Clejo,
Goed om te horen dat jij hetzelfde dacht over dat gesms. Vandaag een sms gestuurd half 4 zijn tijd, nog niks terug. Ook geen email! Loop constant mn gsm te checken… BELACHELIJK, want dat ding geeft vanzelf wel een piepje als er iets binnenkomt!!!
Maak mezelf helemaal gek, en begin dan weer te twijfelen. Ken hem nog maar net, wat wil die van me, wat wil hij met zn toekomst, ziet hij evt. een toekomst met mij, etc etc etc…
Ahhhhhhhhhhh… Ik word gek!!!
Nou ja, nog maar ff een peuk roken, kruikje klaarmaken en maar ff lekker mn bed in duiken. Als ik eenmaal lig te slapen, is het lekker rustig in mn hoofd…
Hehe, ik ben er door heen. Wat een post als je een paar dagen niet gelezen hebt.
Leuk de nieuwe "lovers"er weer bij. Verder hoop ik dat voor alle dippers een betere tijd komt. Het is en blijft moeilijk. En vooral de traagheid waar alles meegaat kan me soms echt gek maken want ik ben iemand die in zeven sloten tegelijk springt.
Ik hoop dus ook dat hij weer mag komen volgende week zodat hij eens mee kan maken hoe ik ben als ik en moet werken en moet jureren en moet lesgeven en mijn huishouden moet doen etc etc.
Wat betreft het NL leren M. heeft drie CD’s met leerboek in Cairo gekocht en is daar nu mee bezig om de eerste woorden en zinnen te spreken.
Marmah
Hee Marmah,
Leuk zeg dat je vriend naar Nederland komt. Hoe vaak is hij hier al geweest en hoe lang hebben jullie al iets met elkaar? (Ben net sinds gisteren hier pas actief, dus weet nog niet alles over iedereen).
Je klinkt een beetje zoals ik, ik kan (zeker als ik verliefd ben) ook in 7 grote diepe sloten tegelijk springen… Wel heel lastig soms he? Het lijkt soms alsof de werkelijkheid langs je heen gaat en je alleen maar oog hebt voor een bepaald iemand/iets.
Weet jij toevallig ook of er veel leerboeken Nederlands te koop zijn in Hurghada, of moet je daarvoor in andere steden zijn, zoals Cairo?
Ramses, die ik heb leren kennen, vroeg me of ik niet een leerboek kon opsturen… Maar die zijn daar toch ook of niet?
Wat goed dat je vriend zo druk in de weer is met al die cd’tjes!!!
Ik ben jaloers op jullie zeg!. Mijn mannetje heeft vanaf het begin bijna nooit een sms gestuurd, ook internet is er bijna niet bij. Af en toe mijn telefoon die 2 x overgaat of ik ff wil terugbellen maar dan houdt het wel zo’n beetje op
Maar ja, na bijna 2 jaar ben ik daar wel aan gewend en tja, ik bel toch ook maar voor 5.5 ctpm dus dat kan er wel af ![]()
Het is blijkbaar niet echt iets voor de egyptische mannen om dit te doen, wat dan gelukkig niet betekent dat ze niet aan ons denken, maar ja ze verdienen én niet veel én hebben het zwaar druk iedere dag daar dus ja, het is een kwestie van wennen. Overigens irriteert het mij ook meestal nog wel ![]()
En telefoon niet opnemen word ik gewoon pislink van haha, en dan zegt hij later wel, maar habibi i was busy…tja, je kan toch opnemen om dat te zeggen pfffff
Maar gelukkig zijn ze niet koppig en luisteren ze altijd naar wat je zegt LOL
mijne dus niet hahahaha
Zoveel tijd later en nog snapt hij het niet…maar ja dat zal hij ook wel van mij denken hihi
Wat me wel opvalt is dat jullie zo moeilijk contact krijgen. Ik word al gek als hij niet de eerste keer de tel. oppakt ![]()
Terwijl het andersom natuurlijk heel normaal is als ik het druk heb :).
Maar ik geloof dat ik heel goed wegkom we hebben iedere dag wel een paar keer contact en dat al meer dan een jaar. Dus wat dat betreft ben ik een boffer geloof ik al zie ik dat niet altijd zo hoor.
