leuk hoor zo een ervaring! ik had er ook wel bij willen zijn. maarja ik lig ziek op bed met vlinke verhoging. Mexicaanse griep? hopelijk niet, maar er bestaat wel ene kleine mogelijkheid. vanochtend gelijk de dokter gebeld en die zie dat asl ik morgne nogsteeds een temperatuur boven de 38 graden heb, ik no maar eens moest bellen.
lekke ris dat, net nu het morgen sinterklaas is!
verder ben ik op dit moment veel aan het solliciteren, om te zorgen dat ik vanuit Nederland aan het werk kan in Hurghada. Helaas nog neit veel succes, ben veels te beperkt om alleen naar die plaats te gaan. omi, je hebt sowieso gelijk dat ze je naaien waa rje bij staat, heb ik ook gehad als guest relation in die 2 maanden. alleen tegen mij zeiden ze allemaal de hele tijd: oh je bent zo slim, je weet alles, je krijgt loonsverhoging als je blijft. nou eens maar nooit weer hoor!
over het wonen daar, ik zou er eventueel wel voor onbepaald aantal jaar willen wonen. hopelijk ook een eigen bedrijf opstarten. Maar mijn hele leven zie ik ook weer niet zitten. Mijn liefie weet daar al van en hij zegt zelf ook dat hij niet zijn hele leven in Egypte wilt blijven.
We zitten er het meest aan te denken om een plek tussen Nederland en Egypte. Aangezien Nederland ook niet echt mijn land is, en me er ook niet echt thuis voel.
We zitten er een beetje aan te denken om naar griekenland/Italie te gaan, uiteindelijk. Op die manier moeten we allebei aanpassen naar de nieuwe cultuur en omgeving en offeren we allebei een deel van onze eigen cultuur.
Maarja de tijd zal het leren, eerst nog maar kijken of N. zn visum voor februari krijgt (bezwaar is nu ingediend, tis alleen afwachten) en als hij zn visum dan krijgt, hopen we samen terug te vliegen, maarja dan moet ik dus wel een baan hebben.
Verder is mijn lief nu nog bij zn familie. hij heeft een gesprek gehad met zn moeder over me, en hij zegt dat dat wel goed ging. Nouja hij had ook gezegd dat er een grote kans was dat ik haar via skype zou zien, maar dit is dus ook niet t geval. Zelf had ik dan ook eigenlijk niets anders verwacht.
Phoe phoe, ik heb ook weer even geschreven, ga nu weer op bed liggen en uitrusten, want de man met zān kneiterharde hamer stoot me omver.
Leuk Camilla dat je man dan weer zo belangrijk is he hihi.
Suusieme beterschap! vervelend zo inderdaad met de sinterklaas enzo. Heb trouwens ook nog wel eens gedacht destijds aan ergens in het āmiddenā te gaan wonen Wat je zegt dan zullen beiden zich moeten aanpassenā¦ergens ook wel zo eerlijk.
Camilla, jullie hebben het zeker druk gehad als ik lees wat jullie allemaal gedaan hebben in die week. Fijn dat jullie familie en vrienden hebben kunnen bezoeken. Leuk om te lezen en heel bijzonder lijkt t me toch om dat offerfeest mee te maken.
Misschien mag ik volgende jaar?? Hoop het.
ga straks even het interview lezen bedankt voor de info
het offerfeest vond ik zelf niet zo bijzonder hoor ontzettend druk allemaal maar goed heb ik ook weer gezien.
In het midden wonen is mischien wel een optie, omdat dat meteen ook weer de EU-route.
Ikzelf ben al actief aan het uitzoeken hoe ik mijn hachje naar Frankrijk kan krijgen. Ik heb daar een hoop vrienden, dus hulp komt van alle kanten.
Als het meezit mag mijn man mee terugvliegen wanneer ik weer terugkom! Het zal wel niet, maar t idee is leukā¦!
Vandaag chocoletters voor de hele fam gekocht. Van Sinterklaas snappen ze echt niks! Van kerst ook niet, maar van Sinterklaas zo mogelijk nog minder! Hahahaa!!
Oh nou in Frankrijk zou ik ook wel willen wonen hoor, mooi land! Maar wanneer ga je nou precies weer daarheen dan? Lijkt net of je nog maar net weer terug bent⦠In ieder geval een leuke Sinterklaasavond! groetjes
Net het stukje gelezen het is een klein stukje maar gelukkig is hij wel bij de geboorte van hun zoon geweest nu hopen dat het allemaal lukt met de mvv die helaas toen was afgewezen.
Wat een gedoe he echt ben zo blij met Belgie schaam me voor me eigen land.
Ik vertrek de 18e. Mān zus blijft dan 10 dagen en ik drie weken. Neejoh! Ik heb m voor t laatst begin september gezien, bij ons oh zo vreugdevolle huwelijk ;-). Maar omdat ik nu weet dat ik eindelik überhaupt weer 's ga zien lijkt t wel alsof de afgelopen periode niet meer meetelt. En dat is een fijn gevoel! Slaap lekker!
Hey hey iedereen!
Jeetje zeg, dat er nog zoveel meisjes zijn die hun liefde hebben gevonden in Egypte had ik niet verwacht, wel erg leuk overgens!
Ik heb ook een vriendje in Egypte zitten, nog niet lang⦠zoān 4 maanden.
