'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik hoop voor Suusje dat ze geen last heeft gehad met rijden naar Dusseldorf.

Suusieme, veel succes in Oostenrijk.

Marmah, wat heerlijk voor jullie dat het weer gelukt is. Super dat hij lekker snel bij je kan zijn. geniet er maar lekker van.

Ik ben na een barre tocht vanochtend op mijn werk aangekomen. Net een kerstlunch gehad en zometeen ga ik naar een andere locatie, wat dichter bij huis. Verder geen bijzonderheden te melden.

Mijn man is op dit moment bij zijn familie in R’dam , vandaar dat ik het weet :wink: .
Hier ligt nu echt veeeel sneeuw…lijkt wel Zwitserland !!
En het sneeuwt nog steeds…
Helaas heb ik niet veel met kou of sneeuw , dus zat liever in het warme Egypte :zon02:, maar helaas het blijft bij dromen :slapen:.

Groetjes :dag:.

Nou me man heeft voor het eerst echt sneeuw gezien hij vind het geweldig. Hij kwam me 's ochtends wakker maken daarvoor. Daarnet sneeuwballen gevecht gehad en geen sneeuwpop gemaakt misschien morgen. Maar me man vind het geweldig.
Wel leuk hihi.

Ik moest echt aan jullie denken vanmorgen Camilla. Had mijn lief aan de telefoon en hem vertelt dat het sneeuwt hier en hij is er ook erg benieuwd naar. Hoop dat hij de volgende winter hier bij mij is dus dan mag hij het beleven.

Ja ik hoop het dat je volgend jaar lekker bij elkaar kan zijn. Het is echt zo super leuk om met iemand in de sneeuw te lopen te zien/ kijken fotos maken sneeuwballen gevecht houden die dat nog nooit heeft gezien/gedaan. Echt genieten :slight_smile:

Wat gaaf Camilla, heb je hem ook ā€˜ingezeept’?! hihi :slight_smile:

Ja flink ik heb hem flink ingesneeuw haha maar hij mij ook. Als morgen het sneeuwt nog ligt dan gaan we een sneeuwpop maken op onse balkon.

en heb je ook gezegd dat hij het kan ā€˜eten’… :slight_smile: Leuk om te lezen…gezellig hoor!

haha :slight_smile:

wat een leuk nieuws hier toch allemaal. Ik heb er net anderhalf uur skypen, smsen, bellen opzitten met m’n lief. Ooh, wat mis ik hem toch zo.

Hij vertelde me net dat hij me wou verrassen om met oudjaar hier te zijn, maar hij had het me toch maar verteld dat het niet ging lukken, want het is een hƩƩl gedoe vertelt ie me.

Ik hoor en lees die verhalen hier dikwijls, maar kan iemand mij een site doorgeven waar ik precies de info kan vinden die ik aan hem kan doorspelen om juist te weten wat ie moet doen om een tijdje naar BelgiĆ« af te zakken? Weet je wat ie zei : ā€˜Would you think it will be a miracle , if I could come to you’ man man , zeker weten dat ik dat een mirakel zou vinden , zucht zucht.

Ik zou graag eind januari of februari naar daar gaan, maar dat vind hij te lang duren, toch lief hƩ. Man man kben weer helemaal in love precies :wacko:

Het contact wil maar niet echt vlotten met R.
Gisteren beloofd hem een email te sturen (noodzakelijk als je elkaar wat beter wilt leren kennen, aangezien hij - neem ik aan - problemen heeft met zijn msn en skype, nog niets terug gehad. Geen antwoord gekregen op de paar simpele vragen die ik hem stelde…

Ik had zoiets van, ok, nu is het jouw beurt, nu laat jij maar iets horen en ja… dan stuurt hij me wel een sms vanavond. Dat hij NU niet zijn mail kan checken (nee, maar waarom doet hij dat dan niet op zijn werk, waar hij internet heeft en 2 uur lunchpauze krijgt???), maar dat ik hem wel alles vragen mag over de sms.

Heb hem maar meteen gesmst dat ik dat niet zo handig vond en dat ik wel even wacht tot dat zijn email weer werkte. Meteen maar even de vraag gesteld wanneer hij dacht dat hij die wel weer kon openen, (mocht hem toch alles vragen!!!), maar natuurlijk geen antwoord gekregen.

Deze week weer zoiets, had weer even niet van me laten horen (interesse moet van beide kanten komen), kreeg ik n sms van hem, dat ie geen beltegoed had en dat ie me morgen zou bellen en online zou proberen te komen… Het kwam er weer op neer dat ik hem moest bellen en online komen ho maar!

Begin er nu een beetje genoeg van te krijgen moet ik eerlijk bekennen, zo leer je elkaar niet kennen, maar goed misschien is dat zijn intentie dan ook niet!

Weet wel dat als dit zo doorgaat, ik hier geen zin meer in heb.

ooh jeetje wat een situatie! inderdaad niet leuk…
Misschien komt het allemaal nog, maar wel goed dat je het ook van zijn kant laat komen…
Ik denk dat je het eerst gewoon maar even aan moet zien, misschien moet het gewoon nog een beetje opgebouwt worden?

Hey Annet,

geef het allemaal een beetje tijd, komt wel hoor …

Is ook zo Evalien, misschien moet ik het ook de tijd gunnen. Ben zelf ook een beetje een ongeduldig typje. Wil gewoon dat het lekker loopt, soepeltjes en wat sneller allemaal…
Als ie geen interesse heeft ook goed, maar dan liever geen tijd meer verspillen.

Merk dat ik echt een beetje ā€˜akelig en afstandelijk’ praat nu, heb ook net nog een ander forum doorgelezen op de site, ging ook over relaties met egyptenaren, maar dan met andere onderwerptitel… Daar werd je ook gewezen op allerlei gevaren en hoe veel mannen je gebruiken… Dan begin ik ook weer te twijfelen, zeker als hij (in mijn ogen) zijn best niet voor me doet.
Dan denk ik soms, het is toch makkelijker met iemand hier in Nederland. Maar goed, misschien zit mijn gevoel dan ook niet zo diep!

Heb ik speciaal een webcam voor hem gekocht, skype geinstalleerd en dan komt er niets van… En ja, daar wordt ik dan pissig om.

Moest gewoon ff mijn hart luchten hier, want soms weet ik het allemaal niet.

P.S. Hij vertelde mij dat hij dus 4.5 jr iets had gehad met een Zweeds meisje (die ging ong. 6 x pj terug naar egypte voor hem), maar R. is zelf nog nooit haar op gaan zoeken. Vind ik achteraf, als ik zo aan onze gesprekken ga terugdenken, ook een beetje vreemd.
Ok… het is niet makkelijk, maar als je dan toch al zo lang iets met iemand hebt, en zij al zo vaak jou is komen opzoeken, dan moet dat toch een keertje er van komen niet?
Wat vinden jullie?

Moet gewoon het tijd gunnen, en op dit soort momenten lijkt het ook alsof ik het over een of andere ā€˜onbekende’ heb, die die ik totaal niet leuk vind… Hahha! Zo ben ik dan, dat jullie t begrijpen, dan lijkt het alsof ik m totaal niks meer vindt, maar dat is natuurlijk ook weer niet zo hoor!
Maar goed, chacha, je hebt gelijk. Ik moet het ook ff tijd geven, ik ben ook zo ongeduldig.
(Heb ik trouwens met alles hoor, ik regel 1 een dag een vrijwiligersbaan, wil ik op boksles dan kan ik de volgende avond al terecht, en zo heb ik vaak van dat soort dingen… ik moet alles meteen geregeld hebben) en ja, daar leent deze situatie zich niet voor (logischerwijs, met wie je dan ook date/een relatie hebt!)

ik denk dat je niet zo moet doordenken na wat anderen vinden of denken…
ik ben zelf precies zo hoor!!! maar als k het van een afstandje lees heb ik natuurlijk makkelijker praten, ten eerste is het gevoel wat je zelf voelt altijd het beste… van negatieve verhalen kom je geen stap verder, dus beter dat je die gewoon niet leest… je weet wel hoe er gepraat word toch?? dus een extra booster heb je niet nodig… je moet het zelf ervaring denk ik.
Daar komt bij dat hij in de toekomst misschien wel zo’n klik met jou krijgt dat hij naar nederland komt… dat weet je niet en daar kan je nu ook nog niet over beoordelen… zoalng jij je er nog goed bij voelt en het leuk vind… moet je er gewoon van genieten en er geowon mee doorgaan, maar wel eerlijk tegen hem zeggen wat en hoe je er over denkt… zeg gewoon tegen hem wat je nu tegen hem zegt!? als je dat al niet kan doen!!! dan zit er iets niet goed

Je hebt ook helemaal gelijk… Ik ken de verhalen, maar word dan toch ff getriggerd het nog eens te lezen (gewoon niet doen is het beste!).
En ja, daar zal ik het ook nog wel even met hem over hebben als ik hem deze week nog ff bel!
Dank je wel!

Hoe gaat het bij jou nu allemaal Evalien?

ja gaat eigelijk elke dag beter! ik heb straks 2 weken vakantie en hij vroeg of ik wou komen en dat geld geen probleem was omdat hij had gespaard en het aan mij wil geven… nou ik wist niet wat ik hoorde!! maar heb het natuurlijk niet aan genomen, heb een belangrijk examen na de vakantie dus daar moet ik nu echt even 100% voor gaan.
Verder hebben we nog steeds elke dag contact en ik merk dat we steeds losser worden naar elkaar, erg leuk allemaal!
Word natuurlijk wel een beetje jaloers als ik al die leuke berichten zie dat ze elkaar gaan zien enzo, maar goed mijn tijd komt ook vast nog wel!! ben zo benieuwd.

Annet, ik denk dat je je niet zo moet focussen op het elkaar beter leren kennen via de telefoon of skype. Dat komt toch pas echt als je elkaar ziet en veel tijd met elkaar doorbrengt. Via de telefoon is het zo anders, soms bedoel je iets grappig maar dan zie je de lichaamstaal niet waardoor je soms hele rare gesprekken voert. Hierdoor krijg je vaak misverstanden.
Ik heb in het begin ook vaak vragen gesteld maar daar kreeg ik nooit antwoord op via sms. Sms is voornamelijk om te vragen hoe het gaat en dat je aan elkaar denkt.
Maar dat is mijn mening hoor.

Leuk voor je man Camilla, ik kan me voorstellen dat het bijzonder is om voor het eerst echte sneeuw te zien (niet zoals in zo’n hal want daar waren jullie toch ook heen geweest?). Veel succes met de sneeuwpop he!

Ja we waren gaan skieen maar das geen echt sneeuw he en dit wel hij vond het prachtig.
Sneeuwpop gaat mooi worden :slight_smile:
Ik ben ook vaak gereist naar egypte en me man was hier ook niet gekomen het is nu eenmaal moeilijk een visum en er gaat veel tijd in zitten dus daarom ben ik ook zo vaak naar daar gegaan wat vele ook doen.
Idd je moet als je smst gewoon over leuke dingen hebben het is niet altijd makkelijk maar wel beter voor jullie beide.
Helaas kunnen ze niet altijd achter internet ook niet als ze pauze hebben dan zit er misschien een toerist achter het internet of de manager wilt het niet of ze zijn druk of heel moe. Wij kunnen hier zovaak we willen achter internet maar daar niet.
Ik ben ook iemand die graag alles snel geregeld wilt hebben maar ik weet nu ook heel goed dat het in egypte niet zo is. Ik kan me daar soms ook aan irriteren maar zo zijn hun dat is hun cultuur.
Het leren kennen gaat stapje bij stapje.