'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

In maart dit jaar, wij vonden het ontbijt nog slechter dan het jaar daar voor.

ja sorry mandyla dat ik verkeerde informatie heb doorgegeven, heb er zelf niet verbleven, alleen van horen zeggen dat het er goed was.
Is nogal persoonlijk.

Ohh dat geeft ook helemaal niet… maar wij vinden het ook vaak de ligging belangrijker dan het eten… maar als ik dan advies geef dan vertel ik wel dat het eten niet goed is. Want zelf maakte het voor mij niet zo veel uit voorheen, omdat ik toch de hele dag weg was…door het duiken. maar als je echt bij het hotel moet/wil blijven dan is het wel fijn als je hotel een strand heeft… het is zoieso heel persoonlijk wat mensen wel en niet leuk vinden…

Hee allemaal…

Alweer even geleden dat ik hier iets heb gepost.
Wat een verhalen en commotie allemaal hier zeg! Het is me wat…

Heerlijk om te horen dat er zoveel meiden van plan zijn om weer terug te gaan, naar Hurghada en lekker bij hun mannetje kunnen zijn.
Bij mij komt het er denk ik niet meer van om terug te gaan. Het blijkt toch heel wat moeilijker om contact te houden met R. dan gedacht (niet zozeer van mijn kant maar wel van ZIJN kant, jammer genoeg). Hij smst nog wel af en toe, de gebruikelijke smsjes, maar mailen… Ho maar! Skypen, ho maar! Msnen, ho maar! Bellen… Nheh, ook niet echt meer!
Merk, hoe jammer het ook is, dat dit voor mij waarschijnlijk dus niet gaat werken.

Ik snap dat je er moeite voor moet doen, maar dan moet het ook van beide kanten komen. Dan moet ik het gevoel krijgen dat hij ook geinteresseerd is in mij. Heb hem bijv. foto’s gestuurd met het mooie winterweer vd afgelopen tijd, de vele sneeuw, mensen die met kerstmutsen op liedjes zongen in de stad, maar helaas geen reactie hierop.
Ook nog geen enkele persoonlijke vraag van zijn kant gehad over mijn leven/persoon, dus denk dat het helaas bij mij niet gaat werken…

Ik zal met alle belangstelling, dat doe ik nog steeds, jullie verhalen hier willen volgen. Want als ik zie hoe goed het bij sommigen van jullie gaat… Dan smelt ik helemaal weg en vind ik het erg jammer dat het bij mij niet zo gaat.
Maar goed… het is niet anders.

Ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk, liefde en gezondheid toe voor het nieuwe jaar en ik hoop dat al jullie wensen mogen uitkomen.
Heel heel hartelijk bedankt voor al jullie goede raad, advies, oppeppers, en gewoon jullie HEERLIJKE verhalen over Egypte en jullie lovers.

Liefs Annet

hoi maud- oo jij bent nu de banner- terwijl laetitiana wel n,verzoek had ingestuurd-ik kan het
allmaal niet meer volgen-, ik heb het gezegd dat ik niet meer reageer op ieder zn situatie)relatie en daar houd ik me aan- , het betere leven? nu ja als je het zo bekijkt- kijk ieder maakt keuzes in zn leven- ik heb zit in loopbaanonderbreking en zoek volop naar mogelijkheden om niet meer in de thuiszorg sector te werken, (in ieder geval niet met ouderen)- in egypte zitte momenteel vrienden van mij en ik zit nbeetje in een herrbron periode wat ik nu echt verder aan wil met mn leven , waarschijnlijk ga ik tog iets met gehandicapten doen. allen n,goed eindejaar x

nee ik ben geen banner hihi :slight_smile:

nou nogmaals allemaal een hele goeie jaarwisseling en veel geduld, begrip, respect en vooral liefde toegewenst in 2010! Kijk uit voor de gladheid van egyptenaren en het weer hier hahaha!

Ohhh Annet, wat jammer toch. Het is zeker in het begin niet makkelijk om op afstand de relatie op peil te houden. Maar als jij er zoveel energie in stopt en van zijn kant komt er weinig terug dan kan ik voelen wat jij voelt. Echt doordringen tot hun zieltjes is in het begin ook erg moeilijk, wat is het nu wel en wat niet. Die openheid zijn ze echt niet gewend.
En wij meiden zijn er wel elke dag mee bezig dat is een heel verschil,willen het serieus aanpakken etc.

Wat je ook gaat doen, heel veel ‘LGG’ in het nieuwe jaar en je komt vast de echte liefde wel tegen.

Iedereen een gezellig oud en nieuw!!

Hoi iedereen,

Voor de nieuwe meiden welkom op dit forum en voor iedereen een heel gelukkig en liefdevol 2010 toegewenst!!

L. en M. jammer dat jullie weg gaan , maar ook begrijpelijk.
Hopenlijk horen we nog eens een keer van jullie.

Groetjes Hadiya :zon02:.

