'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

dat zijn moeilijke momenten suusieme, dan wil je eigenlijk gewoon thuis komen en lekker in zijn armen in slaap vallen!

Het is voor M. dat hij eerst vooral voor zijn moeder nog het 1 en ander moet regelen, wat betreft haar huis en bruiloft van zijn zusje, daarna wil hij graag zijn eigen huis, en iets meer financiele middelen. Eerst wilde hij altijd zijn eigen garage en qauds maar daar hoor ik hem nu niet zoveel meer over! Maar ja als hij dat allemaal wil bereiken duurt het nog wel eventjes! Ik zie het allemaal wel!
slaap lekker allemaal!!!

ja van t zelfde. ik heb net maar weer even een potje gehuild, met er zo nu en dan ook even uit, want ik word gewoon zo gek zonder hem!!! wel nog even snel gebeld, maar hij was zo slaperig, dus hij kreeg niets mee en lag ongeveer te slapen aan de telefoon…
naja t komt wel weer goed, alleen even doorbijten heah? hoewel t wel erg BALEN met hoofdletters is, maar daar weten jullie gellukig allemaal ook alles van :wink:

Hi mensen, ff tussendoor… tijdje terug las ik posts over goede boeken die je gelezen zou moeten hebben. kan me er eentje herinneren, dat is grenzeloze liefde.
wie weet die andere boeken nog, of heeft ze zelf gelezen? ik kan de posts namelijk niet terugvinden!

pagina 165 :slight_smile:

Suusieme daar kon ik zo slecht mee omgaan als hij dan zei im tired…maar wat Ahmed dan nog erbij zette was: let me sleep plz…alsof ik een of andere last was… Kon ik erg slecht tegen en dat tegen hem zeggen hielp ook niet waardoor we weer met woorden de chatsessie stopten hihi. Als ik er aan terugdenk moet ik er wel om lachen (heb al vaker gezegd dat ik niet zo makkelijk ben), maar inderdaad vind ook dat hij zijn best mag doen en die negeeracties vanaf oktober/november nadat ik voor de zoveelste keer er een punt achter had gezet (:)) werkt niet. Alleen zocht hij eerst nog iedere keer het contact nadat ik het beindigde en na dat gedoe met zijn broer (die wilde zijn geld en dat hij gaat trouwen) en zijn baas die hem niet wilde laten gaan (had ontslag ingediend) is hij zoals hij zeg: im not myself. Nou zal wel, maar als ik niet lekker in mijn vel zit ga ik iemand ook niet negeren. Cultuurverschil? hmm eerder respectloos. En misschien bedoelt hij het allemaal niet slecht (probeer het na ook hier verhalen te hebben gelezen te begrijpen en heb ook wel wat meer begrip voor hem gekregen), maar ik wacht of ik ooit nog wat van hem hoor. Eergister voor het laatst een sms gestuurd, want ook vriendschap moet van twee kanten komen. En ga morgen lekker shoppen :slight_smile: zaterdag weer stappen (gaat ook gewoon door) en verder ook gewooon werken en geld verdienen.
Suusieme in ieder geval sterkte met je verdriet iedere keer… gewoon leuke dingen blijven doen maar om je aandacht te verdelen.
Groetjes

Oh en Ahmed zei in het begin ook dat hij eerst nog van alles moest regelen, toen had hij september gezegd (toen hij me zo vaak belde via msn en tegenovergestelde was van wie hij nu is) dat hij genoeg had… en toen dus die broer. Maar tot en met september hadden we (buiten onze breuken) zo goed als dagelijks contact via chat en dat kon dus gewoon ondanks dat hij nog niet gesetteld was zoals Mahmoud dat nu ook aangeeft. Dus Suus dat hoeft qua contact niet uit te maken alleen dat hij wil aangeven dat hij voor je wil zorgen inderdaad, omdat hij de man is :slight_smile:

iemand enig idee hoe je in het arabisch iemand een fijn offerfeest morgen wenst??

is toch vandaag? eid moubarak (ff gegooled :))

nee morgen, tenminste bij marokaanse vrienden van mij en Mahmoud zei volgens mij ook al zoiets…
ik zat ook al te googlen, maar kon het niet vinden…maar thnx (wat betekend het precies)

Eid moebarak (fijn offerfeest)

ik kom op eid mubarak uit, en dat het gebruikt word voor alle feestdagen…dus niet speciaal voor het offerfeest… maar ja denk dat ik dat dan maar stuur hahaha

sowieso is eid> feest
ze zeggen bijna bij alle feesten: kolosana wenta tahib (in iedergeval bij ramadam)
fijne verjaardag is eid milad said.
Als het goed is eid mobarak, vooral voor marrokanen en is kolosana wenta tahib in het egptisch. het is wel morgen, dan wordne alle beesten geslacht had mijn iefie vandaag gezegd op skype :wink:
groetes suus

oh hmmm… offerfeest in het Arabisch is dat Ied Al-adha…misschien ervoor of erachter zetten ???hihi…verzin ook maar iets

heb gewoon eid mubarak gestuurd…nu maar hopen dat hij het kan lezen want engels lezen kan die als een kind van 5 helaas…en in het arabisch typen lukt niet op mijn telefoon hahaha plus dat ik helemaal niks snap van die gekke tekentjes…

Aid mubarak Said, heb t ff aan mn arabische collega’s gevraagd…

Wie weet of de ambassade met t offerfeest open is?? Mn man had gebeld en toen zeiden ze van wel, maar n vriend van m had gisteren gebeld en toen zeiden ze weer van niet… Echt kut, want hij moet natuurlijk zijn visumaanvraag doen voordat mn contract is ingegaan… Of maakt dat niet zoveel uit? Ik begreep van een vriendin dat ze meer naar t inkomen kijken dan naar dat contract. Ik snap er niks meer van en ik weet niet welke instantie ik nou nog kan geloven…

Ied al Adha is plechtiger. Zoiets als Zalig kerstfeest ipv fijne kerstdagen.

eid ul adha mubarak
Ambassade is gesloten met feestdagen dus zullen ze wel niet open zijn, zowiezo zijn ze natuurlijk gesloten op vrijdag…
Ik zou maar uitgaan van wat het IND meld en niet wat een vriendin zegt, zit je iig altijd goed :wink:

eid ul adha mubarak is zoiets als een gezegend (offer)feest gewenst

lol, zo leren we weer wat!
via de website van de mabasADE staat er ook of het is gesloten en ja, het is gesloten, ook met egyptische en christelijke feestdagen. dus morgne is het neit geopend… zondag waarschijnlijk pas weer.
ik ga t even in google translate vertalen en dna naar mezelf verzenden in t arabisch op mn mobiel end an doorsturen haha, wel handig ene mobieltje kopen in Egypte, allemaal gekke extra tekentjes erop en de ogelijkheid arabische smsjes te versturen, hihi!

Eid = feest
Eid-al-Adh = offerfeest

En de ambassade is volgens deze site: http://www.evd.nl/zoeken/showbouwsteen.asp?bstnum=48765 morgen niet open; zo. t/m do. 8.00-15.30 uur (plaatselijke tijd)

aha, we leren weer wat ja… ; ook altijd handig in deze multi-culti samenleving :slight_smile: