'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Trouwens helemaal Omipomi goeie reis en alles vergeten te wensen. Omipomi mocht je nog eens inloggen vanuit Egypte…hele fijne vakantie daar!

En ook van mij. Ben even lekker met al mijn eigen beslommeringen bezig geweesr. En die van suus niet te vergeten. Maar voor alle reizigers voor de kerst en erna VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN. Zijn er trouwens nog meer "lovers’die met de Kerst naar NL of Belgie komen?

Ik dacht er gister nog wel aan, maar …dacht ook volgens mij is ze de 17e vertrokken?! Ach, heb het ook zo druk gehad met van alles. Ook dit weekend weer geen relaxed weekend wat ik wel echt graag zou willen…Wat dat aangaat loopt alles anders zo eind van het jaar. Gelukkig straks afsluiten :slight_smile: Succes met het ophalen van je ‘mannetje’ morgen! en voorzichtig!

Veel plezier met je lief Marmah! Hopelijk is het goed gegaan met rijden en heb je geen gevaarlijke manouvres hoeven uit te halen.

Balen voor je Suusieme, maar hopelijk gaat het uiteindelijk lukken.

Bij mij geen nieuws. Nog steeds moeite met het bereiken van mijn lief. Vandaag had hij een telefoon van een vriend geleend dus dat was fijn. Hij is een beetje sip. Zaken gaan niet echt goed terwijl het van te voren leek alsof december helemaal geweldig zou zijn qua verkoop.
Daarnaast voelt hij zich alleen en is het saai om alleen maar te werken.

Spannend voor je Maud, ik hoop dat je een leuk contact hebt met die amsterdamse jongen en dat hij wat actiever is qua contact. Maar dat zal vast wel, geniet ervan.

Ik ga lekker naar bed, ben moe.:slapen:

Veel informatie over gemengde relaties/huwelijken in Egyypte vind je in het boek van Hanneke Rozema, Grenzeloze liefde.

Dat weten we inmiddels. Super boek!
En lees het positief.

Wat een weer!. Heel veel vluchten geannuleerd. Ik ben dus benieuwd of hij vandaag nog kan vliegen.
En ben niet blij met een rit naar Brussel het sneeuwt hier erg hard en de wegen zijn slecht begaanbaar. Maar mag niet klagen. Ik had gehoopt dat hij sneeuw zou zien dat gaat in ieder geval lukken :slight_smile:

Hoe laat zou hij landen dan?? weet je al zeker dat zijn vlucht is geannuleerd? Ik hoop het niet voor je… hou ons op de hoogte1
liefs…

Hee Suus,
Wat een gedoe zeg met al die papieren, ik snap dat je gefrustreerd raakt. Zit je ook nog eens ver weg in Oostenrijk en dan verwachten ze dat alles binnen 2 weken opgestuurd is.
Echt zo klt al die regeltjes, tuurlijk moeten ze ergens op letten vanwege misbruik, maar veel mensen met goede bedoelingen wordt het gewoon bijna onhaalbaar gemaakt. Zeker als ze regels vaststellen, zoals dat je vriend wel over genoeg geld moet beschikken (hij dit zelfs heeft) en dan nog komen ze ineens met dat er iemand garant moet staan… Wat een klojo’s zeg!
Ik hoop echt voor je dat het uiteindelijk gaat lukken. Maar goed, bij Marmah is het uiteindelijk ook gelukt. Gewoon maar volhouden, maar leuk is anders op deze manier!!!

Marmah schreef ook iets over het invullen van papieren, en allerlei informatie over zijn broers, zussen etc… Wat is dat dan precies? Moet je ook allerlei info over zijn familie op die papieren zetten dan?
(Sorry wist nog niet goed hoe die quote opnemen ging)…

Lijkt me zelf ook leuk R. op een gegeven moment hier heen te halen. Heb er wel weer een goed gevoel bij. Ik moest laatst gewoon ff mijn frustraties uiten hier. Ben ook zo ongeduldig met alles…
Heb wel het idee dat het wat beter gaat. Had weer even niks laten horen een dagje en de volgende dag (vrijdag) had ie al gebeld en mn voicemail ingesproken, een paar uur later had ie mijn mail beantwoord en toen ik m smste dat ik m later wel zou bellen, belde hij me alweer.
Gisteren ook nog lieve smsjes gekregen met dat hij zijn moeder had gezien etc.
Er zit dus wel schot in de zaak! Om het zo maar even te verwoorden… Heerlijk gevoel dus.

