je kan toch ook gaan terwijl hij moet werken? Of vind hij dat niet prettig? Zag net een ticket vanaf dusseldorf 3 december voor 15 dagen, 195,- euro op cheaptickets.nl…pff ik ben alweer veel te veel aan het kijken voor een ticket!
Ik word alweer helemaal gek van mezelf…vind het zo knap van jullie dat jullie 3 maanden zonder elkaar kunnen ik weet op het moment echt niet of ik het ga trekken! Voel me zo rot!
het is zo ontzettend moeilijk allemaal!!! Dat verdriet moet gewoon even weg gaan. had zo gehoopt dat we gezellig als vrienden met elkaar om konden gaan maar de aantrekkingskracht is gewoon mega groot!
op de algemene site van all you need is love, staat ene e-mail adres. als ej daar een e-mail naar stuurt, krijg e een automatische terug, met een soort vragenlijst om daadwerkelijk aan te melden.
ja ik heb me er al in verdiepten ben iedereen om me heen aan het vragen om voor me te schrijven… tot nu toe 2 mensen gevonden… nouja beter iets dan niets…
Ik ga er zelf ook gewoon een brief heen sturen, zodat ze in elk geval alle informatie hebben, die ze nodig hebben!
en noja dan maar hopen dat ons verhaal speciaal genoeg is. Het is natuurlijk al lastig om t voor elkaar te krijgen, moet je voorstellen dat ik nieteens in nederland zit! ik zit in Oostenrijk, dus ben bang dat het daardoor veels te lastig word. maarja niet geschoten is altijd mis heah?? maarja grootste kans dat het een eenzame kerst en oud & nieuw wordt, want geen familie en zelfs mn lief niet… nouja. everything happens for a reason toch?
we zullen het wel merken.
en over die vliegtickets, via e-bookers.nl kan je ook regelmatig mooi geprijsde tickets vinden, met een overzicht voor hoeveel dagen enz.
Vooral het begin is natuurlijk lastig, moet weer helemaal afkicken. Vooral aangezien ik daar voor 2 maanden aaneengesloten zat…
pffff en jullie al 3 / 4 maanden neit! ik heb hem 2 weken geleden nog gezien. nouja lang leve skype dan maar, dan kan je elkaar zien, horen en spreken. Het zorgt wel altijd voor meer spanningen, je kan elkaar minder goed begrijpen en je kan je emoties minder goed tonen enzo. et is en blijft lastig, maar echte ware liefde overwint alles!!
ik heb zelf al gestuurd, kreeg het niet voor elkaar de vragenlijst als bijlage mee te sturen, werd uiteindelijk 5 kantjes ofso, dus heb het nu gewoon in mijn mail geplakt!
1 vriendin van mij heeft al geschreven en ik weet dat er nog 4 ongeveer gaan schrijven!!! Die bus met egyptenaren lijkt mij wel een erg goed idee!!!
haha, ja, zou erg mooi zijn! marja mijn bus gaat een andere kant op lol ![]()
ow ja jij bent niet eens in nederland met de kerstdagen…hmmm dan moet je maar even terug komen hahahaha of we sturen de bus daarna gewoon jouw kant op!
oke! deal!!!
Hoi Suusje, jeetje wat een gedoe weer die gevoelens he! Eerlijk gezegd had ik het wel verwacht dat die gevoelens nog niet weg waren. Nou die bruiloft zal je weer even afleiden, wel leuk dat je even laat weten hoe het is afgelopen. Wel balen dat je zo verdrietig was bij thuiskomst…maar het is je de eerste keer ook gelukt hem te ‘vergeten’, dus is het nu misschien toch iets makkelijker. Oh en ik had een link op de site gezet, had je die al geprobeerd (voor all you need is love). Moet zelf ook even zoeken, maar betekent dat dat je toch weer helemaal verliefd bent geworden daar?
en omipomi nu alweer 3 maanden zonder je man?! je was toch net terug van dat huwelijksgebeuren daar?! of was dat een typefoutje…
Maar ja…ik denk dat ik ook door de afstand en alles ruzie zocht met Ahmed…ik ben ook iemand die veel aandacht nodig heeft en het was frustrerend om elkaar niet te kunnen zien (nadat zijn laptop kapot was gegaan) en kunnen aanraken etc. Nee…weet trouwens niet hoe het met hem is, want hij reageert nergens op. Laatste was dat hij zich zo klote voelde dat hij zei: i want to kill myself. Hmmm, nou ja gelukkig valt het achteraf altijd weer mee en kan hij zich flink aanstellen…maar duidelijk is dat hij niet lekker in zijn vel zit. Ook dat is voor mij te frustrerend om dan zo ver van elkaar vandaan te zitten. Als we samen waren geweest was het misschien heel anders gelopen, want ook hij had veel moeite met het niet bij elkaar zijn. Nou succes met welke keuze je ook maakt Suusje! Ik zal Robert aanschrijven dat er toch veel Egyptenaartjes zonder hun lief zitten en vice versa (visum versum :))
fijne avond allemaal
He!
