'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Vaak als ze een vrouw alleen zien hebben ze gelijk het idee dat die uit is op een man. In Luxor schijnt dat zelfs behoorlijk erg te zijn. Daar komen trouwens ook veel oudere europese vrouwen om een jonge vent te scoren ‘just for fun’. Niet mijn type vrouwen dus. En zo krijgen wij de slechte naam he.
heb het ook gemerkt toen ik zelf in Luxor was met mn lief. Als ik even alleen naar het winkeltje ging, wat mn vriend eigenlijk al geen goed idee vond haha, hij ging liever zelf. werd ik constant geroepen enzo. Dus ik begrijp heel goed dat handje vasthouden, het is ook om ons te beschermen.

Indji, leuk dat je erbij bent! en fijn dat je in januari al terug kunt en hem beter kunt leren kennen. Wle handig trouwens dat je vriend christen is, mijn vriend is moslim (niet streng overigens) maar kussen in het openbaar is er niet bij. Daar wordt je als moslim echt op aangekeken en het hoort volgens hen gewoonweg niet. Hij doet t wel ns stiekem hoor als niemand t ziet. Voor de rest, alles mag, maar dan achter de gordijnen :slight_smile:

Jah dat had ik ook wel in Hurghada…
als mijn zus en ik savonds even boodschappen gingen doen, omdat het smiddags gewoon te heet was… nouuu ze kwamen overal weg… het was net ongedierte… zo loop je er en zie je niks… en zo loop je er en komen ze van alle kanten op je af, ik weet niet waar ze allemaal weg kwamen maar het is net of ze het gewoon ruiken ofzo! ja dat vonden we best wel eng… we zijn daarna ook niet meer savonds boodschappen gaan doen haha

nou Evalien bedankt voor het compliment :slight_smile: en normaal kom ik altijd te laat, maar nu was het dus andersom, terwijl hij al twee keer had gebeld waar ben je en ik ben daar en daar…dacht shit straks sta ik helemaal ergens verkeerd ofzo. vandaar dat ik zoiets had van kom nou maar gewoon ipv bellen en niet duidelijk zijn. duurde misschien paar minuutjes, maar leek een eeuwigheid hihi.

haha ja dat geloof ik graag!! gelukkig ben je daar dus optijd weer uit ‘’ gered ‘’

hahha net ongedierte… grappig :slight_smile: maar ja dat waren dan ook twee mooie vrouwen he! :slight_smile:

Sja ze dachten ook dat ik een Egyptische vrouw was! en het was daar ook niet zo dat je even weg kon rennen… want we moeten de straat over steken naar het hotel, dus toen ze kwamen trok mijn zus mij al mee… maar dan sta je ongeveer nog een uur te wachten voordat je eindelijk die straat is kan over steken met al dat drukke verkeerd… haha ik heb der wat draaaama beleefd

Ik heb wel het idee dat Hurghada - als ik dat zo lees af en toe - heel erg is veranderd sinds dat ik daar was in 2005. Toen was het nog rustig en werd ik wel aangesproken maar niet lastig gevallen. Ze worden dus blijkbaar steeds bijdehanter en (heb ik ook gelezen) handtastelijker. Nou hebben ze aan mij een goeie haha. NOT…maar ja zal daar waarschijnlijk ook niet meer komen. Misschien nog een keer Cairo, want ben dus 2x geweest in Egypte, maar geen pyramides gezien :slight_smile: En ja dat wereldwonder zou ik dus nog wel even van dichtbij in het echt willen zien.

Hoi allen,

Waar ik dan ga verblijven weet ik nog niet. Zou wel via last minute zijn dan. Dus ofwel terug richting Taba (Mariott of Three Corners nu) ofwel, eigenlijk mijn eerste keuze: Caïro. Omdat ook Wahead van daar afkomstig is. Maar zoals ik zei: zal dat weten rond 10 januari.
Reisje nu heeft een 1100€ gekost (combinatie Taba-Jordanië Petra), niet om te zeggen massa’s, maar ik moet er toch ook wat voor werken. :slywink:
En in januari wil ik nog niet alleen gaan, wil dat eventueel houden voor mijn 3e reis dan (als alles nog ok lijkt he tegen dan, hihi). Dus nu zou ik gaan ofwel met mijn mams ofwel met dezelfde vriendin waar ik nu mee op reis ben geweest. En lieve berichtjes dat hij zend!!! Daarop alleen zou je verliefd worden, niet? hihi