M
hahaha begrijp me niet verkeerd hoor, normaal spreek ik mijn mannetje ook wel gemiddeld 5 keer per dag. Maar dan nog, vind het gewoon zwaar irritant als hij niet opneemt
Alsof er al niet genoeg afstand tussen ons zit, zo moeilijk is het niet om ff op te nemen en te vragen later terug te bellen of een smsje te sturen dat je het druk hebt. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd, voordat hij hier kwam, wel al beter ging ![]()
Hee Skyblue,
Bij jou is het dus helemaal bijna niet smsen en mailen. Dat lijkt me helemaal moeilijk…Maar goed, zoals jezelf ook al zegt op een gegeven moment wen je er aan…
We zitten dan toch wel heel wat anders in elkaar he, dan die mannen. Wij willen gewoon dan ff horen, Schat…heb nu geen tijd. Gewoon ff de telefoon opnemen, alleen om dat te horen. Zijn we toch gerust en hebben m gesproken.
Vind het knap hoe je daar mee omgaat hoor. Petje af!
Enne… Marmah, jij bent echt een bofkont hoor, hoe dat bij jullie gaat.
Begrijp hem goed ( ik kan zelf ook niet tegen bloed prikken,hahaha , kijk altijd de andere kant op).
En reken maar dat een bevalling een bloederige toestand is.
En dan zijn ze straks bezig met hem inplaats met jou, haha !!
Maar ja, zou inderdaad al fijn zijn ,wanneer hij vlakbij jou in de buurt is ( dan maar in de wachtkamer ).
Groetjes…
Ow okee, dus je spreekt hem toch wel echt super vaak… Ff niet zo begrepen! Haha… Nou ja, dan zijn het maar kleine irritaties he, niemand kan constant de telefoon opnemen!!!
Ja maar dat is redelijk denken he hahaha dat kan ik bij hem af en toe niet zo goed hahaha
Nee moet zeggen, dat als ik hem al gesproken heb dan is het een lichte irritatie maar heb ik hem nog niet gesproken die dag dan een grote…
Maar idd. ik hoef zijn stem maar te horen en ik smelt.
We hebben ook nog nooit echte ruzie gehad. Zelfs in de afgelopen maand, die toch heeeel moeilijk was, is er maar 1 keer door beide iets gemeens gezegd. Maar over het algemeen kunnen we altijd heel goed communiceren. Dus we hebben wel vaak discussies maar geen ruzie…
Ook is het voor hem, en volgens mij voor velen daar, normaal dat wanneer ze niet lekker in hun vel zitten, ze gewoon helemaal niets laten horen. Puur omdat ze bang zijn het af te reageren op jou en ze je daar mee weg jagen. Iig heb ik het zo bij mijn vent ondervonden…
hahaha, ja maar heb gezegd dat hij toch ook gewoon bij mijn hoofd kan gaan staan
dan ziet hij er niet zo veel van maar krijgt hij het toch mee…
Ach we zien wel, ik ga iig hard hard duimen. Dat hij gelijk kennis kan maken met zijn kleine net als ik.:wub:
nou meiden het is pas irritant als hij eerst iedere dag contact zoekt en na de zoveelste ruzie twee dagen later een sms stuurt met sorry en vervolgens keihard weer dagen niets laat horen?! ook ineens geen lieve dingen meer zegt en het alleen nog van jou kant komt
dus de irritaties ken ik, maar laat het daar maar niet op escaleren, want inderdaad er is altijd wel een reden. Als hij nou helemaal omslaat als Ahmed en je echt gaat negeren dan weet je dat er wat is. Wat blijft de vraag :), maar dan zou ik me echt ongerust maken als ik jullie was…en dat is zo te lezen gelukkig niet…behalve Skeyblue …daar maakte ik me ook wel even zorgen over hoor! gelukkig weer goedgekomen…net als bij Suusje ook weer goedgekomen. maar het blijft fijn als ze blijven communiceren zoals bij Marmah… hoef je je nooit lang druk te maken ![]()
Jeetje, wat is me dat een lange lijst van berichten geweest. Ben tijdje niet meer online geweest. maar wel leuke dingen te lezen zo te horen en lezen.
