hay hih, wees niet zo haastig om plannen te maken voor de toekomst, volgens ik je posting versta heb je elkaar nog nooit ontmoet, of heb ik het mis? laat je goed informeren over alles, en via internet is het zowiezo gevaarlijk, velen zitten op internet om een vrouw aan de haak te slaan en er geld of visum uit te halen, lees eens op mijn site over bezness, dan word je heel wat wijzer!
als hij nu al jaloers is??lijkt me geen leuke toekomst-laat u niet manipuleren om moslim te worden-als je ooit n,kindje zou plannen met hem is dit kind sowieso moslim,hij zal nooit aanvaarden dat zijn kind katoliek gedoopt word-hij wil visum volgens mij,succes.
Hoe lang ken je hem nou? Sinds 2002 of recent? Ik ben het eens met Karolientje, via internet weet je maar nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Heb je hem al eens gezien? Waarom is hij zo stellig dat hij naar Europa wil? En waarom kun jij niet naar Egypte? Een man die zo jaloers is, zit je daarop te wachten? Ik zou heel goed nadenken als ik jou was!
ja,ga es naar egypte en vertel hem niks-dan zie je welk vlees je in de kuip hebt-in hurghada zijn er mannen die nr nederland zitten te chatten-belgie-rusland(heeeeel poulair)de webcam is dagelijks in en ander land ,geloof me,ik reis al jaren naar egypte-waar ze een vis aan de haak slaan daar willen ze nrtoe(met als enige doel)europa.
Ga eesn terug naar page 1 van deze forum en lees eens alles door…
Het is hier weer top hoog seizoen en de internet cafees zitten vol met lui op zoek naar Europese visas… moet ik nog meer zeggen???
hihi,je reageert op al deze verhalen hier niet???ben je al ooit in egypte geweest???versta je arabis(al ist maar n,klein beetje)iedreen bedoelt het hier goed,iedreen op deze site heeft ervaring met egypte-laat es wat van je horen!!!
Denk niet dat we haar nog zullen horen al hoop ik van wel. Hetzelfde met onze vorige verliefde meid Loko… benieuwd hoe het daar is verder gelopen… weet iemand iets?
De laatste tijd waren er technische problemen met de bezness site, Startpagina overzicht - Yourbb.nl
die zijn nu opgelost .Indien er mensen zijn die nog problemen ondervinden mogen me altijd een pb sturen of het hier op het forum vermelden.
ze hebben allemaal de vlucht naar egypte genomen ha haa-ik wil ng even benadrukken dt ik blij ben deze site ontdekt te hebben,dank aan allen die mij al goede raad gaven-shoekran!
hallo allemaal
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Ben zelf al 5 jaar verliefd op een Egyptenaar en heb er ong. 2 jaar een (lange-afstands-)relatie mee. Ik probeer zo veel mogelijk over Egypte te lezen (op fora, internet, boeken…) om onaangename verrassingen te vermijden. Ik studeer nog (volg ook Islamvakken en Geschiedenis v. Egypte) en wil niks overhaast doen. Gelukkig begrijpt hij dit en hij steunt mij ook heel erg.
Toch is onze relatie niet makkelijk (o.w.v. vooroordelen v. familie en vrienden bv.). Bovendien heb ik ook gemerkt dat de sfeer in Egypte niet meer hetzelfde is. Ik heb echt een degout van al die players. Al deze elementen zorgen ervoor dat ik soms aan onze toekomst twijfel…
X
groooot gelijk mrwt,de sfeer in egypte is inderdaad niet meer hetzelfde(hun gastvrijheid)is weg!en ze hebben ons niet graag ,als ze kunnen playen met ons dan natuurlijk wel(euh volgt uw habib ook katholiekvakken???)- - – - -hier leer je veeeeel bij,ik heb me ook ooit laten vangen,als ik toen wist,wat ik nu allemaal weet was ik nooit gehuwd(twas geen egyptenaar) x