Lijkt me er leuk om wat tips en ervaring van wat langere relaties te horenā¦
ben er natuurlijk achter gekomen dat het in Egypte heel anders is als hier, en dat de mensen ook anders zijn⦠graag zou ik jullie ervaring willen horenā¦
Welkom Evalien er zijn idd genoeg meiden met een egyptische partner. Ben 2,5 jaar getrouwd met mijn egyptenaartje en hij woont sinds 4 maanden bij mij.
Hoe heb je hem leren kennen ben je al vaak bij hem geweest??
Oh wat top hey!! dat hij nu ook bij je woont.
Ik heb hem ontmoet tijdens een vakantie āā uiteraardāā
We hadden na die vakantie niet optimaal contact en had ook niet verwacht dat we dat ooit kregen.
Maar wel dus! Nu het allemaal erg leuk en goed loopt wil ik weer naar hem toe maar ik rond over een maand mijn school af waardoor ik dus nog niet de tijd heb gehad om terug te gaanā¦
Ik heb hem een uitnodiging gestuurd om hier te komen, maar daar kan ik niet echt op bouwen, dus ga daar hopelijk erg snel heen!
Ik merk wel dat het steeds closer word, we zien elkaar elke dag via Skype en ik heb dus ook al zijn hele familie gezien en āā ontmoet āā en hij de mijneā¦
erg leuk tot nu toe!
Wat leuk dat je al zijn familie heb gezien en hij de jouwe nu kijken hoe het is als je daar naar toe gaat.
Heb ook idd me man ontmoet op vakantie zoals de meeste hier
Jah vond ik ook wel leuk! praat regelmatig met zijn moeder, die nooit verder komt als ; how are you??? when do you come here? then i can see you in reallife! haha maar goed dat maakt niet uit, toch leuk!
Hoe is dat bij jullie allemaal begonnen als ik vragen mag??
Zeker heel leuk hoor dat ze zo om jou vraagt dat zegt toch wel heel veel.
Me man werkte in het hotel waar ik verbleef en heel gezellig samen helaas werd hij ontslagen omdat hij mij een massage gaf dus de andere dagen contact gehad via de tel en toen weer naar huis. Thuis veel contact samen tel, internet etc dus toen ben ik teruggegaan om te kijken of het echt wel iets is samen met een aantal vrienden.
We zijn toen samen naar zijn familie gegaan (heel snel maar is daar dus normaal) en samen naar de pyramide en wat leuke dingen gedaan. Zijn familie was echt zo super leuk en het voelde gelijk goed. Was daar wel bang om want ik ben immers geen egyptische maar allemaal geen probleem. Paar keer teruggeweest en toen getrouwd na 2 maanden groot feest gehad. Super super wel heel snel getrouwd maar het zat allemaal zo goed ik voelde me daar zo thuis.
Bleek dat ik hem niet naar nederland kon halen omdat ik niet voldeed aan de inkomingseis dus verhuist naar belgie waar je dus valt onder de eu-regels en de eis een stuk lager is. Na wat tegenslagen is het dan eindelijk gelukt en woont hij nu sinds 21 juli bij mij.
Donderdag teruggekomen van een weekje egypte om zijn familie op te zoeken was weer geweldig om ze te zien.
Zo even een beknopt stukje over ons.
Ooh wat leuk, wat leuk!!
Dat is inderdaad wel heel snel⦠maar goed als het goed voelt is het goed toch !?
Vind het wel heel spannend om heen te gaan!
Kan me er echt HE-LE-MAAL niks bij voorstellen, dus dat vind ik allemaal wel een beetje engā¦
Zal vast niet allemaal even leuk en makkelijk gaan als ik dat zo allemaal leesā¦
Het is ook heel eng hoor je gaat er heen maar weet niet hoe het loopt. Ik vond de eerste paar keer ook zo eng en was zo nerveus na verloop van tijd zakt dat wel. Maar goed het is toch afwachten hoe het is wat hij doet etc etc.
Het is niet makkelijk hoor een buitenlandse partner je heb te maken met cultuurverschillen, afstand en dan ook de hele toestand om hem hierheen te halen.
Maar goed voor jou is het nu om te kijken of het ook echt leuk is als je daar ben. Waar in Egypte heb je hem leren kennen. En ga je alleen en ga je dan ook naar zijn familie??
Ik heb hem leren kennen in Hurghada maar hij woont in Cairo en daar is hij nu ook omdat hij geen baan meer heeft⦠ook dat nog!!
Maar goed ik heb eigelijk geen idee⦠volgens mij mag dat niet eens toch?? omdat wij geen āā getrouwdāā koppel zijn.
Zijn zusje zegt wel steeds dat als we in het appartement zijn dat ik haar weg moet sturen omdat ze steeds bij me wil zijnā¦
Nee ik ga niet alleen, mag niet.
Dus ik denk dat wie er mee gaat, we gewoon in een hotelletje gaan daar vlak bij, en hem dan natuurlijk zoveel mogelijk opzoeken en veel tijd doorbrengen.
Ja klopt als je niet getrouwd bent is het moeilijk om samen iets te huren. Fijn dat je niet alleen gaat dan heb je altijd een steun zeker de eerste keer. Hopelijk heeft hij snel werk maar dat zal toch wel.
Ga naar me werk toe.