'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

de sneeuwpop is gemaakt ik zal eerdaags een aantal leuke fotos op de site zetten. zeker gezellig vandaag op straat iedereen ook vrolijk elkaar aan het groeten echt heel leuk sfeertje. Heb op mijn werk een aantal collegas moeten helpen met de auto duwen allemaal gelukt :slight_smile:

ze begonnen hier ook spontaan gedag te zeggen en de begroeting ging met een sneeuwbal! maar wel lachen ja. Dacht ook foto’s te maken, batterij leeg! lekker slim

vind het wel wat hebben jammer dat de batterij op was deze paar dagen nog genoeg kansen om een foto te maken want volgens mij blijft het nog even zo.

ja, misschien nou eindelijk eens een witte kerst!

Marmah, ik hoop dat jullie 2tjes morgen lekker gezellig samen in de sneeuw kunnen struinen en daarna lekker bij de warme kachel!

nou zag op het nieuws dat de vliegvelden geheel gesloten zijn in Belgiƫ. Vervelend Marmah, hoop dat het niet al te lang gaat duren, ook voor je mannetje daar vervelend volgens mij, want die moet nu daar op het vliegveld bivakeren?!..

Helaas ook deze vlucht is geannuleerd. Nu vliegen ze pas morgenmiddag om drie uur.
Oh oh dat valt tegen. Weer een dag langer wachten.

Oh moest weer ff aan Ahmed denken…zal wel druk zijn op het vliegveld en met kamers regelen voor gestrande gasten.

Ja wie weet helpt hij ijn vriend

haha, zit hij nog in Sharm dan? Ach, weet niet eens waar Ahmed zit. Kon het niet laten toch een sms te sturen, maar wederom geen reactie. Aan de andere kant misschien ook wel rustig, want komen natuurlijk ook geen vliegtuigen aan vanaf hier dan.

Weet iemand toevallig hoe het in Hurghada zit met afkickklinieken?
R. werkt in een, zoals hij zelf zegt, private hospital, genaamd d.mashel. Hij helpt mensen (voornamelijk) Europeanen, die drugsproblemen hebben.
Kon helemaal niks vinden op google over dit ziekenhuis, dus vroeg het me af of iemand dit kende!!!

hij helpt europeanen daar afkicken…hmm apart…ik ken het niet (klinkt als een ā€˜bad joke’)…zal ook ff zoeken voor je

Hallo meiden,

Jah gaat goed. Balen voor je joh dat die pas mogen komt, maar krijgt hier met al dat sneeuw wel een hele gave tijd en zeker romantische met ze tweetjes!
Die cite is echt super heb net 20 minuten gebeld voor nog geen 2 euro echt een aanrader!!!
Ik ga waarschijnlijk over een maandje naar egypte voor 11 dagen heb er echt mega veel zin in! Nu effe sparen want was een rot maand hahah cv - ketel gisteren stuk gegaan nou dan heb je het echt koud! Ook nog me auto stuk! en dan moeten de kerst cadeautjes nog gekocht worden! Heb nu nachtdienst maar is echt super rustig iedereen ligt braaf te slapen! En kan ik lekker goedkoop bellen!!! Weet iemand wat het kost om in hurghada appartementje te huren voor 10 - 11 dagen?
Ik hoop dat er nog iemand wat terug schrijft maar iedereen zal wel heerlijk de binnen kant van zijn ogen aan het bekijken zijn!

ojah en over zo een afkick kliniek heb ik nog nooit gehoord maar zal het is effe voor je vragen misschien weet hij der wat van!!!

Vond t ook al apart! Hij heeft psychologie gestudeerd en werkt nu dus met verslaafden. In een privĆ© kliniek. Maar had niet het idee dat Egypte/hurghada bekend stond om zijn ā€œbuitenlandse verslavingszorgā€.

Dat zou fijn zijn katje!!! Had al een beetje research gedaan naar (privĆ©)ziekenhuizen, maar daar kwam die naam niet echt naar voren. Als t n privĆ© kliniek is moet daar toch info over te vinden zijn neem ik aan, maar goed. Ben benieuwd of mensen hier t kennen…

kan alleen iets vinden van El Salam http://www.sunstar-investment.eu/site_nl/medical.htm

In Hurghada vind je 3 ziekenhuizen: de privƩ-kliniek Safa, deze ligt vlakbij het Upper Egypt Co busstation; een nieuwe privƩ-kliniek, het Al Salam ziekenhuis en er is nog een staatsziekenhuis.

Zal meteen eens even kijken. El salam komt me bekend voor als ziekenhuis, die had ik ook gezien op internet. Ga meteen ff je site checken!!! Thanks…

staat verders niet heel veel op… nou ja misschien een nieuwe kliniek? hmmm ik ga pitten :slight_smile: truste (en ga er maar niet te veel over nadenken)