'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Dankje :smiley:

Hoi Suusieme,

Het zijn inderdaad hele leuke foto’s !!

Ik heb je inderdaad eerder op het andere topic "Egytische mannen " een P.B. gestuurd, raar dat die niet is aan gekomen.
Stuur je er nog wel een, kijken als die aankomt.

Groetjes…

Hoi hoi,

Zo mijn koffers zijn gepakt nu even relaxen als het lukt en vannacht naar het vliegveld.
Lekker een weekje weg. Ik vertel jullie volgende week hoe het was.
>>>

Geniet ervan en een goeie reis!

camilla, goede reis en veel plezier bij de familie van je man, en met het slachtfeest natuurlijk! Mahmoud had het er ook al over dat ik dat echt mee moest maken…

Ik weet het allemaal niet meer, zit er aardig door heen. Net een heel leuk skype gesprek gehad met M. en dat was erg gezellig, ook weer over de toekomst gehad. Hij nodigde me uit voor de bruiloft van zijn zus… Maar hij geeft aan dat hij nu niks kan beginnen omdat hij mij niks te bieden heeft, hij wil eerst alles op orde hebben zodat hij mij kan verzorgen! Maar ja dat kan nog lang duren, moet ik daar dan echt op wachten, is het wel echt waar allemaal? Ik weet gewoon niet waar ik verstandig aan doe, mijn hart ligt gewoon helemaal bij hem :frowning:
Voel me echt even down!!

Suusje… er zijn echt fijne goede mannen daar hoor!! ik heb er ook eentje, echt waar. En ik kan hem helaas ook niet 1,2,3 bij me hebben maar vind hem t wachten waard. En dat hij je uitnodigt voor die bruiloft zegt toch ook wel wat over zijn gevoelens voor jou.

O Camilla, goede reis en heel veel plezier samen, dubbel genieten jullie!!

hij is al het wachten ook wel waard, maar voel me gewoon zo verdriet en ik weet ook helemaal zeker dat hij gek op mij is! Maar wil ook zo zo graag het verdriet weg hebben en dat kan alleen door of bij hem te zijn of hem te vergeten al gaat dat laatste volgens mij nooit lukken.
Wil gewoon zo graag alleen maar bij hem zijn al is het in een hutje op de hei! En dat is op het moment onmogelijk! Morgen zal ik mij ongetwijfeld weer beter voelen, hopelijk…
Thnx in ieder geval voor je steun.

dat verdriet en nog niet bij elkaar kunnen zijn is het moeilijkste volgens mij. hoop dat je je snel weer beter voelt! groetjes

wat dat betreft voel ik hetzelfde als jou hoor denk ik. vind het vreselijk hier alleen te moeten zijn. en vooral de eerste week dat je dan weer terug bent is een hel. soms vind ik het ongelooflijk dat je zoveel van iemand kan houden, maar het is echt zo.

ik had ook nooit verwacht dat ik nog zoveel gevoel voor hem had, en tja ik begin zelfs na 8 maanden contact het gevoel te krijgen dat ik van hem ga houden, we hebben dit beide (nog) niet uitgesproken, maar als we elkaar een minuut aankijken zonder wat te zeggen dan is dat gevoel er best wel een beetje. Ach ik moet idd gewoon even door de eerste week heen zien te komen, en het maakt het er ook niet makkelijker op dat ik nu nog vakantie heb daardoor heb ik veel te veel vrije tijd om na te gaan denken.

Camilla een hele goede reis toegewenst, geniet ervan!

Suusje, het is naar als je vrij bent met dit soort dagen, dan blijf je maar malen in je hoofd. Iemand vergeten is moeilijk, zeker als je hem dan weer ziet. Kijk gewoon rustig aan of je het aandurft en wat er verder van gaat komen. Daar doe je denk ik het beste aan.

ja en het is ook geen zomer meer dat je even lekker tot 23.00 uur op terrasjes kan blijven hangen enzo. :slight_smile: dat denken (en misschien wel piekeren) helpt inderdaad niet…belangrijkste is dat je je goed kan voelen met of zonder hem en komt vast wel goed… maar dat wachten ja…hoe lang en wanneer dan hier zijn samen of daar voor langere tijd? nee, het zijn niet de makkelijkste wegen die vrouwtjes van egyptenaartjes kiezen :slight_smile:

maar als het gevoel van beide kanten sterk genoeg is dan gaan we ervoor!! toch? :slight_smile:

