hihi wat rustig hier…wat een verschil met afgelopen dagen…allemaal aan het bijkomen geloof ik …of sms-en met lebara hahaha ![]()
haha inderdaad, of skypen natuurlijk! (net weer gedaan, nu lekker slapen.)
slaapse iedereen!
kan het ook niet vinden op de site van lebara is het echt zo
Ik weet niet of het ook voor jou geld,volgens mij is het alleen vanuit Nederland. Ik denk dat je anders ook wel een smsje had gekregen van ze.
Maar anders check je toch je beltegoed voor je een smsje verstuurd en nadat, dan weet je het gelijk zeker ![]()
Maar wij hebben ook lebara gewoon nederlands ontvangst maar geen sms gehad idd even smsje sturen en we weten meer.
klopt wij smsen ook gratis lekker hoor ![]()
Hoi Hoi…
Gisteren een simkaart gekocht bij de Phonehouse van Lebara, met beltegoed.
Heb meteen natuurlijk wat smsjes gestuurd, maar… NIET AFGESCHREVEN van mijn beltegoed.
Heb nog nagevraagd of het smsen naar Egypte gratis was, daar wisten ze van niks, konden het niet vinden. Op de site van lebara kan ik het ook niet vinden, maar denk dat Skyblue gelijk heeft, aangezien het er bij mij ook niet afging…
toch handig weer zo’n forum dan
ik heb die vervelende egyptenaar die ik ooit per ongeluk heb gesmst en gebeld vanwege het verdraaien van 1 cijfertje gesmst dat ie me niet meer moet bellen etc. Echt op de meest irritante momenten gaat hij me miscallen. net voor ik in slaap val of net ben gevallen of 's-ochtends vroeg dat ik nog niet wakker was, maar dan ineens dus wel (6 uur enzo). Stuurt hij terug im sorry for misunderstanding but we should nog loose this chance. Nou ja zeg! die denkt zeker gescoord te hebben hahah. daarna een heel zoetsappig sms-je in gedichtvorm met dat hij me moet zien (moon) … (yanoon) … en andes gek wordt (magnoon) zoiets…weet het niet meer prieces. Dit terwijl hij niet eens weet wie ik ben, hoe ik eruit zie etc. interesseert hem gewoon niet (zegt ook alweer genoeg…als voorbeeld hoe sommigen kunnen zijn :))
Irritant, zo’n stalker! Kan je niet iets regelen met je provider, dat ze hem blokkeren ofzo?
ja, kijk het nog even aan of hij niet gewoon stopt en anders inderdaad maar met mijn provider iets regelen, zal wel een nieuw nr. moeten worden dan. Maar het is nog niet zodanig erg vind ik dan.
Hey maud! ik denk niet dat je een nieuw nummer nodig bent hoor.
Volgens mij kan je zelf op je eigen telefoon ‘’ het nummer’’ blokkeren.
Dat heeft mijn zus toende tijd ook gedaan met iemand uit Egypte…
En ze heeft na mijn weten nooit iets van hem gehoord of ontvangen.
had ik dat maar geweten dat t kon, toen ik in Egypte zat hihi.
net mn sollicitaite gehad, ging best goed. Volgende week krijg ik een telefoontje. sowieso zla ik de eerste voor hun zijn die vanuit Nederland in Egypte te werk gaat als reisleidster, dus moet nu nog even overlegd worden met de Lokale agent of ik mag.
Ojeej, daar zit ik straks tussen allemaal egyptische mannen op t werk! hihi, blij dat ik mijn lief heb die me zal beschermen! ![]()
echt handig die gratis smsjes, ik sms me helemaal suf! alleen jammer dat ik alleen missed calls terug krijgt omdatdie actie niet voor hem geldt… haha
Spannend zeg van je sollicitatie. Hoop echt voor je dat het gaat lukken, zou wel heel erg fijn zijn!
Die tip over lebara is echt super, wil m niet al te veel lastig vallen (in dit ‘vroege’ stadium) maar is wel echt heel fijn…
Ik denk niet dat hij het erg vind hoor als je hem lastig valt, maar ik zou wel even uitleggen waarom je zo vaak kan smsen, anders denkt hij nog dat je rijkt bent, én gaat hij het volgende maand heeeel raar vinden dat je het dan ineens niet meer doet ![]()
En Suus, ik duim voor je hoor
die baan is voor jou!
Hoi Evalien, kom er nog wel even bij je op terug mocht het aanhouden (hoe dan) en Annet ben het met je eens dat je niet te veel ‘moet’ laten horen in het begin ook al is het nu verleidelijk met dat gratis sms-en. Gewoon wat sturen als je iets te melden hebt en niet om het sturen omdat het gratis is…toch…![]()
Suusieme succes met je ‘baantje’, hoop dat het wat wordt …en succes tussen al die mannen ![]()
Je hebt helemaal gelijk Maud, is moeilijk, maar ik hou me in.
Heb m, zoals gisteren beloofd, vandaag gesmst over wanneer die online kwam… that’s all! Toen ik na 3,5 uur nog niets hoorde, werd ik wel een beetje geirriteerd toen hij niets had laten weten,maar ik heb me ingehouden!!! eer aan mezelf gelaten
maar uiteindelijk kreeg ik n sms dat ie online was. Helaas werkte skype niet bij hem, dus maar ff bellen met lebara
(jammer alleen dat ik m niet goed verstond en begreep)…
Maar hij mag best wat moeite doen, heb m nu ook ad telefoon gezegd dat we elkaar moeten leren kennen en dat het smsen leuk is maar dat we elkaar daar niet beter door leren kennen.Al die smsjes I miss you, love you so much, etc etc… Leuk en lief daar niet van, maar iets meer inhoudelijk mag op een gegeven moment wel
nou moet eerlijk toegeven dat ik ook de inhoud af en toe miste…what did you eat? My manager is shit, I had a fight, I am tired, etc. De keren dat het echt ergens over ging zijn op twee handen
(toch veel contact gehad :)) te tellen. Maar als het dan ergens over ging, was het can we talk about that tomorrow I need to sleep now cause I have to go to the airport… Gelukkig was zijn engels wel goed (had hij 5 jaar voor ‘gestudeerd’, dus da’s wel handig dan :)). Beter leren kennen is lastig met zo’n afstand, dus misschien moet je je daar niet te veel bij voorstellen en iedere keer telefoneren is erg prijzig… Belde in augustus en september naast Ortel ook met T-mobile…nou voor dat kostenplaatje had ik heen en weer kunnen vliegen en een appartement kunnen betalen
Dus kan je dan beter je geld sparen en daar heen vliegen na je studie ![]()
Volgende tip voor de nieuwe dames± bellen via dialnow.com
Account aanmaken via www.dialnow.com
Geld op storten en dan bel je voor 5,5 cpm naar zijn mobiel
Super verbinding meestal ook nog!
En als je via je huistel ook nog gratis naar vaste nummers kan bellen, net als ik, dan is hoef je ook echt alleen maar die 5,5 cent te betalen ( als je thuis bent dan )
Ja da’s idd een goeie Skyeblue…aangezien ik (nog steeds niet!) de moeite heb genomen om mijn vaste aansluiting weer goed te krijgen…had ik daar even niet aan gedacht. Had ik daar even de tijd voor genomen toen ik dat hoorde had ik ook nog veel kunnen besparen toen ik nog die kant uit belde. Nou ja tussen oud en nieuw vrij…heb ik wat meer tijd om privézaken te regelen
Even nog druk voor het einde van het jaar en dan weer fris en fruitig het nieuwe jaar in!