. Zoals ik laatst al zei vooral in het sms’en. Ik pas me nu telkens aan hem aan, terwijl zich ook wel een beetje aan mij aan mag passen, hij reageert namelijk niet altijd terug op mijn smsjes als deze wat langer zijn en dan ontstaan daar irritaties over en dat is niet zo relaxed maar ja, kleinigheidje hou je toch.
Hij heeft het ook ontzettend druk op het moment, maar toen ik nog niet In Hurghada bij hem was geweest belde hij me regelmatig 's avonds voor het slapen op om me heel lief weltrusten te wensen…Sinds ik daar ben geweest en hij weet dat ik stukken goedkoper bel dan hij belt hij me bijna niet meer en komt het initiatief dus van mij af…Hij hoeft me geen uren te bellen, gewoon het idee dat hij mij uit zichzelf belt geeft mij al een goed gevoel…
Ik vertrek nu ook 3 maanden om te gaan reizen met een vriendin, mij gevoel voor hem is goed, maar we hebben afgesproken dat we gaan zien hoe het gaat lopen. We hebben ook geen relatie, ik ben daar nu nog maar 1 keer geweest, ken hem 4 maanden.
Hij woont ook in de toeristische sector en god weet wat daar gaat gebeuren als hij mij 3 maanden lang een stuk minder gaat zien en spreken. Ik vind het heel spannend eigenlijk…Ook wel onzeker, maar daarentegen ga ik op reis en weet ook niet wat me daar te wachten staat of wat ik tegen het lijf loop. Het is niet mijn doel, helemaal niet zelfs maar het is once in a life time deze reis…We blijven wel eerlijk tegen elkaar mocht er iets gebeuren al heb ik daar afgelopen 4 maanden ook totaal geen behoefte aan gehad…We shall see…
Mloos, leuk dat je naar Alexandrie gaat verhuizen, ook fijn dat je met je zoon gaat, is beter dan alleen ![]()
Suus, 4 maanden Luxor is wel lang ja, 4 uur rijden is ook niet echt een prettige afstand waarvan je zegt dat doen we ff een paar keer per week…Heb je al iets meer gehoord hoe het nu verder gaat lopen?
Cleo, nog maar 3 weekjes dus! Wat een super vooruitzicht zeg! (hoe lang ga je erheen)