Hoi Annet,
Ik hoop dat je hem lekker kunt ontdooien. Ze zijn het ook niet zo gewend om met een vrouw over alles te praten. Maar stapje voor stapje en dan vinden ze het normaal.
Marmah
Hoi Annet,
Ik hoop dat je hem lekker kunt ontdooien. Ze zijn het ook niet zo gewend om met een vrouw over alles te praten. Maar stapje voor stapje en dan vinden ze het normaal.
Marmah
MarMah, waar is dat precies waar je een visum kunt krijgen? want volgens de duitse maatschappij waar ik nu mee vlieg kost het 25 euroā¦dat is toch echt overdreven vind ik! Die steken lekker een tientje in hun eigen zak! Maar ik moet naar rechts ipv links waar alle balies van de touroperators staan? En hoe heet dat kantoortje dan!!
Super dat het gelukt is zeg weet je al wanneer hij komt??
Dank je wel Marmah, de tijd zal het leren⦠Ga zal in ieder geval mijn best doen, nu hij nog! Hahhaā¦
J emoet gewoon naar rechts lopen, dat is ook een geld wissel kantoortje en het staat er tegenwoordig ook op, dat je daar je visum kan kopen. Het kan niet missen⦠de laatste keer dat ik er was stond er wel een rij⦠maar je bespaart ook wel een centjeā¦
Wat heerlijk zeg, dat je mannetje komtā¦:wub: ik moet nog even geduld hebben tot 16 januari⦠maar dan is het wel voor onbepaalde tijd voor ons in Egypte!
Geniet er lekker van⦠het lijkt mij heerlijk! Veel plezier
Marmah, wat een goed nieuws zeg! Leuk, vandaag al die positieve nieuwtjes. Dat geeft de burger weer moed, haha. En 5 weken is een hele leuke periode samen, hoef je niet gelijk weer te beginnen met aftellen.
Suusje, ik heb het visum ook altijd los op t vliegveld gekocht bij een van de bankloketjes. Links of rechts op Hurghada weet ik niet meer, volgens mij links. Kost daar 15 euro. Niet naar die wapperende tourmannetjes gaan haha.
Nogmaals oppassen onderweg met de auto, in Duitsland zijn namelijk winterbanden verplicht op de auto en krijg je bv een ongeluk en je hebt die banden niet dan ben ben je het haasje.
Mandyla, jij gaat straks voor onbepaalde tijd naar Egypte? Ga je daar ook werken dan of wat zijn je plannen. Misschien heb je het al wel verteld en heb ik het gemist? Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
Zo goed man suus dat je lekker naar je vent ga voor een spotprijs wowwwwww.
Vind het echt super marmah.
Ja spannend he, dat ik die kant op ga, ik ben in september en oktober ook geweest, voor 2 maanden, toen had ik onbetaald verlof van mijn werk gekregen, toen is het allemaal heel goed gegaan zowel tussen M en mij maar ook om mijn draai daar te vinden. Ik heb toen mijn Divemaster gehaald, met aansluitend stage gelopen op het duikcentrum. Dat is erg goed bevallen. Ik hoop dan ook dat ik daar aan de slag kan⦠ik heb wat contact er over gehad, dus ik hoop dat het lukt! Dan wil ook nog mijn instucteurschap halen, want dan ben je toch net even wat meer waardā¦
Ik vind het wel echt spannend, want het is allemaal wat onzeker⦠ik heb wel vaker in het buitenland gezeten voor een lange periode, maar dan had ik altijd een baan voordat ik vertrok.
Goh meiden als ik dit zo allemaal lees krijg ik ook enorm veel zin om naar ginds toe te trekken⦠maar kzal nog paar weekjes moeten wachten.
Wel leuk hoor om al die verhalen en ervaringen hier zo te lezen ⦠way the go zou ik zeggen ![]()
Greetz
Ja Suusje zondagavond vliegt hij vanuit Cairo naar Brussel.
Suusje 84,
Veel plezier in Egypte ( en met jouw vriend ), neem je wat zon mee terug hierheen ??
Marmah,
Mooi nieuws voor jullie , hopenlijk schrikt hij niet te erg van de kou en brengt suusje wat :zon02: voor ons mee :biggrin:.
Hier ( in Groningen ) sneeuwt het al en ligt er een pak sneeuw !!
