'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Nog een tip… je kan een dag van te voren dat je wil vertrekken( natuurlijk op dagen dat er op Hurghada gevlogen wordt) na 18 uur op schiphol voor last minutes tickets kijken. Het zit in vertrekhal 3… ik heb het voor 185 euro gezien voor 6 dagen retour… misschien is dat nog een idee! ik vertrek 16 januari voor een lange periode… ik ga het gewoon doen… kijken of we daar wat op kunnen bouwen!

kreeg zojuist van Skytours een mailtje dat ze met bingoreizen iets voor 199 naar Hurghada hebben (weet alleen niet wanneer :))
Januari is volgens mij sowieso weer goedkoper - in ieder geval via jetair

Die bingoreizen prijzen stijgen (rijmt leuk haha) alleen behoorlijk als je alleen gaat :frowning:
December is natuurlijk sowieso een duurdere maand om te reizen helaas dus blijven de last minutes meestal alleen als optie over om er goedkoop tussenuit te gaan.

Aaah ik heb de aflevering gezien!! wat leuk wat leuk wat leuk…
Vind het leuk om zo te zien wat er allemaal tegenvalt en mee valt!
Inderdaad jammer dat vliegtickets zo duur zijn… als het goedkoper was kon je inderdaad
wat vaker heen, maar het is natuurlijk niet niks!!

voor cairo gangers: voor 257 kun je een retour cairo krijgen op veel data. heb zelf al 3x zo gevlogen, incl eten/drinken, lekker dekentje/kussentje en goede service. helaas vliegen ze niet op hurghada. ideetje: vriend met bus naar cairo ( desnoods betaal je zn kaartje is zon 45 tot 60 LE, een koopje voor ons)en samen lekker cairo verkennen :slight_smile:

:mad: Ik krijg de hele tijd die mevrouw aan de telefoon. Mijn vriend zn telefoon is kapot hij is nu redelijk onbereikbaar en als ik hem spreek wordt de verbinding na een minuut verbroken. Ik heb een vriend die samen met hem in de winkel werkt al gebeld maar die heeft vakantie en zit in Cairo… :storm:
Dit voelt echt niet fijn hoor, ik wil hem zo graag spreken. Afgelopen vrijdag zat hij in de coffeeshop en toen heeft hij aan een kennis gevraagd of hij die telefoon mocht lenen om te bellen. Ik hoop dat hij snel een nieuwe kan halen. Hij zit ook zo afgelegen in die winkel, hij is nu dus alleen. Als hij naar de stad gaat dan moet hij de winkel dichtdoen en dat is ook niet handig (hij reist ongeveer 2 uur naar het dichtstbijzijnde stadje). Maar dit is erg frustrerend. :frown:

pff ja dat begrijp ik! lastig hoor! ik hoop zeker voor je dat hij snel een neiuw mobieltje heeft of dat zn huidige mobiel snel gemaakt word!
Hij zal er vast zn best voor doen, want natuurlijk mist hij jou stem ook ontzettend!
sterkte

Voel me weer even heel gelukkig… En helemaal in love!!! Heb R. vandaag gebeld, en even gesproken. Eerste dag in het ziekenhuis ging goed en was helemaal fantastisch, hij kreeg zelfs zijn eigen kantoor en heeft daar ook internet. Heb met m afgesproken dat ik m via de email vragen ga stellen waar hij dan antwoord op gaat geven, zodat we elkaar zo ook wat beter leren kennen.
Heb ook even vermeld dat ik heel veel steun/raad/advies etc. heb gekregen van jullie hier. Had m even verteld wat ik hier allemaal had gehoord over orfi contract etc. en dat iedereen ervaringen uitwisselde. Vond hij ook helemaal geweldig!!!
Nou, mijn avond kan niet meer stuk… voel de vlinders weer helemaal kriebelen in mn buik!!! Heerlijk is dat zeg…

Hallo allemaal:dag:

Kijk voor goedkope tickets ook eens op de site van Condor.
Bijv. vanuit Dusseldorf (17-12-2009 t/m 24-12-2009) naar Hurghada voor € 269,00 >>> .Ze hebben regelmatig goedkope tickets.

