Het is not 30 31 graden:zon02:
Maar raks hoeveel betaal je dan voor je vlucht terug???
ik vlieg vanuit brussel
en ik heb een enkele vlucht genomen, omdat ik geen idee heb wanneer ik terug kom:disgust:, hopelijk heb ik ook n,goeikope vlucht terug:tssk:
x
meen je dat nou -:zon02:30-31 en dat in november!:finger:
heey iedereen, vanacht weer terug aangekomen op schiphol.
Gellukig is het uiteindelijk toch weer goed gekomen (dezelfde avond nog) mede dankzij jullie steun en geruststellende reacties. anders fok ik mezelf te veel op en wordt het er niet beter op.
Pfff, en wat is t nu toch vervelend om weer terug te zijn in Nederland.
Ik mis hem meer dan ooit te voren!! Hij heeft zijn excuses aangeboden en heeft een armband laten maken met zilver en geelzilver met een Key of Life erin verwerkt, echt super mooi! de avond voordat ik weg ging heeft hij allemaal stukjes taart gekocht en we hebben er ngo een geweldige avond van gemaakt. gisteren dit tijdstip lach ik nog heerlijk in de zon op het strand en speelde in het water met mijn lief. waarom vliegt de tijd altijd zo verschrikkelijk snel als ik bj hem ben en gaat het hier in Nederland zo langzaam.
Ben net klaar met mn koffer uit pakken, en ga zometeen hard aan het werk om het bezwaarschrift te maken, te contoroleren of ik de studie die ik wil doen ergens anders kan (aangezien ik net een bericht heb gekregen dat er onvoldoende deelnemers zijn) en anders ga ik de studie als thuisstudie volgen.
pfff het is wat allemaal.
Zometeen ook de foto’s op de computer zetten. van Cairo en andere dingen die we samen gedaan hebben.
Toch elke keer weer is het zo verschrikkelijk lastig om afscheidt te nemen. dat moment dat je in het vliegtuig zit en hij begint met rijden is het meest balen. je ziet het gewoon achter je verdwijnen. Ik zat totaal voorin op de 1e rij naast het raam en de steward had me een beker water gegeven, vanwegwe mn tranen. Transavia…
trouwens ik vlieg bijna altijd met transavia. voor een enkele reis zo ongeveer tussen de 160 & 180 euro. via Corendon.nl of ebookers.nl kan je enkele vluchten boeken vanaf amsterdam rechtstreeks naar hurghada of terug. voor ebookers heb je wel een creditcard nodig.
maarja suus bedankt voor ej aanbod, maar ben helaas alweer terug in Nederland. en iedereen echt bedankt voor jullie lieve woorden!
terug naar de tijd van dagelijks skypen… ik kan niet wachten tot vanavond!!![]()
groetjes en veel plezier in egypte voor iedereen die er nu is of heen gaat! maak er n leuke tijd van!
Gelukkig is het nog goedgekomen Suusieme en hebben jullie genoten van de laatste daagjes samen. Heel veel succes maar weer met het wennen thuis en veel plezier met skypen vanavond.
Met mij gaat alles wel ok, mijn lief is hard aan het studeren voor examens en dan is hij niet aanspreekbaar. Duidelijk een man die niet twee dingen tegelijk kan doen. Maar ja, ik heb hem succes gewenst en ik spreek hem na de examens weer.
In de tussentijd ga ik nog een weekendje naar het buitenland met mijn familie.
lol, wisten jullie dat deze topic veruit de meeste lezers en meeste reacties heb, in vergelijking met alle andere topics die de redactie heeft neerzet? 86.346 keer bekeken & 3.247 keer is er gepost.
we staan op de 10e plaats van forum met meest geposte reacties.