Dat lijkt me wel Clejo!:hihi:

ja en als de communicatie goed loopt, daar is het bij mij fout gegaan ook al waren de gevoelens er wel. daarbij moet je ook vertrouwen hebben in een goede afloop en in dat opzicht sterk in je schoenen staan. uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik te veel wantrouwen heb gehad en het hem erg moeilijk heb gemaakt (en ook pijn heb gedaan). Daarbij twijfels over de toekomst en denk gewoon niet dat het voor iedereen is weggelegd…de een kan er beter mee omgaan dan de ander. En je kan elkaar misschien ook te erg missen?!

en toch denk ik dat als de liefde van beide kanten sterk genoeg is alles haalbaar is en alles te overwinnen…ondanks de communicatie en alle andere problemen!! Ik moet er gewoon achter komen of die bij ons sterk genoeg is!

nou ooit heeft iemand wel eens gezegd tegen mij: liefde alleen is soms niet genoeg. Ik had toen een relatie met iemand en hoeveel we ook van elkaar hielden het werkte niet. Ik geloof daar liever ook in hoor, maar uit ervaring weet ik dus dat ook dat niet genoeg hoeft te zijn. De toekomst zal het wel uitwijzen! :slight_smile: Nogmaals succes met je keuze en probeer toch nog even lekker van je vrije dagen te genieten voordat je het weet mag je weer werken :frowning:

ja je moet ook allebei wilskracht hebben…maar daar ontbreekt het bij mij niet aan! Alleen mahmoud heeft het daar af en toe wat moeilijk mee omdat hij al zo veel moet in zijn leven!
Ach over een kleine 3 weken ben ik alweer 9 dagen vrij, omdat ik teveel gewerkt heb dit jaar…hihi en dan is een ticket ook maar 240 euro!!! Ow ik zou willen dat ik een jackpot won hahaha

oh ik had dus tickets gezien via jetair voor 90 euries…dacht ff lekker daarheen, maar omdat ik nu niets hoor van Ahmed en hij niet heeft gereageerd omdat hij schijnbaar/blijkbaar erg gestressed is (en niet weet of hij in Sharm blijft), boek ik maar niets. Ga daar niet heen om te horen, wat doe jij hier?! of dat hij daar niet eens meer is. Wil ook graag naar Cairo, maar heeft wel tijdje terug gemeld dat hij niet meer wist of hij daar nog heen zou gaan. Misschien maar ff verder sparen voor weer een heel ander reisje of gewoon lekker shoppen :slight_smile:

Ja shoppen kan ook veel goeds doen.
Door alle ontwikelingen bij mij qua studie en qua proberen een baan te vinden en qua hopelijk het krijgen van N. zn visum is het hopelijk februarie en anders begin maart, vordat ik hem weer zie…
ik wou dat ik inderdaad je jackpot won, een gratis vliegticket of een gratis vakantie naar Hurghada is ook goed, zoda tik er heen kan in januari. aangezien ik vanaf 16 dec tot 3 jan, heerlijk in oostenrijk aan het werk ben zal ik dus een extreem eenzame kerst hebben, zonder mijn lief en zonder familie, maarja ik moet toch ook geld verdienene, om uberhaupt naar hem toe te kunnen! Liefde is neit het makkelijkste. ik was vandaag naar de bios met een groepje meiden, ben net thuis krijg ik smsje: im tired im going to sleep.
echt balen… zo ee avond met films waar je de hele tijd een verliefd stel, gaan uti elkaar en komen uiteindelijk toch weer bij elkaar… zucht en dna in de auto terug zo een romatisch nummer, i dont wanna close my eyes, i want to look to your smile, enz. enz.
ik kon wel janken, want elk moment dnek ik aan hem… pffff t is kut, maarja echte liefde overwint, zolang je maar kan blijven praten en elkaar probeert te begrijpen…

veel succes suus met je drama, ik hoop dat hij ook iets meer bijdraait, als hij voor ej wilt gaan, moet hij dat wel snel doen, jij kan ook niet je hele leven laten wachten alleen voor hem… Je zei dat hij er klaar voor wilt zijn, maar weet je ook wat hij daarmee bedoelt? betekend dat qua geld, of wilt hij eerst genoeg ā€˜ā€˜ervaring’’ opdoen, of is het gewoon dat hij alleen wat volwassener wilt worden? Waarschijnlijk weet jij het antwoord wel ;).
en ja, de tijd zal het leren…
En maud, echt vervelend dat hij nu weer niets laat horen, ik zou gek worden!! Nouja, maar gewoon hopen dat het oke met hem gaat en dan merk je het wel… laat hem maar weer achter jou aan komen, hij mag best wel een beetje meer zn best doen!