Ja ik tel verkeerd… Ik ben op 13 september daar weggegaan, dus dat is nu ruim 2 maanden, maar t voelt wel als drie ![]()
Ik weet dat er al een aantal vrienden en zelfs collega’s mij hebben opgegeven voor All you need. Ben echt benieuwd wat daar uitkomt!!
En ik krijg ook jeuk om een ticket te boeken daarheen, maar we zijn nu met een vakantievisum bezig en in afwachting daarvan lijkt het me niet echt handig om nu ineens een ticket daarheen te boeken, als hij straks hierheen komt. Ik wacht het nog heel even af…
Trouwens, ik begreep van het IND dat als je aan alle regels zoals die op hun site staan, voldoet mbt het vakantievisum, en de ambassade wijst een visum toch af, je dan contact met het IND moet opnemen en dat zij dan contact gaan opnemen met de ambassade om verhaal te halen. Vaak krijgt het IND zo’n visum er dan wel doorheen. Wat de ambassade doet is natuurlijk allemaal natte vingerwerk en regels zijn regels. Als je daaraan voldoet zou de ambassade een visum niet MOGEN afwijzen. Nou, ik kijk t wel even aan. Iemand ervaring hiermee??
Liefs
Nee, geen ervaring mee :), maar klinkt goed voor je! Hoop dat hij snel hierheen kan komen en dat jullie dan gezellig samen voor de openhaard kunnen gaan zitten ![]()
lieve dames,
helaas gaan ze bij AYNILvaak niet op aanvragen in, waar ze weten dat de Nederlandse partner iets van de actie weet. We hebben dat een paar jaar geleden ervaren, toen we een vriend hadden opgegeven. Dus ik weet niet of het zinvol is om zelf ook nog een brief te gaan schrijven voor all you need is love, liever nog wat kennissen en vrienden inschakelen. Als je die vragenlijst hebt ingevuld ben je wel een uurtje verder. Ook welke gegevens ze allemaal willen hebben pff moet je maar allemaal weten als kennis paspoortnummer etc etc.
succes allemaal en ik zal braaf kijken naar de tv, in de hoop iemand te herkennen.
gr L.
hoi naomi, als de ambassade het fisum afwijst moet je gewoon binnen 4 weken een bezwaarschrift sturen ( machtiging nodig van je man omdat dit uit naam van hem moet, via advocaat of jurist is beter omdat je dan een toch wat sterkere indruk maakt ), dan krijg je na een aantal weken een lijst van +/- 15 kanten met vragen die hij moet invullen ( meeste betrekking hebbend op zijn familie, geboortedata etc. ) dit weer opsturen binnen een aantal weken en dan nemen ze een beslissing binnen 3 maanden. In 95 % van de gevallen valt dit alsnog gunstig voor je uit omdat ze vestigingsgevaar nooit kunnen bewijzen en dit alleen maar een idee is wat ze hebben. Dus maak je niet tevee; zorgen maar ga er wel vanuit dat de eerste aanvraag wordt afgewezen omdat dat wel gebeurt in 95% van de gevallen. Je moet de tijd gewoon wat ruimer nemen en ervan uitgaan dat het +/- 4 tot 6 maanden in totaal gaat duren…Dus als ik jou was zou ik wel weer lekker een ticket boeken. Overigens krijgt hij na 10 tot 14 dagen een antwoord van de ambassade nadat hij voor een interview is geweest.
Heel veel succes meissie!
Hallo Skyeblue,
hoe is het met jou en je zwangerschap, je was geruime tijd niet meer actief hier,
gr. L.
komt omdat het momenteel niet echt goed gaat. Ben aardig ziek geweest van de zwangerschap, mijn vent is weer terug naar egypte en sindsdien is het het ene drama na het andere, helaas. Weet momenteel niet echt goed waar ik aan toe ben met hem. Helaas is hij, als hij alleen is, niet goed bestand tegen familiedruk en is hij momenteel gewoon zwaar gebrainwashed. Wat de toekomst brengt, ik weet het niet…
Heb dus niets leuks te vertellen dus vandaar ook weinig tekst van mij.