**
Top 5 forums**
Oktober 2009:
- Turkije
- Zuid-Afrika
- Thailand
- Indonesië
- Egypte
September 2009:
- Turkije
- Zuid-Afrika
- Thailand
- Indonesië
- Egypte
nou komop iedereen en laten we proberen weer een plaatsje hoger te halen! in augustus waren we nog niet in de top 5, en we hebben de plaats van Spanje over genomen!
hihi, was even rond aan het surfen en wat meer bekeken over de website en toen kwam ik dit tegen! en ik dacht: ik laat het jullie even weten;)
nou Raks nog goedkoper? dezelfde dag JAF 6623 voor 59,99! Veel plezier, lekker rustig hier hihi
oh en Suusieme ik help lekker mee met mijn 391 posts! Oh Suusje geniet ervan en hoop dat je het gezellig hebt daar. Wel laten weten hoe het was uiteraard he! Doegie
ja de vlucht zit niet vol ,dus prijzen gaan steeds lager
zaaaaalig , kan ik slapen en platliggen tijdens de vlucht-
70 euro ,heb ik wel met anullatieverzekering inbegrepen.(dat neem ik er altijd bij)
ook all heb ik geen relatie met een egyptenaar , ik ga me zeker amuseren
veel bijstuderen over dans , en ook de arabische taal wat bijschaven(altijd handig ginder!)
suusje voor jou ook goede vakantie. x
Hallo mensen! Ik wil binnenkort (waarschijnlijk januari of februari) mn liefje gaan opzoeken in Cairo
Afgelopen vakantie heb ik m leren kennen, en voor mij voelt het zo goed dat ik t graag wil proberen
Ik wil sowieso de eerste keer maar een weekje gaan, omdat ik t eigenlijk nog best eng vind.
Hebben jullie misschien tips, of zijn er dingen waarmee ik moet oppassen? Ik hoor het graag van jullie!
Hallo mensen! Ik wil binnenkort (waarschijnlijk januari of februari) mn liefje gaan opzoeken in Cairo
Afgelopen vakantie heb ik m leren kennen, en voor mij voelt het zo goed dat ik t graag wil proberen
Ik wil sowieso de eerste keer maar een weekje gaan, omdat ik t eigenlijk nog best eng vind.
Hebben jullie misschien tips, of zijn er dingen waarmee ik moet oppassen? Ik hoor het graag van jullie!
hallo Hapsetchut , bedankt voor je lieve woorden maar ik ben op het forum aanbeland om iedereen te verwittigen om met je twee voetjes op de grond te blijven. Het is o zo moeilijk als je tot over je oren verliefd bent, je ziet de fouten van de ander niet eens. Niet dat ik zonder fout ben hoor daar niet van maar met de meeste Egyptische mannen is er toch iets aan de hand. Ofwel willen ze allemaal emigreren, ofwel profiteren ze hier van je geld en je goedheid. Nu zelf heb ik dus al 5 jaar een lieve man maar ik blijf nog steeds op mijn hoede. Tot op heden heeft mijn man er met geen woord over gerept om te emigreren naar Belgie en ook nog nooit geld gevraagd voor het een of ander. Als ik hem iets geef vb een hemd of trui is hij blij als een klein kind met Sinterklaas. De vele vrienden die ik hier heb zeggen soms dat ze denken dat mijn man geen Egyptenaar is omdat hij totaal anders is dan die 99pct. Heb ik misschien echt geluk?? Ik weet het niet, ik hou zielsveel van hem maar toch is er dat duivelse stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt PAS OP. Indien een van jullie specifieke vragen heeft stel ze gerust, ik hoop een eerlijk antwoord te kunnen geven en niet alleen negatief. Liefs aan allen Cateke
leuk dat we in de top beland zijn. Wel heel erg raar dat we zoveel lezers hebben en zo weinig actieve “posters”. Ra, ra hoe kan dat?
Hallo Blond 1989, ik weet niet wat je allemaal over Cairo wilt weten, wil je een hotel boeken, of liever een appartement. Ik kan je alleen maar aanraden er heel erg goed op te letten wat je eet/ drinkt, i.v.m. diarree. Verder is het niet zo gemakkelijk om met je partner samen te zijn als in NL, weet je vriend dat je wilt komen , en hoe reageert hij erop. Stel je vragen wat directer en je krijgt graag antwoord,
gr L.
Hi laetitiana, bedankt voor je reactie! Ik wil hem niet ‘mijn vriend’ noemen,
Maar ik wil hem daar graag opzoeken om te kijken of het misschien toch iets kan worden.
Hij heeft zelf een appartemenet, uurtje bij cairo vandaan. Ik kan daar verblijven met hem had ie gezegd.
