hey maud, je eerste bedanktje was van mij hihi!
Anet, met dat āāvrouwtjeāā bedoelde ik eigenlijk een wildvreemde dame, die bij de fitness als een soort zuster werkt. Mijn lief gaat er heen omdat hij zijn buik plat en in blokken wil hebben (hij moet oppassen, begint aardig op een body builder te lijken als ie zo doorgaat haha). en nouja die moest strips plakken ofzo en toen kwam het āāgeweldigeāā gesprek.
Trouwens dat elke keer zeggen dat hij offline moest, werd ik ook echt onwijs gek van, alsof hij niet wilde praten ofzo! Maarja t bleek dat het vooral kwam door t internetcafe, want daar moet je natuurlijk betalen voor het internetten.
Sinds hij een laptopje heeft zit hij urenlang en kan ik hem lekker zien als hij zich aan het scheren is, of als hij eten aan het klaarmaken is of gewoon afhaaleten aan t eten is hihi.
Ik heb hem zelfs een keer lekker bekeken toen hij zn kamer aan het opruimen was! heerlijk is dat, echt waar. en dan tussendoor toch even snel kijken of een vliegende kus sturen, dus dat is gelukkig een stuk verbeterd.
Afgelopen zaterdag was ik zo ziek dat ik bijna de hele dag lag te slapen, toen had ik ook skype aangezete en hij was naar me aan t kiken terwijl ik in slaap was gevallen en aan het slapen was. Gewoon over me waken zegmaar, was wel heel lief van m. het is dan zo heerlijk om even op te kijken en hem zien zitten. was hij maar hier⦠maja
verder ga ik naar oostenrijk om te werken. een chalet onderhouden. ik moet alleen nog even leren hoe ik luiers moet verschonen :S ! want ik zal de eerste week vooral oppaswerk doen!
verder een beetje schoonmaken, het eten opdienen, misschien eten inkopen. Maar ik heb al contact gehad met de collegaās daar en het zijn erg gezellige collegas. n meisje van 25 en n jongen van 28. (pff wat ben ik dan toch weer een mini!)
Aan de ene kant heb ik er onwijs veel zin in, maar aan de andere kant zie ik ook wel op tegen de eenzame kerst en oud en nieuw. Nouja we zien wel hoe t verloopt, en we maken er gewoon het beste van!
Mijn laptop gaat mee en mn fototoestel ook, dus dat komt al helemaal goed!
Kan ik mn ouders jaloers maken omdat ik in de bergen en sneeuw zit hihi!
Nouja gisteravond was ik dus nogal kort tegen N. en ben nogsteeds n beetje pissig. Ik geef hem altijd een āāwake upāā ring, om hem wakker te maken, zodat ie op tijd naar zn werk kan. Vanochtend niet. heb er ffe helemaal geen zin in. Hij mag wel weer eens wat liever tegen me zijn, hij denkt ook, oh ze heeft geen koorts meer, dus ze is weer helemaal beter, jammer voor hem. dat is niet zo. Maarja, ben benieuwd of hij nog wat aandacht probeert te besteden. hij had mij vanochtend wel al een ring gegeven, dus dat ie aan me denkt is duidelijk. ik laat het lekker even van zijn kant komen, ik heb geen zin om er achteraan te hobbelen.
Ja hoort er allemaal bij⦠een relatie met een Egyptenaarā¦
iedereen vraagt, Waarom heb je iemand van zo ver weg gekozen?
en jij blijft zeggen, liefde is niet iets dat je kiest, het overkomt je⦠en dan kunnen ze gelijk geen weerwoord meer geven.
Zo dat moest er maar weer even uit!