oh skeyblue klinkt niet zo leuk. Hoop dat de drama’s zullen afnemen voor je, kan je niet echt gebruiken als je zwanger bent. was ook al nieuwsgierig hoe het met je ging. Probeer toch te genieten van je zwangerschap zou ik zeggen…toch een leuk klein ding wat er in je groeit ![]()
eerlijk gezegd, genieten van de zwangerschap lukt niet helaas. Ben er heel blij mee hoor, maar ik wilde een kindje met hem omdat hij me bepaalde dingen beloofd had. Nu zit ik er straks in mijn eentje mee, wat uiteraard nooit mijn wens is geweest. Bovenal begrijp ik er ook niets van, want we zijn de drie maanden dat hij hier was zo ontzettend gelukkig geweest en hij was zoooo blij met de baby,. Nu zijn familie bepaalde eisen stelt etc. is dat ineens verdwenen en dat gaat zover dat hij er soms gewoon een punt achter wil zetten. Onbegrijpelijk voor mij, voor iedereen die hem en ons kent en zelfs voor hem ( want hij weet ook niet wat hij zegt en doet op het moment volgens hemzelf )…Kun je gelijk zien hoe groot de invloed is van een familie in Egypte.
Helaas voor hem zit ik helemaal stuk. Want idd. ik ben zwanger dus ook veel emotioneler en na 2 weken van stress, heen en weer gegooi van emoties, beloftes en beloftes breken en heeeeeeeel veel tranen ben ik er wel een beetje klaar mee. En heb vandaag gezegd dat ik niet blijf vechten voor een man die niet voor mij vecht. en dat ik en zijn zoon beter verdienen. Dus hij zal moeten laten blijken dat hij een vent is of niet en anders is ons verhaal helaas gesloten omdat ik er gewoon aan onderdoor ga en dit ook echt absoluut niet goed is voor mijn baby…
Hallo lieve skyeblue,
wat vin dik dit rot voor je. Ik hoop dat je een weg zult vinden om van je zwangerschap te kunnen genieten. Kan ik je ergens mee helpen? Mocht het echt definitief overgaan met je partner, pas je dan wel goed op jezelf en je kind? Ik kan met je meevoelen mbt de familiedruk, die heeft bij mij ook voor veel kwaad bloed gezorgd.
heel veel sterkte en een hele dikke knuffel,
L.
Hoi allemaal,
Ïk ben er weer en me snel door al jullie post heen gewerkt.
Gecondoleerd H. Hopelijk kun je wat kracht vinden om in deze tijd verder te gaan.
Pfff Skyblue. Heel veel sterkte. Hopelijk vindt hij zijn kindje het belangrijkst.
Voor alle anderen het blijven golven he. Dan weer super dan weer minder dan weer niks.
Ik kijk terug op een fijne vakantie in Sharm. Ik voelde pas daar hoe moe ik was na al die maanden keihard werken. We konden daar blijven en bespaarde me een reisje Hurhgada.
Wel nog dag Cairo omdat ik vandaar terugvloog.
Ja in Sharm wonen in natuurlijk het minst vervelendst maar voor egyptenaren erg duur.
Nu we gaan nog nog proberen voor de kerst. Misschien komt hij naar hier. Hoop het en anders ergens in januari.
Marmah
Ik zou niet weten wat, maar lief dat je het aanbied. Maar het is nu aan hem. Of hij luistert nogmaals naar zijn familie en gaat de rest van zijn leven ongelukkig zijn of hij kiest voor mij en zijn kindje…Ik heb tot op dit moment nooit getwijfeld aan zijn liefde voor mij en ik weet zelfs nu dat hij van me houdt maar ik ben heel erg bang dat het niet genoeg gaat zijn. Ook ben ik mijn baan kwijt sinds een maand dus heb ook lekker de hele dag de tijd om te verdrinken in verdriet ( niet dat ik nu in staat ben om te werken maar toch ) dus tja, mijn hele leven en toekomst zijn binnen een paar dagen vernietigd…
Maar ik zorg wel goed voor de baby hoor, ondanks dat ik er niet voor gekozen heb om dit dan alleen te doen, het blijft een zegen van bovenaf.
wat een gedoe zeg, jakkie, ik hoop dat hij toch weer bijdraaid!
Echt onwijs veel sterkte ermee, het komt hopelijk wel weer goed, aangezien hij zelf ook al zegt, dat hij niet weet wat hij zegt…
Niet te veel stressen heah? das ook niet zo goed voor het kindje, rustig aan doen! Het komt goed, ik heb er vertrouwen in, ookal lijkt het er nu niet op.
nogmaals sterkte…