Voor allen die nu de kerst doorbrengen met hun Egyptische vriend, heel erg veel plezier en geniet ervan (zeker als ik al die verhalen hier zo lees met het verschijnsel SNEEUW). Wat lijkt me dat leuk als je dat aan je vriend kunt laten zien hier.

Liefs Annet

Je krijgt van de visadienst een heel uitgebreid vragenpakket.
Daarin moet je ook de namen, geboortedatum en woonplaats vermelden.
Tevens van ooms en tantes of ze weleens buiten Egypte zijn geweest.

Maar ach je moet er even voor gaan zitten en daarna is het de moeite allemaal waard geweest.

Alles bestaat uit wachten. Zelfs nu nu Brussels airport is gelosten vanwege de sneeuw. Onbekend nu wanneer en waar hij naar toe zal vliegen.
Maar zal ook weer wel goedkomen.

Das balen Marmah , nu maar hopen dat hij snel naar jou kan toe komen, hopenlijk nog voor kerst !!

Hier in het Noorden is het nog steeds aan het sneeuwen en er wordt geadviseerd om binnen te blijven !!
En de wegen zijn ook erg glad en gevaarlijk.

Groetjes…

Ja maar het is niet anders. Egypte staat voor wachten dat weten we

Marmah,

was hij niet op komst naar brussel vandaag ? als hij in egypte vertrokken is, zal hij toch wel ergens moeten landen toch ? Of heb ik het verkeerd begrepen ? In ieder geval geniet samen !

gr,

hapsetchut

nou weeralarm dus voorspelt niet veel goeds, wel erg mooi zo…da’s lang geleden dat het er zo uit zag!! heeft ook wel weer wat :slight_smile: Toch hoop ik dat hij het nog kan gaan zien Marmah… en uitkijken als je gaat rijden! groetjes, misschien maar een nachtje in Brussel bivakeren

Nou hij zou vanavond eg.tijd om 21.15 vliegen. Maar net Jetair gebeld het vliegtuig hier is nog niet eens vertrokken en dat moet nog via Jordanie naar Cairo toe.
Dus na vertrek hier zijn we zo weer zeven uur verder.

Wachten maar. Hij is nu onderweg naar vliegveld en dan maar kijken wat ze zeggen. In ieder geva; omboeken kan niet omdat er vanavond geen vluchten mer naar Brussel of Amsterdam zijn gepland.

Ach komt goed.

hoi meiden,

Na 4 maanden weer terug op het forum.
Heb een cite gevonden om goedkoop te bellen www.belkaart.nl iemand hier ervaring mee.
Zal ik me nachtdienst is effe alles bij lezen en wat schrijven!

groetjs

Ok laatste bericht is dat hij om 1.15 uur een toestel naar Brussel heeft.
Ik houd jullie op de hoogte.
Zitten hier nog meer wachtenden?

Marmah

ja, ik wacht nog op de liefde van mijn leven hahahah :slight_smile:

He katje weer terug…hoest nou?

Hihi die zal je ooit wel vinden maud.
Hier alles goed me man die super super blij is met dit weer ik ben nu aan het werk helaas reed mijn trein gewoon zonder vertraging maar ja wel gezellig zo op straat.
Nou marmah hopelijk heeft hij dus die vlucht van 's nachts ik ben benieuwd ik hoor het wel.

en nog een sneeuwpop gemaakt? ik wel hoor, was gezellig ouderwets vandaag…‘spelen’ in de sneeuw en later warme chocomelk en speculaas :slight_smile: