'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik heb ook eens wat foto’s op m’n profiel geplaatst. Hoop er weldra wat meer op te kunnen plaatsen van mij en Amr.

Hee Chacha,
Heb even je foto’s bekeken, leuk hoor! Zou inderdaad leuk zijn als er binnenkort wat leuke foto’s van jullie samen op komen te staan… Daar wachten we dan nog maar even op!

M’n vrienden die er de laatste vakantie bij waren, hebben nog foto’s van ons genomen toen we samen naar Hedkandi (discotheek) geweest zijn daar, maar die foto’s hebben ze nog niet op de computer staan, dus me nog niet kunnen doorsturen. Maar als ik weldra terugga neem ik er zeker, das een feit :wink:

Dit meisje gaat haar bedje inkruipen. Tot de volgende dan maar.

hey leuke fotos chacha ja ben alweer 2,5 jaar getrouwd gaat snel die tijd.

annet82,

lieve meid wil je écht niet ongerust maken maar voor mij lijkt het mij onlogisch dat hij in hurghada in een privékliniek zou werken met drugsverslaafden vnl. uit europa. Ik kan mij niet voorstellen dat europeanen in egypte zouden gaan wonen en drugsproblemen hebben. Zij zijn toch veel beter geholpen hier in europa ? Egypte is al gekend voor minder kwalitatieve gezondheidszorg voor de egyptenaren zelf, laat staan dat ze daar hulpverlening zouden bieden aan europeanen met een drugsprobleem.
ik begrijp dit niet, zal wel aan mij liggen zeker ? Ik wil zeker niet ambetant doen en jullie op stang jagen, maar ben alleen realistisch.

gr,

hapsetchut

ja ik vond en vind het ook vreemd. hij zal het wel overdrijven met zijn drugsverslaving… wellicht dat hij nog een adres kan geven (zitten toch genoeg meiden hier die er vaker komen en ff kunnen checken daar :)). Iets meer duidelijkheid in ieder geval wat hij nou precies doet zou fijn zijn voor je Annet. vond het trouwens ook opvallend dat hij gelijk een eigen kamer kreeg en alles. volgens mij stijgen ze daar niet zo snel op de ladder als ze ergens beginnen met werken. misschien wil hij wel indruk maken op je of iets in die richting?!

komt daarbij ook nog dat drugs in egypte niet in zo’n taboesfeer zit zoals hier en verboden is, men kan daar heel gemakkelijk aan hasj geraken om via de waterpijp op te roken, is trouwens heel courant daar.

gr,

hapsetchut

oh kan me herinneren dat ik een keer dacht dat Ahmed high was, zo gek dus niet hahah

Annet, probeer m nog ns zo serieus mogelijk uit te vragen over zn werk en dan niet aangeven dat je twijfelt of wat je van ‘ons’ hebt gehoord. Kun je mogelijk daaruit dan opmaken of hij zo maar wat zegt of dat hij er echt werkt. Ik denk dat je op die manier voor jezelf toch een betere indruk krijgt van hem. Want het blijft zo echt lastig wat nu waar is of niet. En het neemt voor jezelf dan ook de mogelijke twijfel weg.

het is maar een tip van mij hoor…
liefs

Bedankt voor al jullie reacties…

Dat appartement waar hij woont (heeft hij niet gekregen omdat hij nu een baan heeft), daar woonde hij al. Hij heeft het me laten zien, toen hij even thuis iets moest ophalen.

Vind het zelf ook wel raar hoor allemaal. Vooral omdat ik het priveziekenhuis nergens kan vinden op internet, dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen.
En hapsechut, ik kan wel wat hebben hoor. Vind het alleen maar fijn als jullie met me meedenken, een realistische kijk en vraagtekens zetten bij wat iemand zegt kan nooit kwaad. Dus ik waardeer het alleen maar dat jullie zo kritisch zijn.

Dat appartement had hij gehuurd (hoelang hij dat heeft weet ik niet) vanwege het feit dat hij daar dan ongestoord kon studeren voor zijn opleiding, zonder last te hebben van huisgenoten. Hij kon, als hij dat had gewild, ook samengaan wonen met andere personeelsleden vh hotel waar hij (een tijdje geleden) toen nog werkte, maar daar had hij dus niet voor gekozen, vanwege zijn studie.

Wat ik trouwens ook vergeten was te vertellen, wat ik ook erg vreemd vond, was toen ik even in zijn appartement was, ik kleine sandalen zag staan (kindermaat). Ik wilde dat toen nog vragen, maar ben het uiteindelijk vergeten. Vond ik ook typisch!

Wat betreft het vragen om een adres, vind ik best wel moeilijk eigenlijk. Dan heeft hij misschien ook zoiets van: Wat moet zij daar nou weer mee?

Zal, als ik hem spreek wel wat dieper proberen in te gaan over wat hij nu precies doet in het ziekenhuis… Zodat ik een beter beeld kan vormen.

