Mensen die zich niet willen meten met mensen die denken te weten waarover ze spreken maar in feite niet meer dan onzin uitkramen, reageren uiteraard niet op een aantal reacties van sommige leden hier in deze topic! ( verwijzend naar het commentaar van ‘ladida’ in postingnr.294 en van ‘carrierevrouw’ in postingnr.299)
Sommige mensen hebben een heel leven nodig om “carierre” te maken, anderen hebben direct succes.
Wijsheid en grijze cellen zitten in het zelfde gedeelte, we hebben die gekregen om die voor wijsheden aan te wenden en niet om ontwetend te blijven!
En gelukkig verward niet iedereen wijsheid met sexueel genot…
Maar goed, het is maar waarin je carriere wilt maken…in Turkije zal dat met deze gedachtengang easy zijn.
Het is ten slotte, net als Egypte een beznessland, dus succes verzekerd!
een mooie spreuk!!!
wanneer je niet kan worden wat je wilt, wordt het tijd te waarderen wat je bent.
Ik weet niet waarom jij denkt dat jij de wijsheid wel in pacht hebt, vind het nogal een arrogante houding.
Wie ben jij dan wel dat jij mij denkt de les te kunnen lezen, over het al dan niet het verschil te weten tussen wijsheid en sexueel genot (wat die 2 in godsnaam dan ook met elkaar te maken hebben, vraag ik me af?).
Waarschijnlijk bedoel je het verschil tussen lust en liefde. En ja dat weet ik, ik ben geen kleuter :chin:
Uit het feit dat jij reageert eerder in deze topic dat de site:
www.buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl
met een oordeel dat het een site is met alleen maar klaagverhalen, waarin men in herhaling valt met hun advies, concludeer ik dat je geen kennis hebt van het doel van deze site!
Ik wil best wel voor jou toelichten wat de gedachtengang uit deze begeleiding/behandelmethode is:
Door ieder slachtoffer van bezness op directe wijze uit de macht van hun beznesser te halen,
is het resultaat ‘de korte pijn’ ipv een jarenlange foltering waaraan ze anders aan blootstaan!
De methode is heftig indien de adviezen opgevolgd worden, maar het meest effctief!
Achter de schermen begeleiden we vele slachtoffers ‘op maat’ !
Vele slachtoffers zijn zodanig beschadigd dat een goede verwerking noodzakelijk is!
Het is het eerste Nederlandstalige forum dat daadwerkelijk er voor deze mensen is en tevens zeer preventief werkt!
Sorry dat je mijn houding arrogant vindt, maar ik weet waarover ik praat!
Ik wil mijzelf absoluut niet arrogant noemen, maar deskundige op dit gebied.
Met een doel: de bezness te bestrijden!!
En ik weet dat ik al velen geholpen heb, sedert de oprichting vd site, wat bewijst dat de methodische aanpak werkt!
Ik hoop dat je nu beter geinformeerd bent en je het belang van deze site inziet!
Jammer dat je mijn post zo verkeerd interpreteert. Ik had het over het verschil in wijsheid en lust, dat ik volgens jou niet zou kennen.
Die site die je hier nog eens promoot heb ik al een tijdje geleden bekeken. Een hoop geklaag van vrouwen die het verschil tussen liefde en lust dus niet kennen. Die zodra ze hun kleding hebben uitgedaan voor een man ook hun hersenen uitzetten. Zo komt het op mij over, no offence what soever.
Blijkbaar ben je zelf ook een slachtoffer van bezness, en dus niet zo slim als je denkt dat je bent.
mensen begin hier nu geeen ruzie te maken-dit is een site om onschuldige slachtoffers(te besparen) vn bezness,op gebied vn liefde ,lust,visa,geld(want zo begint ht allemaal onschuldig in die landen,tot er de conclusie is dt toeristen ht slachtoffer zijn(op elk gebied).