Maar ik weet of het slim is om daarin te geloven. Vraag me af hoe het bij jullie gegaan is? Aangezien er hier toch eenaantal dames zijn die wel echt een relatie hebben. Hoe is dat zo gelopen? Bezochten jullie m ook thuis? Of op een veiligere manier?
Hi laetitiana, bedankt voor je reactie! Ik wil hem niet ‘mijn vriend’ noemen,
Maar ik wil hem daar graag opzoeken om te kijken of het misschien toch iets kan worden.
Hij heeft zelf een appartemenet, uurtje bij cairo vandaan. Ik kan daar verblijven met hem had ie gezegd.
Maar ik weet of het slim is om daarin te geloven. Vraag me af hoe het bij jullie gegaan is? Aangezien er hier toch eenaantal dames zijn die wel echt een relatie hebben. Hoe is dat zo gelopen? Bezochten jullie m ook thuis? Of op een veiligere manier?
Hallo
het is niet gebruikelijk om ongetrouwd de nacht door te brengen met een man in Egypte. De meeste hotels en appartementenhuurbazen accepteren dat niet. Je hebt dan een zgn. Orfi-contract nodig. Ook overdag laat de familie en kennissen je niet snel met je vriend alleen, om te voorkomen dat er gekust of iets anders wordt. Ik snap dat je vriend aanbiedt om bij hem te overnachten, maar als je niet zeker bent van de zaak, zou ik eerder voor een goedkoop hotel kiezen i.p.v. samen met hem in zijn appartement te leven, met het risico dat er misschien ook dingen van je verwacht worden, als tegenprestatie, die je niet wilt " leveren". Dus even goed overleggen.
gr. L.
Ik heb inderdaad een hoop ‘regeltjes’ gelezen, en dingen die in egypte niet geaccepteerd worden. Over het ORFI heb ik ook het één en ander gelezen, ookal ben ik er nog niet echt heel wijs uit geworden. Ik had het er ook met hem over gehad, en gevraagd hoe het zit met die regels., ik had ook gezegd wat ik wist, over het niet samen zijn in 1 huis zonder getrouwd te zijn, en het niet geaccepteerd worden door zijn ouders omdat ik een europese meid ben. Hij zei natuurlijk dat het geen probleem is, en dat zn familie mij ook graag wilde ontmoeten. Hij zegt ook, het gaat niet bij iedereen hetzelfde. Hoe is het in godsnaaaaaaam bij jullie verlopen zeg in het begin? Erg lastig allemaal of niet dan?
Ik kan alleen van mezelf berichten, dat het met hindernissen gaat, telefoontjes die niet doorkomen, afspraken , ik bel je dan, en dan wordt er gewoon niet gebeld, of pas twee uur later, en het is dan de normaalste zaak van de wereld. Familie is heel dierbaar, en moeders in mijn geval staat op een gouden voetstuk. Inderdaad zijn er moderne families, maar de standaard is toch meestal erg traditioneel. Kijk anders ook even op www.buitenlandsepartner.nl, daar staat heel uitvoerig geschreven over de zaken als orfi en dergelijke.
Gr. L.
hoi blond ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde en ga op je gevoel af, vrouwen hebben dat zesde zintuig niet voor niets gekregen (geldt misschien ook voor jou Cateke? alhoewel je dat gevoel al 5 jaar hebt, zou ik persoonlijk gek van worden geloof ik). Blond ik heb me te veel laten leiden door het negatieve en als er dan iets was wat hij deed wat ik kon koppelen aan iets negatiefs deed ik dat direct! zonder hem te horen, ik vulde het al in…want 99 procent is toch immers zo?! Afijn, wat er kan gebeuren is toch interessant om te weten, je bent gewaarschuwd zeggen ze dan toch! Ik zou zelf ook niet zo happig zijn gelijk bij hem in huis te gaan…misschien idd wat L. zegt tegenprestratie haha… ja je weet het niet he?! Ze denken vaak makkelijk over ons… dat wij makkelijk zijn dus dat is al een waarschuwing. Als je daar zelf geen problemen mee hebt en weet wat je waard bent en alles en wat je wel of niet wil (sterk in je schoenen staat) kan je best zelf een beslissing nemen hierin. Uiteindelijk is het allemaal raad en advies en maak je zelf je keuzes. Ben benieuwd. Groetjes en neem je tijd, je hebt nog even om erover na te denken toch…