Vandaag voor eerste maal eens geskypt met Amr … goh, dat gevoel joh om hem nog eens te zien ,niet te doen. Nu wou ik echt dat ik bij hem kon zijn. Tzal pas voor het voorjaar zijn dat ik er terug naartoe kan.
Zijn er onder jullie die in periode maart april gaan volgend jaar?? Kzou naar Hurghada gaan.
Groetjes
Nou Maud, ook dat ken ik. Als Mohamed zijn bui niet heeft flikt hij dat bij mij ook. Hij belooft zelfs dat het de volgende keer niet gebeurt en dan kan het 1 dag later dus wel weer gebeuren dat hij me 3 dagen laat bellen en smsen. Dan zit hij niet lekker in zijn vel of is geirriteerd op mij. Maar meestal is het iets van buitenaf. Zoals in Mei, toen hij ontslag had genomen en een paar dagen zonder werk zat…Maar ik moet zeggen, het heeft nog nooit langer geduurd dan een week, en dat is dan meestal als hij thuis zit en dan weet ik dat ook eigenlijk wel ![]()
Maar de problemen zijn bij ons nog niet over hoor. Er is nog genoeg te overbruggen. Het blijft een moeilijke relatie, hoeveel plezier we ook samen hebben en hoeveel we ook van elkaar houden, hij heeft gewoon zijn verplichtingen ( waar hij zelf van baalt ) en tja, dat wist ik al vanaf het begin natuurlijk. Alleen nu trekt hij bepaalde dingen terug die hij belooft had en dat maakt het moeilijk. Maar dan moet ik beslissen wat het beste is voor mijn kleine, en ik ben er nog altijd van overtuigd dat een kind een vader en een moeder nodig heeft. Dus ja, compromissen compromissen compromissen…
Is een groot woord in ons woordenboek zucht…
Overigens ging bij ons het communiceren altijd perfect, totdat hij 3 maanden hier was en hij in november weer terug moest…Toen werd er inene van alle kanten aan hem getrokken en uiteraard ( voor het eerst ) ook door mij
en toen was het ineens heel veel stil…
Maar ja, voor nu zijn we weer op het goede pad en ik duim en hoop dat het weer helemaal goed komt…
Valt me trouwens wel op dat echt de meeste van ons hun mannetje uit Hurghada hebben gehaald, zo jammer dat er niet meer zijn met eentje uit Sharm…
ja meeste komen van langs de Nijl en gaan werken in de toeristenplaatsen. Ahmed komt uit Akhmim, in Hurghada ontmoet en nu zit hij dik een jaar ofzo in Sharm… Ik kan er gewoon niet mee omgaan als iemand niets laat horen… Hij stelde toen voor dat ik hem 2 weken met rust liet, want hij zat niet lekker in zijn vel. Geprobeerd, maar gaf het al op na 2 dagen hahah…leek wel al dat ik hem een week niet had gesproken
Kan het gewoon niet, ook niet met iemand hier overigens hoor. Als ik hier een relatie heb en die persoon neemt zijn tel. niet op en negeert me, heb je ook de poppen aan het dansen
Nou ja, hoop zeker voor die kleine van jullie dat het allemaal goed afloopt en jullie uiteindelijk gelukkig samen zullen zijn.
Mohamed komt uit Zefta en zit al 6 jaar bijna in Sharm. Ik vind 2 weken ook wel veel hoor pfff, dat hij dat voorstelt zeg. Niet eens een paar dagen maar gewoon gelijk 2 weken…Ja, dan zou het bij mij ook ontploffen, dan zouden er iedere dag min. 5 boze smsjes om zijn oren vliegen hahaha. Ik heb het vaak al moeilijk na 2 uur, maar dat is dan de gewenning…Ik vond het ook zo heerlijk dat hij hier was. IS toch een heel ander gevoel. Dan heb je veel minder die pressie dat je hem MOET spreken, omdat je hem toch zo weer ziet. Leven was werkelijk perfect voor 3 maanden ( nou ja behalve mijn zwangerschapsmisselijkheid hihi ). Maar heb me nog nooit mooier en geliefder gevoeld dan in die 3 maanden…
ja en ik zeg het nog fout ook…1 of 2 maanden zei hij! hihi ken je nagaan hoe rot moet je je wel niet voelen dan?! dat van die twee weken was nadat ik het had uitgemaakt…zei hij you think we need a break? …i’ll give you a break and come back to me when your normal (oftewel als je niet meer zo snel kwaad wordt) cause i cant live without you. ik: need a break? i’ll give you a break …etc. Toen zijn broer ineens in the picture kwam is het helemaal bergafwaarts gegaan. Hij heeft ook geen contact met zijn familie (zei die een van de laatste keren dat ik hem sprak en dat ze ongerust waren etc.). ik weet niet van wie ze dat leren, maar ik vind het maar raar en kan er dus niet mee omgaan.