Niet iedere man in egypte,of welk ander land dan ook is per definitie een bezness.
idd biancos ik ben het met je eens.
groet
Daar ben ik ook mee eens, maar hier deze topic gaat over relaties en niet over bezness…
hier gaat het over verlieft worden op een egyptenaar en de gevolgen ervan. over bezness zijn andere forums en hier zeker terug te vinden.
niet iedere egyptenaar is een verleider, een misbruiker of beznesser… er zitten er goede kerels tussen… alleen, ik hou het liever op vriendschap en daar houd het op! geen verlieftheid, relatie of bezness… niks nada noppes…
eenmaal dat ze dat begrijpen en ondervinden kan je de goede ertussen uit halen. dat zijn diegene die je gaan respecteren en eenmaal opgenomen in hun vriendenkring dan krijg je veel meer gedaan hier. maar liefde, relatie of zaken doen??? no way!!! dat stel ik ze duidelijk van bij het begin en zo valler er veel af en blijven er enkele over en dat zijn dan die, die ik vriend noem…
btw, ik kan ze op mijn 2 handen optellen na 4 jaar hier te wonen…
bij mij werkt het ook zo,na 9jaar naar egypte reizen!de gevolgen daar waarschuwen we hier voor(maarre dt hoort bij hun bezness he,jammer genoeg)vr de slachtoffers-ja eenmaal ze dt begrijpen kan je er ze zo uithalen,en ze zijn inderdaad zeldzaam.
ik denk dat de toerist slachtoffer is ervan, maar ook zijzelf, zij denken niet aan de toekomst.
zij denken alleen aan zichzelf, aan geld, aan zo snel mogelijk rijk worden, zij zijn oneerlijk en bedriegen de toeristen. Als een toerist merkt dat hij bedot wordt, gaat ie nooit meer terug, als een toerist merkt dat ie praktisch altijd bedot wordt in egypte, zal hij misschien nooit meer terug gaan naar egypte, en wat dan ? als niemand meer gaat ? Hebben ze daar al eens aan gedacht ?
met gesjoemel bereik je niks, misschien alleen maar tijdelijk, zekerheid heb je nooit. jammer genoeg denken zij daar anders over.
groetjes,
hapsetchut
groot gelijk ,ze denken dag per dag,en gaan het noooooooit snappen—dr gaan dr nu al n,pak minder dan pakweg 2jaar geleden,-if tey dont hear tey going to feel,spijtig hee.
Ik woon nu een maand in Egypte, na mijn verloofde te leren kennen in de vakantie.
Niet alle mannen profiteren van de vrouwen, ik ken hier al heel wat vrouwen met een gelukkig huwelijk.
En hapsetchut over dit zijn er nu vollop reclame spotten op tv,
dat ze hun moeten inhouden of de toeristen blijven weg.
Groetje
wat bedoel je zozo888 ? Over welke reclamespotten heb je het nu eigenlijk ?
ik sprak wel in het algemeen over de toeristen, niet specifiek over de mannen die verliefd worden op een europese vrouw. Ik heb nooit beweerd dat er geen gelukkige huwelijken bestaan tussen egyptenaren en andere.
Groetjes,
hapsetchut
hapsetchut, zozo888 bedoeld dat ze het tonen op tv over de bezness, denk ik.:evil:
Hoi ik heb iemand ontmoet in Egypte hem graag beter willen leren kennen. Als jullie naar egypte gaan hoe doen jullie dit dan. Want ik krijg te horen dat het voor een egyptenaar verboden is om met vrouwen op pad te gaan als hij niet getrouwd is?
mijn egyptenaar kwam me ophalen van het vliegtuig en in de taxi moest ik een papier onderteken zgn voor de huur vh appartement, alles arabisch, dus wist ik veel? kreeg later te horen dat ik getrouwd was. Ben nog steeds met hem maar als ik je een goeie raad mag geven, word niet verliefd. Het geeft enorm veel problemen. Mn de cultuurverschillen die ih begin nog wel mee leken te vallen breken mij erg op.Ik zou met alles wat ik nu weet nooooit meer met een egyptenaar een relatie aangaan!!! Dus pas op, een gewaarschuwd mens telt voor…!!
Lucylove , hoe lang kende jij jou Egyptenaar de moment van ondertekening ?
Ben je vaak voor hem naar Egypte afgereisd ?
Hoe verloopt jullie " relatie " nu dan verder ?
Groetjes…
Ja je moet inderdaad de goeie vinden,
en die heb ik gevonde InshAllah :wub:
Ik vind het zooooooooo erg wat hij heeft gedaan,
dat snap je toch niet,
normaal moet je toch een paar woorden uitspreken dat je getrouwd bent…
Niet dan???
Ik zal het overmorgen weten want dan ga k trouwen InshAllah:wub:
hey lucylove…
Ik denk dat jij hier spreek over een orfi huwlijk…Zonder zo’n orfi contract mag een egyptenaar niet samen met jou een appartementje huren.
Ben zelf getrouwd met een egyptenaar,en daar heb je wel wat meer papiertjes enzo voor nodig.
groetjes