Lijkt me heel erg leuk om dan in Hurghada te zijn voor je feestje Suus maar denk dat ik dan al weer terug ben in NL zou wel te gek zijn met een aantal meiden hier van t forum gelijk daar te zijn.
En ik heb ook een orfi. Voor mijn vrien heeft het best wel waarde want voor zijn gevoel ben ik dan toch zijn vrouw. En we hebben het ook om praktische redenen gedaan hoor, het geeft toch minder problemen bij het huren van een appartement. En wij (hij eigenlijk) zijn onderweg wel enkele keren al aangehouden door de toeristenpolitie. Dan is het wel makkelijk als je snel je papiertje kunt laten zien in plaats van ellenlange discussies.
Maar als je je vriend nog niet echt kent, niet te snel iets tekenen zou ik zeggen, je weet maar nooit. Heb er ook veel negatiefs over gelezen op een engelse site helaas.
Maud… ik zal je ook gaan missen hoor. Je bent degene met de meeste posts!!! En altijd was je er, of bracht de boel weer op gang. Ik wens je gewoon ontzettend veel geluk en liefs toe voor het nieuwe jaar.
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Vanavond heb ik een date, ben benieuwd. Nou dan wens ik jullie bij deze allemaal maar gelijk een goed uiteinde en veel geluk, liefde en gezondheid in 2010!!!
Dank jullie wel meiden voor jullie lieve reacties. Ik merk dat ik het heel fijn vind nu eens positieve verhalen te horen te lezen want ik merk dat als je vertelt aan iemand dat je een relatie hebt met een Egyptenaar bijna iedereen heel negatief reageert. Natuurlijk zijn ze wel blij voor me maar na de eerste reactie gaat het toch al snel over de nadelen van de moslimcultuur. Ik vind het heel leuk om te lezen dat hier meiden zijn die nu zelfs zwanger zijn of al een prachtig kindje hebben en waarbij het wel goed gaat.
Dat Orfi contract moet ik toch nog wel even heel goed over nadenken, ik begreep van hem dat het echt niet anders kan maar als ik jullie verhalen zo lees is het best wel mogelijk. Ik merk dat voornamelijk het nuanceren van mijn mening of het uitspreken van mijn gevoelens heel lastig zijn om voor hem goed te verwoorden. Met name omdat je beide toch niet je eigen taal spreekt. Hij raakte gister echt geirriteerd toen ik zei dat ik daar toch wel even over wilde nadenken en dat ik ook graag wilde weten wat de gevolgen zijn. Zijn er toevallig ook meiden die eind januari in de buurt van Hurghada zijn? Lijkt me wel heel leuk om in Egypte Nederlandse meiden te ontmoeten die in dezelfde situatie zitten!
ik ga ook wel één van de eerste maanden naar Hurgada, maar weet nog niet precies wanneer. Gaan jullie op hotel of gaan jullie app. huren?? Zouden vrouwen samen een app. mogen huren , hahahaha …
Ja, is wel leuk denk ik met een aantal meiden daar te zijn.
In principe is het de bedoeling dat ik bij hem ga slapen, hij heeft een appartement in Hurghada dat groot genoeg is om samen te zijn. Maar zijn familie slaapt daar ook af en toe en dan zie ik het niet zo zitten om daar meteen bij op de lip te zitten. Vooral omdat nog niet zijn hele familie op de hoogte is van mijn bestaan. Vooralsnog zit ik dus goed, hij wil proberen aan te geven dat zijn familie dan niet bij hem kan zijn, en anders denk ik dat ik inderdaad maar een hotelletje moet boeken ofzo! Ik ben daar zoals het er nu naar uit ziet van 23 januari tot en met 2 februari, hij kan namelijk niet veel langer vrij krijgen en ik weet niet of ik het zie zitten om bij hem te zijn als hij 20 uur per dag aan het werk is voor zo’n korte periode. Lastig, lastig lastig…
Hoe zit dat bij jou dan? Jouw vriend woont bij zijn familie? En ook in Hurghada?
Welke waarheid is er aan het licht gekomen? Er niet voor durven uitkomen dat jullie gelijk hadden? Waarin? Alsjeblieft hoor, maak je geen illusies! Wat een triest geval ben je toch! Kom dan met gerichte dingen want je hoeft niet te denken dat ik wegblijf omdat jullie ergens gelijk hadden hoor. Jezus wat een zuurpruim zeg, kan echt niet tegen zulke mensen! Alsof elke relatie die strand om de redenen die jullie geven stoppen. Whatever, maak jezelf niets wijs joh! Zo belangrijk en zo goed weet je het echt allemaal niet. Get a life! Get layed!
ik zwijg over Karolientjes herhalende opmerking:mad:
Ja suusje, bij mij hangt het nog van mijn sollicitatie/visum voor N. af en van de vluchttijden of ik er wel kan zijn hihi! nouja ik hoop het liefst om eerlijkt e zijn niet, want dan betekend het dat het gelukt is dat mijn lief naar nederland komt en dat we tijdens jouw feestje nog in de bus zijn terug richting HRG vanaf CAI. dna gaan we natuurlijk wel een dagje later een borrel doen! hahaha!
