'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

jeetje wat een verhaal ook weer van jou :slight_smile: Leuk te lezen dat je zo door die vrienden en die ā€˜vreemde’ vrouw wordt ā€˜opgenomen’. Dat is dus de goeie kant van de medaille! Nou je hebt hier de bergen sneeuw gemist. Ik heb daardoor toch wel een kerstgvoel gehad :slight_smile: Net thuis van stappen…gaat ook gewoon door he hihi. Nou ben benieuwd wat je van die uitzendingen vond…ik heb niet alles gezien…gedeelte van beiden gemist. Maar ja, genoeg gezien…idd niet iets waar je een blij kerstgevoel door of van krijgt. Morgen nog …uh straks nog een dagje. Ik ben gelukkig een weekje vrij, heerlijk! Even bijkomen en privĆ©zaken eindelijk eens regelen, komt met werken ook nooit iets van terecht! Fijne dag nog allemaal! Groetjes…oh god ik hoor de buurvrouw al weer schuiven…hoop dat ze zich rustig houdt! Ik wil slapen!!! :slight_smile:

net uit de nacht gekomen gelukkig een rustige nacht dus zo mijn verjaardag vieren. l
euk om je verhaal te lezen suusje veel gedaan in de week en leuk dat zijn vrienden zo goed zijn met jou. Piramydes zijn idd erg mooi he maar Cairo ben er zo vaak geweest maar kan er nog steeds niet aan wennen bah me man vind het daar ook niets.
Oohh jou vriend moet nog het leger in ja das ppff gedoe is dat allemaal.
Nou hopelijk komt het snel goed en heerlijk dat je alweer zo snel daar heen gaat.
Oohh maud lekker gestapt ja dat moet ook gebeuren gezellieg.

Klinkt goed allemaal Suusje! Fijn dat je zo genoten hebt. Inderdaad jammer dat je elkaar niet zo heel veel gezien hebt maar iets is beter dan niets zeg ik altijd maar.
Ik heb vermist nog niet gekeken, heb het opgenomen. Ik had daar voor de kerst niet zo’n zin in dus dat ga ik morgen maar eens bekijken.

Oh ja Camilla, van harte gefeliciteerd he!
Hoop dat je een leuke dag hebt. hoe was het gisteren in de efteling?

Fijne dag allemaal:dag:

soekran gister niet naar de efteling geweest was aan het regenen in de ochtend dus zijn we maar weer in bed gedoken.
Happy second christmas everybody :slight_smile:

hey

camilla gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik vond gemist wel heftig om te zien zeg, bizar hoe dat gaat en hoe die kinderen die mannen geloven en niet hun eigen moeder! All you need is love vond ik erg tegenvallen dit jaar…volgend jaar moeten ze gewoon egyptische mannen doen, dan word het tenminste een goede aflevering hahaha

Ik moet weer aan het werk, heb nu al het gevoel dat ik al tijden terug ben… alweer helemaal gewend aan de kou en het alleen zijn! Gaat altijd zo snel als ik weer aan het werk moet, maar dat is ook wel weer lekker, tenminste geen tijd om verdrietig te zijn!

camilla, prettige verjaardag gewenst !

allemaal de kerst een beetje goed doorgekomen? moet even weer bijlezen… heb aynil niet gezien maar ga ook niet meer kijken want zo te lezen heb ik niks gemist. Vermist wil ik nog wel zien dus zal ik deze week maar een keertje doen. Weet van te voren al dat dit heftig is want heb al eerder zo iets dergelijks op tv gezien. Het is en blijft altijd een getouwtrek met kinderen van gescheiden buitenlandse ouders, alleen hier zal het heftiger zijn vanwege de cultuurverschillen.

Camilla, gefeliciteerd vandaag!!

En Suusje, je hebt het wel leuk gehad zo te lezen ondanks dat je M niet zoveel hebt kunnen zien. Maar toch, je hebt weer kunnen knuffelen enzo…heerlijk toch. En nu maar weer afwachten. Toch super dat je de pyramides hebt bezocht met zn vrienden. Echt tof. Ik vond ze ook adembenemend mooi om te zien, voelde zo bijzonder om daar te zijn.

Hallo allemaal,

ik zat gisteren op uitzending gemist naar oude afleveringen van hello goodbye te kijken, en daar was het verhaal van een Egyptische man, waar zijn vrouw in eens met de kinderen terug gegaan was naar Egypte omdat ze het hier in Nederland niet volhield. alles tegen zijn wil/ wens in, ook heel triest om te zien. Ik ben blij dat de kerstdagen om zijn, heb veel te veel gegeten, pfff
groetjes en een fijne avond
L.