Hey allemaal.

Ik vlieg altijd vauit duitsland. Dit zijn wel fijne sites!
Ik betaal meestal rond de 150 euro voor 3 weken. Alleen een vliegreis.

Aan de linkerkant naar charterfluge
> reiseziel Agypten
> abflughafen : westdeutschland
http://www.urlaubscenter24.com
bovenaan naar flug
>agypten
>abflughafen: west
http://www.de.lastminute.com/
bovenaan naar flug

het makkelijke van deze sites is dat je geen precieze datum hoeft aan te geven. Als het niet niet zo veel uitmaakt wanneer je gaat, kun je voor 150 euro of minder daar 3 weken zijn. ook voor zoeken naar reizen met hotels is deze site makkelijk.
Hoop dat jullie wat kunnen vinden.

liefs carine

1 like

phoe hee, ik krijg helemaal de neiging om nog snel een ticket te boeken!!! maarja moet toch eerst geld zijn, voordat ik het kan uitgeven… Dus dan ga ik daar maar even mn best voor doen!

Raks, je maakt me jaloers!!:wink: net 6 weken geweest en volgende week ga je weer! ik wou dat ik dat kon doen. maarja zodra ik thuis kom de 3e jan, moet ik eerst maar even die ‘‘geweldige’’ formulieren klaar maken voor de ambassade/het ministerie.
Hmm tenslott eheb ik toch nog wle genoeg te doen tot aan maart. Pff wel spannend. heeft iemand trouwens een idee over extra bagage meenemen? of je dat met een toeslag/korting op toeslag kan regelen? want als ik daar voor onbepaalde tijd heen ga vanaf maart, red ik het echt niet met alleen 20 kg!!
Ik vind het wel heel erg spannend hoor. nouja eerst even kijken hoe we vanavond doorkomen. zoals suusje al zou doen, skypen met oud en neiuw, hebben ik en N. dat ook besloten hihi!
ik denk ook niet dat ik nog ga stappen vanavond, gewoonweg omdat mijn geld op is! ik neem heir wel een biertje uit de koelkast en skype lekker met mijn leif en laat hem het beetje vuurwerk zien via de cam!
Ik hoop dat t goed komt met de verbinding… maarja dat zie ik dan wel weer. In iedergeval doet mijn telefoonverbvinding vandaag de hele dag al vervelend! nouja we zien wel.
ben trouwens gisteren naar de zugspitze geweest. de hoogste berg van Duitsland. eerst er naartoe gelopen, wandelingetje van anderhalf uur en daarna met de kabelbaan naar boven. het was echt schitterend! nu weer in t chaletje (in oostenrijk, aangezien raks t waarschijnlijk gemist heeft dat ik daar nu zit hihi).
nouja nog een hele fijne avodn allemaal en jullie horen volgend jaar wel weer van me! hihi!!

(p.s. vergeet niet, in egypte is het vanavond om 11 uur(onze tijd) al oud en nieuw!

als je extra bagage wilt meenmen , kun je het beste met klm boeken daar mag je twee koffers meenemen a 23 kilo geloof ik, dus dat scheelt wel, verder kunje overal extra bagage boeken

fijne jaarwisseling allemaal hier begint het te sneeuwen

gr L.

Nou dames ik wil jullie dit toch niet onthouden… Ik had in het oude jaar :slight_smile: nog even een laatste boos berichtje gestuurd naar Ahmed en hij dacht zeker ook…laat ik het dan ook maar afsluiten. Hij heeft na weken!!! gereageerd met een mailtje:

No one ever called me things on face book ! Im not a lier its just you are unbearable ! I thought i loved you but you have been showing me that i cant live with you ! I dont need more stress and you never loved me for sure and the proof is what you just sent to me calling me wrong things ! You are not a polite person because you swear all the time ! I dont swear and i want a polite and calm girl who will not give me more stress ! I wish you find someone who you really love !

nou heeft hij in één ding gelijk…dat hij idd behoorlijk netjes is en niet echt scheld, maar hij wast zijn handen in onschuld dat is wel duidelijk en dat hij dit nu pas stuurt…dit had hij twee maanden geleden kunnen sturen ipv zeggen dat hij te druk is en geen tijd had. En ik scheldde alleen als ik kwaad was, dus dat is ook zeer overdreven. Nou ja het is in ieder geval een bevestiging van wat ik al wist…dus kan het afsluiten :slight_smile:

Hallo Maud dat is inderdaad geen leuk nieuws, maar ja inderdaad de mogelijkheid om het af te sluiten. I denk dat ze niet zo goed overweg kunnen met gescheld of directe communicatie en eerlijkheid. alhoewel hij nu wel wat opener en eerlijker gereageerd heeft. Is het niet echt open wat hij schrijft, hij leidt weer af in jouw richting ipv zichzelf eens bij de neus te pakken. Jammer en inderdaad had het beter geweest als hij dit al een paar maanden eerder had geschreven
sterkte
L.

maud ik vind het grof-maar jij lijkt me een sterke dame!!!
hun handen wassen in onschuld kunne ze goed hoor(believe me)!- er is er eentje die na 3jaar haar te pletter heeft gewerkt er ook mee gekapt is om met (gladde) egyptenaren te werken, nou wat dat meissie moete doen heeft om haar centjes te bekome! ze zoude inderdaad hun eigen es wat meer bij de neus moete pakken- het is moeilijk om je niet te late kistten ginder, en velen gaan onderuit- maar tsja wie zijn wij- suusieme ik hoop dat het in oostenrijk wat aangenamer verloopt(voor te werken) hee bedoel ik- , ik hoop dat het voor mij ook duidelijker word wat ik nu wil in de toekomst… x

nou ja ik ben er al overheen, ben al verder gegaan… hij was degene die mij respectloos behandelde en waar ik al langere tijd klaar mee was. Hij was dan altijd weer degene die zei sorry en dat hij het niet meer zou doen (me laten wachten etc.). ik ben nou eenmaal een hardwerkende vrouw met stress hier en hij is niet de enigste met stress…vraag me nog steeds af wat voor stress hij daar heeft, maar anyway. heb geantwoord dat hij zeker was vergeten dat hij zei dat ik patient moest zijn en moest wachten. dat ik ook polite and calm zou zijn als ik niet hoefde werken en geen stress had om mijn rekeningen te betalen, dat ik altijd eerlijk ben geweest tegen hem in mijn gevoelens en dat hij inderdaad dacht dat hij van me hield. Ach, was gewoon even om te laten weten aan jullie dat hij toch na weken nog iets van zich heeft laten horen en ik was er natuurlijk allang klaar mee en ben ook al verder gegaan hier. Om te laten zien hoe een egyptenaar kan zijn. Geen bezness-mannetje, geen vreemdganger, maar iemand die gewoon ook liefde nodig had, maar wat door …?.. van alles gelopen is zoals het is gelopen.

stress voor de famillie tevreden te houden lieverd. daarvan heeft ie stress
inderdaad, wij hebbe ook stress- sorry is voor hun een peuleschil- x

Niet echt een leuke sms/mail om te krijgen Maud, maar inderdaad. Je kan er nu met een gerust hart een streep onder zetten en verder gaan. Hoe was je date? Ik ben benieuwd.

Mijn lief heeft gelukkig weer een eigen telefoon (een oud dingetje) maar hij kan weer bellen en gebeld worden. Ik mis hem echt zo, ik heb zo behoefte om hem weer te zien en in mijn armen te houden.
Ik denk niet dat ik vanavond een belletje van hem kan verwachten, hij is niet echt bezig met oud en nieuw zoals ik hier. Maar ja, gisteren weer heerlijk met hem gesproken.

Voor jullie allemaal een hele fijne avond, geniet ervan en tot volgend jaar:chin:

Wat jammer Annet, maar wat ik al eerder zei, via telefoon en sms is het moeilijk om een relatie op te bouwen. Het beste is om elkaar in het echt te zien en kijken of het klikt. Via de telefoon heb ik vaak ook alleen gesprekken over hoe het gaat, hoe is het weer, hoe was het op je werkt etc. De diepere zaken laten we meestal liggen voor als we elkaar zien.

Hmm maud, nouja klaar toch??? Inderdaad een beetje aan de late kant, maar ach… nu weet je het als nog.
Wel jammer dat het zo moest gaan, maar hey… geluk lacht je toe!!

Maud, jij gaat het wel redden hoor !! :slight_smile:
Soms heeft alleen wat tijd nodig, thats all.

Liefs

nou ja Raks, dat was ook een beetje het probleem de communicatie… vond hem niet altijd even duidelijk en hij heeft dus ook nooit geuit dat het stress was vanwege de familie tevreden houden (maar ik begrijp je punt). Hij zei altijd stress te hebben vanwege zijn werk en that stupid manager :slight_smile: En de keren dat hij sorry zei meende hij dat ook wel hoor, misschien heeft hij het 2x gezegd om mij tevreden te stellen. Het is toch het cultuurverschil Raks en niet dat hij zo’n slecht persoon was ofzo. We zijn te verschillend en hebben andere normen en waarden en we hebben de verschillen niet kunnen overbruggen. Ik ben ook geen 20 meer (en hij ook niet), we zijn al te gevormd en de liefde heeft het niet gewonnen dit keer. Maar zoals jullie weten was ik al verder gegaan, date gehad en nieuw jaar nieuwe kansen. Ik ga kijken of ik nog wat oliebollen kan scoren…we gaan het nieuwe jaar vieren!!!