Lieve mensen allemaal, goeienavond verder en tot later!
Inge

ja als die reisjes je iedere keer rond de Euro 1.000 gaan kosten, gaat de lol er wel snel vanaf natuurlijk. En dat hij van Cairo komt betekent ook dat hij wat vrijer is…ze zijn daar toch wat moderner (lees: westers :slight_smile: …soort van …). Groetjes

Bij mij was het heel appart, in het begin hield hij m’n hand vast. in een disco 9alsnog wel op een beschutte plek) hadden we gezoend. daarna aleen gezoend in disco’s op afgelegen plekken. toen op een gegeven moment was hadn vasthouden toch net respectvol, daar werd ik zo pissig over en hij zzei dat hij inderdaad toch lieve rm hand wilde vasthouden. ook over de wegen lopen, ben ik aan de binnenkant, maar uiteindelijk zorg ik daar zelf ook voor, want prettig vind ik het niet om zo dicht bij die gekke auto’s te zijn!

heey suusje, ik heb verder nog neits gehoord van 538, zou nog kunnen komen, maarja we merken t wel. woensdag ben ik in ieder geval weg.
gister was de verjaardag van mijn lief. wel onwijs jammer dat ik er niet bij kon zijn:( hij heeft het trouwens ook niet verdr gevierd. maarja. ik ga weer skypen!! doegggg

Hee Inge,
Las je hele verhaal, welkom hier! Fijn voor je dat je zo snel alweer terug gaat zeg… Dan kun je elkaar wel weer wat beter leren kennen, das wel zo fijn!

He Suusieme, nog gefeliciteerd dan! En waar werd je nou zo pissig over? snap de zin niet helemaal :slight_smile:
Ik weet nog wel dat Ahmed me met een taxi de eerste avond afzette bij het hotel en in de taxi mijn hand vasthield. Het was vies warm en zweterig klam om elkaars hand vast te houden. Normaal zou ik loslaten, maar het voelde zo speciaal zo bijzonder dat ik het zo liet. Ben het nog steeds niet vergeten, bizar eigenlijk.

Dat handje vasthouden is het helemaal daar he! Was bij mij ook zo, vond ik toch eigenlijk ook al best apart dat dit kon. Had ik vantevoren niet gedacht eigenlijk (hoezo had ik een stereotype beeld over Egypte!! haha…), dat vond ik al een meevaller.
Echt zoenen/kusjes geven heb ik daar nog niet meegemaakt, wel even snel een kusje op de mond als anderen het (misschien) niet zagen, maar dat was het wel. Ach ja, heeft ook wel weer iets op deze manier. Heb het niet echt gemist (dat geknuffel) in t openbaar…

Heb me trouwens goed aan de tips gehouden hier… Ff niets laten horen en ff rustig aan doen (hoewel verleidelijk met dat gratis gesms!).
Gister niks laten horen, ben ook hartstikke grieperig en heb heel de dag in bed gelegen, en vandaag belde hij me ineens (Totaal niet verwacht). Hij zei dat ie al zo’n gevoel had dat er iets was, ik had niets laten horen gisteren… Toen ik m vertelde dat ik m niet wil lastig vallen heel de tijd (en dat ik me ook niet lekker voelde natuurlijk), had ie zoiets van: Je mag me altijd lastig vallen, en ik had al het idee dat er iets was omdat ik maar niks van je hoorde.
Was ie ook nog heel bezorgd omdat ik een beetje grieperig was, wel lief!!!

Heb meteen weer gezegd dat ik m wil leren kennen, en nu gaat ie meteen achter zn internetverbinding aan (moest ie nog betalen ofzoiets)…
Nou ja, wel leuk dat ie meteen iets laat horen, als ik ff geen berichtjes afgeef aan hem!

oooh wat goed zeg dat je het vol hebt gehouden!!
Haha ja inderdaad zodra je niet altijd wat van je laten horen dan komen ze vanzelf wel dichterbij… goed van je dat je er wat mee deed!

