He Suus, en hoe lang duurde het dan nadat je zijn stem alleen had gehoord en opgehangen voor hij weer contact opnam?
en over dat slapen met ruzie kon ik me ook zo ergeren… denk hoe kan je nou gaan slapen als we niet zijn uitgesproken over iets? maar ja mannen zijn daar wat makkelijker in he. toch toen het contact in september zo goed was, zei hij: i can’t sleep when you are mad at me. Nou dat was ook een openbaring, had hij die andere keren dan niet in de gaten dat ik kwaad was dacht ik toen. Ben nu helemaal niet meer kwaad geweest ofzo…zonde van mijn energie, misschien denkt hij wel ze is toch niet kwaad. heeft wel eens gezegd: i love it when you are mad, it means you care so much about me. zit ik mezelf dus alleen maar dwars mee. heb dus toch weer wat geleerd van deze relatie
positieve er maar weer uithalen he…
wel jammer dat mijn tripje die kant uit niet doorgaat, had er stiekum toch wel naar uitgekeken…maar kon gewoon niet eerder
en nu hoeft het dus niet meer.
Vroeg me ook af hoe het met Biancos is trouwens, ook al een tijdje niet gehoord…
Hoop echt voor je Suus dat het doorgaat, dat je lekker in maart in Hurghada kunt gaan werken. Heerlijk zeg! Had veel van je blogs gelezen, al die verhalen over je werk daar! Erg leuk…
Is er iemand toevallig van plan om begin februari misschien te gaan (naar Hurghada)?
Hey Suus… Bij welke maatschappij heb je een gesprek? ik wil nl begin januari vertrekken…ook voor een langere tijd… ik duik wel, heb nu mijn divemaster en wil mijn intructeurschap halen, maar heb aantal jaar 3 winters als barmanager/reisleiding gewerkt in de alpen. Dus daar aan de slag als reisleiding lijkt me ook erg leuk…
Ik zit hier steeds voor de computer… met zo van JAaaaa dat is bij ons ook zo. Zij kunnen inderdaad altijd gewoon slapen… dan zit ik nog minimaal 3 uur te stuiteren op de bank en dan is hij lekker in droomland. daarna komt het altijd weer goed…maar toch!
maud, voordat ie weer reageerde was de dag erna (gelukkig)! en toen ik zei dat ik degene was die had gebeld zei hij: was it really you? i was expecting a call from someone and it was so strange! haha
En Mandyla, ik had een open sollicitatie naar Skytours gedaan, wel met gericht egypte/Hurghada. Want tot nu toe hebben ongeveer iedereen om die reden afgewezen. Het is erg lastig op dit moment om werk te vinden daar, dus ik hoop echt onwijs dat dit gaat lukken.
Haha bij mijn ouders is t andersom, mn moede rkna gelijk slapen en mn vader blijft wakker hihi.
N. en ik hadden op n gegeven moment al een soort ‘‘regel’’ gemaakt: nooit afsluiten als we ruzie hebben, altijd eerst uit praten en daarna pas gaan slapen. Maarja soms gaat t gewoon niet.
heerlijk alleen in deze cohten al een stuk of 15 missed calles gehad omdat ie me mist
ongeveer elk kwartier sinds half 10 hihi!
oh wat is t dan toch opeens weer heerlijk om dat gevoel te hebben ![]()
een spannende week komt tegemoet, ben erg benieuwd hoe alles gaat verlopen. volgende week zit ik nu in de trein/auto onderweg naar Oostenrijk hihi!
Suusie, je hebt wel een bewogen leven nu zeg! Geniet er maar van. En moscht je bij Skytours worden aangenomen, hopelijk krik je het niveau van dienstverlening daar dan een beetje op! want dat was niet altijd ‘je van het’
Wel weer leuk hoor al die snelle acties/reacties op t forum, en op de juiste toon ![]()
Zo hee! wat een verhalen de afgelopen dagen. Leuk dat het zo levendig is.
Wat fijn voor je Skyebleu dat het weer wat beter tussen jullie gaat.
