Wat leuk wij gaan misschien ook naar de winterefteling 1ste kerstdag ben nog nooit geweest lijkt me ook wel heel leuk of iets anders nog leuke dingen te doen??? En 2de kerstdag mijn verjaardag vieren.
Iedereen hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar en dat jullie wensen mogen uitkomen in 2010.
Oh Camilla fijne verjaardag dan alvast! ![]()
Ook ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe en een heel gelukkig, gezond en gezellig 2010!
Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen:zon02::king:>>>:dag:
Aan iedereen van het forum hier, een zalig Kerstfeest gewenst en voor 2010 heel veel Licht en Liefde ! Vooral veel aangename uurtjes met jullie geliefden !
Oook van mij voor iedereen de beste wensen!!!
vandaag berictje gehad van Skytours. de 2e week van januarie heb ik weer een gesprek alleen dan met de partner vanuit Egypte. Die komt eventjes langs… waarom kunnen zei wel zo makkelijk naar Nederland komen * zucht* haha naja in iedergeval weer nieuws! dus goed teken!
Hee Suus, fijn voor je, ben benieuwd wat daar uit zal gaan komen!
ja ik ook wel hoor. trouwens die 1e week in oostenrijk is wel verdomd snel gegaan! nog maar anderhalve week en ik ben alweer terug in Nederland!
verder is skype/ de internetverbinding van mijn lief weer heerlijk bezig… elke keer dissconeten, ja hoort er ook bij.
Ik zie tenminste zijn lieve lachje weer en zijn lchtkusjes ontvang ik ook allemaal!
Hoi hoi, ook van mij aan iedereen hier fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Een jaar vol geluk, gezondheid, liefde, hoop, … en al wat jullie hartjes maar wensen willen.
Ik hoop volgend jaar ook nog zoveel leuks hier te kunnen lezen en delen met jullie.
Groetjes en tot de volgende.
Ladies,
Ook van mijn kant de aller aller aller beste wensen en fijne kerstdagen gewenst!!! En dat 2010 voor ons allen alleen maar geluk en hereniging zal brengen!! Ik heb iig al een mooi jaar gepland met de geboorte in Mei van onze zoon :D:D
Dikke Kuxxx voor jullie,
Ruby
Hallo allemaal,
ik neem aan dat vele van ons naar “all you need is love” gaan kijken, en daarna snel omswitchen naar nederland 1 kerstspecial “vermist” vanuit Cairo om 22.00 uur, helaas de andere kant van de medaille. Over vijf vrouwen die hun kinderen moeten missen, als ik de beschrijving in de tv-gids lees, krijg ik nu al kippevel.
groetjes en een fijne avond,
L.
oh als dat vanavond is ga ik lekker voor de t.v. hangen ja!
nou ik ga dat niet kijken als ik all you need is love kijk dan ga ik mezelf opvreten en denken waarom hun wel en ben ik nooit uitgekozen en dan die verhalen nee is beter voor mezelf van niet. en ik hoorde idd over ned 1 maar denk dat ik dat ook niet kijk want dan ga ik me weer allemaal dingen inbeelden.
Ik ga een filmpje uit de kast halen en morgen denk geen winterefteling maar een hele dag op bed is ook wel een keer lekker.
Nou ik hoor het wel hoe het was en als het meeviel misschien kijk ik dan op uitzending gemist.
ja nieuwsgierigheid is niet altijd goed, maar ja…that’s me. geniet van je filmpje! en als ik het niet leuk vind zap ik vanzelf wel haha. groetjes en fijne avond.
snap dat je het wilt kijken hoor deed ik ook maar de afgelopen 3 jaar niet meer.
Hallo camilla,
ik kan me het gevoel goed voorstellen, dat je denkt waarom zij wel en ik niet… ik had twee jaar geleden bij een aantal koppels ook echthet gevoel dta het geen ware liefde was… en dta vind ik dan jammer voor koppels waar het wel zo is, maar die niet uitgekozen zijn. Ik kijk wel naar de aflevering van Cairo bij vermist, wil voor deze verhalen mijn ogen niet sluiten. Veel plezier met film kijken, en inderdaad een hele dag in bed is ook heerlijk, vooral met de weersvoorspelling, liever neit erop uit gaan als het niet hoeft
fijne avond
L.
Ik wil volgende week graag heen naar mn man , maar was alleen nog plaats de 29 dec tot de 5 jan . Verdorie moet ik eerst kijken of dat mogelijk is . Wil zo graag naar mn man toe heerlijk oud en nieuw vieren .
Zijn er nog meer die heen gaan om die tijd ik vlieg naar Sharm en dit keer slapen we niet in Delta Sharm .
Normaal blijven we daar altijd een nachtje of 2 … maar we blijven nu in zijn woonplaats .
Ligt een uurtje van Sharm is dus nog te doen als we wat leuk willen doen hihi in zijn woonplaats is niets te doen . ( Saai dus )
Ik wens iedereen een gelukkig kerstfeest en een goed en gezond 2010.
gr hihi
haha inderdaad, GEEN all you need is love! Want alleen de titel al heeft helemaal gelijk, en om die LOVE dan te moeten missen en dan nogeens geconfronteerd te wordne emt anderen die wel geluk hebben. Pff kan ik echt niet hebben! Zonder dat programma mis ik hem al wel genoeg!!!
Nouja in ieder geval kan ik er ook niet per ongeluk langs zappen, want in Oostenrijk hebben ze alleen BVN!n hihi.
sneeuw is hier op t ogenblik trouwens ook behoorlijk aan t smelten. Maarja we zienw el wat de komende week nog doet.
in iedergeval, geniet van de heerlijke feestdagen morgen en overmorgen! en natuurlijk oook van ‘‘sylvester/oud en nieuw’’!!
Waar is mijn kleenex!!!
haha
pagina 200 is geschreven ole ole,
heb toch een stukje gekeken allemaal spaanstallige mensen geen arabieren nee vorige jaar ook al niet bla bla.
Zie je ik begin mezelf op te vreten en nog meer bla bla
Ga me niet druk maken doe ik al hoor nou vind het wel fijn voor die meiden natuurlijk. Ga even ned 1 kijken ben toch nieuwsgierig.
heb nl 1 toch gekeken bah bah van binnen kook ik en heb al tegen me man gezegt dat hij dit nooit moet flikken en uitgescholden hij is niet thuis even me emotie uiten dus zit ik tegen een lege bank aan te praten hihi vind het alleen zo erg joh.