Denk dat ik t r. Maar gewoon 's ga vragen waar ik zijn ziekenhuis kan vinden op t internet.
Vond t wel wat raar, toen hij die naam noemde. Zeker aangezien ik de bekendste ziekenhuizen nu zo onderhand uit mijn hoofd ken die in hurghada zitten!
Ben benieuwd wat ie zegt!
Ik kan jullie vertellen dat het niet el salam is want daar heb ik gelegen dat is wel een prive kliniek. Maar zover ik weet geen verslaafde daar gezien !!!
Zo mijn nachtje zit er op nu glijdend naar huis!
Voor de gene die moeten werken vandaag werkse!!
Nou heb wat nieuwe fotos op de site gezet ![]()
aahw at een leuke fotos camilla!!
jammer dat ze zo wazig zijn… maar vind ze erg leuk, jullie zien er goed gelukkig uit ![]()
hooop dat mijn tijd ook snel komt
thanks zijn idd wazig moet nodig een nieuwe camera
leuke foto’s (ondanks de wazigheid :))
Hee Camilla,
Heb even je foto’s bekeken, echt heel erg leuk zeg die foto’s in de sneeuw!
Jeetje! wat ben ik stom geweest… mijn vriendje heeft de uitnodiging maar er moesten nog meer papieren bij zitten hoorde ik dus… weten jullie of ik dat ook gewoon kan scannen?? het gaat om werkpapieren en een kopie van legatimatie
Geen idee Evalien, tis ff wachten totdat de anderen hier online zijn, die weten het vast wel. Ik heb er nog geen ervaring mee.
Jij probeert je vriendje dus hierheen te halen voor vakantie, hoe lang had je ook al iets met hem? (sorry was ik ff vergeten)…
nee joh voor de vakantie lukt dat allang niet meer…
Maar goed daar heb ik me ook al bij neer gelegt…
Ik heb nou ongeveer 4 en half maand iets met hem
Camilla, wat een leuke foto’s weer. Toffe sneeuwpop ook. Leuk om jullie zo samen te zien in de sneeuw. En jou man lijkt er veel plezier in te hebben ![]()
Haha, je had me verkeerd begrepen. Ik bedoel in zijn algemeenheid; voor vakantie heerheen halen. Niet dat hij hier al in de kerstvakantie is, dat snap ik wel, dat gaat je inderdaad niet lukken!!!
Zo te horen gaat het dus wel goed, fijn voor je zeg!
ooh hahaha zo bedoel je
Jah gewon voor een paar week inderdaad…
Ja gaat steeds beter! heerlijk…
En hoe zit het bij jou?? al wat meer gehoord?
Hier gaat alles zo zn gangetje. Nog niet echt gemsnd/aan de skypte gezeten. Wel heel jammer!
Verder wel smsen en af en toe bellen. Hij had wel n mail gestuurd met antwoorden op vragen die ik had gesteld. Daar had ik t gisteren hier ook over gehad. Of iemand n bepaald prive ziekenhuis/kliniek kende in Hurghada, waar hij zegt te werken, maar niks over te vinden is op internet, een beetje vaag dus. Hij zegt nl. te werken met drugsverslaagden (vooral Europeanen), maar goed, ga t m gewoon vragen waarom ik die website niet kan vinden.
Verder nog steeds af en toe twijfels, dan weer gelukkig, twijfels etc…
We zien het wel!
Leuke foto’s Camilla, die sneeuwpop is mooi gelukt.
Hmm ja inderdaad een beetje raar dat je er dan niks over kan vinden!
een kliniek is altijd wel te vinden op het internet…
Heb je ook je twijfels bij de overige vragen die hij heeft beantwoord of niet?
Nee de overige vragen waren allemaal wel redelijk algemeen gesteld door mij, en de antwoorden die ik kreeg die geloofde ik wel. (ging over zijn moeder, wat ie in zn vrije tijd doet, wat zijn toekomstplannen waren en wat ie belangrijk vindt in een relatie).
Ach gewoon ff afwachten, me niet druk maken, en er niet al te veel mee bezig zijn!
Maar heerlijk voor je dat jullie bezig zijn met het hier naar toe halen van je vriend. Lijkt me wel echt heel leuk voor je als hij jouw eigen leefomgeving, vrienden en familie en Nederland kan zien…
Jah inderdaad dat lijkt me echt super! maar eerst maar even alles afwachten, volgends mij hoor je haast nooit goed nieuws als het om een visum gaat…
Dus we zien het allemaal wel, maar ik hoop het echt!
thanks ben ook heel blij dat hij het zo naar zijn zin heeft hij is zo happy met die sneeuw ![]()
Amaai, tof camilla die foto’s.
Idd ook leuke trouwfoto, is het al lang geleden dat jullie getrouwd zijn?
Ik had gisteren ook foto’s van het sneeuwlandschap doorgestuurd naar Amr, vond ie best wel leuk.
Hebben jullie altijd een goede verbinding wanneer jullie skypen, ons lukt het niet altijd even goed, ik versta hem meestal, maar hij mij niet, dan maar typen hé zoals hier ![]()