Tuurlijk, ik luister echt wel naar jullie hoor!

mijn ervaring met Ahmed is dat hij zich door mij onder druk gevoeld voelde als ik te veel liet horen. vroeg zich af of ik zoveel leisure time had. Nou ja ach, als ik een vriendje heb en je beter wil leren kennen maak ik daar tijd voor. Hij had die tijd niet, was erg ‘jaloers’ op het feit dat wij hier een weekend kennen en dat voor veel mensen betekend dat ze niet hoeven te werken. Heerlijk leek hem dat. :slight_smile:

Precies Maud,
dat kan natuurlijk dus ook. Dat ie als jij constant iets laat horen een beklemmend gevoel krijgt, of t gevoel dat hij dan ook iets moet terug sturen (kost hun ook elke x weer geld), of dat ie weinig te melden heeft etc etc… Kan me best voorstellen dat hij zo denkt. Daarbij vergeleken hebben wij het nou eenmaal ook goed met onze weekenden, die kennen ze daar ook amper als ze bijv. in t toerisme werken.
Maar ik heb precies hetzelfde als jij hoor, als ik een vriendje heb, of ie nou Nederlands is of uit Egypte komt, wil ik ook gewoon aandacht; smsen, bellen etc. Lijkt me ook logisch als je verliefd bent. En de afstand bemoeilijkt alles ook nog eens, dus dan zijn dat soort dingen nog eens 100 x belangrijker geworden omdat je elkaar amper ziet.

ja liefde zucht :slight_smile: voor mij was het idd belangrijk en naar mijn gevoel belangrijker dan voor hem…ook de reden dat het niet werkte helaas.

Maar hoe zit hetnou eigelijk precies maud?? heb je tot die tijd dat wij even contact hebben gehad nog steeds niks van hem gehoord ofzo? en of je daar nog heen zou gaan ofniet omdat je zo twijfelde?

ja helemaal gelijk in, daarom net weer even geskyped met mn schatteboutje! hihi, hij zorgt er altijd weer voor, dat ik me lekker voel!
bij mij is mn mannetje al bezorgd als hij langer dan 2 uur niets van me heeft vernomen. maarja dat heb ik zelf ook! Als hij te lang niets van zich laat horen, kan ik echt gek worden!
Dat handje vast houden geeft toch wel een extra warm gevoel en ook veiliger gevoel.
Ik weet nog dat N. en ik dat sumospel deden en dat andere met die stokken. dan zit echt iedereen te kijken. Hij sloeg me 1 keer op mn hoofd, en die kwam best hard aan. Toen gaf hij me voor iedereen een kusje op mijn hoofd. toen kon dus echt iedreen het zien! was echt zo verwonderd dat hij dat deed, maar geeft wel een prettig gevoel, hij laat aan iedereen zien dat hij om me geeft.
In het begin maakte het me ook niet heel veel uit van die kusjes enz, maar op den duur begon ik me er toch wel aan te irriteren hoor. we zijn het in Nederland zo gewend dat je mensen ‘‘lebberend’’ overal kan tegen komen, en dat is daar te respectloos. Kan ik me ook wel voorstellen, maar toch is t dan wel onwijs lastig. Hij had afgelopen keer gehad dat hij me 1 keer zomaar een echte grote knuffel gaf op straat, omdat hij aan me zag dat ik het nodig had (zei hij). Dat is dan toch opeens wel een heel heel heel erg lekker warm gevoel hoor! Voora omdat je het totaal niet verwacht.

En over het afscheid nemen op de luchthaven wil ik nieteens praten. dat is gewoon in een woord HEL.
Iedereen die kijkt omdat je tranen in je ogen heb. je mag hem neiteens een echte dikke zoen geven, en eigenlijk is zelfs een knuffel al te veel. Pff dat moment wil ik gewoon nieteens herrinneren hoe verschrikkelijk dat afscheid elke keer weer is!!
Nouja aan de andere kant het is onbetaalbaar, het moment dat ik hem weer zie staan op de luchthaven. en dan krijgt hij toch echt een mega knuffel van me en heb ik schijt aan alles en iedereen (behalve met zoenen dan)! Gelukkig heeft hij dat op die momenten ook haha!

Maud met pissig bedoelde ik, dat ik er net blij van werd, toen hij opeens mn hand niet meer wilde vasthouden. :wink: