'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Zielig en walgelijk die opmerking van Karolientje!! meer woorden wil ik er niet aan spenderen.
Ze heeft constant op de loer gelegen, wat triest als je zo bent.

en het erge is ze snapt mijn opmerking niet, ā€œhet gevaarā€ is op ā€œdie twee damesā€ die hier steeds zo leuk posten gericht, en heus echt niet op het gebeuren in Egypte.

de groetjes
L.

ik heb gevraagd of er een mogelijkheid is dat ze geblokkeerd kan worden op dit forum, dus laten we hopen dat het lukt!

Trek je niks aan van haar joh…ze is het niet waard! Je weet zelf het beste waarom je deze keus maakt, en dat is het belangrijkste! Ik wens je wel heel veel sterkte, want het zal zeker geen gemakkelijke keus zijn!

Ah joh, lekker laat gaan! als t kind er gelukkig van word!?
Lekker niet op ingaan, of wel… het slaat in ieder geval niet echt ergens op wat ze allemaal zegt.
Denk dat ze het zelf nauwlijks snapt… hah, zielige figuurtjes, of het is het jaloersie!?
Wat heb je meegemaakt joh??? Zagen ze jou niet staan??

het is niet zo dat het nergens op slaat wat ze zegt. Het slaat op HAAR EIGEN ervaring, en ze denkt ons zo goed te waarschuwen. Maarja zoals ze (hopelijk) NU WEL snapt, is dat het geen NUT heeft. *
Wij schieten toch wel, ookal is er een kans dat het MIS* is!

Nee, daar zit ontbijt bij, en nog goed ook, eitje naar keuze, yoghurt in enkele verpakking, koffie en thee gewoon in (nescafe) zakjes…la vach qui rit…( smeerkaasjes) ook per stuk verpakt. je kan het boeken via E bookers… mijn vriendinnen duiken, net zo als ik, dus als je gewoon een goede, schone kamer wil, met elke dag schone handdoeken is het perfect…

klinkt wel goed idd! maarja toch slaap ik liever bij mijn mannetje haha!

Hahaha hihi ik ook!:wub:

Ter informatie: Vanwege herhaaldelijk onbehoorlijk gedrag is Karolientje voor 7 dagen gebanned op Wereldwijzer. Indien dit gedrag zich herhaalt, zal zij voor langere tijd gebanned worden.

heel erg bedankt! Ik hoop dat dit het probleem oplost en dat ze stopt met hier schrijven!!!

Vriendelijke groet, Suusje84

Bella Vista is wel in een duurdere prijsklasse, misschien is Aqua Fun ook wel een aanrader. Ligt net naast Bella Vista. Daar zou het eten wƩl lekker zijn.
Heb een vriend daar die kok is in Aqua Fun.

Gr,

hapsetchut

Die hotels die jullie noemen klinken allemaal wel super, hebben jullie ook een idee of je daar ter plaatse gewoon een kamer kan boeken of dat dat alleen vanuit NL met een reisorganisatie gaat? Ahmed heeft namelijk een appartement maar weet niet zeker of zijn familie wel weg is, dus het zou wel fijn zijn als ik een uitwijkmogelijkheid weet zodat als het niet lukt ik daar ter plaatse toch nog wat kan boeken.

Clejo, ik heb mn vliegticket nog niet geboekt, maar ben nu van plan bij Arke Fly te boeken want dan ga je rechtstreeks, is wel duurder maar ik heb niet zo’n zin om via Cairo te gaan en daar dan heel lang te moeten wachten, zijn ook wel mooie tijden op 23 jan en 2 feb.

Of zijn er nog andere maatschappijen die goedkoper zijn?

Ben je aan Amsterdam gebonden of kun je ook uitwijken naar Brussel of Duitsland? bv vanaf Koln vliegen kan al goedkoper vaak. Ik kijk momenteel ook op ltur.com, daar staan recente data en prijzen op. alleen gister kon je vanaf 22/23-januari vanaf amsterdam nog net niet zien.
Maar ik hou het inde gaten! In ieder geval moet je rond de 200/240 euro zitten toch bij Arke?

kleine tip meld, je aan bij de vliegfabriek, die hebben ook goedkope tickets en een van die sites geeft ook melding als tickets onder een bepaalde prijs zitten. Keulen-Bonn heeft vaak hele goede aanbieding die vaak maar een dag geldig zijn, dus vaak even kijken.
Ik heb de redactie een PB gestuurd met het verzoek voor definitieve banning van Miss K en R omdat dit nu al meer als een half jaar zo door gaat, en die week niet kunnen inloggen of posten, geloof ik niet afdoende helpt. Wie weet tip voor de anderen… samen staan we sterker dan alleen
groetjes L…

Bij Arke kom ik een stuk duurder uit, ik kom voor die data op een bedrag van €360,- incl alles. Maar als ik nu die vluchten van ltur zie scheelt dat wel behoorlijk! Dankjullie voor de goede tips, ik wacht nog wel heel even met boeken, dat scheelt zoveel… Daar kunnen we veel leuke dingen voor doen in Egypte!!!

niet te lang wachten de prijzen stijgen vaak na de jaarwisseling, en worden meestal niet meer lager. Dus goed in de gaten houden, succes

gr L.

Bella Vista, kan je boeken bij HOtelplan… Dreizen enz en is niet veel duurder dan aqua fun. ook in aqua fun 2 x geweest eten is niet goed… zelfs het ontbijt is slecht.

mandyla,

is het al lang geleden dat je in aquafun bent geweest ?

ik ben net terug van 6 weken egypte-wat is het hier weer gezellig aangenaam
je zou schrik hebben dt je hier LOERT?!! -laetitiana als jij me wil bannen dan doe je dat maar hee, doe wat je niet late kunt dat zegt genoeg over hoe jij met mensen omgaat (pak u koffer)en vertrek naar egypte als ht daar zoveel beter is ipv hier u eige mensen uit te zitte schelden- ik ben potverdikke 6weken weg geweest, voel zelfs geen behoefte meer hier nog te posten over relaties (met een egyptenaar) wat ik eerder al aangaf en me ook aan hield, je komt terug opent ht forum en dan krijg je te lezen dat Mevr.je wil bannen- ik word hier ook moe van en je zoekt het gewoon om me hier weg te pesstten- ik heb me eraan gehouden dat ik niet meer reageer op relaties- wat ik hoor-zie en ervaar in hurghada daar kan ik een boek over schrijven ,maar ik bespaar me de energie en wil gewoon genieten van egypte als land
ps- alle egypte-liefhebbers - jet air blijft goedkoop vanuit brussel
x ik vertrek volgede week terug viva de zon! en de dans-

het was heel gezellig tot Karolientje weer met een quote kwam waar jou naam ook in werd genoemd, maar zolang jij geen ā€˜gekke’ dingen meer post zal ik je niet bannen…bovendien stop ik hier toch met posten in 2010 dus het is mij verder ook om het even :slight_smile: vraag me alleen wel af hoe je aan zoveel vrije tijd komt om over een week alweer daarheen te gaan als je net zes weken bent geweest?! Dat is duidelijk het betere leven!