Hmm L., dat verhaal snap ik niet als ik dit zo kort lees…woonden ze hier in Nl? Was zij Egyptische? Enne…de kerst is nog niet voorbij hoor dames! het is nog steeds 2e Kerstdag!! En ik ga weer lekker stappen :slight_smile: maar eerst nog even bijkomen met gezellig de kaarsjes aan etc. :slight_smile:

ja hij egyptenaar, zij Egyptisch, en twee kinderen, hij woonde al 27 jaar in Nl voelt zich NL , en zij is vanuit Egypte naar hier gekomen, en kon/ wilde zich neit aanpassen
gr L. ik weet de datum niet meer van die uitzending, sorry. veel plezier met stappen vanavond

Egypte begint meer en meer op een grote gevangenis te lijken sorry…dit is uiteraard zwaar overdreven maar toch…

DEZE UITSPRAAK SNAP IK WEER EVEN NIET…

groetjes L.

ja, mensen van egytpe kunnen haast niet het land uit, zitten daar ā€˜veilig’ en ā€˜beschermd’ tegen de slechte boze wereld daarbuiten…misschien heb ik wat te veel films gekeken met de kerst hihi…let maar niet op mij…

apparte veiligheid

misschien komt het door de medicijnen en de drank (die ik daarbij niet mocht drinken?!)…dacht gewoon aan alles bij elkaar…zoals die kinderen daar ook ā€˜gevangen’ zitten etc. maar ja nogmaals let maar niet op mij…:slight_smile:

Ik moest tijdends de uitzending van VERMIST denken aan een vriendin van mijn nicht ( zij is getrouwd hier in Nederland met een Egyptenaar ).
Hij is gok verslaafd en gaat altijd vreemd ( via internet en one night stands en geeft dat ook nog lachend toe ) en af en toe krijgt zij klappen, maar hij dreigt haar altijd dat wanneer zij wil scheiden, hij de kinderen meeneemt naar Egypte toe en dat zij ze NOOIT meer terug ziet !!
Uit angst voor de ontvoering van hun kinderen blijft ze maar bij hem !!
En ook hij was zeer charmant en lief in het begin…

Ik vraag me af als zij deze uitzending ook heeft gezien en wat het met haar heeft gedaan ( waarschijnlijk heeft het haar nog meer bevestigt in haar vermoedens en haar banger gemaakt ).
Voel erg mee met deze vrouw en andere vrouwen die in deze situaties zitten !!

Groetjes Hadiya :zon02:

ja het is in ieder geval duidelijk dat het niet allemaal rozegeur en manenschijn is :slight_smile:

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op dit forum. Mijn man komt ook uit egypte en we wonen nu sinds een jaar samen in duitsland.
Ik heb ook de aflevering van vermist gezien en naar aanleiding daarvan eigenlijk een beetje op zoek naar vrouwen die ook met een egyptenaar zijn. Een beetje ervaringen uitwisselen. Ik vond het echt geen leuke aflevering… Wij hebben nu ook 3 maanden een kindje en ik zou er niet aan moeten denken dat het mij zou gebeuren…
Mijn man komt uit alexandrie en we zijn nu alweer 4 jaar erg gelukkig samen. Augustus 2008 zijn we getrouwd in egypte en ik ben toen alleen in duitsland gaan wonen. Het heeft ongeveer 4 maanden geduurd voordat hij zijn visum daar kreeg. Dus is best snel gegaan. Dus mocht er iemand vragen hebben over de duitsland route, hoor ik dat graag.

Liefs Carine :dag:

Hoi Carine,

welkom op dit forum. Ervaringen uitwisselen doen we hier zeker.

Ik moet het enkele dagen zonder skypen doen met m’n ventje, hij moet voor een aantal dagen naar z’n moeder toe, ze moet een operatie ondergaan en daar kan hij niet skypen.

Hoop dat volgende dagen snel voorbij zullen gaan.

Groetjes en aan diegenen die moeten gaan werken volgende dagen ( ik ook) veel werkplezier en voor de rest nog fijne feestdagen.

Chacha

Dat is minder… Uit welke stad komt je vriend? en waar woon je zelf?
Heb je ook plannen om daar heen te gaan of is het de bedoeling dat hij uiteindelijk hier heen komt…
Succes de komende paar dagen. Ik zit ook alweer 6 weken zonder mijn man. Hij is een poosje naar egypte want zijn vader ligt in het ziekenhuis… Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen!!!

x