Leuk dat er ook anderen de weg naar dit forum gevonden hebben.
Jammer voor je Maud dat je toch niet gaat. Ik begrijp hem niet goed hoor, wel leuke foto’s van jou en A.
Het contact tussen mijn vriend en mij gaat op het moment niet heel erg goed. Ik merk dat ik snel geirriteerd ben. Ik heb niet zoveel contact als sommige anderen hier. Mijn lief neemt wel altijd zijn telefoon op als ik bel maar ik hoor niet snel van hem. Volgens hem zit ik in zijn hart en ben ik altijd bij hem. Voor hem is dan al voldoende om te horen dat het goed met me gaat. Maar ik wil juist verhalen vertellen, hoe het gaat, wat ik heb meegemaakt, weten wat hij heeft meegemaakt etc.
En dan ben ik dus geirriteerd als hij wil ophangen en dan denk ik daarna laat maar. Vergeet me maar. Het komt denk ik doordat we elkaar al een tijd niet gezien hebben en dat het ook nog een tijdje duurt voordat we elkaar weer gaan zien.
Ik zou graag een keer samen zijn met feestdagen of oud en nieuw en dan mijn lief als eerste een gelukkig nieuwjaar kunnen wensen.
Nou een beetje een depressed bijdrage van mij vandaag:dag:
Sjonge, de visadienst weet ook niet wat ze zeggen. Vandaag ontving ik de bevestiging dat mijn bezwaar is ontvangen, staat er opeen 12 weken beslistermijn!!! Het dubble dan dat ik de 8e via e-mail had ontvangen (namelijk 6 weken)!!!
nouja, gelijk maar gebeld dus. Het officiele termijn is 12 weken (volgens de wet en het wetboek) Maar ze streven ernaar om het binnen de 6 weken te doen!
Wat zijn ze weer heerlijk duidelijk en brengen ze je totaal niet in de war! gelukkig heb ik beide termijnen zwart op wit.(hihi)
Nouja ik schrok me dus rot toen ik die brief las, gelukkig alt t dan toch weer mee.
Net kamer van top tot teen opgeruimd en schoongemaakt. er lag nogsteeds troep van het maken van de surprise, dus dat mocht wel even weg! Heerlijk oprgeruimd en schoon nu!
Verve;end zeg Dalfien, ik kan me vorstellen. ik had t voral met skype toen mijn lief nog geen laptop had. elke keer : can we go?
pfff werd ik echt gek van, krijg je het idee dat hij je gewoon niet meer wilt spreken, maarja ondertussen kost het hun wel geld om t uberhaupt te doen!
Het komt wel weer goed hoor meid, gewoon sterk blijven
en dat kan jij als de beste!
Hey,
het gaat hier bijna zo snel dat ik het niet bij kan houden met schrijven…overal op reageren is onmogelijk! haha
Wel gezellig!
Ook ik heb niet mega veel contact met M. tenminste niet zoals Suuzieme, maar heb me daar wel al bij neer gelegd. M. smst me om de 2 dagen ongeveer en we zien elkaar minimaal 1 keer in de 3 dagen op skype en ik sms/bel hem wisselend, soms elke dag eventjes, soms laat ik een dag niks horen (ook wel expres hoor, want dan weet ik dat ik de dag erna een extra lief smsje krijg) M. zei in het begin wel eens, waarom zou ik wat laten horen dan, jij belt mij toch dan kan ik daar toch gewoon op wachten :S daarom zorg ik dat ik mijn smsjes en belletjes ook een beetje beperk…Hij neemt gelukkig wel (bijna) altijd op, alleen niet als hij ligt te slapen of op de motor zit.
Ik zit er op het moment even flink doorheen en heb echt behoefte aan een knuffel…zo lastig dat het niet eventjes kan! Ik zou heel veel over hebben voor een knuffel en een kus.
het komt goed suusje, die knuffel zal je weer krijgen hoor!
ik snap natuurlijk volkomen wat je bedoelt, die dip had ik de afgelopen dagen ook best wel redelijk :S
maar aangezien hij het zich realiseert voel ik me een stuk meer opgelucht en rustiger!
