heb een ticket gevonden van dusseldorf voor 109 euro…maar heb geen flauw idee hoe ik er komen moet vanaf den haag en weer terug, want rijden dan ook geen treinen!!! Schiphol heeft alleen nog last minutes voor 18 dec. en dat red ik net niet met mijn werk ![]()
Handig hoor zo’n nachtdienst, struin alle sites af!
Oh Suusje, nou hoop dat het lukt!..let wel op de terugvlucht dan want die kan ook duur zijn
Succes!..heb geen idee hoe je in Dusseldorf komt…![]()
ben druk aan het bellen en regelen hahahaha
Wow dat zijn nog eens goede prijzen. Hoop echt voor je dat het je lukt met regelen vandaag, je houdt ons wel op de hoogte he! Kan natuurlijk ook niet anders…
nou het is gelukt, ik vlieg morgen ochtend 6:55 u. vanaf dusseldorf voor een week!!! Ga gewoon met de auto, want ik kan daar parkeren voor 29,- bij het vliegveld, is ook al geboekt…
Nu ga ik een paar uurtjes slapen, want heb nog niet geslapen, want kom uit de nachtdienst! En vanavond mijn hondje bij de oppas brengen!!! En mijn koffer inpakken!!!
Suus, wat FANTASTISCH voor je, o wat vreselijk fijn zeg!
Heel goed geregeld zeg allemaal, heel erg veel plezier… Wat ben je nu totaal kwijt dan, aan je vliegticket? En op welke site heb je die goede aanbieding gevonden?
Nou meis… heel veel plezier, geniet ervan he?
109,- totaal voor mijn heen en terug vlucht!!! zo is het tenminste de moeite om nog even heen en weer te gaan!
http://shops.ltur.com
Dat meen je niet!!! WOW, dat is echt een super goede prijs, noteer meteen even die website van je in mn agenda… Hahha
Veel plezier he daar, geniet ervan. En succes vanavond met al je laatste dingetjes doen, tas inpakken etc. De tijd zal wel omvliegen en voordat je t weet zit je in t vliegtuig en hou je je vriend alweer vast.
Ben benieuwd naar al je verhalen als je er weer bent.
oooooh wat super dat je heen gaat!!! en dat zo halsoverdekop, heerlijk lijkt mij dat…
geniet er van en heeeel veel plezier,
inderdaad; hoe duur heeft het je in totaal gekost?? met alles er op en er aan
Ik vind het zo fijn voor je dat het gelukt is… heel veel plezier en geniet er van… vergeet niet een jas mee te nemen want het is 's avonds koud… niet zoals hier maar voor daar wel… rond de 12 graden.
Ohh vind het echt super dat het gelukt… dusseldorf is echt wel okay… ik heb er ook een keer van gevlogen. je kan het beste parkeren vlakbij het hotel… het is een klein parkeer terrein maar daar is het zo goedkoop, anders moet ook met een transfer bus als je op het verre terrein staat.
Lekker genieten!
Super dat het gelukt is Suusje, ik ben blij voor je!!
Dusseldorf is echt een prettig vliegveld. Je hebt er meerdere parkeerplaatsen en allemaal in de buurt, je kan met een electrisch treintje vanaf elke parkeerplaats naar de luchthaven gaan. Dat duurt nog geen 5 minuten.
Veel plezier in ieder geval!
Ik heb mijn lief gelukkig even gesproken, vannacht had hij zijn simkaart in de telefoon van zijn kamergenoot gedaan. Heerlijk om zijn stem weer te horen. Hij moet wachten totdat een vriend een nieuwe batterij of nieuwe telefoon opstuurt omdat hij zelf dus niet weg kan uit zijn winkel.
Hij vond het aan de ene kan wel lekker rustig, geen telefoon:tongue:. Hij werd er wel rustig van, niet de hele tijd een rinkelende telefoon. Maar ik hoop dat hij snel weer zijn eigen telefoon heeft en kan gebruiken.
Suusje, TOP TOP TOP!! Wat heerlijk voor je, morgen weer lekker in de armen van je schatje.
Heel veel plezier geniet er maar weer van.