In ieder geval ga ik me nu niet al te veel op hem zitten focussen, tuurlijk blijf ik er toch een beetje mee bezig, maar ik probeer me niet al te veel in deze situatie mee te laten zuigen. Ik heb hier ook een leven en ik moet hier ook mijn dingen doen. Daarom laat ik ook niet elke dag van me horen, zodat hij dan het initiatief neemt.

Toen ik hem trouwens vroeg wat hij in de toekomst wilde, zei hij een beroemde dokter te willen worden en een gezin te willen stichten met mij. Maar ja, bij mij is er wel iets meer nodig voor een relatie dan alleen oppervlakkigheid. Ik wil echt met iemand kunnen praten, delen, gedachtes uitwisselen, elkaar begrijpen, respecteren etc etc. Het bekende eigenlijk.
Ik heb nog niet het idee dat ik hem heel erg goed heb leren kennen in deze paar weken, misschien komt dat nog.
Maar wat ik wel weet, is dat ik hier ook nog goed mijn oren en ogen openhoudt als ik iemand tegen zou komen die bij me kan passen. In het verleden heb ik me altijd helemaal in een relatie gestort (die geen toekomst had), daar veel tijd aan verspild en vele tranen gelaten. Dus ik ga me nu niet meer ‘blind staren’ op een iemand. Zeker niet als ik hem nog maar amper ken.

Maar goed, tot zover dus mijn verhaal.

Waardeer het echt dat jullie allemaal adviezen geven!

Hoi hoi allemaal,
Weer een berichtje van mij vanuit Oostenrijk! Gisteren heb ik een heet groot hart met I (hartje) U in de sneeuw. Daarna ging ik in het midden van het hart liggen om een sneeuwengel te maken. Daarvan heb ik een foto gemaakt en naar mijn schatje gestuurd. zo blij verrast! Echt fantastisch!
Verder zeiden een van de klanten toen ik bezig was met hem te maken: Oh die is voor Egypte??
Ik natuurlijk met een big smile: JA!
Daarna gaan ze natuurlijk toch wel een beetje verder vragen. Altijd zo heerlijk om over hem te praten!
Ook een van die ouders begon over All you need is love, hmm gevoelige snaar.
Iedereen zegt wel lekker dat ze gaan schrijven, maar ondertussen doen ze het toch niet!
En aangezien het zo een gezeik is met een visum, en het natuurlijk nog lastiger is, aangezien ik in Oostenrijk zit, hoe groot is die kans dan heah?!
Wel ffe van: shit, ja zeg t maar lekker, ik zou wel willen dat het uberhaupt mogelijk was!!!
Het meest irritante is dat ik er stiekem toch op blijf hopen, terwijl ik weet dat het toch niet zal gebeuren.
Verder heeft het meisje collega een vriend en die zit op dit moment in parijs. Zie je t al voor je?? Komt all you need is love toch, alleen voor haar!! Pfff echt, ik moet t gewoon uit mn hoofd zetten!!
Annet, misschien kan je aan je vriend vragen of die privekliniek een onderdeel is van een ziekenhuis ofzo. wieweet is dat wel het geval en kan je daarom niets vinden.
Heb zelf trouwens echt geen idee ervoor.

Het is trouwens ook logiesch da tje hem nog niet zo goed kent! Die paar weken dat je hem gezien/gesproken heb. Ja je weet wel meer over elkaar, maar kennen?? Nee dat niet!
Ik weet nu gelukkig grootendeels wel hoe mijn mannetje in elkaar zit (na meer dan anderhalf jaar elkaar kennen). Maar daarbij heb ik dan ook meerdere maanden daar gewerkt en ben er al vel vaker heen geweest.
De mooiste reactie was toen ik als verrassing naa rm toe ging en hij op de luchthaven stond te wachten op zijn vriend. Toen stond ik opeens voor zijn neus. (aangezien ik dat met die vriend had geregeld). Dat was echt de mooiste reactie ooit en die verteld zo onwijs onbetaalbaar veel! Maarja we merken wel hoe het allemaal verder zal gaan nu. Ik ga er weer vandoor, vand e zon en sneeuw genieten en de fax sturen voor t ministerie!
doegiess

hoi Annet, inderdaad goed van je om je niet alleen op hem te focussen. Je weet inmiddels wat voor energie e.d. het allemaal kan kosten. misschien krijg je nooit de antwoorden die je wel zou willen omdat het oppervlakkig blijft. en om dan iedere keer als een klein kind blij te zijn met wat hij geeft…denk dat je inderdaad een volwassen relatie nodig hebt met iemand die toch al wat levenservaring heeft en verantwoordelijkheidsgevoel.

hoi Suus, wat een grappig verhaal en idd leuk zo’n reactie! maar ook bij jou gaat het nog op en neer (uit je verhalen te lezen). de afstand blijft lastig volgens mij en de oplossing helaas eentje van de langetermijn. Nu ook moet je weer geduld hebben, maar de liefde is sterk, dat is duidelijk! Van een vriendin begreep ik trouwens dat Robert vorige week al op Schiphol is geweest (ze werkt daar). Dus volgens mij is alles al in kannen en kruiken en opgenomen etc. Spijtig maar volgens mij geen egyptische taferelen met Alle you need, was leuk geweest (of mensen moeten het geheim houden?:)). wij kunnen net als jou genieten van/in de sneeuw. Succes met je fax e.d. en have fun! gr.