Die knuffel moet ej anders nu maar even halen bij de hond! (dat doe ik ook hier thuis hihi)
Maarja dat is het natuurlijk lang niet bij die sterke armen om je heen! Maar die komen wel weer,
echte liefde overwint alles!
mijn hond weegt 2,2 kg, dus dat word heel lastig om een goede knuffel te halen hahaha…
Suusje84, ik heb je foto’s even bekeken, wat zijn ze leuk!
Je hebt wel een hele goedlachse vriend die het leuk vindt om gefotografeerd te worden. Mijn vriend vind foto s maken erg vervelend, dus ik heb niet echt gezellige foto’s van ons samen.
Hij houdt ook niet van foto’s hoor, maar moet van mij! hahaha en idd als we samen zijn dan lachen we de hele tijd! hij zegt zelf ook als die me weer even ziet of we zijn samen dat hij dan altijd lacht, hij heeft ook wel zijn mindere dagen, dat merk ik altijd gelijk aan hem, maar na 5 min. skypen en gekke bekken trekken lacht die alweer…
Hahahaha!
kreeg hem niet kleiner, maar dit is mijn second baby, en M. my first baby!! is een grapje tussen M. en mij…zijn motor noemde hij voor mij altijd zijn first baby en nu ben ik dat, en dat geld bij mij voor Chico!
Wij hadden ook wat aparts met de toeristen visum aanvraag… Toen we het eindelijk op mochten halen… was het nog niet klaar… toen kreeg M zijn Paspoort niet terug, dus hij moest maar zondag terug komen( Donderdag moest hij zijn paspoort inleveren) vervolgens zondag dus terug gegaan… en Toen… zat zijn visum in zijn paspoort MAAR!!! handgeschreven erdoor heen gezet ONGELDIG!!!. dus op het aller aller aller laatste moment toch maar niet!
Ik had gelijk zo iets van… ik kom wel naar jou. want eerst bezwaar aantekenen dan 12 weken weer die onzekerheid… ach ik vind het daar ook leuk, dan proberen we het wel na de zomer.
Ik hoop echt dat jullie het krijgen Suus, het is toch allemaal maar belachelijk dat ze zo veel toestanden uithalen om iemand een paar weken op vakantie te laten komen… echt he, om gek van te worden!
X
Tip Mandyla. Je moet wel nu bezwaar aantekenen want anders krijg je het nooit meer goedgekeurd ( volgens site BP en de deskundigen daar ). Gaat wel tijd overheen maar echt doen, want ze blijven het anders altijd afwijzen om dezelfde reden…dus neem die tijd en ga dan gewoon alsnog tussendoor naar hem ![]()
Wat een gedoe allemaal voor een simpel toeristenvisum zeg! Gaan maanden overheen om iemand alleen maar voor wat weekjes vakantie hierheen te laten komen…Terwijl wij 1 dag vantevoren ons ticket kunnen boeken en het vliegtuig kunnen instappen… Hoe oneerlijk!!!
Als ik dit zo hoor, moet ik het op tijd regelen, dan is ie hoop ik eens een keer op t einde van volgend jaar hier!
Goede tip van Skyeblue, inderdaad altijd bezwaar aantekenen, dat is met alles zo, gemeente, overheid, belastingdienst hier, je wordt er gek van!
Succes!!!
Ben trouwens weer opgelucht! Op t einde van de middag een heel erg lief smsje van hem gekregen, en een paar uurtjes gewacht met iets terug sturen!!! Hahaha…
Smolt weer helemaal toen ik zn sms las!
Vanmiddag meteen een webcam gehaald, zodat we morgen misschien (hoop ik) kunnen beginnen met skype en elkaar over de webcam zien.
Mijn avond is in ieder geval weer goed…
ik zou willen dat wij aan de gang konden met de aanvraag voor een vakantie in Nederland, helaas zit dat er waarschijnlijk de komende jaren niet in!