ik wil ook wel es een paar adressen vn betaalbare en nette flats in hurghada-dank je
hay skyebleu adressen nee, jammer,in hurghada zou ik je wel aan adressen kunnen helpen grt karolien:nod:
nieuwe naam van mijn site is www.vakantieliefdesforumwinter.be
grt karolientje:wub:
karolientje,bij mij gaat ht over adressen in hurghada-betaalbaar en netjes
ik zal morgen meer weten dotske grt karolientje:wereld:
shoekran(hie)
Hallo Mensen,
Ik ben nieuw hier ,dacht ik registreer me ff :zon:.
Sinds een aantal maandjes chat en mail en bel ik met een onwijs geweldig,lief,geinteresseerde,rustige,aantrekkelijke man uit Egypte.
Vanaf dag 1 was de vonk eral en na een zooi chatsessies en sms en telefoontjes loop ik in roze wolkjes ![]()
Hij ook iig ,en dit is mij nog nooit zo heftig overkomen.
We zeggen tegelijk dingen,of hij zend me tegelijkertijd een sms,zelfde gedachtes etc.
Best eng want ik ben paranormaal begaafd :-S en hij geloofd dat niet natuurlijk als moslim zijnde.
Ik ben dus niet gelovig alleen weet ik wel dat er meer bestaat tussen hemel en aarde ![]()
Nou komt hij Januar 2009 2 weekjes hier naar toe om te kijken en te kletsen,en nederland te zien ![]()
En in April ga ik voor het eerst naar Egypte.
Ik voel zo n geestelijke en warme band met hem,lijkt net of ik hem heb gevonden.
Maar daarbij ben ik erg realistisch ,en hij weet dat ik nooit in Egypte zal gaan wonen,laat mij maar lekker waar ik ben hihi.
Maar ik ben enorm gek op dit mannetje :zon02:
Dit is uberhaupt de tweede keer dat ik verliefd ben,eet niet,loop te dromen ,normaal ben ik best extravert maar laatste tijd erg stil :-S
En we sms en elkaar suf.
Hij zit vlakbij Cairo,afgelopen zondag heb ik hem een kaart gestuurd.
Lijkt me leuk om met lotgenoten te praten,ook met dames die daar wonen.
Zal ik nooit doen,maar ik weet niet hoe het is om daar te leven.
En dat lijkt mij erg interresant om te wete.
Fijne weekend en hopelijk verneem ik iets van iemand hier
***Lief Loko ***
:wub::dag:
Hoi Loko,
Wat goed dat hij het voor elkaar heeft gekregen om hier naar Nederland op vakantie te komen! Hoe heeft hij dat zo gedaan? Veel mensen op deze site zijn daar erg nieuwsgierig naar.
Leuk dat jullie verliefd zijn, joh!
Ik wou dat ik dat had - hoewel ikzelf persoonlijk toch een oerhollandse meid wil (hoe verwanter de afkomst van beide personen, hoe groter de kans dat een relatie slaagt, blijkt uit onderzoeken).
Ben je helderziend of telepathisch? Ik heb er helemaal geen verstand van. Kun je iemands gedachten lezen? Dat zou erg handig zijn in dit geval (hoewel ik bij mijn scharrels dat liever niet zou doen, maar die zijn overwegend Europees, vooral Nederlands).
Is deze leuke man getrouwd? Waar heb je hem ontmoet? Wat doet hij voor de kost?
Schrijf vooral eens op hoe hij het voor elkaar heeft gekregen om hier naartoe te komen (toestemmingen enzo)
Veel plezier met dat heerlijke gevoel!
Rob
Hoi loko
Als je hem via chat hebt leren kennen .
Op wat ben je verliefd geworden ? Op zijn mooie woorden ?
Hij geeft je een sms en jij mag bellen op jouw kosten.
Die vraag stel ik mij ook Rob. Hoe heeft hij het klaargespeeld om naar Nederland te komen en
kan hij op zijn werk zomaar 2 weekjes verlof nemen ?
Wat weet je eigenlijk van hem ?
Wie betaalt zijn ticket ? Sta jij garant of heeft hij voldoende geld op zijn rekening ?
ga eens lezen op deze site http://http://buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl/index.php en lees de posting van divewomen in dit topic.
grtjs. gamela
Gamela: je link werkt niet. Kun je eens kijken wat daarmee is?
Loko: zie je? Er zijn veel mensen nieuwsgierig naar de details in jouw verhaal!! ![]()
Hi rob ,er zijn momenteel technische problemen bij âyourbbâ zelf . Er wordt aan gewerkt.
overdag is de site te bereiken 's avonds wordt ze van het net gehaald om eraan te werken.
We hopen allemaal dat het heel vlug in orde komt.
ja,vraag ik me ook af ,hoe heeft hij dat voor mekaar gekregen??was hij eerder al in europa??want voor egyptenaren is het praktisch onmogelijk hun land te verlaten(ambassade weigert dit)of ze moeten meeeeegarijk zijn-klopt ht wel dt hij komt?,wil hij jou daarmee niet nieuwsgierig maken,mijne verliefden gids zei ook dt hij kwam(hie)tot hij over invitation begon-
âŠEn in April ga ik voor het eerst naar Egypte.