Th, 17/DEC 09
08:00 Dusseldorf
13:55 Hurghada

Th, 24/DEC 09
14:35 Hurghada
via Sharm el Sheikh
20:10 Dusseldorf

Totale prijs per volwassene269 € *

maar hoe kom ik in dusseldorf???

mandyla, ik vind het echt stoer van je dat je voor langere tijd daar heen gaat…
hoeveel kans is er dat als ik woensdag avond daar heen ga ik donderdag kan vliegen voor zo goedkoop? Doet Transavia daar ook aan mee?

Het hangt een beetje af van wat er allemaal wordt aan geboden, maar mijn vriendinnen hebben toen de ticket voor €185 gevonden in oktober. Toen ik vertrok op 29 aug zag ik een retour ticket voor 130 eurie… ik had wel wat meer betaald!
Ik kan me voorstellen dat je graag wil, voor mij is het natuurlijk makkelijker om ff naar schiphol te rijden, want ik woon in amsterdam. Maarja als je wel wat leuks vindt is het wel de moeite… ik hoop echt dat het lukt! Anders zie ik je misschien wel in feb… succes meis!
Dusseldorf heeft wel een hele goede trein verbinding die ook scherp geprijsd zijn…voor als je wel vanaf dusseldorf wil vertrekken. je kan ook nog op [www.ihr reiseshop.de](http://www.ihr reiseshop.de) kijken voor goedkope tickets vanaf dusseldorf… soms €119 retour!

Bedankt voor het meeleven Suusieme:chin:

woon in den haag, dus kan ook wel redelijk snel even heen en weer rijden naar schiphol…zal eens kijken morgen, mijn beste vriendinnetje komt morgen langs, dus zal eens vragen of ze zin heeft om mee te gaan!!! In februari ben ik daar ook, ga 18 februari tot 4 maart…vier ik lekker mijn 26ste verjaardag bij mijn schatje…

Als het goed is heb je mijn egyptisch nummer nog… dus als je een groot feestje wil bouwen met je verjaardag… dan bel je maar! hihi:dag:

haha is goed, zal het waarschijnlijk 3 maart in mister Sam vieren… zit schuin tegenover little budha en aqua fun… maar tegen die tijd zet ik ook nog wel even een grote uitnodiging op het forum voor iedereen die dan in Hurghada zit…want iedereen is natuurlijk welkom met egyptische vriend hahahaha

nou dat kon nog gezellig worden daar hahahaa :slight_smile:

Jammer dat ik er niet bij kan zijn op je feestje, was graag ff langsgekomen als ik daar in de buurt was. Had me ERG gezellig geleken.
Succes met t hopenlijk nog vinden van een goedkoop ticket…

zou wel een beetje laat worden dan, als alles volgens plan loopt komen mijn lief en ik 3 maart terug vanuit NL en we vliegen op cairo. dan daarna met de bus haha, dus t zal dan echt onwijs laat worden voordat ik en me schatje ook kunnen komen, maar iweweet, je weet t nooit! Trouwens Mister sam ken ik helemaal niet. aqua fun wel, maar little buddah zit ergens totaal anders. is t bij de village road of bij sakkala?
weet t echt ffe niet hihi! zou wel tof zijn als dat lukt!

in sakkala, maar kan ook zijn dat het gewoon buddah is…weet het niet meer precies.

Ik heb besloten morgen avond naar schiphol te gaan om te gaan kijken voor een ticket!! Allemaal voor me duimen dus dat het gaat lukken. Belde M. vandaag op om te vragen hoe hij het zou vinden en hij vond het een geweldig idee, dus laten we hopen dat het lukt!!! Hoop zo dat er ook tickets van transavia bij zitten, want dat is de enige die op donderdag heen en terug vliegt deze week!

ow nee zie nu dat arke ook gewoon vliegt, maar de tickets daar zijn nu nog erg duur…word gewoon een beetje zenuwachtig bij het idee dat ik heel misschien over 2 nachtjes alweer bij mijn schatje ben!!!