Annet sterkte.
Ik begrijp dat je hier gek van wordt. Ik kan daar ook absoluut niet tegen.
Sterkte ermee.
Marmah
Annet sterkte.
Ik begrijp dat je hier gek van wordt. Ik kan daar ook absoluut niet tegen.
Sterkte ermee.
Marmah
hey marmah ik zat laatst met me man achter internet en zaten jou fotos te bekijken op deze site en hij zei ooohhhhh die foto heb ik gemaakt hahaha die foto met de molen op de achtergrond. Niet van leuk hij zei heb ik gemaakt dus liet ik zien welke foto ik had staan zegt die ooohhh wat een mooie schoenen heb ik daar aan zijn schoenen zijn heilig.
![]()
Hee Evalien,
Klinkt goed zeg! Jammer dat je daar niet heen kunt maar die examens zijn belangrijk, Egypte bestaat daarna ook nog wel!!!
Fijn dat het contact zo goed verloopt, lekker hoor⦠Geniet ervan.
Bedankt voor alle lieve berichtjes, ik staar me ook een beetje blind op alles⦠Fijn om dan even te horen wat jullie er van vinden!
x
leuk Evalien, vroeg me ook af hoe het ging tussen jullie. En Annet, moet idd ook van zijn kant komen anders ga je je of blijf je je alleen irriteren (helaas had ik dat ook ā¦en dan heb je uiteindelijk alleen maar gezeik om het gezeik :)). laat het even en de tip van Evalie is ook goed niet te veel (negatieve) dingen lezen. Groetjes
oh deze pagina nog niet gelezenā¦
grappig van die schoenen Camilla. Kan me herinneren dat dat zoān beetje het eerste was wat Ahmed tegen mij zei. I bought new shoes hihi. Schijnbaar voor meerderen erg belangrijk haha.
hihi, het is belangrijker dat de schoenen matchen met de kleren, dat is heilig voor mijn mannetje hihi!
Net eindelijk weer met hem geskyped! echt onwijs afzien, 1 dag zonder skypen.
Ook die telefoonaartjes hier zijn erg raar. Met mijn Nederlandse nummer kan ik niet naar egypte bellen, en heb een Oostenrijks nummer gekocht en daarbij komt ook: call rejected in beeld.
heel erg appart, dus dat word geen misssedcalles geven de komende weken, nouja zometeentoch nog maar voor een oplossing zoeken op t internet.
Hier (in oostenrijk) ligt echt een grote hoop sneeuw, maar aangezien het op dit ogenblik altijd -4 of kouder is, is de sneeuw te mooi poederig en klemt het niet in elkaar.
Dus als het een sneeuwpop bouwen wordt hier, moet het met water erbij! gek hoor! vandaar het dorpje een beete verkent. voelt toch eigenlijk best rot, om dan te weten dat ik hier zo makkelijk naartoe kan, en mijn lief nog nooit sneeuw gezien heeft.
Wat hebben jullie dan weer een mazzeltje!
Nouja met een beetje geluk zal hij in februari zn visum krijgen en sneeuwt het ook nog in februari in Nederlland. Zou wel leuk zijn.
Ben wel echt superblij om hem weer gesproken te hebben, hij had me gisteravond wel even snel gebeld dus dat was wel prettig.
In iedergeval iedereen, geniet er van!!! van de sneeuw, van je mannetje of van alle andere mooie dingen in het leven.
Skyeblue, hoe gaat het eigenlijk met jou?? al een tijdje niets gehoord!
Annet, heel veel sterkte, gewoon afwachten en wieweet wat er komen gaat. Het is inderdaad slim om niet te snel alles te willen weten, het beste leer je hem uiteindelijk toch kennen als je samen met hem bent en/of met hem onder 1 dAK woont.
Toch zijn die telefoontjes, smsjes en skypegesprekjes wel erg rustgevend moet ik zeggen, geeft wel een vertrouwd en warm gevoel, alsof hij toch dichtbij is.
nouja afwachten maar! Ik hoop voor je dat het goed komt!
groetjess suusie
ja Suusieme sneeuw blijft hier alleen vaak niet zo lang liggen als in Oostenrijk, maar wie weet idd in februari. is het wel een leuk plekje waar je zit?
ja hoor, het is heel sfeervol en gezellig. Het valt ook nog mee met het toerisme hier, dus dat geeft een extra sfeertje. leuke ouderwetse barretjes, kacheltje en echt heel mooie besneeuwde bergen overal om me heen. echt prachtig!
Haha ja gelukkig wel, hij is naar de ambassade geweest om dingen te vragen, ze hebben gezegt dat hij alle papieren heeft wat hij zou moeten hebben⦠en nu heeft hij pas volgende maand een afspraak!! Ik zei al tegen hem waarom heb je niet gevraagt of het eeerder kan!? ja zei die toen ik op hing dacht ik in eens; volgende maand??? wat laat! dus daar gaat hij nog even achteraan⦠vind het allemaal wel heel spannend en hoop echt dat het snel rond is. Als mijn examens achter de rug zijn zal ik eerst daar heen gaan denk ik, vind ik ook niet zo heel erg zeg maarā¦
Wat leuk suusieme, dat is natuurlijk wel een leuk sfeertje!
Jammer dat het zoān gedoe is met het bellen, maar ook daar vind je vast wel een oplossing voor, in ieder geval super dat skype gewoon werkt toch!?
Ik heb gister ook de sneeuw aan mijn lief laten zien via de webcam, hij vond het HE-LE-MAAL geweldig, hij is 2 jaar in amerika geweest dus hij heeft het wel vaker gezien, maar blijft natuurlijk leuk voor hem.