Maar in Rādam ligt er niks , dus schijnt nogal plaatselijk te zijn.
Groetjes Hadiya .
mann, wat maken jullie me jaloers! geluksvolgels!! echt lekker voor jullie.
ik ben net (ein-de-lijk) aangekomen in Ehwald/Oostenrijk om hier tot 3 januari te werken.
En daarna hoop ik ook een positief antwoord te krijgen van de ambassadeā¦
Zit er stiekem aan te denken om vanaf Insbruck te vliegen naar Hurghada de 3e, maar daar heb ik gewoonweg het geld niet voor, dus ik mag het niet doen van mezelf.
Pff mijn belteged vliegt er ook gelijk weer doorheen, want hier gelden die gratis smsjes niet meer. gelijk 26 ct per sms, dus nu wee rmetmijn oude nummer smsen. Ik ga wel even controleren of ik hier een goedkoop simkaartje kan kopen, waarbij ik makkelijk naar Egypte kan smsen, voor een nette prijs.
Het is hier in ieder geval -12 en onwijs veel sneeuw. ik kan niet wachten om morgen met mijn lief te skypen, alleen hopen dat de verbinding dan wat beter is!
in ieder geval veel plezier!!!
Hee Suus,
Heel veel plezier in Oostenrijk en hou je in he met dat ticket. Klinkt allemaal zo verleidelijk he, ff heen en weer vliegen. Hoop dat je positief bericht krijgt van de ambassade, zou fijn zijn!
Veel skype plezier morgen en geniet van alle sneeuw!!!
suus heel veel plezier daar, probeer te genieten he ondanks alles!!! Voor je het weet is het alweer omā¦
Ik ga nu echt actie ondernemen, want moet binnen 2 uur weg en heb nog niks gedaan! Ik laat jullie allemaal weten hoe het is!
En ontzettend bedankt allemaal voor jullie medeleven en hulp!!!
jeetje Suus, wat lees ik nou?! ben even weg en lees van alles. Goed man en zo goedkoop voor heen EN TERUG!!! Nou volgens mij ben je de eerste die het zo goedkoop voor elkaar heeft gekregen! Zie dat je online bent, dus hoop dat je dit nog lees. Goeie reis en veel plezier! En als hij werkt ga jij lekker op deze site zitten hihi. Geniet ervan! en uitkijken is koud en waarschijnlijk gladā¦
En Marmah goed nieuws, scheelt toch wel dan he als ze al eenmaal zijn geweest. Wel bijzonder dat ze niet moeilijk doen over in Brussel aankomen! Nou jaā¦wat dat aangaat snap ik bepaalde dingen nog steeds niet, maar heeft vast te maken met het Sjengenā¦huppelepupā¦hihi. Ga slapenā¦schrijf het niet eens goed en ben moe. Latersss en Suusieme, let maar op je geldā¦kan je mooi nog eens een goedkoop ticket voor kopen ![]()
hey maud,
ja super he, sta op het punt weg te gaan, nog even langs me werk om de route uit te printen en dan rijden naar dusseldorf! Al mijn vrienden hebben me al gewaarschuwd voor het weer, maar zal vast wel goed komen verwacht ik! M. heeft tijdelijk geen internet thuis dus moet naar een internetcafe om te schrijven, maar zal ongetwijfeld wel een keer daar heen gaan!
Heb ook 3 boeken bij me voor een weekje, dus genoeg te lezen en hoop nog een beetje op het strand te liggen, lekker kleurtje is nooit weg in december!
Hadiya hoe weet jij dan dat er in Rotterdam nog niets ligt
klopt ā¦nog niets gevallen hier (Rotterdam :))
Heerlijk ben jaloers, werk me hier uit de naad
Voorzichtig ā¦slapen in het vliegtuig
groetjes ook daarā¦ook al ken ik hem niet ![]()
Suus geniet er lekker van.
Nou hier in het zuiden ligt nu ook genoeg sneeuw hoor. Alleen drie dagen te vroeg nu. Hopelijk ziet M. het toch nog. We hebben tenslotte vijf weken de kans op sneeuw:)
Ik had vandaag een boel in de planning zoals mijn rijdende asbak eens reinigen en buiten wat doen maar helaas dat zal niet gaan.
Maar maakt niet uit voornaamste is dat hij komt.
Marmah