Spannend allemaal hoor!! heb vandaag (gelukkig) te horen gekregen dat ik uitstel heb gekregen voor eht formulier, dus ik kan het nu regelen tot 20 januarie, maar ik ga het natuurlijk gelijk doen zodra ik terug ben ;).
Nouja heb er neit veel hoop meer op, maar beter iets dan niets en niet geschoten is tenslotte toch altijd wel mis! (ook voor jou Karolientje: NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS, DUS GEEF ONS DE KANS OM TE SCHIETEN. ALS HET DAN UITEINDELIJK TOCH MIS IS, HEBBEN WE HET TENMINSTE GEPROBEERD EN HEBBEN WE ONZE LES VANZELF WEL GELEERD* zonder jouw opmerkingen*)
in plaats van op dit forum kan ze beter op een datingsite gaan zitten en ik praat in de 3e vorm want ze is te laf om te reageren. Waarschijnlijk te lelijk om een vent te krijgen! Als ik al iets aan dat mens te danken heb, is het dat ik ruzie kreeg met Ahmed vanwege de negatieve bijdragen! Maar zelfs dat is te veel eer, want ik weet zelf heel goed wat ik wel of niet wil in een relatie.
Amr werkt in Hurgada, maar familie woont in de buurt van Caïro. Hij huurt dus steeds een app. in Hurgada. Maar aangezien het de eerste keer is dat ik terugga, wil ik een hotel boeken vlakbij Sakkala, het centrum. Zodoende kan ik bij hem zijn als hij niet moet werken.
Ik moet nog es juist kijken wanneer ik er een weekje tussenuit kan met het werk. Ik ga wel proberen om niet te gaan tijdens schoolvakanties.
hey cha cha, wat voor werk doet amr?
In t centrum sakkala, is miramark wel een leuke en opzich redelijk goedkoope AI, ander Regina style, daar kan je dan ook op Half Pension hihi.
Ik heb het idee dat er veel liefjes zijn vunuit Hurghada, een populaire Mannenstad dus whahaha. Wel leuk, ik ken zelf ook al een aantal Nederlandse vrouwen die er getrouwd zijn, net kindje hebben gehad of gewoon samenwonen. ook iemand die net getrouwd was. echt wel heel leuk! En straks woon ik er ook! Dus kan ik op al jullie feestjes komen en met iedereen afspreken om een bakkie te doen hihi
Ik zou echt niet in Regina gaan, als je HP wil, want het eten is echt slecht… ik heb er 2x gezeten, de ligging is perfect maar het eten…
Ik zou als je een hotel met faciliteiten wil, voor Bella Vista gaan leuk strand, ontbijt goed avondeten altijd iets van de grill. en als je alleen een nette kamer wil, naar Golden Rose, super goedkoop en echt alles keurig, ook het ontbijt… Mijn vriendinnen waren hier echt over te spreken dit hotel ligt naast Regina style… net een straat voor de Ministery of sound…
Beste karolientje
chapeau!!! Ik heb al weken gewacht op commentaar van jouw/ jullie zijde op de berichtgeving hier, maar wist ook dat ik je/ jullie nu voldoende zou triggeren om zo te reageren!!! Het bewijs ligt er, hulde aan onze “positief” reagerende deelneemster(s), ik zou je willen kussen , maar niet heus. Sorry Dalfien dat ik niet geantwoord heb op jouw belangstellende vraag naar de reden, maar ik wist dat er " gevaar" op de loer ligt/lag, vandaar geen openbaar antwoord en ook niet de echte waarheid aan jullie
Amr werkt als cameraman bij een duikcenter. Nu is het er echter niet zo druk, weinig toeristen. Maar eens het weer beter is en weer meer toeristen heeft hij wel veel werk.
Leuk om al die adviezen van de hotels te lezen. Hebben jullie er nog meer, laat maar horen.
ik heb het gerapporteerd!!! Word hier heel moe van!
Volgens mij is dit forum bedoelt om ervaringen zowel negatief als positief te bespreken en dat kan op dit moment niet omdat niemand wat negatiefs durft neer te zetten vanwege het commentaar van Karolientje!!! Dat is toch wel heel erg raar!!!
Gelijk heb je suusje!
Wat is dit laag hey, Dit slaat echt helemaal nergens op dat snap je toch zelf ook wel!?
K hoop niet voor je dat je denkt dat wij iets van je aantrekken…
Meisje meisje meisje wat hoop jij hier mee te bereiken joh???
Beetje triest dit, je leven moet wel heel saai zijn wil je dit soort dingen tijdens jou vrije tijd doen.
oi oi oi wat een lachertje