'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik ga het dit jaar vieren door as dinsdag met moeders naar Sharm te gaan voor 8 daagjes, kon ff een heeeeeel goedkoop vakantietje boeken. Ben zo blij :D:D

oooooh wat leuk!!!
waar heb je geboekt dan??

Holland International, via www.boekzelf.nl
Ook hele goedkope reisjes naar Hurghada.
Ik ga nu 8 dagen all inclusive voor 288 euro :open_mouth:

meen je!!!ja maar ik moet naar cairo, zal wel stukken duurder zijn

die heb ik niet gezien maar je kan allicht even kijken

nou heb het alweer gezien, niet echt goedkoop! goedkoopste kwam rond de 600 euro

hey evalien

op de sites die ik eerder heb gepost, staan vliegtickets vanuit duitsland naar cairo vanaf 260 euro

welke site??

Hoi hier even een berichtje van “Huisje Weltevree”. We hebben het super nu oud en nieuw bij vrienden gaan vieren. Nog een paar dagen vakantie en dan gaan we het gewone leven weer in.
Ik ben wel blij dat het nog lekker lang duurt voor hij weer terug moet. Wel bezig geweest voor studie etc etc.
Geeft wel perspectieven maar NL zal toch een probleem blijven. Dus nu alle zeilen bij om dat te gaan leren. Verder is het SUPER!

oh k heb ze al!:smiley:

staan bij de 2e site. vanaf keulen is 298 euro. Ik heb daar ook een keer mee gevlogen en was erg goed. liefs

ik verveel me een beetje, dus ik heb nog een site voor je. www.goedkopevluchten.nl
amsterdam-cairo bijvoorbeeld 27 jan -19 feb 245euro…
Ik had deze site ook eerder moeten vinden haha.

Voor alle dames hier: Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en heel veel geluk en liefde in het nieuwe jaar!!!

liefs carine

mijn jaarwisseling was raar, leuk en echt onvergetelijk!!!
echt het vuurwerk was geweldig tussen alle bergen door!! Ik zat met mn liefje online op skype en ging eerst samen met hem aftellen, daarna met mijn laptop buiten gestaan en naar het geweldige vuurwerk gekeken, das toch weer even anders dan geen vuurwerk in Egypte! En dan dat gezicht! echt verbaasd en blij enz. het was echt mooi! hij had zelf een hoedje en een toeter hihi! Was echt tof. daarna nog wezen stappen tot 4.30 uru en heerlijk om 7.00 uur ging mn wekker omdat het ontbijt klaar moest staan! en ben net klaar met d ekids vermaken. nu eventjes rust. zondag alweer naar huis, de tijd gaat veels te snel! ik ga nu ffe lekker luieren want ben een beetje aan de moeie kant hihi!
doeg doegg

Happy new year.
Wij zijn uiteindelijk in essen gebleven ik kreeg hoofdpijn met al het regelen voor dit en dat maar helaas geen vervoer terug.
DUs op visite bij vrienden in Essen dus heel gezellig en gek doen die Arabieren dansen etc etc. Het vuurwerk was hier helaas heel snel voorbij maar me man stond te kijken als een klein kind hij vond het geweldig.
Daarna naar de kroeg toe vriendin was daar lekker gedanst om 07.00 terug. En dan ben ik net uit bed en zie ik dat het heerlijk weer is helaas. Heel de week zijn we op pad geweest en was het aan het regenen en nu schijnt de zon en zit ik binnen.

hey,

allemaal een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!!!

Hier ook het nieuwe jaar ingegaan met Mahmoud en zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen! Was erg grappig!! Ben nu wel een beetje boos want heb helemaal niks gehoord daarna…en ik had hem nog wel een heel lief berichtje gestuurd :S
Verder was mijn oud en nieuw niet zo leuk, ben na 12 uur naar rotterdam geweest en was niet zo;n lekker sfeertje. Plus dat een vriendin zo dronken was dat ze ruzie ging maken…maar ja 2010 is begonnen dus nu maar hopen dat het allemaal ietsje beter word want daar ben ik wel even aan toe!!!

Iemand nog goede voornemens?