Hoe is het met jou maud?? al wat verandering ondertussen?? of nog steeds lekker aan de chat met de amsterdammer!? ![]()
Camilla succes met de sneeuwpop, Je moet de fotoās maar even snel uploaden! ben wel benieuwd haha
hoi Evalien, gaat goedā¦lekker druk met van alles en idd nog contact met Amsterdammer
Verder geen bericht meer van Ahmed⦠dus geen idee hoe het met hem is en dat houdt me gelukkig steeds minder bezig. Geen nieuws is goed nieuws?! Ik benader hem in ieder geval al een tijdje niet meer en zal dat denk ik ook niet meer gaan doen ook (dus ook niet in de toekomst ā¦zelfs geen gelukkig nieuwjaar straks tenzij hij dan iets van zich laat horen, want ben geen haatdragend type).
Hoi Evelien,
klopt hoor volgende maand.
De ambassade is nl dicht van 23 december t/m 3 januari
oooh meen je niet! haha hmmm dan komt hij voor die tijd vast niet aan de beurt⦠jeetje! wat jammer
Evelien, Het is altijd na twee weken krijg je afspraak en dan na tien dagen terug.
Maar die tijd heb je echt wel nodig de eerste keer om de kilo papieren bijelkaar te krijgen.
Mahmoud heeft zelfs nu nog een week erover gedaan om alles bijelkaar te hebben.
Marmah
ja maar de ambassade zei dat hij alle papieren al had die die nodig had
ok fijn dat het zo makkelijk gaat bij jullie.
Dan duurt het inderdaad nog lang. Sterkte
Jaah nouja we zien het wel weeeeerā¦
ik weet ook nie hoe dat allemaal werkt, dus ik wacht eerst wel af, hij belt eerst zondag naar de ambassade om te vragen of het nog eerder kan misschien
wanneer staat zijn afspraak nu dan?
Nodig jij hem uit of kan hij zelfkomen?
Wij hebben zeker een kilo papieren ingeleverd voor we visum kregen. Maar hij had dan ook uitnodiging en garantstelling van mij nodig. Misschien is dat het verschil.
Wanneer wil hij komen?
ik heb hem een uitnodiging gestuurd en garant verklaringā¦
hij heeft papieren gekregen van zijn college dat hij kan aantonen dat hij terug moet voor examens of zo⦠hij heeft 11 januari een afspraak, maar het is nog niet in gang gezet ofzo ik weet niet precies maar hij heeft in ieder geval gevraagt wat hij nodig had en wat hij al heeft⦠meer hoefde hij er niet aan toe te voegen zeiden ze en hij kon 11 januari dus komen
Nou ben weer helemaal van slag en pissig en teleurgesteld.
Wat haat ik Nederland toch! Al die stomme regeltjes!
Vandaag kree gik bericht van mijn vader dat er een brief is binnegekomen van het ministerie van buitenlandse zaken./IND. een aantal formulieren die ingevuld moeten worden.
BINNEN 2 weken.Heel leuk! dan zit ik nog in Oostenrijk. mijn vader had al gebeld over het uitstellen, en daarvoor meot je een fax sturen enz.
Toch had ik ook nog een paar vragen over het formulier, dus ben ik zelf net ook wezen bellen.
Eerst: ze accepteren geen kopie/gescand. ze MOETEN het origineel hebben. Dus het binnen de 2 weken versturen gaat niet!
Daarbij allemaal gezeur over het Garant stellen. Hij heeft focking 5 keer meer dan ik op zijn bankrekening staan en neimand uit mijn hele omgeving is zo sociaal om me te helpen om garant te staan. Ik ben te jong, heb geen vaste inkomsten en zit amper in Nederland! Hoe willen ze da tik zomaar even iemand vind die garant voor mn vriend wilt staan? Iedereen vind het toch te āārisicovolāā. ja lekker als iedereen zo over MIJN vriend denkt!
Op die verschrikkelijke brief staat zelf, visum word afgewezen als hij neit iemand heeft die garant staat, TENZIJ hij over genoeg middelen beschikt. Dat doet hij!
Bel ik net met het IND, die zegt nee hoor, er moet hoe dan ook eimand garant staan. Het hoeft dan neit voor de 34 euro per dag te besteden, maar voor het verblijf zelf, er kan altijd eits gebeuren bla bla bla!!
Die ongeloofelijk vuile hufters, kan iemand dat ergens vinden op het internet?!!! NERGENS maar dan ook echt NERGENS staat dat het verplicht is om een garantsteller te hebben!
Ik ben pissig gefrustreerd, en ik ga alsnog het gehele formulier invullen, voor zover dat mogelijk is. Eerst meot ik maar voor elkaar zien te krijgen dat ik de uitstel krijg.
Niet geschoten is altijd mis, maar het ziet er dus behoorlijk somber voor me uit.
Voel me echt onwijs KUT en wil het liefste gelijk naar huis.
Nouja we merken t wel weer, dna maar hopen dat ik nog iets te horen krijg van mijn sollicitatie, zodat ik hopelijk toch nog een klein beetje goed neiuws zal kwrijgen/hopelijk!
pfff moest er ffe uit!
doeg
Rustig Rustig Suusiene.
Iedereen krijgt zoān formulier hoor.
Lees alles eerst eens heel goed. Ze moeten inderdaad heel veel weten.
Maar daarna komt het goed.
Ik vond het ook belachelijk alles over zijn hele familie, broers zusters ooms en tantes moest ik invullen.
Heeft hij voor iedere dag 34 euro ??? en is hij goed verzekerd? Anders vraag je je vader om garant te staan.
Marmah