Ik voel zo n geestelijke en warme band met hem,lijkt net of ik hem heb gevonden.
Hey, dat lees ik nu pas. Wat bijzonder! Dus je moet nog naar Egypte gaan?! Waar heb je je vriend ontmoet? In Nederland ook (hij komt wel vaker hier??), of op een andere plek in het Midden Oosten? Je maakt mij/ons wel nieuwsgierig!!
Gamela: het werkt weer niet/nog steeds niet (er staat trouwens ook twee keer http:// in de link, maar met 1 keer werkt het bij mij ook niet). Ik zit momenteel in Duitsland, dus daar kan het ook aan liggen⊠![]()
Joehoeeee, ben binnekort weer in het oude vertrouwde Nederland⊠Iemand zin in koffie?
Rob
Ben toch ook verbaast⊠Loko, waar ben je aan begonnen? hoe heb je die knaap leren kennen? via internet? dan kan ik me ook even voorstellen, lieve woordjes gebruiken, lueke foto van een of andere gebruiken⊠je zal het niet weten dat je zit te shatten met een vrouw en dan workt je dan ook verlieft opmij? Meisje toch⊠zo beginnen ze allemaal⊠heeft deze site dan geen enkele nut? en dat dat visa gedoe!? hoe in Godâs of Allahâs naam heeft hij die visa bekomen om naar europa te mogen gaan. als ze hier al een pas moeten hebben om van de ene stad naar de andere te gaan. vb: stap in de bus en rij van Hurghada naar Safaga⊠50km? zoiets ja, als ze geen toelatingsbewijs hebben van de regering mogen ze nog niet door de sheckpoint! en die zou zijn visa hebben, dat stinkt!!! of hij is een rijke luis⊠en dan stinkt het nog meer⊠want die gaan zeker niet âhun vrouwâ zoeken op het internet!
laat ons niet in de steek en vertel ons meer⊠ik ben benieuwd op het âVERVOLGâ
Hi Rob,
Hier werkt de link goed nu , ik weet niet aan wat het zou kunnen liggen dat je niet op de site kan. Nog problemen bij âyourbbâ ? Ik ga hier de link van de Duiste bezness site ook zetten (dat is de zustersite) . Ook vol slachtoffers van bezness. Hier kan je onze link ook terug vinden. Misschien op die manier eens proberen.
grtjs. gamela
Hi loko
Blijf hier schrijven loko, voor je eigen bestwil. De reacties waren heftig ja .
laat dit je niet afschrikken. Je behoeden voor een mogelijke misstap dat kunnen we niet.Jij beslist altijd nog zelf over je relatie. We willen je alleen verwittigen van wat kan gebeuren. Een verwittigd mens telt voor twee.
Weet je dat 95% van de huwelijken mislukken met een egyptenaar .
Ik hoop dat je vriendje bij die andere 5% is . Om dat te weten te komen moet je je relatie onder de loep leggen en je verstand gebruiken. Geef je hartje pas weg als je heel zeker bent van zijn bedoelingen. Vertrouw niet voor het tegendeel bewezen is.
grtjs. gamela
Hoi
Ben iemand op het internet iemand tegen gekomen uit Egypte.
Tot nu toe over onze oren verliefd .
Maar hij is moslim en ik weet niet zo veel over zijn geloof , maar we hebben het al over de toekomst .
Maar hij wil als we kinderen krijgen dat ze moslim worden .
Ben erg bang omdat ik geen moslim wil worden.
Hoe dat gaat , hij is erg jaloers niet dat ik straks gevangen zit in huis en niets mag.
Ik mag nu al iet met vrienden chatten sĂ vonds.
Zal het nog erger worden .
Wie kan me helpen.!!!
Of meer er over vertellen hij zegt hij wil hier bij mij in Nederland wonen en laat z`n familie achter .
Hoi
Heb een Egyptenaar ontmoet via het internet.
Maar hij is moslim en ik weet niet veel van zn geloof. Ik ben bang omdat hij erg jaloers is , mag nu al niet met vrienden (man ) chatten sĂ vonds. Wat zal er nog meer gebeuren we hebben het al over onze toekost gehad. Heb uitgelegt dat ik niet in Egtpte kan wonen , hij wou hier komen wonen. Maar hij zegt als we kinderen worden die Moslim , heb gezegt ik wordt geen Moslin respecteer zn afkomst.
Vind het moeilijk omdat we erg verliefd zijn .
Maar wat als ik met hen trouw ik wil geen vrouw zijn die het huis niet uit mag .
M`n gevoel zegt ja ik ga er voor , en de ene keer als ik niets mag.
Dan stop ik .
Wie kan me helpen.
Ik ben opzoek naar meiden die net als ik een serieuze (langeafstands)relatie hebben met een Egyptenaar.
Heb mijn man in 2002 leren kennen en we hopen begin volgend jaar voorgoed samen te zijn. Heb dus niet bepaald de makkelijkste weg gekozen :slywink:
Het lijkt me leuk om met andere meiden die in hetzelfde schuitje zitten ervaringen uit te wisselen en gewoon gezellig te kletsen.
Herkenbaar? stuur me dan een privé berichtje!
[/quote]