Phoee hee!
nou net weer met N geskyped, gellukkig snapt hij nu EINDELIJK wat mijn mega probleem is, heel makkelijk, maar het wilde maar niet doordringen.
IK MIS HEM. en ja dat maakt je uberhaupt gewoon gefrustreerd, daar hoef je nieteens een smsje voor te verwachten of iets dergelijks!
Ik weet nog wel in de beginfase, heeft hij een keer ‘‘10 dagen geen contact’’ gezegd, omdat hij toen naar zn familie ging in El Minia. en na 3 dagen kreeg ik toch maar een telefoontje, want hij mist eme en wilde graag weer dat we elkaar ‘‘missed calls’’ gaven. hihi! Ook een keer gehad dat hij zei, vanaf nu tot aan t moment dat ik t weer aankan, dat laat ik je dan weten.
Dat had hij gezegd toen ik terug in Nederland was. Ik was heel slecht en had hem alsnog met zoon goedkoop nummer gebeld. ik hoorde z’n stem, en dat was genoeg voor me, dus ik hing ook gelijk weer op.
Verder toen we samenwoonde hadden we wel eens een ruzie en ik had er zo een verschrikkelijke hekel aan als hij dan gewoon ging slapen! nu nog, als we ruzie hebben en hij gaat gewoon slapen, ben ik me alleen maar aan het opfokken en word ik kwaaier en kwaaier om iets zo kleins… en hij wordt er juist rustig van.
Wees blij dat jullie mannen dat dan ook soms doen, want als hij alles gaat afreageren op jullie, (wat N toch wel een paar keer bij mij heeft gedaan) wordt de stemming er niet beter op!
nouja uiteindelijk weet hij zich een stuk beter te uiten qua emoties. Bij mij moet ik er nu wat rustiger in worden, ben zo snel op mn tenen getrapt op t ogenblik hihi!
hey chacha, ik ga als het allemaal mee zit, vanaf begin maart richting Egypte/Hurghada en dan nog voor een onbepaalde tijd.
komende vrijdag eerst sollicitatiegesprek en dan hopen dat ik word aangenomen en dus lekker aan de slag kan ik HRG!
maarja eerst nog maar hopen dat N. zn visum krijgt, zodat hij vanaf 16 feb tot 3 mar gezellig hier kan verblijven. nog maximaal 6 weken wachten en ik weet t antwoord. Ben erg benieuwd!
Sky, wel weer erg spannend allemaal hoor! en echt onwijs lekker dat hij nu wel weer lief tegen je is, ik merk aan je manier van typen dat je een stuk relaxer bent! toppie ![]()
Maud, verde rover dat van 538, ik ben vandaag gewoon nog gezegd, ik kan er niets aan doen dat ik soms nogsteeds onzeker erover ben of je niet vreemdgaat enz. maar verder niets gezegd.
ze gaan dus een wildvreemd meisje naar hem laten bellen en zeggen dat ze gewerkt had voor thomas cook als reisleidster en dat ze hem wel heel erg leuk vond. Ze zullen het waarschijnlijk ergens in deze week doen. nouja eigenlijk ben ik er wel zeker van dat het goed komt, na alles wat N. vandaag op skype gezegd heb
ur the only one for me, always and ever. you were my first one and i dont want anyone else. let anyone try to get me, nobody can beceause there is only 1 Suzanne and i got her.
haha dat zegt wel genoeg hopelijk, maarja soms is bevestiging toch wel erg prettig!
Nou die van mijn werkte in Taba verder ook geen andere meiden die een partner heeft gevonden in Taba??? Iig veel engelse vrouwen daar met een egyptenaar.
Zijn woonplaats is Tanta herkenbaar??