heb inderdaad helemaal niets meer gehoord. ga maar gewoon verder hier met mijn leven…zit nu met iemand te mailen
A’dam …iets minder ver. Ja, ga maar verder want wordt er ook niet jonger op en als ik nog kinderen wil moet ik wel verder ![]()
Hee Maud,
Goed van je hoor! Je moet toch door he!!! A’dam, wat heerlijk dichtbij dan he? hahah… hoop dat je er een leuk contact/liefde aan over houdt.
Tis inderdaad zonde om tijd in iemand te steken als het niets kan opleveren, daar zit ik zelf ook mee!
ooh wat leuk Maud! hopen dat dit een beetje leuk is…
en inderdaad een stuk makkelijker als je hem wilt zien!
Trouwens als ik p internet intype grenzeloos verliefd in egypte, dan vind ik wel een stel alleen kan geen video terug kijken… weten jullie waar dat wel kan??? of is die aflevering helemaal niet meer te zien?
zeker makkelijker
ben toch iemand die veel ‘contact’ wil en nodig heeft ![]()
oh …krijg gelijk een sms van die egyptische stalker haha…my name is mohsen im 25 years old i lived in Cairo please send your e_mail. NOT! Wil iemand mailen? geef je mail maar koppel ik jullie wel hahaha!
groetjes
ja is nog te zien hoor, moet je even Esther en Ahmed googlen, kom je vanzelf op die site terecht met video en alles
Wil je die link van die video is sturen als dat niet teveel moeite is? wil het wel graag zien!
hier istie: ![]()
Jah klopt die had ik al gezien maar daar staat alleen hun verhaal en foto’s enzo…
ik wil de aflevering terug zien, of kijk ik dat nou helemaal over het hoofd??
Dank je wel, die had ik ook al zitten zoeken enkele dagen geleden, op net5, kon m ook niet vinden. Waarschijnlijk dus iets te weinig moeite ervoor gedaan!
Thanks, ga m ook nog ff kijken als ik tijd heb
http://www.net5.nl/web/show/id=507911/langid=43/media=97531/page=2
Moet je wel even een programma downloaden om het te kunnen zien. Dat wordt vanzelf aangegeven.
he Evalien je was toch niet (meer) blond
grapje
Hoop dat het je lukt, leuke aflevering dus de moeite waard om programma wat je wellicht inderdaad eerst met installeren/downloaden even op je pc te zetten. have fun!
heb geprobeerd via lebara naar die egyptenaar te sms-en, maar ik kan helemaal niet gratis sms-en…zegt dat ik moet opwaarderen want kan de sms niet verzenden. vreemd, want jullie sms-en wel allemaal gratis?
Das wel raar ja, ik kan gewoon gratis smsen, zoals Skyeblue ook aangaf. Hij schrijft niets af… Misschien dat je dan toch iets van beltegoed erop moet hebben staan, echt geen idee.
Maud, als die idioot belt (je stalker bedoel ik dan he:nod:) dan moet je gewoon snel opnemen. Dan kost hem dat geld en dan stopt hij op een gegeven moment wel lijkt me.
Ik heb dat ook gehad, ik belde iemand van Travco omdat er iets onduidelijk was toen ik in Egypte was. Vervolgens bleef deze persoon me smsen, bellen, midden in de nacht etc. Echt irritant. Op een gegeven moment ben ik gewoon gaan opnemen en niets zeggen, toen stopte het na een tijdje.
Als ik met mijn vriend samenloop dan houdt hij mijn hand vast. Verder krijg ik een dikke knuffel als ik aankom op het vliegveld of wegga en twee zoenen op mijn wangen.
Verder geen kussen of iets dergelijks als we over straat lopen, maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal.
Mijn lief zn telefoon is stuk, na 1 minuut verbreekt de verbinding steeds als ik hem al te pakken krijg. grrrr. Irritant hoor, hopelijk haalt hij snel een nieuwe want dit is niet leuk.
Je moet inderdaad wel beltegoed hebben via lebara (en volgens mij moet je het ook een keer zelf hebben opgewaardeerd voordat je gratis kan smsen).
hihi ik heb één keer aangenomen en toen verbrak de verbinding behoorlijk snel, zijn beltegoed op zeker ![]()
oh die lebara had ik nog nooit eerder gebruikt of opgewaardeerd…zal dat het wel zijn
nou dan volg ik jouw tip wel op Dalfien ![]()
groetjes
ow ik mis mijn schatje zo…net even uurtje zitten skypen en er zijn weer duizenden kusjes, huggs en miss u heen en weer gegaan… Hij zit even niet zo lekker in zijn vel, en dat merkte ik aan het begin van het gesprek heel erg, maar zag hem steeds meer lachen! en dat maakt mij zo gelukkig om te zien dat hij gelukkig van mij wordt.
Hij zei ook you make me crazy on you… en dat die daar wel een beetje van baalde, omdat het allemaal zo moeilijk voor hem word daardoor, maar mij maakt het juist happy hahaha!!!
Ow ik wil hem lekker knuffelen! Nog 9,5 week, baal zo want ben vanaf woensdag 9 dagen vrij, maar kan geen goedkope vlucht vinden dus gaat het over helaas, want kan echt even geen 400 euro missen ![]()
Jammer zeg Suus, heb je lekker vrij kun je er nog niet heen!
Kijk anders eens op corendon.com voor de volgende keer! Had net eventjes gekeken voor je, maar nu zit je idd al snel ad 400 euro. Jammer voor je…
Wel lekker dat je zo fijn geskypt hebt.
Vandaag nog maar even met R. gesmst om m succes te wensen voor zn nieuwe baan, kreeg ik n lief smsje terug, met sorry dat ie niet iets had laten horen vandaag, maar hij moest zn gsm opwaarderen. Hij zou me morgen bellen en proberen online te komen. Wel lief van m!
Hoop dat ie snel online gaat komen en dat zn skype t gaat doen, want ik wil nu toch wel iets meer over m te weten komen…
Nou meissies, fijne avond nog, ik ga ff lekker op de bank hangen!
ik kijk altijd bij cheap tickets.nl maar je moet even geduld hebben, 2 a 3 weken voordat je wil vertrekken wordt het altijd een stuk goedkoper. ik hoop dat je er wat aan hebt
helaas staat daar ook niks voor mij tussen, ik moet de dag voor kerst terug zijn omdat ik eerste kerstdag weer aan het werk moet, normaal vliegen ze altijd op donderdag naar hurghada maar door die stomme kerstdagen is het veranderd denk ik!! Baal er van, had toch heerlijk geweest als ik hem even onverwachts een knuffel kon geven, voor 250,- had ik het wel geweten, maar helaas…