Happy newyear girls!!
Allemaal een leuke avond gehad??
Mijn lief en ik zouden het ook via skype vieren, maar zijn internet deed het niet.
Dus we hebben maar gewoon gebeld =)
Hij bleef thuis gister, en ik was ook gewoon thuis.
Toen ik hem belde verbaasde ik me erover hoe rustig hij was, totaaal niet zoals het hier gaat.
Hij vond het grappig hoe uitbundig wij hier waren! ik heb een filmpje gemaakt van het beginnen met aftellen, de champagne openschieten en het vuurwerk. Heb ik hem niet opgeslagen!
Wat was ik zuur, ik dacht dat is nou leuk om hem te sturen, kan hij zien hoe het hier gaat maar nee! Hij vond het een leuk idee en toen ik zei dat ik het niet opgeslagen had zei hij alleen o my god! stupid!!! haha wat voelde ik me dom.
Maar uiteindelijk erg leuk gehad!
Ik heb geen voornemens, alleen dat ik mijn mop heel veel wil zien maar dat wil iedereen hier natuurlijk!!

Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toe met veel liefde en gezondheid.

Ik heb het redelijk rustig aan gevierd met mijn familie, was erg gezellig. Ik heb mijn lief even gebeld rond kwart over twaalf en toen lag hij al te slapen. Dus niet echt heel uitbundig aan zijn kant. Maar dat wist ik al wel.

ja in egypte kennen ze het echt neit zoals wij!
vorig jaar dat ik daar was, werd hij helemaal boos en kregen we ruzie, een paar minuten voor twaalf, omdat ik het alleen samen met hem wilde vieren en die eerste minuten alleen emt hem wilde zijn en niet een hele menigte eromheen (aangezien toen de opening was van de hedkendi aan de marina). Hij dacht da tik alleen terug wilde voor de sterretjes die we er haddne liggen! whaha, dus dat was geen lekker begin van 2009!! maarja na dat moment begreep hij het toch wel ietje beter. als er zo een menigte omheen is kan je echt neit uitgebreid een dikke zoen en knuffewl geven, en nu gelukkig wel.
Nouja nu toch weer anders. hij bleef verder ook thuis, maarja zoals ik al zei: ik niet!
Ik heb wel echt een voldaan gevoel over het skypen.
Het voelde echt alsof hij naast me stond.
pff overmorgen alweer terug naar Nederland en dan vanaf de 4e weer een week alleen thuis, omdat mn ouders voor een weekje naar limburg gaan… lekker gezellig haha.

Verde ris mijn voornemen inderdaa dook om mijn lief meer te zien, maar dat gaat denk ik wle lukken, aangezien ik er vanaf maart voor onbepaalde tidj heen ga hihi! ik kane r echt neit op wachten gewoon!! ik wil er zo graag naartoe nu, maar eerst nog even van de net vers gevallen sneeuw genieten, want dat zal ik dan wel een tijdje moeten missen!

1 like

Dus je gaat er voor lange tijd wonen ga je dan samen met hem wonen?? En heb je veel contacten daar met ned. meiden?? En hoevaak zal je je vriend zien aangezien jullie beide moeten werken.
Vraag het me gewoon af hoe het daar zal zijn als ik daar zeg maar naar toe zal gaan. De keus hebben we gemaakt voor hier maar zo soms dan denk ik wel eens hoe zal het daar zal zijn om te wonen.
En wil je daar lang wonen of toch weer terug naar ned.
Ik denk misschien ook teveel aan de toekomst daarom wilde ik ook graag dat hij naar hier kwam.
Ook omdat me man in taba werkte is toch anders dan hurghada.

Sky, wat geweldig dat je dinsdag kan gaan! Jou jaar kan niet beter beginnen. Je mannetje weer even bij je en dan kan hij de baby ook nog voelen, toch? want die kleine zal af en toe toch wel aan het trappelen zijn… wat zul je blij zijn, en hij natuurlijk ook.

Ook ik wil dit jaar mijn lief heel vaak gaan zien, nog vaker dan ik nu al doe, eigenlijk het liefst elke dag!
En hetzelfde hoop ik voor ons allemaal.

1 like