ja, dat bedoel ik. Ik moet het echt uit me kop zetten. Want ik weet zelf ook heus wel dat het toch niet gebeurd!!
Trouwens was robert op schiphol geweest om mensen op te halen of om zelf te gaan vliegen? Denk ook wel dat alles al gefilmd en klaar is, dat is ok precies de reden waarom ik het uit mijn hoofd wil hebben. en dan zouden mn collega’s t natuurlijk moeten weten en die zullen dan vast wel wat laten merken denk ik??
Maarja daarom is t juist eigenlijk ook wel een gevoelige snaar, Ik wil zo graag bij hem zijn deze periode en dan gaat een gast daarover beginnen… zucht
Nouja, toch maar 2 maanden meer wachten heh…
Ja het blijft altijd op en neerr gaan hoor, das ook weer een onderdeel van een relatie hebben… En de afstand maakt het altijd veel moeilijker…
We zien wel hoe het loopt allemaal. Vandsaag maar even een e-mail gestuurd ivm mn sollicitatie. heb nogsteeds niets gehoord en vind dat niet erg prettig! Ik hoop zo ontzettend dat het toch gaat lukken!
nouja we merken t wel…
groetjesss

Balen he Suus, zou super zijn geweest als iemand dat voor je had geregeld inderdaad. Altijd, elke kerst weer, als ik All You Need is Love zie, denk ik… Owwww, stond ik daar maar. Werd ik maar eens zo verrast. Ook al had ik nooit een buitenlandse vriend.
Maar wie weet voor jou, volgend jaar. Dan instrueer je iedereen gewoon vanaf september al, dan krijgen ze daar bij rtl heel wat brieven voor je!

Hoop dat alles goed bevalt daar in Oostenrijk?
Nog steeds niks gehoord he, met die sollicitatie… Is altijd zo vervelend dat wachten totdat je iets hoort. Zou fijn zijn als je goed nieuws zou krijgen!

Hoi Suus,
Je klinkt weer een beetje meer hoopvol en positiever. Gelukkig maar. Volhouden!!!

Hier alles ok. M. is met een vertraging van 18 uur en vele problemen met de papieren dan toch eindelijk bij mij. Zijn vlucht is tot twee keer toe geannuleerd vanwege het slechte weer. Na een nachtje hotel in Cairo terug naar het vliegveld. En wederopm opnieuw inchecken. En …ze hadden het papier nodig wat hij de dag ervoor bij het inchecken had ingeleverd.

Drie uur zou hij vliegen om half drie zat hij nog te wachten. Dus spanning op en top. Eindelijk om 14.40 verlossende sms. Ik ga nu. Om 14.55 ik kan mee ik zit in het vliegtuig. Pfffffffffffff

Dus was een reisje vanaf vrijdag t/m maandagavond maar maakt het allemaal nog leuker nu.
Sneeuw…oei wat koud en nat maar wel mooi.
Eerste dag zit er dus op nu. Ik gewoon werken hij de huisman. Maar ik ben vanafmorgenmiddag tot de 5e vrij.

1e kerstdag staat de winterefteling samen met vrienden op het programma.
Verder gewoon lekker thuis genieten.

Marmah

Hoi Annet,

Ik las net je verhaal over de kliniek. Lijkt mij onvoorstelbaar. Ook al wordt er veel hash gebruikt het is een strafrechtelijk feit in Egypte. Alleen het bezit al. En een afkickkliniek voor NL in Egypte nou nee. Maar misschien hebben jullie elkaar niet goed begrepen dat kan ook altijd nog met die taalbarriere. Houd je ogen en oren open en vraag het gewoon nog een keer. Laat merken dat je het vreemd vind omdat er in NL niks van bekend is of zo.

Marmah

Hallo allemaal,

ik wens jullie fantastische kerstdagen toe en alle goeds voor 2010 maar bovenal veel liefde geduld en succes. Ik ben een tijdje niet online geweest hier , er valt weer veel te lezen, succes allemaal

liefs Laetitiana

1 like

He Marmah, gelukkig eindelijk toch allemaal gelukt! Was het voor jou ook allemaal goed te rijden of ging dat ook met vertraging?! :slight_smile:

Hoi L., inderdaad lang geleden wilde al bijna op het forum schrijven/vragen hoe het met je ging :slight_smile:

Ook hele Fijne kerstdagen van mij voor een ieder van jullie!

Voor iedereen hier, hele fijne kerstdagen en een heel goed, gezellig, maar vooral liefdevol nieuwjaar toegewenst. Waarvan ik hoop dat al jullie wensen mogen uitkomen!!! En jullie je vriendjes natuurlijk heel vaak kunnen zien.
Liefs Annet