oh jeetje!! haha nou inderdaad, laat hem dan maar even goed merken wie je bent ![]()
Jah vind het wel lastig hoor, echt een niet-vertrouwd dagjeā¦
Op zoān dag heb ik echt zin om even weer in zijn yahoo te snuffelen, gelukkig kan ik mezelf daarin tegenhouden want ik vertrouw hem wel goed genoeg⦠maar natuurlijk kijk is soms wel even stiekem! al is het voor mijn eigen bevestigingā¦
ow ow ow! hoe ga je met zoān dag om?? gewoon maar hopen dat het snel voorbij is? of praat je er ook echt met hem over dan?
oh dit gaat zeker snel hihi⦠en ja ook onzekere dagen, maar niet dat ik hem wantrouwde. heb ik eigenlijk nooit bij hem gehad heel vreemd misschien maar dat gevoel heb ik gewoon echt nooit bij hem gehad dat hij met een ander zou gaan ofzo. Ik had gewoon meer moeite met de āniet-communicatieā ![]()
mis je hem gewoon niet Suusiemeā¦rustig aan joh (je bent ook een hittepetit volgens mij hahaha)
he Evalien hoe kan jij in zijn yahoo snuffelen dan hihiā¦
aaah ja, taktiek!!
Hij heeft zijn password gegeven
Haha, ik hoor haar stem er nu ook echt bij in mn hoofd!!
Ha ha⦠Die Evalien. Ik dacht al, hoe kom jij zijn mailbox binnen? Hahhaā¦
En snap dat je van dat soort dagen hebt, heb hem 2 uur geleden al een sms gestuurd en nog geen sms terug gehad!!! Gisteren aan de telefoon gesproken, toen voelde hij zich niet lekker (hoofdpijn) en had ie niet gewerkt. Vandaar ook mijn smsje, om te vragen of hij zich alweer wat beter voelde.
Maar goed, dat hij niet terug smst hoeft ook niets te betekenen. Misschien weinig beltegoed, of whatever!!!
Ook al weet ik dat het niets te betekenen hoeft te hebben, ga ik me dan toch irriteren⦠(klein, klein heel klein beetje maar!). Maar goed, van de andere kant, het is een man he? Ik reageer altijd heel snel als iemand mij smst, binnen 1 minuut stuur ik n sms terug, maar goed, dat kan en mag ik ook niet van iedereen verwachten!
Jah dat heb ik ook vaak hoorā¦
de ene keer reageerd hij echt super snel, vaak als ik sms met de gedachte; hij reageert niet reageert hij juist welā¦
en als ik wat vraag ofzo krijg ik pas vet laat reactie, dus dat doe ik zo af en toe ook bij hem
maar dna is het direct weer jaa why you dont answer!! im worried about youu, call me now! haha
Ha ha⦠Herkenbaar!
Denk dat ik jouw tactiek ook maar eens moet gaan toepassen. Gewoon even niet reageren en hem laten wachtenā¦
Maar kon het gewoon niet laten even te smsen. Maar ik ga me inhouden!
haha ja gewoon even laten weten van uuh⦠hey ik heb ook een leven! ik kan ook druk zijnā¦
Maar ik vind het ook wel moeilijk hoor⦠soms als hij heel laat reageert en ik krijg uiteindelijk 1 denk ik oke even wachten met terug smsen, en dan denk ik nou nu kan het wel⦠en dan is het bijwijze van spreke nog maar 5 minuten geleden
Hoe vaak spreek/mail je hem?
Gewoon even uit nieuwsgierigheid!!!
Uhm ik spreek hem elke dag,
smorgens moet ik hem altijd even bellen als ik wakker benā¦
En dan smiddags en/of savonds skypen
en tussendoor smsen we wel eensā¦
Wow, klinkt goed zeg! Wat lief dat je hem elke ochtend moet bellen⦠Zo intens is het bij mij (nog) helemaal nietā¦
Hoevaak spreken jullie elkaar ongeveer?? en dat komt vanzelf wel! was bij ons in het begin ook niet zo
Ow gelukkig, anders had ik me zorgen moeten maken.
Ben ook net pas terug he, afgelopen vrijdag pas.
Ik heb hem toen ik thuis was s nachts een sms gestuurd dat ik veilig thuis was en sinds die dag hebben we elke dag wel een sms gestuurd. En een mail van hem ontvangen!
Zondag geprobeerd te bellen (zijn gsm is oud) ging niet, toen gisterenmiddag gebeld⦠Vandaag dus gesmst, maar nog geen antwoord.
Elke dag wel min of meer ff contact gehad.
Moet misschien ook nog maar ff skype installeren en een webcam kopen (misschien dat dat ook helpt), want bellen is zo duur met een mobiel via Tmobile. Ik weet dat er handige 0900 nrās zijn die beduidend minder kosten, maar goed dat doe ik dit weekend wel even.
aah jeetje ik belde ook via T-mobile, daar vliegen de euroās net zo snel als de minuten
ik bel via GT-Mobile⦠stukken goedkoper!!!
Wel leuk dat je na zoān korte tijd al zoveel contact hebt⦠een webcam is wel erg leuk moet i kzeggen!! in het begin had ik alleen fotoās van hem en ga je hem dus ook herrinneren naar de fotos⦠toen ik hem op de cam zag dacht ik; oh ja!! zo leuk was jij! is echt een aanrader
Zal er morgen meteen achteraan gaan! Lijkt me ook wel leuk hem te zien. Nu ben je min of meer verliefd op een foto en je herinneringen⦠Echt zien is natuurlijk stukken beter!
Ga zo s een vriend bellen, of hij skype kan installeren, ik ben echt een ramp met installeren en computers. Kan die ook mooi advies geven over een goede webcam.
Maar wat is GT mobile dan? Heb ik nog niet eerder over gehoord.
Nee ik had er ook nog niet van gehoord maar ik had een meisje leren kennen die een man heeft in egypte, en die rade mij dat aan⦠dus vandaar kwam ik via GT-mobile
Haha is goed, volgens mij is het niet zo heel erg moeilijk!!
hoe oud ben je trouwens als ik vragen mag??
jeetje het gaat hier erg snel met schrijven ik probeer het bij te houden
op naar de 200 paginaās
Heb het net alvast maar geinstalleerd, de Skype, peulenschil! hahaā¦
Ik ben 27! En jij?
haha ja snel he!
het veranderd ook van het ene naar het andereā¦
ik moest ook even weer kijken voordat ik er in kwam, maarja
alleen maar leuk!!