ja het wordt er allemaal niet gezelliger op als je denkt aan de dingen die er allemaal voor nodig zijn om iemand hier op vakantie te laten komen! En voor hen daar ook een heel gedoe mbt het visum op de juiste dag ophalen en alles meer! Leuk is anders, maar die lieve sms-jes etc. geeft de burger weer moed
Heel herkenbaar wat ik allemaal heb gelezen en de aanhouder wint!
Dalfien nog bedankt, heb ineens heel veel ‘vriendjes’ hihi (maar dames ben niet van 79 he…Ahmed wel :)).
groetjes
Oh en Suusje Chico is echt een schatje ![]()
En met de aanhouder wint hierboven bedoelde ik vooral niet mijzelf hoor hihi (hij bekijkt het maar lekker …is leuk geweest). Verwacht ook niets meer van hem, alhoewel …dat hij toch ineens na een tijd niets van mij te horen toch ineens weer iets laat horen en dan doet of er niets aan de hand is (kon hij ook heel goed …doen of er niets aan de hand was na een ruzie of iets en vragen: did you eat …lekker belangrijk!).
Meiden, bij Lebara kun je tot 4 jan. 2010 gratis smsen naar Egypte;) Ik vond het al zo raar dat mijn beltegoed steeds maar op 0,41 ct bleef staan terwijl ik toch min. 10 smsjes per dag verstuur
maar ik keek net op de site en zag het daar staan
Toffe mensen daar haha
dat is lekker ik sms en bel ook met Lebara… alleen meer dan een kiss, miss u, come online, kan ik niet schrijven want dan kan die het amper lezen :S
oh ik heb zo’n chipje maar die deed het niet…nooit meer gebruikt, maar dan toch maar even gebruik van maken, in nl sms ik ook genoeg…zeker zo met de feest/familie dagen
Bedankt!
volgensm mij geld het alleen voor smsen naar afrikaanse landen…kreeg namelijk net een smsje van lebara…zal de site eens checken!
oh ja die moet ik toch ook checken, want ze zeiden dat ik via de site dat simkaartje (ipv chipje :)) kon activeren ofzo. kijk wel ff
Hey Annet,
als je wil ga ik in febr wel mee hoor, voor een weekje ofzo …
Goh da zou wel leuk zijn hé …
Groetjes (ook aan de rest ![]()
:zon02:
Chacha… Klinkt goed! Nu mijn ouders nog zover zien te krijgen… Niet dat ze er veel mee te maken hebben natuurlijk, maar mijn moeder vind het vreselijk als ik zo snel alweer terug ga en ze begrijpt er helemaal niks van! Ze had zoiets van…Eerst maar eens een half jaartje mailen en smsen en dan zie je wel weer verder!!! Maar voor mij is het belangrijk om hem te zien en mee te maken.
Had al een goedkoop ticket gezien voor heen en terug totaal €280,- euro bij corendon.
Dat mailen schiet tot nu toe ook nog niet zo op, zo goed schrijft hij ook geen Engels, vraag me soms af of hij wel begrijpt wat ik schrijf, aangezien hij niet echt ingaat op wat ik schrijf. Hoop dat het skypen en webcammen wel gaat lukken. Engels praten gaat beter dan schrijven bij hem!
Hoe is dat bij jou eigenlijk, hoe lang ken jij je vriend al? Hebben jullie veel contact en goede gesprekken?
Kan in ieder geval zeer zeker een optie zijn, lijkt me wel gezellig, 2 meiden lekker naar Egypte!!! Ik had al in mn agenda gekeken (ow, wat erg he?). Ik zit namelijk net tijdens mijn afstudeerperiode (en dus razend druk), ook met nog daagjes weg die ik al heb ingepland, dus had al gekeken wanneer het goed uit zou komen. Ik had zoiets (als het goed blijft gaan) dat zondag 31 januari t/m zondag 7 februari wel een tijd was om te gaan. Heb net voor die tijd al dingen ingepland en op de 8e feb ga ik ook nog een aantal dagen hier in Nederland weg.
Maar zou zeer zeker leuk zijn.
Vertel eens iets meer over jezelf en je ervaringen met Egypte en je liefde daar!
hihi, bedankt voor de tip over lebara!! heb net mn lief bestookt met een aantal smsjes hihi!:
- ur cute
2.ur sweet - ur hansom
- ur hot
5 ur strong - you ar emy heart
- You are my mind
- you are my body
- You are my Everything!
- Ana Bahabak Nabil!
en toen kreeg ik terug:
(kussmilie) U R SO CRAZY
whahaha, ik ga nu gewoon overal vor smsen, hij gaat gek van mn smsjes worden lol
![]()
wat betekend:Ana Bahabak ??
weet het al…ik hou van je hahaha super lief die smsjes! ik ga me bedje in! slaap lekker allemaal
Bedankt voor de tip over Lebara, ga dr meteen achteraan morgen. Ff zo’n simkaartje scoren!!! Scheelt heel wat geld, die tien minuten die ik eergister met hem aan de telefoon heb gezeten hebben me meteen 1.25 p.m gekost. Beetje duur grapje.
Super tip! Dank je wel Skyeblue…
Kan ik m morgen mooi gaan stalken met al die goedkope smsjes, leuk!!! haha
Slaap lekker meiden en tot morgen!
Hahahaha, ik lees dat net van die simkaart en ik denk meteen, oh dat wil ik ook. Maar dat heeft helemaal geen zin, aangezien ik over een week naar m toe ga en pas 7 januari weer terugkom. Tot die tijd kunnen we nog best Skypen!
Oh, ik heb er zo onwijs veel zin in!!!
Maakt het wat uit als we die visumaanvraag samen inleveren? Ik dacht, misschien doen ze dan niet meteen zo lelijk tegen m en ik ben terplekke voor vragen. Ik kijk nu alweer uit naar een strijd voor zijn vakantievisum…Pffffffffffff…
Slaap lekker!!!
kan het helemaal niet vinden op die site, dus weet niet of het ook voor hier is? iemand een link?
Heey,
je kan gewoon meegaan, alleen je meot in het begin/ het grootste gedeelte buiten wachten. nemen ze wel alvast je paspoort en maken ze kopies, en als er gezegd word dat ej naar binnen mag, ga ej naar binnen. dan zullen ze jou zeer waarschijnlijk ook een paar vragen stellen en thats it.
T stelt amper wat voor. Ik had echt het ide daarna van: en wanneer is nu het intervieuw? en dat bleek er toen dus al op te zitten.
maar je kan dus gerust mee ![]()
Dat is een goede thanks wij hebben ook lebara dan gaan we maar veel smsen.
Hee Omipomi,
Heerlijk voor je dat je al over 1 week weer terug gaat zeg. Geniet ervan meid!!!
En succes met het visum.
Omipomi
ik was wel mee gegaan, maar ik mocht niet eens mee naar binnen. ik ben op de dag dat M zijn paspoort moest inleveren wel gebeld door een dame van de Amassade.
Volgens mij heb je alles al op orde, maar als er iets ontbreekt moet weer een nieuwe afspraak maken…
als je vragen hebt dan hoor ik het wel.
Ik hoop zo voor je dat het lukt… welkde dag gaan jullie? dan zal ik duimen!