En zeker… Dusseldorf is echt een fijn vliegveld. Ben er ook een paar keer geweest, heel relaxed! Dus maak je geen zorgen.
goeie tip trouwens die site, kende m nog niet, komt in mn favorieten! ben gelijk aan t checken voor mezelf ![]()
weet iemand trouwens waar ik een visum daar kan halen? Want doordat ik met een duitse luchtvaartmaatschappij vlieg is dat visum ineens 25 euro… en er is toch een bali waar je altijd een visum kan halen voor 15,- euro ofso??
Pff ben gewoon zenuwachtig, maar kleine 4 uurtjes geslapen vannacht, zal een leuke nacht worden komende nacht, vertrek rond half 3 richting dusseldorf, dus word niet meer slapen!
Je moet het gewoon zelf halen bij de balie, als je de hal in komt, rechts… dan kost het afhankelijk van de dollar vs euro 13 euro of zo… misschien iets meer of minder…
Ik wou dat ik zo een kort nachtje kon hebben, met de wetenheid dat ik mijn lief zou zien… Ohh suus wat een heerlijk vooruitzicht!!:wub: Doe voorzichtig vannacht op de weg, want ze hebben sneeuw en gladheid voorspeld…
ja ik las het net, ach ik ben wel wat gewend met het weer dus dat komt wel goed, gewoon een beetje rustig rijden!
Volgens mij zit er niemand van het forum in egypte op dit moment, jammer! Want M. zal wel veel moeten werken, want die krijgt het echt niet voor elkaar nu nog vrij te nemen, ach ik vermaak me wel, hopelijk is het een beetje strand weer!
Goede aanbieding Suusje:thumbsup:. (Beter dan via Condor)
Fijn dat het dus toch nog is gelukt !! ook al is het dan vanuit Dusseldorf ![]()
Via de Duitse maatschappijen kun je regelmatig zulke super aanbiedingen vinden.
Zelf in mei van dit jaar een retour Keulen- Cairo kunnen boeken voor € 59,00.( via TUI ).
Het is soms wel even zoeken op internet maar het kan je wel een goede aanbieding opleveren!
Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie toe>>>:zon02:.:vak02:
Oh jongens het is gelukt. M. heeft vandaag zijn visum wederom gekregen. Zonder enig probleem deze keer. Waaaaauuuuuuuw.
Zondag komt hij al naar Brussel ook dat was geen probleem ook al verblijft hij in NL.
Dus geen eenzame kerst voor mij!!! En hij bljft lekker vijf weken.
Marmah
Ik heb even snel alle post gelezen ik was er een paar dagen niet. Gaat wel lekker behulpzaam hier de laatste tijd. Heerlijk. Zoveel beter als al die negatieve post.
Ik las over visum in Egypte dat kun je op ieder vliegveld gewoon kopen voor 15 euro.
En wel jammer dat sommige nog geen diepgaande gesprekken hebben. Ik heb dat gelukkig wel en heel diep vooral over het verschil moslim / christen (en dan nog niet eens praktizerend). Maar we kunnen over alles wel echt uren bomen. Ik vind dat wel nodig met zo’n afstand en zo’n cultuurverschil.
Erg leuk was dat de man van Camilla direct M. een sms met Mabroek heeft gezonden. Ja we zullen weer wel wat uurtjes samen doorbrengen. Logisch hoor het blijft toch trekken he.
Marmah
Wat heerlijk voor je Marmah, dat hij 5 hele weken bij je is, en dan ook nog eens met de kerst. Wat lijkt me dat fijn zeg…
En die diepgaande gesprekken, ja bij mij schiet het voor alsnog niet op (jammer genoeg), maar goed, ik blijf nog even hopen (we zitten ook nog maar net in de ‘beginfase’)…
Als het op den duur niets diepgaands wordt dan houdt het natuurlijk op, want dat is essentieel voor een relatie natuurlijk. Praten en delen met elkaar over je levens, visies uitwisselen etc etc. Maar goed, we zien het nog wel even.
Heb m in ieder geval vanochtend een emailtje gestuurd met wat vragen erin, nu maar eens kijken of hij daarop reageert en of hij ook vragen bedenkt die hij mij zou willen stellen (ook cruciaal natuurlijk, interesse terug). Maar goed, even afwachten allemaal!!!